Період оскарження умов закупівлі - по 05-03-2025, 00:00
| Статус: | Завершена закупівля |
| Бюджет: | 1 009 600 UAH (з ПДВ) |
| Вид предмету закупівлі: | Послуги |
| Мінімальний крок аукціону: | 5 048 UAH |
| Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
| Замовник: | Управління освіти Святошинської районної в місті Києві державної адміністрації |
| ЄДРПОУ: | 37498536 Досьє YouControl |
| Контактна особа: | Ілинич Михайло Петрович |
| Телефон: | +380988907963 |
| E-mail: | sv.tender106@gmail.com |
| Місцезнаходження: | 03148, Україна, Київська область,Київ, вул. Якуба Коласа, 6-А |
6 |
Затверджено Протоколом уповноваженої особи № 76 від 11.03.2025 Уповноважена особа __________________ М. ІЛИНИЧ Вимога про усунення невідповідностей щодо процедури відкриті торги з особливостями на закупівлю - ДК 021-2015- 50710000-5 Послуги з ремонту і технічного обслуговування електричного і механічного устаткування будівель (Послуги з технічного обслуговування щитових та внутрішніх мереж закладів освіти Святошинського району м. Києва), Ідентифікатор закупівлі :UA-2025-02-28-006445-a, Замовник: Управління освіти Святошинської районної у місті Києві державної адміністрації, код ЄДРПОУ 37498536 Учасник: ТОВ "СІТІ ЕНЕРДЖІ", код за ЄДРПОУ 39844689 Під час розгляду тендерної пропозиції Учасника ТОВ "СІТІ ЕНЕРДЖІ", код за ЄДРПОУ 39844689, (далі - Учасник), щодо процедури відкритих торгів з Особливостями на закупівлю - ДК 021-2015- 50710000-5 Послуги з ремонту і технічного обслуговування електричного і механічного устаткування будівель (Послуги з технічного обслуговування щитових та внутрішніх мереж закладів освіти Святошинського району м. Києва), оголошення про проведення якої оприлюднене на веб-порталі Уповноваженого органу за № UA-2025-02-28-006445-a, виявлено наступні невідповідності в інформації та документах, що подані учасником у тендерній пропозиції та подання яких вимагалось тендерною документацією: 1. Відповідно до пункту 1 Розділу І Додатку 1 Тендерної документації Перелік інших документів та інформації, які подаються учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції Учасник повинен надати наступні документи: 1.1. Довідку у довільній формі, що містить інформацію про наявність обладнання та матеріально-технічної бази необхідних для надання послуг, які є предметом закупівлі (з обов’язковим зазначенням обладнання, інструментів, складського приміщення та його місця розташування, площі та форми власності (у разі оренди вказати найменування орендодавця, номер та дату відповідного договору). Замовник за власним бажанням може перевірити наявність обладнання та матеріально-технічної бази в разі їх відсутності пропозиція буде відхилена не залежно від її ціни. Наявність матеріально-технічної бази підтвердити скан- копією з оригіналу договору купівлі-продажу або копія свідоцтва про право власності, або копією договору оренди приміщень/будівлі/складу. На підтвердження інформації стосовно наявності обладнання та матеріально-технічної бази, зазначеної в довідці, учасник має надати: - оборотно-сальдову відомість, або інвентаризаційний опис, або акт контрольної перевірки інвентаризаційних цінностей, або договір оренди, або договір купівлі-продажу, або видаткову накладну, тощо - копію договору купівлі-продажу або копію свідоцтва про право власності, або копію договору оренди складського приміщення - копію договору купівлі-продажу або копію свідоцтва про право власності, або копію договору оренди транспортного засобу.; Учасником ТОВ "СІТІ ЕНЕРДЖІ", код за ЄДРПОУ 39844689 у складі Тендерної пропозиції надано файл «1 Довідка мат-тех. база.pdf», що містить Довідку від 05.03.2025 № 0105 «Про наявність обладнання та матеріально-технічної бази необхідних для надання послуг, з предмета закупівлі», файл «5 Витяг з оборотно-сальдової відомості.pdf», що містить Витяг з оборотно-сальдової відомості по рахунку 201 ТМЦ , проте у наданих учасником документах різниться інформація щодо кількостість обладнання. На виконання зазначеної вимоги, відповідно до пункту 43 Особливостей, та з метою усунення невідповідностей просимо привести у відповідність інформацію зазначену у Довідці від 05.03.2025 № 0105 «Про наявність обладнання та матеріально-технічної бази необхідних для надання послуг, з предмета закупівлі» та Витягу з оборотно-сальдової відомості по рахунку 201 ТМЦ шляхом надання уточненої інформації та документів, а саме: Довідки у довільній формі, що містить інформацію про наявність обладнання та матеріально-технічної бази необхідних для надання послуг, які є предметом закупівлі (з обов’язковим зазначенням обладнання, інструментів, складського приміщення та його місця розташування, площі та форми власності (у разі оренди вказати найменування орендодавця, номер та дату відповідного договору). Замовник за власним бажанням може перевірити наявність обладнання та матеріально-технічної бази в разі їх відсутності пропозиція буде відхилена не залежно від її ціни. Наявність матеріально-технічної бази підтвердити скан- копією з оригіналу договору купівлі-продажу або копія свідоцтва про право власності, або копією договору оренди приміщень/будівлі/складу. На підтвердження інформації стосовно наявності обладнання та матеріально-технічної бази, зазначеної в довідці, учасник має надати: - оборотно-сальдову відомість, або інвентаризаційний опис, або акт контрольної перевірки інвентаризаційних цінностей, або договір оренди, або договір купівлі-продажу, або видаткову накладну, тощо - копію договору купівлі-продажу або копію свідоцтва про право власності, або копію договору оренди складського приміщення копію договору купівлі-продажу або копію свідоцтва про право власності, або копію договору оренди транспортного засобу.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.