Період оскарження умов закупівлі - по 07-03-2025, 00:00
Детальна інформація щодо процедури закупівлі, у тому числі обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, його очікуваної вартості, наведені у Тендерній документації.
| Статус: | Завершена закупівля |
| Бюджет: | 20 735 UAH(без ПДВ) |
| Вид предмету закупівлі: | Послуги |
| Мінімальний крок аукціону: | 622,05 UAH |
| Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
| Замовник: | ПІВДЕННА ФІЛІЯ ДП "АМПУ" |
| ЄДРПОУ: | 38728549 Досьє YouControl |
| Сайт: | http://www.uspa.gov.ua/yuz/ |
| Контактна особа: | Солодка Наталія Романівна |
| Телефон: | 380487381786 |
| E-mail: | Natalia.Solodka@pf.uspa.gov.ua |
| Місцезнаходження: | 65481, Україна, Одеська область,Південне, Україна, 65481, Одеська обл., місто Південне, ВУЛИЦЯ БЕРЕГОВА, будинок 11 |
2 |
Дата прийняття рішення про усунення невідповідностей: 12.03.2025 Повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей (з урахуванням Протоколу робочої групи з розгляду тендерних пропозицій від 12.03.2025 № 88) Повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей (унікальний номер оголошення про проведення конкурентної процедури закупівлі, присвоєний електронною системою закупівель: UA-2025-02-28-003005-a) 1. Найменування замовника: Державне підприємство «Адміністрація морських портів України» в особі Південної філії державного підприємства «Адміністрація морських портів України» (адміністрації морського порту Південний). 2. Місцезнаходження замовника: вул. Берегова, буд. 11, м. Південне, Одеська обл., 65481. 3. Ідентифікаційний код замовника в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань: ДП «АМПУ» - 38727770, Південна філія ДП «АМПУ» (адміністрації МП Південний) - 38728549. 4. Категорія замовника: згідно пункту 4 частини першої статті 2 Закону України «Про публічні закупівлі» - юридична особа та/або суб’єкт господарювання, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання. 5. Вид закупівлі: послуги. 6. Назва предмета закупівлі із зазначенням коду за Єдиним закупівельним словником (у разі поділу на лоти такі відомості повинні зазначатися стосовно кожного лота) та назви відповідних класифікаторів предмета закупівлі і частин предмета закупівлі (лотів) (за наявності): Послуги з діагностування технічного стану телекомунікаційного обладнання за кодом ДК 021:2015 - 50330000-7 Послуги з технічного обслуговування телекомунікаційного обладнання. 7. Найменування учасника, тендерна пропозиція якого розглядається, та у якій виявлено невідповідності: Товариство з обмеженою відповідальністю «АЙТІ КОМПЛЕКС» (ТОВ «АЙТІ КОМПЛЕКС»). 8. Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: 8.1. згідно п.п. 2.3.2 п. 2.3 ч. 2 Додатку 3 до Тендерної документації (далі- ТД) для підтвердження наявності в учасника процедури закупівлі наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) вимагалося надати: Документ(и) (сканована(і) копія(ї) оригіналу(ів) або завіреної(их) учасником процедури закупівлі копії(й)), що підтверджує(ють) належне виконання аналогічного(их) за предметом закупівлі договору(ів), зазначеного(их) в довідці: - акт(и) здавання-приймання наданих послуг (інші подібні документи, передбачені умовами договору(ів)), за вказаним(и) у довідці договором(ами), які підтверджують його(їх) виконання. або позитивний лист - відгук у довільній формі від контрагента за договором, зазначеним у довідці та/або акт(и) здавання-приймання наданих послуг (інші подібні документи, передбачені умовами договору(ів)), за вказаним(и) у довідці договором(ами), які підтверджують його(їх) виконання. Аналогічним договором за предметом закупівлі вважається договір на надання послуг діагностики та/або ремонту телекомунікаційного обладнання з номенклатурою обладнання, що не менш ніж на 2/3 відповідає вимогам п.2 таблиці 1 Технічних вимог (Додатку 1 до цієї тендерної документації). 9. Перелік виявлених невідповідностей: 9.1. щодо п.п. 2.3.2 п. 2.3 ч. 2 Додатку 3 до ТД учасником процедури закупівлі ТОВ «АЙТІ КОМПЛЕКС» у складі його тендерної пропозиції було надано: Документи НА БЛАНКУ учасника процедури закупівлі ТОВ «АЙТІ КОМПЛЕКС», які містять інформацію щодо: - Відгуку від фізичної особи-підприємця Бодюл Ю.І. вих. № 19 від 22.03.2024 р.; - Договору № 2590 від 07.12.2023 р.; - Акту надання послуг № 5240 від 25.12.2023 р. від фізичної особи - підприємця Бодюл Ю.І.. 10. Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: 10.1. на вимогу п.п. 2.3.2 п. 2.3 ч. 2 Додатку 3 до ТД з урахуванням виявлених невідповідностей надати документи за встановленими формами / форматами, а саме: А) СКАНОВАНІ КОПІЇ ОРИГІНАЛІВ АБО ЗАВІРЕНИХ УЧАСНИКОМ ПРОЦЕДУРИ ЗАКУПІВЛІ КОПІЙ НАСТУПНИХ ДОКУМЕНТІВ, що підтверджують належне виконання аналогічного за предметом закупівлі договору, зазначеного у довідці: - Відгуку від фізичної особи-підприємця Бодюл Ю.І. вих. № 19 від 22.03.2024 р.; - Договору № 2590 від 07.12.2023 р.; - Акту надання послуг № 5240 від 25.12.2023 р. від фізичної особи - підприємця Бодюл Ю.І.. АБО Б) інші документи, які підтверджують відповідність встановленому кваліфікаційному критерію – наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного за предметом закупівлі договору у вигляді СКАНОВАНИХ КОПІЙ ОРИГІНАЛІВ АБО ЗАВІРЕНИХ УЧАСНИКОМ ПРОЦЕДУРИ ЗАКУПІВЛІ КОПІЙ документів, що підтверджують належне виконання аналогічного(их) за предметом закупівлі договору(ів), зазначеного(их) в довідці, за встановленими вимогами п. 2.3 ч. 2 Додатку 3 до ТД. Примітка: Для усунення невідповідностей учасником можуть бути надані інформація та/або документи на заміну завантажених та/або в доповнення/пояснення таких, наявність яких усуне встановлені замовником та завантажені вище невідповідності. Після отримання повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей учасник процедури має можливість виправити протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель вищезазначеного повідомлення вказані у ньому невідповідності.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.