Період оскарження умов закупівлі - по 04-03-2025, 00:00
Служба флоту Чорноморської філії державного підприємства «Адміністрація морських портів України» відповідно до вимог Положення про здійснення закупівель товарів, робіт та послуг в державному підприємстві «Адміністрація морських портів України», затвердженого наказом ДП «АМПУ» від 20.08.2021 № 175/10 (далі - Положення) вважає доцільним здійснити закупівлю у 2025 році послуг з технічного обслуговування обладнання радіозв’язку за кодом ДК 021-2015 - 50330000-7 "Послуги з технічного обслуговування телекомунікаційного обладнання" виходячи з наступного: - на виконання вимог П.П.6.4.2, 6.4.4 частини IV «Правил освидетельствования судов» (ПОС) Регістра судноплавства України, Правил "Міжнародної конвенції про охорону життя на морі" 1974 року (МК СОЛАС-74/83) з доповненнями, для підтримання в належному технічному стані та постійної готовності до використання засобів зв’язку ГМЗЛБ, запобігання простою суден пов’язаного із не проведенням обов’язкового щорічного БТО радіообладнання ГМЗЛБ , а також пов'язаних з цим фінансових втрат підприємства, по причині відсутності відповідних документів, незадовільного стану зазначеного обладнання, виникає необхідність щорічного обов’язкового проведення його берегового технічного обслуговування, технічної перевірки, тестування та у разі необхідності – ремонту фахівцями визначеної Регістром України організації. Документ, який свідчить про проведення обов’язкового щорічного БТО радіообладнання засобів зв’язку ГМЗЛБ) знаходиться на судні у вільному доступі. Нагляд за наявністю на суднах договору технічного обслуговування обладнання ГМЗЛБ, технічним станом суднових засобів зв’язку ГМЗЛБ і додаткового радіо та навігаційного обладнання регулярно проводиться Регістром судноплавства України під час щорічного підтвердження діючих суднових регістрових документів та щомісячно перевіряється фахівцями відділу (служби) капітана порту.
| Статус: | Завершена закупівля |
| Бюджет: | 300 000 UAH(без ПДВ) |
| Вид предмету закупівлі: | Послуги |
| Мінімальний крок аукціону: | 1 590 UAH |
| Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
| Замовник: | Чорноморська філія ДП "АМПУ" |
| ЄДРПОУ: | 38728418 Досьє YouControl |
| Контактна особа: | Швець Олександр Вікторович |
| Телефон: | 380486875126 |
| E-mail: | O.Shvets@ilk.uspa.gov.ua |
| Місцезнаходження: | 68001, Україна, Одеська область,Чорноморськ (Іллічівськ), ВУЛИЦЯ ПРАЦІ, будинок 6 |
2 |
ПОВІДОМЛЕННЯ з вимогою про усунення невідповідностей Закупівля послуг за кодом ДК 021:2015 - 50330000-7 «Послуги з технічного обслуговування телекомунікаційного обладнання» (Послуги з технічного обслуговування обладнання радіозв’язку), оприлюдненої в електронній системі закупівель за номером: UA-2025-02-27-008764-a, відповідно до Закону України «Про публічні закупівлі» (далі - Закон) з урахуванням постанови Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування (зі змінами) (далі — Особливості). Відповідно до пункту 43 Особливостей якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Під час розгляду тендерної пропозиції Учасника ТОВ «ТРАНСПОРТНІ СИСТЕМИ БЕЗПЕКИ УКРАЇНА» встановлено наступні невідповідності: 1. Учасником для підтвердження відповідності вимогам тендерної документації надано лист-гарантію до тендерної документації за предметом закупівлі UA-2025-02-27-008764-a (вих. №80 від 05.03.2025) зміст якої не відповідає вимогам тендерної документації (переліку санкцій (заходів) викладено не у відповідності з вимогами). Вказане є невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією (відповідно до пункту 2 Таблиці 2 Додатку 1 до тендерної документації). Для усунення виявлених невідповідностей учасник має надати (способом дозавантаження в електронну систему): документи відповідно до вимог тендерної документації 2. Учасником для підтвердження відповідності вимогам тендерної документації надано лист-гарантію до тендерної документації за предметом закупівлі UA-2025-02-27-008764-a (вих. №79 від 05.03.2025) зміст якого не відповідає вимогам тендерної документації ( зокрема не зазначено - крім випадків, коли активи в установленому законодавством порядку передані в управління АРМА). Вказане є невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією (відповідно до пункту 3 Таблиці 2 Додатку 1 до тендерної документації). Для усунення виявлених невідповідностей учасник має надати (способом дозавантаження в електронну систему): документи відповідно до вимог тендерної документації
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.