Період оскарження умов закупівлі - по 03-03-2025, 00:00
| Статус: | Завершена закупівля |
| Бюджет: | 1 799 588 UAH (з ПДВ) |
| Вид предмету закупівлі: | Послуги |
| Мінімальний крок аукціону: | 17 995,88 UAH |
| Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
| Замовник: | Міністерство закордонних справ України |
| ЄДРПОУ: | 00026620 Досьє YouControl |
| Сайт: | https://mfa.gov.ua/ |
| Контактна особа: | Євген Маньковський |
| Телефон: | +380442381577 |
| E-mail: | yevhen.mankovskyi@mfa.gov.ua |
| Місцезнаходження: | 01018, Україна, Київська область,м. Київ, Михайлівська площа,1 |
2 |
Згідно п. 2.1.3 Інформації про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі — технічні вимоги до предмета закупівлі (Додаток 2 до тендерної документації): Послуги з заміни картриджів здійснюються на оригінальні (від виробника обладнання). На підтвердження учасник повинен надати офіційний лист виробника обладнання (або офіційного представника, дистриб’ютора) з зазначенням ідентифікатора закупівлі та найменування Замовника. Учасником на виконання цієї вимоги у складі тендерної пропозиції надано листи від 05.03.2025 №386-19/01-03 та від 05.03.2025 №386-20/01-03 видані самим же учасником ТОВ «В.М.», про те що вони є офіційним імпортером витратних матеріалів, запасних частин до офісної техніки, що є невідповідністю до умов тендерної документації Замовника. Для усунення зазначеної невідповідності Учаснику необхідно надати у строк, визначений Особливостями: Офіційний лист виробника обладнання (або офіційного представника, дистриб’ютора) з зазначенням ідентифікатора закупівлі та найменування Замовника.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.