Спрощена закупівля застосовується відповідно до пункту 8 Особливостей здійснення оборонних закупівель на період дії правового режиму воєнного стану, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 11.11.2022 № 1275 "Деякі питання здійснення оборонних закупівель на період дії правового режиму воєнного стану" (із змінами та доповненнями). Послуги з технічного обслуговування техніки Замовника повинні відповідати вимогам встановленим «Правилами надання послуг з технічного обслуговування і ремонту колісних транспортних засобів», затверджених наказом Міністерства інфраструктури України від 28.11.14 р. № 615, порядку їх проведення, визначеному «Положенням про технічне обслуговування і ремонт дорожніх транспортних засобів», затвердженим наказом Міністерства транспорту України № 102 від 30.03.1998 р. та інструкцій заводу - виробника. Учасник повинен здійснювати виїзд по заявці Замовника, для технічного обслуговування, протягом 3 робочих днів з моменту надходження заявки. Місце надання послуг – за місцем знаходження техніки на території України. Перелік послуг є орієнтовним та може бути змінений Замовником (в межах суми Договору), виходячи з видів послуг (необхідність виконання яких не могло бути передбачено Замовником при оголошенні закупівлі та що виникли після проведення закупівлі), зазначених в дефектних актах на екскаватори, які підлягають технічному обслуговуванню.
| Статус: | Завершена закупівля |
| Бюджет: | 1 131 100 UAH (з ПДВ) |
| Вид предмету закупівлі: | Послуги |
| Мінімальний крок аукціону: | 5 655,50 UAH |
| Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
| Розгляд пропозицій: | Поступовий |
| Мінімальна кількість пропозицій: | 1 |
| Наявність прекваліфікації: | Ні |
| Замовник: | ВІЙСЬКОВА ЧАСТИНА Т0200 |
| ЄДРПОУ: | 33158337 Досьє YouControl |
| Контактна особа: | Андрій Пасічник |
| Телефон: | +380324932153 |
| E-mail: | tendt0200@dsst.gov.ua |
| Місцезнаходження: | Україна |
0 |
Шановний Учасник! З метою виконання вимог Оголошення, учаснику надається можливість дозавантажити відповідні документи, а саме: учасник закупівлі, пропозиція якого визнана електронною системою закупівель найбільш економічно вигідною, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей, повинен завантажити державному Замовнику документи, шляхом завантаження до документів пропозиції в електронному вигляді через електронну систему закупівель: - згідно пункту 11 Додатку 4, а саме: Довідка про відсутність заборгованості з платежів, контроль за справлянням яких покладено на контролюючі органи, видана контролюючим органом. ТОВ "Констракшн Машинері" надано Довідку від 28.02.2025 р. №108815/31-00-13-02-20-Е термін дії якої до 09.03.2025 року. Просимо надати дану Довідку з оновленими даними шляхом завантаження в електронну систему закупівель. - згідно пункту 15 Додатку 4, а саме: - Витяг з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань (актуальний). Учасником ТОВ "Констракшн Машинері" надано ВИТЯГ з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань станом на 15.01.2025 року. Просимо усунути вищезазначену невідповідность в документах та надати актуальний витяг шляхом завантаження в електронну систему закупівель. У разі, якщо учасник або переможець відповідно до норм чинного законодавства не зобов’язаний складати якийсь із вказаних в оголошенні документ, він надає лист-роз’яснення в довільній формі, у якому зазначає законодавчі підстави ненадання відповідних документів або копію/ї роз'яснення/нь державних органів».
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.