Закупівлю оголошено - 24-02-2025, 17:15. Дата останніх змін - 22-04-2025, 11:00

ТЕХНІЧНЕ ОБСЛУГОВУВАННЯ СИСТЕМ ПОЖЕЖНОЇ СИГНАЛІЗАЦІЇ, ОПОВІЩЕННЯ ПРО ПОЖЕЖУ ТА УПРАВЛІННЯ ЕВАКУАЦІЄЮ ЛЮДЕЙ, УСТАТКОВАННЯ ДЛЯ ПЕРЕДАЧІ ТРИВОЖНИХ СПОВІЩЕНЬ ТА ЦІЛОДОБОВЕ СПОСТЕРІГАННЯ

ТЕХНІЧНЕ ОБСЛУГОВУВАННЯ СИСТЕМ ПОЖЕЖНОЇ СИГНАЛІЗАЦІЇ, ОПОВІЩЕННЯ ПРО ПОЖЕЖУ ТА УПРАВЛІННЯ ЕВАКУАЦІЄЮ ЛЮДЕЙ, УСТАТКОВАННЯ ДЛЯ ПЕРЕДАЧІ ТРИВОЖНИХ СПОВІЩ... Державна закупівля - UA-2025-02-24-013944-a ТЕХНІЧНЕ ОБСЛУГОВУВАННЯ СИСТЕМ ПОЖЕЖНОЇ СИГНАЛІЗАЦІЇ, ОПОВІЩЕННЯ ПРО ПОЖЕЖУ ТА УПРАВЛІННЯ ЕВАКУАЦІЄЮ ЛЮДЕЙ, УСТАТКОВАННЯ ДЛЯ ПЕРЕДАЧІ ТРИВОЖНИХ СПОВІЩЕНЬ ТА ЦІЛОДОБОВЕ СПОСТЕРІГАННЯ від замовника ДП Київський національний університет імені Тараса Шевченка від 2/24/2025 на онлайн торговельному майданчику в Україні ➤ e-tender.ua. E-tender logo
Оголошення про проведення.pdf
Закупівля: UA-2025-02-24-013944-a / на ProZorro / на DoZorro
Рядок плану закупівлі та обґрунтування: UA-P-2025-02-24-016731-a
Період уточнень
Триває
Завершився
з 24-02-2025, 17:15
по 01-03-2025, 00:00
Період подачі пропозицій
Очікується
Триває
Завершився
з 24-02-2025, 17:15
по 04-03-2025, 00:00
Аукціон Період аукціонів
Аукціон не відбувся

Період оскарження умов закупівлі - по 01-03-2025, 00:00

Відкриті торги з особливостями
Статус:Завершена закупівля
Бюджет:
1041660
1 041 660 UAH (з ПДВ)
Вид предмету закупівлі:Послуги
Мінімальний крок аукціону:5 208,30 UAH
Оцінка пропозицій:За вартістю придбання
Замовник:ДП Київський національний університет імені Тараса Шевченка
ЄДРПОУ:02070944 Досьє YouControl
Контактна особа:Осінська Тетяна Володимирівна
Телефон:+380442393379
E-mail:osinskat1@gmail.com
Місцезнаходження:
01033, Україна, м. Київ,місто Київ, вул. Володимирська, буд. 60
5



+ Лоти з моїми пропозиціями + відкрити всі - закрити всі
+ -
Завершено
ТЕХНІЧНЕ ОБСЛУГОВУВАННЯ СИСТЕМ ...
1 041 660 UAH (з ПДВ)
+-
Позиції
Конкретна назва предмета закупівліКількість / Од.виміруАдреса доставки / Строк поставки/виконання робіт/надання послуг:Класифікатор ДК 021:2015 (CPV)Класифікатори

ТЕХНІЧНЕ ОБСЛУГОВУВАННЯ СИСТЕМ ПОЖЕЖНОЇ СИГНАЛІЗАЦІЇ, ОПОВІЩЕННЯ ПРО ПОЖЕЖУ ТА УПРАВЛІННЯ ЕВАКУАЦІЄЮ ЛЮДЕЙ, УСТАТКОВАННЯ ДЛЯ ПЕРЕДАЧІ ТРИВОЖНИХ СПОВІЩЕНЬ ТА ЦІЛОДОБОВЕ СПОСТЕРІГАННЯ

1
послуга
01033 Україна м. Київ Заклади Замовника відповідно до умов тендерної докуметнації
по 31-12-2025
50410000-2
Послуги з ремонту і технічного обслуговування вимірювальних, випробувальних і контрольних приладів


+-
Пропозиції

Кваліфікація Учасників

Інформація про Переможця
Протокол визначення переможця закупівлі та намір укласти договір про закупівлю.pdf
Рішення підписано
Ім'я:
ТОВ "ВІКІНГ СТРОЙ"   Досьє YouControl
Строк розгляду пропозиції:
з 04-03-2025 по 02-04-2025
Статус:
учасник виграв закупівлю
Контактна інформація:
Україна, м. Київ, м.Київ, 1-Й ПРОВУЛОК ІВАНА ФРАНКА, будинок 29, 02088, Роман Цегельник
Остаточна пропозиція:
1 040 065,97 UAH, з ПДВ
Документи пропозиції:
Документи рішення:
Дата акцепта:
20-03-2025, 18:21
Період подачі оскарження:
по 26-03-2025, 00:00

Продовження строку розгляду тендерної пропозиції

Дата публікації: 10-03-25, 10:59:28
Протокол продовження строку розгляду тендерної пропозиції/пропозиції.pdf

ПОВІДОМЛЕННЯ про продовження строку розгляду тендерної пропозиції 1. Найменування замовника: Київський національний університет імені Тараса Шевченка 2. код ЄДРПОУ: 02070944 3. Місцезнаходження замовника: м. Київ 4. Предмет закупівлі: КОД ДК 021:2015 - 50410000-2 - Послуги з ремонту і технічного обслуговування вимірювальних, випробувальних і контрольних приладів «ТЕХНІЧНЕ ОБСЛУГОВУВАННЯ СИСТЕМ ПОЖЕЖНОЇ СИГНАЛІЗАЦІЇ, ОПОВІЩЕННЯ ПРО ПОЖЕЖУ ТА УПРАВЛІННЯ ЕВАКУАЦІЄЮ ЛЮДЕЙ, УСТАТКОВАННЯ ДЛЯ ПЕРЕДАЧІ ТРИВОЖНИХ СПОВІЩЕНЬ ТА ЦІЛОДОБОВЕ СПОСТЕРІГАННЯ» 5. Ідентифікатор процедури закупівлі в електронній системі закупівель: UA-2024-03-19-013356-a. 6. Найменування учасника: ТОВ "ВІКІНГ СТРОЙ". 7. Аргументація продовження строку розгляду тендерної пропозиції: Відповідно до пункту 41 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (із змінами й доповненнями) (далі — Особливості), розгляд та оцінка тендерних пропозицій здійснюються відповідно до статті 29 Закону (положення частин другої, дванадцятої, шістнадцятої, абзаців другого і третього частини п’ятнадцятої статті 29 Закону не застосовуються) з урахуванням положень пункту 43 Особливостей. Відповідно до частини першої статті 29 Закону оцінка тендерних пропозицій проводиться автоматично електронною системою закупівель на основі критеріїв і методики оцінки, зазначеної замовником у тендерній документації, шляхом застосування електронного аукціону. Згідно з частиною дев’ятою статті 29 Закону з урахуванням Особливостей після оцінки тендерних пропозицій замовник розглядає на відповідність вимогам тендерної документації тендерну пропозицію, яка визначена найбільш економічно вигідною. Згідно з частиною десятою статті 29 Закону строк розгляду тендерної пропозиції, що за результатами оцінки визначена найбільш економічно вигідною, не повинен перевищувати п’яти робочих днів з дня визначення найбільш економічно вигідної пропозиції. Такий строк може бути аргументовано продовжено замовником до 20 робочих днів. У разі продовження строку замовник оприлюднює повідомлення в електронній системі закупівель протягом одного дня з дня прийняття відповідного рішення. Електронною системою закупівель визначено найбільш економічно вигідною тендерною пропозицією тендерну пропозицію учасника ТОВ "ВІКІНГ СТРОЙ". У зв’язку з необхідністю детального розгляду документів наданих в складі тендерної пропозиції ТОВ "ВІКІНГ СТРОЙ" виникла необхідність продовжити строк розгляду тендерної пропозиції до 20 робочих днів. Уповноважена особа Тетяна ОСІНСЬКА

Кінцева дата розгляду пропозиції: 02-04-25, 00:00:00

Повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей

Дата публікації: 17-03-25, 13:11:13
24

Повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей UA-2025-02-24-013944-a: 1. Відповідно до вимог п. 2.1 Додатку № 1 до тендерної документації вимагалось надати: «Заповнена довідка у формі, викладеній у Таблиці 2, що містить інформацію про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, а саме: - керівника робіт з монтажу, підтримання експлуатаційної придатності (технічного обслуговування) систем пожежної сигналізації, оповіщення про пожежу та управління евакуацією людей, устатковання для передачі тривожних сповіщень, який повинен мати: вищу освіту за однією із спеціальностей у галузях знань “Архітектура та будівництво”, “Цивільна безпека” (за спеціальностями “Цивільна безпека”, “Пожежна безпека”), “Автоматизація та приладобудування”, “Електроніка та телекомунікації”, “Електрична інженерія” та стаж роботи за цим видом робіт не менше трьох років або в органах та підрозділах цивільного захисту (за спеціальністю “Пожежна безпека”) не менше п’яти років. - виконавців робіт з монтажу, підтримання експлуатаційної придатності (технічного обслуговування) систем пожежної сигналізації, оповіщення про пожежу та управління евакуацією людей, устатковання для передачі тривожних сповіщень повинні відповідати таким вимогам: електромонтера охоронно-пожежної сигналізації (електромонтера з ремонту та обслуговування електроустатковання, електромонтера з ремонту та обслуговування апаратури та пристроїв зв’язку, монтажника радіоелектронної апаратури та приладів) - не нижче 3-го розряду; налагоджувальника приладів, апаратури та систем автоматичного контролю, регулювання та керування (налагоджувальника контрольно-вимірювальних приладів та автоматики) - не нижче 4-го розряду. Кількість виконавців таких робіт повинна становити не менше двох осіб.». В складі пропозиції надана довідка про наявність працівників відповідної кваліфікації, які будуть залучені до надання послуг і мають необхідні знання та досвід вих. № 7 від 11.02.2025 року, в якій зазначені директор (за внутрішнім суміщенням керівник робіт), інженер з налагоджування КВП та автоматики, електромонтери з ремонту та обслуговування електроустаткування. В довідці відсутня інформація про налагоджувальника приладів, апаратури та систем автоматичного контролю, регулювання та керування (налагоджувальника контрольно – вимірювальних приладів та автоматики відповідно до вимог тендерної документації. На усунення зазначеного порушення надати довідку з інформацією у відповідності до вимог тендерної документації або надати пояснення щодо зазначених в довідці працівників. 2. Відповідно до п. 13 розділу 2 Додатку № 1 до тендерної документації вимагалося надати: «Договір добровільного страхування цивільної відповідальності перед третіми особами із загальною страховою сумою даного договору не менше об’єму фінансування даної закупівлі та з терміном дії не менше кінцевого строку надання послуг.». В складі пропозиції надано договір добровільного страхування цивільної відповідальності перед третіми особами 30ДОГ № 50151 від 29.01.2025 року, в п. 13.5 зазначено, що заява на страхування є невід’ємною частиною договору, що свідчить про те, що договір надано не в повному обсязі. В складі пропозиції відсутня заява на страхування. На усунення зазначеного порушення надати договір добровільного страхування цивільної відповідальності перед третіми особами в повному обсязі. 3. Відповідно до Додатку № 3 до тендерної документації вимагалося: «До визначення переможця торгів, учасником торгів з найбільш економічно вигідною пропозицією, за участі Замовника та Обслуговуючої організації, здійснюється підключення Системи протипожежного захисту до Системи передачі тривожних сповіщень та перевірки технічної можливості проходження тривожних сповіщень (в адресних Пожежних приймально-контрольних приладах інформація про конкретний датчик) з Об’єкта спостерігання до Центру приймання тривожних сповіщень Пультової організації учасника торгів з відвідуванням Центру приймання тривожних сповіщень учасника торгів Замовником. За результатами відвідування складається відповідний акт (у разі, якщо тривожні сповіщення від об’єктового приладу-передавача тривожних сповіщень до Центру приймання тривожних сповіщень Пультової організації по двом каналам зв’язку не надходять з будь яких причин, визнання учасника торгів переможцем вважається не можливим). В загальну вартість пропозиції врахувати цілодобове спостереження за системами пожежної сигналізації з виведенням сигналу на пульт цілодобового спостереження.». В складі пропозиції не підтверджено наявність пульту цілодобового спостереження (центру приймання тривожних сповіщень). На усунення зазначеного порушення надати документи, які підтвердять наявність в учасника пульту цілодобового спостереження (центру приймання тривожних сповіщень).

Кінцева дата та час усунення невідповідностей: 18-03-25, 13:11:13
Договір
Договір опубліковано
Системний номер договору:
UA-2025-02-24-013944-a-a1
Номер договору:
1198
Дата підписання договору:
21-04-2025, 00:00
Строк дії договору:
з 21-04-2025 по 31-12-2025
1 040 065,97 UAH
Ціна договору
866 721,64 UAH
Ціна договору без ПДВ

Пропозиції Учасників

Пропозицію подав:
ТОВ "ВІКІНГ СТРОЙ"   Досьє YouControl
Остаточна пропозиція:
1 040 065,97 UAH, з ПДВ
Інформація про субпідрядника:
-
Підпис:
підписано
Дата та час подання пропозиції:
03-03-2025, 14:35:35
Документи:
Тип документа:
1. Наявність не виконаних зобов'язань за раніше укладеним договором
При відсутності не виконаних зобов'язань за раніше укладеним договором підтверджується, що
Учасник процедури закупівлі не мав з цим самим замовником договорів достроково розірваних через невиконання (учасником) своїх зобов'язань через що було застосовано санкції у вигляді штрафів та/або відшкодування збитків
2. Вчинення корупційних правопорушень
Юридичною особою підтверджується, що
Керівника учасника процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією
Відомості про учасника процедури закупівлі не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
3. Вчинення економічних правопорушень
Підтверджується, що
Учасник процедури закупівлі протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів торгів, аукціонів, конкурсів, тендерів
4. Вчинення кримінальних правопорушень
Юридичною особою підтверджується, що
Керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
5. Порушення справи про банкрутство
Підтверджується, що
Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
6. Вчинення правопорушень, повʼязаних із застосуванням санкцій
Підтверджується, що
Учасник процедури закупівлі не є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України "Про санкції"
7. Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Юридичною особою підтверджується, що
Керівника учасника процедури закупівлі, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
8. Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі
Резидентом підтверджується, що
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань"
1. Мова (мови) тендерної пропозиції
Підтверджується, що
Мова тендерної пропозиції: Українська
1. Наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій
Підтверджується, що
1.1 Заповнена довідка у формі, викладеній у Таблиці 1, за підписом керівника або уповноваженої особи, де Учасник зазначає інформацію про наявність необхідного обладнання та інструменту (заповнюється учасником відповідно до предмету, що закуповується), в тому числі зазначається інформація про наявність транспорту, офісу та складських приміщень учасника. 1.2. Обов’язкова наявність транспортного засобу (не менше одного) для забезпечення виконання договірних зобов’язань відповідно до предмету закупівлі, власного або орендованого. Надати документи, що підтверджують наявність такого транспорту: якщо засіб власний - свідоцтво про державну реєстрацію, якщо засіб залучений - договір оренди чи суборенди чи надання транспортних послуг із обов’язковим додаванням свідоцтва про державну реєстрацію автомобіля (або техпаспорту, тощо). 1.3. Обов’язкова наявність в Учасника складського та/або офісного приміщень для забезпечення виконання договірних зобов’язань відповідно до предмету закупівлі, власного (власних) або орендованого (орендованих). Надати документи, що підтверджують наявність такого (таких) приміщення (приміщень): якщо приміщення власне - свідоцтво про державну реєстрацію або інший документ, що підтверджує право власності, якщо приміщення залучене - договір оренди/суборенди та документи, які підтверджують право власності орендодавця на це (ці) приміщення. Щодо приміщення (приміщень) надати декларацію відповідності матеріально – технічної бази вимогам законодавства з питань пожежної безпеки, видану Учаснику згідно вимог чинного законодавства. 1.4. Обов’язково підтвердити наявність обладнання та інструменту документами, що підтверджують наявність такого обладнання та інструменту у власності або на праві користування: видаткові накладні, або витяг з оборотно – сальдової відомості, або договір оренди/суборенди, або договір на право користування, або інший документ. 1.5. Обов’язкове надання чинних свідоцтв про повірку законодавчо регульованого засобу вимірювальної техніки або сертифікатів калібрування, а саме: мегаомметр, омметр, а також обов’язкове надання чинного (чинних) протоколу (протоколів) випробувань електроінструменту, зазначеного в довідці згідно п. 1.1. 1.6. Для надання послуг згідно технічного завдання, Учасники повинні надати метрологічне підтвердження придатності вимірювального обладнання для здійснення вимірювань значення опору ізоляції електроустановок, апаратів, вторинних кіл та електропроводки на напругу до 1000 В, кабельних ліній та заземлювального пристрою (надати свідоцтво (сертифікат або інший аналогічний документ) про відповідність системи вимірювання вимогам ДСТУ ISO 10012:2005 та СОУ 74.9-02568294-001:2016 з додаванням переліку/сфери вимірювань, видане уповноваженим органом. 1.7. На підтвердження наявності технологій надати: - сертифікат ДСТУ EN ISO 9001:2018 (EN ISO 9001:2015, IDT; ISO 9001:2015, IDT) «Системи управління якістю. Вимоги», виданий органом сертифікації стосовно обслуговування системи пожежної сигналізації, системи оповіщення про пожежу та системи управління евакуацією людей; - сертифікат ДСТУ ISO 14001:2015 (ISO 14001:2015, IDT) «Системи екологічного управління. Вимоги та настанови щодо застосування», виданий органом сертифікації стосовно обслуговування системи пожежної сигналізації, системи оповіщення про пожежу та системи управління евакуацією людей; - сертифікат ДСТУ ISO 45001:2019 (ISO 45001:2018, IDT) «Системи управління охороною здоров’я та безпекою праці. Вимоги та настанови щодо застосування», виданий органом сертифікації стосовно обслуговування системи пожежної сигналізації, системи оповіщення про пожежу та системи управління евакуацією людей; - сертифікат ДСТУ ISO 50001:2020 (ISO 50001:2018, IDT) «Системи енергетичного менеджменту. Вимоги та настанова щодо використання», виданий органом сертифікації стосовно обслуговування системи пожежної сигналізації, системи оповіщення про пожежу та системи управління евакуацією людей; - сертифікат ДСТУ ISO 16732-1:2018 (ISO 16732-1:2012, IDT) «Інжиніринг пожежної безпеки. Оцінювання пожежного ризику. Частина 1. Загальні положення», виданий органом сертифікації стосовно обслуговування системи пожежної сигналізації, системи оповіщення про пожежу та системи управління евакуацією людей; - сертифікат ДСТУ ISO 23932:2018 (ISO 23932:2009, IDT) «Інжиніринг пожежної безпеки. Загальні принципи», виданий органом сертифікації стосовно обслуговування системи пожежної сигналізації, системи оповіщення про пожежу та системи управління евакуацією людей; - сертифікат ДСТУ CEN/TS 54-14:2021 (CEN/TS 54-14:2018, IDT) «Системи пожежної сигналізації та оповіщування. Частина 14. Настанови щодо побудови, проектування, монтування, пусконалагоджування, введення в експлуатацію, експлуатування та технічного обслуговування», виданий органом сертифікації стосовно обслуговування системи пожежної сигналізації, системи оповіщення про пожежу та системи управління евакуацією людей; - сертифікат ДСТУ 8965:2019 «Система управління пожежною безпекою об’єкта захисту. Загальні положення», виданий органом сертифікації стосовно обслуговування системи пожежної сигналізації, системи оповіщення про пожежу та системи управління евакуацією людей; - сертифікат ДСТУ 8828:2019 «Пожежна безпека. Загальні положення», виданий органом сертифікації стосовно обслуговування системи пожежної сигналізації, системи оповіщення про пожежу та системи управління евакуацією людей.
2. Наявність працівників відповідної кваліфікації
Підтверджується, що
Заповнена довідка у формі, викладеній у Таблиці 2, що містить інформацію про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, а саме: - керівника робіт з монтажу, підтримання експлуатаційної придатності (технічного обслуговування) систем пожежної сигналізації, оповіщення про пожежу та управління евакуацією людей, устатковання для передачі тривожних сповіщень, який повинен мати: вищу освіту за однією із спеціальностей у галузях знань “Архітектура та будівництво”, “Цивільна безпека” (за спеціальностями “Цивільна безпека”, “Пожежна безпека”), “Автоматизація та приладобудування”, “Електроніка та телекомунікації”, “Електрична інженерія” та стаж роботи за цим видом робіт не менше трьох років або в органах та підрозділах цивільного захисту (за спеціальністю “Пожежна безпека”) не менше п’яти років. - виконавців робіт з монтажу, підтримання експлуатаційної придатності (технічного обслуговування) систем пожежної сигналізації, оповіщення про пожежу та управління евакуацією людей, устатковання для передачі тривожних сповіщень повинні відповідати таким вимогам: електромонтера охоронно-пожежної сигналізації (електромонтера з ремонту та обслуговування електроустатковання, електромонтера з ремонту та обслуговування апаратури та пристроїв зв’язку, монтажника радіоелектронної апаратури та приладів) - не нижче 3-го розряду; налагоджувальника приладів, апаратури та систем автоматичного контролю, регулювання та керування (налагоджувальника контрольно-вимірювальних приладів та автоматики) - не нижче 4-го розряду. Кількість виконавців таких робіт повинна становити не менше двох осіб. 2.2. На підтвердження отримання необхідної освіти та кваліфікації, а також наявності необхідного стажу роботи працівників необхідно надати в складі тендерної пропозиції диплом з додатком та послужний список/витяг з трудової книжки керівника робіт та посвідчення/свідоцтва/дипломи про отримання відповідної кваліфікації та необхідного розряду виконавців робіт. 2.3. На всіх працівників, зазначених в довідці згідно п. 2.1, надати наступні документи: - протокол/витяг з протоколу та посвідчення з перевірки знань з Закону України «Про охорону праці», вимог з гігієни праці, «Типового положення про порядок проведення навчання і перевірку знань з питань охорони праці», «Положення про розробку інструкцій з охорони праці», «Порядку розслідування та обліку нещасних випадків, професійних захворювань та аварій на виробництві», Закону України «Про загальнообов’язкове державне соціальне страхування», з правил надання домедичної допомоги потерпілим у разі нещасного випадку; - протокол/витяг з протоколу та посвідчення з перевірки знань з НПАОП 0.00-1.15-07, НПАОП 0.00-1.71-13, НПАОП 0.00-1.81-18; - протокол/витяг з протоколу з перевірки знань з Правил безпечної експлуатації електроустановок споживачів (НПАОП 40.1-1.21-98), Правил безпечної експлуатації електроустановок (НПАОП 40.1-1.01-97), Правил будови електроустановок. Електрообладнання спеціальних установок (НПАОП 40.1-1.32-01), Правил експлуатації електрозахисних засобів (НПАОП 40.1-1.07-01), Правил технічної експлуатації електроустановок споживачів, Правил пожежної безпеки в Україні та посвідчення з допуском до роботи в електроустановках напругою до 1000 В, не нижче IV групи з електробезпеки, з результатами перевірки знань з охорони праці, технології робіт, правил пожежної безпеки; - особиста медична книжка за формою первинної облікової документації № 1-ОМК та/або медична довідка про проходження попереднього (періодичного) медичного огляду (Додаток 8 до пункту 2.16 Порядку проведення медичних оглядів працівників певних категорій); - картка працівника, який підлягає попередньому (періодичному) медичному огляду згідно Додатку 7 до пункту 2.16 Порядку проведення медичних оглядів працівників певних категорій; - довідка про проходження попереднього, періодичного та позачергового психіатричних оглядів, у тому числі на предмет вживання психоактивних речовин за формою первинної облікової документації № 100-2/о; - наказ про прийняття на роботу та трудова книжка, або цивільно – правова угода.
3. Наявність досвіду виконання аналогічного договору
Підтверджується, що
3.1. На підтвердження досвіду виконання аналогічного за предметом закупівлі договору Учасник має надати: 3.1.1. Довідку в довільній формі, з інформацією про виконання аналогічного за предметом закупівлі договору – не менше одного договору, який повністю відповідає встановленим кваліфікаційним вимогам (довідка повинна містити інформацію про предмет договору, дату та номер договору, найменування замовника, суму виконаних зобов’язань, стан виконання договору, номер ідентифікатора закупівлі у разі надання аналогічного договору укладеного з замовником в розумінні п. 11 частини першої статті 1 Закону України «Про публічні закупівлі»). Аналогічним вважається договір, укладений не раніше 2022 року, про надання послуг з обслуговування системи пожежної сигналізації, оповіщення про пожежу/обслуговування систем протипожежної автоматики, що належить до коду ДК 021:2015, за яким здійснюється закупівля на суму не менше очікуваної вартості закупівлі. 3.1.2. У разі надання аналогічного договору, укладеного з замовником в розумінні п. 11 частини першої статті 1 Закону України «Про публічні закупівлі» - такий договір повинен бути опублікований на веб – порталі Уповноваженого органу, бути укладеним і виконаним в повному обсязі. Для підтвердження виконання договору в повному обсязі на веб – порталі Уповноваженого органу повинен бути опублікований звіт про виконання договору; 3.1.3. У разі надання аналогічного договору, укладеного із замовником, який не відноситься до замовників в розумінні п. 11 частини першої статті 1 Закону України «Про публічні закупівлі» - такий договір повинен бути укладеним і виконаним в повному обсязі. У складі пропозиції обов’язкове надання копії такого договору, листа – відгуку від такого замовника (із зазначенням дати та номеру договору, суму (ціну) договору, та інформацію про належне виконання договору, утому числі стосовно якості та своєчасності та про відсутність зауважень або судових позовів), документів для підтвердження виконання договору в повному обсязі (акти виконаних робіт/наданих послуг та/або видаткові накладні, або інші документи), акт перевірки відповідності системи пожежної сигналізації або акт прийняття системи протипожежного захисту в експлуатацію або акт прийняття до експлуатування систем протипожежного захисту, підписаний представником третьої сторони (ДСНС або іншою організацією, яка має відповідне право), банківського документу (виписки) про надходження коштів згідно такого договору, актів звірки з замовником, документів, що підтверджують оплату податків в період виконання умов договору, податкових накладних, які складені на всі акти виконаних робіт/наданих послуг або інші документи щодо аналогічного договору та зареєстрованих в Єдиному реєстрі податкових накладних (у разі якщо Учасник є платником податку на додану вартість), фінансового звіту чи податкової декларації (поквартально або річний) стосовно року, в якому були виконані роботи (надані послуги) згідно аналогічного договору. Надані документи повинні відображати повне виконання умов договору сторонами.
4. Наявність фінансової спроможності
Підтверджується, що
Копія «Балансу», копія «Звіту про фінансові результати» та копія «Звіту про рух грошових коштів» за останній звітний період з відміткою органу статистики (або копія квитанції про підтвердження подачі звітності в електронному вигляді). Копія фінансової звітності за останній звітний період повинна підтверджувати, що на кінець звітного періоду в Учасника наявні необоротні активи, а також, що обсяг річного доходу (виручки) становив не менше 100% очікуваної вартості закупівлі. Фізичні особи – підприємці надають копію податкової декларації за останній звітний період з відміткою органу статистики (або копію квитанції про підтвердження подачі декларації в електронному вигляді). У випадку, якщо Учасником із законодавчих причин не складається фінансова звітність, він надає лист – роз’яснення з відповідним поясненням та посиланням на нормативні акти.

Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.

+ -
Документи тендеру
Тип документа: Оголошення про проведення закупівлі
    Файл
    Тип
    Приватність
    Стан
    Дата та час
    Дії
    Оголошення про проведення закупівлі
    публічнийЕкспортовано:24-02-2025, 17:19:12
      Тип документа: Критерії прийнятності
        Файл
        Тип
        Приватність
        Стан
        Дата та час
        Дії
        Критерії прийнятності
        публічнийЕкспортовано:24-02-2025, 17:15:54
        Критерії прийнятності
        публічнийЕкспортовано:24-02-2025, 17:15:54
        Критерії прийнятності
        публічнийЕкспортовано:24-02-2025, 17:15:54
        Критерії прийнятності
        публічнийЕкспортовано:24-02-2025, 17:15:54
        Критерії прийнятності
        публічнийЕкспортовано:24-02-2025, 17:15:54
          Тип документа: Технічний опис предмету закупівлі
            Файл
            Тип
            Приватність
            Стан
            Дата та час
            Дії
            Технічний опис предмету закупівлі
            публічнийЕкспортовано:24-02-2025, 17:15:54
              Тип документа: Проект договору
                Файл
                Тип
                Приватність
                Стан
                Дата та час
                Дії
                Проект договору
                публічнийЕкспортовано:24-02-2025, 17:15:54
                  Тип документа: Тендерна документація
                    Файл
                    Тип
                    Приватність
                    Стан
                    Дата та час
                    Дії
                    Тендерна документація
                    публічнийЕкспортовано:24-02-2025, 17:15:54
                      Електронні тендерні вимоги
                      1. Вчинення правопорушень, повʼязаних із застосуванням санкцій
                      Застосовується до:
                      Учасника процедури
                      Стосується:
                      Закупівлі
                      Законодавство:
                      Підтверджується, що
                      1 - Учасник процедури закупівлі не є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України "Про санкції"
                      Статус: Активна
                      Дата створення: 24-02-2025, 17:15:50
                      2. Порушення справи про банкрутство
                      Застосовується до:
                      Учасника процедури
                      Стосується:
                      Закупівлі
                      Законодавство:
                      Підтверджується, що
                      1 - Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
                      Статус: Активна
                      Дата створення: 24-02-2025, 17:15:50
                      3. Вчинення економічних правопорушень
                      Застосовується до:
                      Учасника процедури
                      Стосується:
                      Закупівлі
                      Законодавство:
                      Підтверджується, що
                      1 - Учасник процедури закупівлі протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів торгів, аукціонів, конкурсів, тендерів
                      Статус: Активна
                      Дата створення: 24-02-2025, 17:15:50
                      4. Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі
                      Застосовується до:
                      Учасника процедури
                      Стосується:
                      Закупівлі
                      Законодавство:
                      Резидентом підтверджується, що
                      1 - У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань"
                      Статус: Активна
                      Дата створення: 24-02-2025, 17:15:50
                      Нерезидентом підтверджується, що
                      2 - Учасник процедури закупівлі є нерезидентом
                      Статус: Активна
                      Дата створення: 24-02-2025, 17:15:50
                      5. Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
                      Застосовується до:
                      Переможця тендеру
                      Стосується:
                      Закупівлі
                      Законодавство:
                      Юридичною особою підтверджується, що
                      1 - Керівника учасника процедури закупівлі, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
                      Статус: Активна
                      Дата створення: 24-02-2025, 17:15:50
                      Фізичною особою підтверджується, що
                      2 - Учасника процедури закупівлі не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов'язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
                      Статус: Активна
                      Дата створення: 24-02-2025, 17:15:50
                      6. Вчинення кримінальних правопорушень
                      Застосовується до:
                      Переможця тендеру
                      Стосується:
                      Закупівлі
                      Законодавство:
                      Юридичною особою підтверджується, що
                      1 - Керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
                      Статус: Активна
                      Дата створення: 24-02-2025, 17:15:50
                      Фізичною особою підтверджується, що
                      2 - Учасник процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої знято або погашено у встановленому законом порядку
                      Статус: Активна
                      Дата створення: 24-02-2025, 17:15:50
                      7. Вчинення корупційних правопорушень
                      Застосовується до:
                      Переможця тендеру
                      Стосується:
                      Закупівлі
                      Законодавство:
                      Юридичною особою підтверджується, що
                      1 - Керівника учасника процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією
                      Статус: Активна
                      Дата створення: 24-02-2025, 17:15:50
                      Відомості про учасника процедури закупівлі не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
                      Статус: Активна
                      Дата створення: 24-02-2025, 17:15:50
                      Фізичною особою підтверджується, що
                      2 - Учасника процедури закупівлі не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов'язаного з корупцією
                      Статус: Активна
                      Дата створення: 24-02-2025, 17:15:50
                      8. Наявність не виконаних зобов'язань за раніше укладеним договором
                      Застосовується до:
                      Учасника процедури
                      Стосується:
                      Закупівлі
                      Законодавство:
                      При відсутності не виконаних зобов'язань за раніше укладеним договором підтверджується, що
                      1 - Учасник процедури закупівлі не мав з цим самим замовником договорів достроково розірваних через невиконання (учасником) своїх зобов'язань через що було застосовано санкції у вигляді штрафів та/або відшкодування збитків
                      Статус: Активна
                      Дата створення: 24-02-2025, 17:15:50
                      При наявності не виконаних зобов'язань за раніше укладеним договором підтверджується, що
                      2 - Учасник процедури закупівлі вжив заходів для доведення своєї надійності, а саме: сплатив або зобовʼязався сплатити відповідні зобовʼязання та відшкодування завданих збитків
                      Статус: Активна
                      Дата створення: 24-02-2025, 17:15:50
                      9. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
                      Застосовується до:
                      Замовника
                      Стосується:
                      Закупівлі
                      Законодавство:
                      Підтверджується, що
                      1 - Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
                      Статус: Активна
                      Дата створення: 24-02-2025, 17:15:50
                      10. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
                      Застосовується до:
                      Замовника
                      Стосується:
                      Закупівлі
                      Законодавство:
                      Підтверджується, що
                      1 - Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
                      Статус: Активна
                      Дата створення: 24-02-2025, 17:15:50
                      1. Мова (мови) тендерної пропозиції
                      Застосовується до:
                      Учасника процедури
                      Стосується:
                      Закупівлі
                      Законодавство:
                      Підтверджується, що
                      1 - Мова тендерної пропозиції : Українська
                      Статус: Активна
                      Дата створення: 24-02-2025, 17:15:50
                      1. Наявність фінансової спроможності
                      Застосовується до:
                      Учасника процедури
                      Стосується:
                      Закупівлі
                      Законодавство:
                      Підтверджується, що
                      1 - Копія «Балансу», копія «Звіту про фінансові результати» та копія «Звіту про рух грошових коштів» за останній звітний період з відміткою органу статистики (або копія квитанції про підтвердження подачі звітності в електронному вигляді). Копія фінансової звітності за останній звітний період повинна підтверджувати, що на кінець звітного періоду в Учасника наявні необоротні активи, а також, що обсяг річного доходу (виручки) становив не менше 100% очікуваної вартості закупівлі. Фізичні особи – підприємці надають копію податкової декларації за останній звітний період з відміткою органу статистики (або копію квитанції про підтвердження подачі декларації в електронному вигляді). У випадку, якщо Учасником із законодавчих причин не складається фінансова звітність, він надає лист – роз’яснення з відповідним поясненням та посиланням на нормативні акти.
                      Статус: Активна
                      Дата створення: 24-02-2025, 17:15:50
                      2. Наявність досвіду виконання аналогічного договору
                      Застосовується до:
                      Учасника процедури
                      Стосується:
                      Закупівлі
                      Законодавство:
                      Підтверджується, що
                      1 - 3.1. На підтвердження досвіду виконання аналогічного за предметом закупівлі договору Учасник має надати: 3.1.1. Довідку в довільній формі, з інформацією про виконання аналогічного за предметом закупівлі договору – не менше одного договору, який повністю відповідає встановленим кваліфікаційним вимогам (довідка повинна містити інформацію про предмет договору, дату та номер договору, найменування замовника, суму виконаних зобов’язань, стан виконання договору, номер ідентифікатора закупівлі у разі надання аналогічного договору укладеного з замовником в розумінні п. 11 частини першої статті 1 Закону України «Про публічні закупівлі»). Аналогічним вважається договір, укладений не раніше 2022 року, про надання послуг з обслуговування системи пожежної сигналізації, оповіщення про пожежу/обслуговування систем протипожежної автоматики, що належить до коду ДК 021:2015, за яким здійснюється закупівля на суму не менше очікуваної вартості закупівлі. 3.1.2. У разі надання аналогічного договору, укладеного з замовником в розумінні п. 11 частини першої статті 1 Закону України «Про публічні закупівлі» - такий договір повинен бути опублікований на веб – порталі Уповноваженого органу, бути укладеним і виконаним в повному обсязі. Для підтвердження виконання договору в повному обсязі на веб – порталі Уповноваженого органу повинен бути опублікований звіт про виконання договору; 3.1.3. У разі надання аналогічного договору, укладеного із замовником, який не відноситься до замовників в розумінні п. 11 частини першої статті 1 Закону України «Про публічні закупівлі» - такий договір повинен бути укладеним і виконаним в повному обсязі. У складі пропозиції обов’язкове надання копії такого договору, листа – відгуку від такого замовника (із зазначенням дати та номеру договору, суму (ціну) договору, та інформацію про належне виконання договору, утому числі стосовно якості та своєчасності та про відсутність зауважень або судових позовів), документів для підтвердження виконання договору в повному обсязі (акти виконаних робіт/наданих послуг та/або видаткові накладні, або інші документи), акт перевірки відповідності системи пожежної сигналізації або акт прийняття системи протипожежного захисту в експлуатацію або акт прийняття до експлуатування систем протипожежного захисту, підписаний представником третьої сторони (ДСНС або іншою організацією, яка має відповідне право), банківського документу (виписки) про надходження коштів згідно такого договору, актів звірки з замовником, документів, що підтверджують оплату податків в період виконання умов договору, податкових накладних, які складені на всі акти виконаних робіт/наданих послуг або інші документи щодо аналогічного договору та зареєстрованих в Єдиному реєстрі податкових накладних (у разі якщо Учасник є платником податку на додану вартість), фінансового звіту чи податкової декларації (поквартально або річний) стосовно року, в якому були виконані роботи (надані послуги) згідно аналогічного договору. Надані документи повинні відображати повне виконання умов договору сторонами.
                      Статус: Активна
                      Дата створення: 24-02-2025, 17:15:50
                      3. Наявність працівників відповідної кваліфікації
                      Застосовується до:
                      Учасника процедури
                      Стосується:
                      Закупівлі
                      Законодавство:
                      Підтверджується, що
                      1 - Заповнена довідка у формі, викладеній у Таблиці 2, що містить інформацію про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, а саме: - керівника робіт з монтажу, підтримання експлуатаційної придатності (технічного обслуговування) систем пожежної сигналізації, оповіщення про пожежу та управління евакуацією людей, устатковання для передачі тривожних сповіщень, який повинен мати: вищу освіту за однією із спеціальностей у галузях знань “Архітектура та будівництво”, “Цивільна безпека” (за спеціальностями “Цивільна безпека”, “Пожежна безпека”), “Автоматизація та приладобудування”, “Електроніка та телекомунікації”, “Електрична інженерія” та стаж роботи за цим видом робіт не менше трьох років або в органах та підрозділах цивільного захисту (за спеціальністю “Пожежна безпека”) не менше п’яти років. - виконавців робіт з монтажу, підтримання експлуатаційної придатності (технічного обслуговування) систем пожежної сигналізації, оповіщення про пожежу та управління евакуацією людей, устатковання для передачі тривожних сповіщень повинні відповідати таким вимогам: електромонтера охоронно-пожежної сигналізації (електромонтера з ремонту та обслуговування електроустатковання, електромонтера з ремонту та обслуговування апаратури та пристроїв зв’язку, монтажника радіоелектронної апаратури та приладів) - не нижче 3-го розряду; налагоджувальника приладів, апаратури та систем автоматичного контролю, регулювання та керування (налагоджувальника контрольно-вимірювальних приладів та автоматики) - не нижче 4-го розряду. Кількість виконавців таких робіт повинна становити не менше двох осіб. 2.2. На підтвердження отримання необхідної освіти та кваліфікації, а також наявності необхідного стажу роботи працівників необхідно надати в складі тендерної пропозиції диплом з додатком та послужний список/витяг з трудової книжки керівника робіт та посвідчення/свідоцтва/дипломи про отримання відповідної кваліфікації та необхідного розряду виконавців робіт. 2.3. На всіх працівників, зазначених в довідці згідно п. 2.1, надати наступні документи: - протокол/витяг з протоколу та посвідчення з перевірки знань з Закону України «Про охорону праці», вимог з гігієни праці, «Типового положення про порядок проведення навчання і перевірку знань з питань охорони праці», «Положення про розробку інструкцій з охорони праці», «Порядку розслідування та обліку нещасних випадків, професійних захворювань та аварій на виробництві», Закону України «Про загальнообов’язкове державне соціальне страхування», з правил надання домедичної допомоги потерпілим у разі нещасного випадку; - протокол/витяг з протоколу та посвідчення з перевірки знань з НПАОП 0.00-1.15-07, НПАОП 0.00-1.71-13, НПАОП 0.00-1.81-18; - протокол/витяг з протоколу з перевірки знань з Правил безпечної експлуатації електроустановок споживачів (НПАОП 40.1-1.21-98), Правил безпечної експлуатації електроустановок (НПАОП 40.1-1.01-97), Правил будови електроустановок. Електрообладнання спеціальних установок (НПАОП 40.1-1.32-01), Правил експлуатації електрозахисних засобів (НПАОП 40.1-1.07-01), Правил технічної експлуатації електроустановок споживачів, Правил пожежної безпеки в Україні та посвідчення з допуском до роботи в електроустановках напругою до 1000 В, не нижче IV групи з електробезпеки, з результатами перевірки знань з охорони праці, технології робіт, правил пожежної безпеки; - особиста медична книжка за формою первинної облікової документації № 1-ОМК та/або медична довідка про проходження попереднього (періодичного) медичного огляду (Додаток 8 до пункту 2.16 Порядку проведення медичних оглядів працівників певних категорій); - картка працівника, який підлягає попередньому (періодичному) медичному огляду згідно Додатку 7 до пункту 2.16 Порядку проведення медичних оглядів працівників певних категорій; - довідка про проходження попереднього, періодичного та позачергового психіатричних оглядів, у тому числі на предмет вживання психоактивних речовин за формою первинної облікової документації № 100-2/о; - наказ про прийняття на роботу та трудова книжка, або цивільно – правова угода.
                      Статус: Активна
                      Дата створення: 24-02-2025, 17:15:50
                      4. Наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій
                      Застосовується до:
                      Учасника процедури
                      Стосується:
                      Закупівлі
                      Законодавство:
                      Підтверджується, що
                      1 - 1.1 Заповнена довідка у формі, викладеній у Таблиці 1, за підписом керівника або уповноваженої особи, де Учасник зазначає інформацію про наявність необхідного обладнання та інструменту (заповнюється учасником відповідно до предмету, що закуповується), в тому числі зазначається інформація про наявність транспорту, офісу та складських приміщень учасника. 1.2. Обов’язкова наявність транспортного засобу (не менше одного) для забезпечення виконання договірних зобов’язань відповідно до предмету закупівлі, власного або орендованого. Надати документи, що підтверджують наявність такого транспорту: якщо засіб власний - свідоцтво про державну реєстрацію, якщо засіб залучений - договір оренди чи суборенди чи надання транспортних послуг із обов’язковим додаванням свідоцтва про державну реєстрацію автомобіля (або техпаспорту, тощо). 1.3. Обов’язкова наявність в Учасника складського та/або офісного приміщень для забезпечення виконання договірних зобов’язань відповідно до предмету закупівлі, власного (власних) або орендованого (орендованих). Надати документи, що підтверджують наявність такого (таких) приміщення (приміщень): якщо приміщення власне - свідоцтво про державну реєстрацію або інший документ, що підтверджує право власності, якщо приміщення залучене - договір оренди/суборенди та документи, які підтверджують право власності орендодавця на це (ці) приміщення. Щодо приміщення (приміщень) надати декларацію відповідності матеріально – технічної бази вимогам законодавства з питань пожежної безпеки, видану Учаснику згідно вимог чинного законодавства. 1.4. Обов’язково підтвердити наявність обладнання та інструменту документами, що підтверджують наявність такого обладнання та інструменту у власності або на праві користування: видаткові накладні, або витяг з оборотно – сальдової відомості, або договір оренди/суборенди, або договір на право користування, або інший документ. 1.5. Обов’язкове надання чинних свідоцтв про повірку законодавчо регульованого засобу вимірювальної техніки або сертифікатів калібрування, а саме: мегаомметр, омметр, а також обов’язкове надання чинного (чинних) протоколу (протоколів) випробувань електроінструменту, зазначеного в довідці згідно п. 1.1. 1.6. Для надання послуг згідно технічного завдання, Учасники повинні надати метрологічне підтвердження придатності вимірювального обладнання для здійснення вимірювань значення опору ізоляції електроустановок, апаратів, вторинних кіл та електропроводки на напругу до 1000 В, кабельних ліній та заземлювального пристрою (надати свідоцтво (сертифікат або інший аналогічний документ) про відповідність системи вимірювання вимогам ДСТУ ISO 10012:2005 та СОУ 74.9-02568294-001:2016 з додаванням переліку/сфери вимірювань, видане уповноваженим органом. 1.7. На підтвердження наявності технологій надати: - сертифікат ДСТУ EN ISO 9001:2018 (EN ISO 9001:2015, IDT; ISO 9001:2015, IDT) «Системи управління якістю. Вимоги», виданий органом сертифікації стосовно обслуговування системи пожежної сигналізації, системи оповіщення про пожежу та системи управління евакуацією людей; - сертифікат ДСТУ ISO 14001:2015 (ISO 14001:2015, IDT) «Системи екологічного управління. Вимоги та настанови щодо застосування», виданий органом сертифікації стосовно обслуговування системи пожежної сигналізації, системи оповіщення про пожежу та системи управління евакуацією людей; - сертифікат ДСТУ ISO 45001:2019 (ISO 45001:2018, IDT) «Системи управління охороною здоров’я та безпекою праці. Вимоги та настанови щодо застосування», виданий органом сертифікації стосовно обслуговування системи пожежної сигналізації, системи оповіщення про пожежу та системи управління евакуацією людей; - сертифікат ДСТУ ISO 50001:2020 (ISO 50001:2018, IDT) «Системи енергетичного менеджменту. Вимоги та настанова щодо використання», виданий органом сертифікації стосовно обслуговування системи пожежної сигналізації, системи оповіщення про пожежу та системи управління евакуацією людей; - сертифікат ДСТУ ISO 16732-1:2018 (ISO 16732-1:2012, IDT) «Інжиніринг пожежної безпеки. Оцінювання пожежного ризику. Частина 1. Загальні положення», виданий органом сертифікації стосовно обслуговування системи пожежної сигналізації, системи оповіщення про пожежу та системи управління евакуацією людей; - сертифікат ДСТУ ISO 23932:2018 (ISO 23932:2009, IDT) «Інжиніринг пожежної безпеки. Загальні принципи», виданий органом сертифікації стосовно обслуговування системи пожежної сигналізації, системи оповіщення про пожежу та системи управління евакуацією людей; - сертифікат ДСТУ CEN/TS 54-14:2021 (CEN/TS 54-14:2018, IDT) «Системи пожежної сигналізації та оповіщування. Частина 14. Настанови щодо побудови, проектування, монтування, пусконалагоджування, введення в експлуатацію, експлуатування та технічного обслуговування», виданий органом сертифікації стосовно обслуговування системи пожежної сигналізації, системи оповіщення про пожежу та системи управління евакуацією людей; - сертифікат ДСТУ 8965:2019 «Система управління пожежною безпекою об’єкта захисту. Загальні положення», виданий органом сертифікації стосовно обслуговування системи пожежної сигналізації, системи оповіщення про пожежу та системи управління евакуацією людей; - сертифікат ДСТУ 8828:2019 «Пожежна безпека. Загальні положення», виданий органом сертифікації стосовно обслуговування системи пожежної сигналізації, системи оповіщення про пожежу та системи управління евакуацією людей.
                      Статус: Активна
                      Дата створення: 24-02-2025, 17:15:50
                      ПОДАТИ ПРОПОЗИЦІЮ