Період оскарження умов закупівлі - по 01-03-2025, 00:00
| Статус: | Завершена закупівля |
| Бюджет: | 250 866,67 UAH (з ПДВ) |
| Вид предмету закупівлі: | Послуги |
| Мінімальний крок аукціону: | 2 508,67 UAH |
| Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
| Замовник: | Офіс Генерального прокурора |
| ЄДРПОУ: | 00034051 Досьє YouControl |
| Контактна особа: | Тетяна Богатова |
| Телефон: | +380442007907 |
| E-mail: | bohatova.tt@gp.gov.ua |
| Місцезнаходження: | 01011, Україна, Київська область,м.Київ, ВУЛИЦЯ РІЗНИЦЬКА, будинок 13/15 |
0 |
найбільш економічно вигідна пропозиція є меншою на 40 або більше відсотків від середньоарифметичного значення ціни/приведеної ціни тендерних пропозицій інших учасників на початковому етапі аукціону
Розгляд питання: 05.03.2025 відбулося розкриття тендерних пропозицій у тендері за предметом «Послуги з технічного обслуговування автоматичних розсувних дверей, відкатних воріт з автоматикою, розпашних воріт з автоматикою, автоматичних швидкісних воріт, автоматичного в’їзного шлагбауму, автоматичних ролет та розпашних воріт за адресами: м. Київ, вул. Різницька, 13/15; вул. Борисоглібська, 18; вул. Князів Острозьких, 8, вул. С. Петлюри 7/9, вул. Гусовського, 9, вул. Антонова, 2а» згідно з кодом «ДК 021:2015: 50710000-5 Послуги з ремонту і технічного обслуговування електричного і механічного устаткування будівель». За результатами аукціону, раунду 3 найбільш економічно вигідну пропозицію надав учасник ФОП Кутенков М.В. Проте в тендерній пропозиції учасника ФОП Кутенков М.В., виявлено невідповідності. Відповідно до пункту 43 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України "Про публічні закупівлі" та відповідно до частини 16 статті 29 Закону України «Про публічні закупівлі» якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим, ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. В тендерній пропозиції учасника ФОП Кутенков М.В., виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником: 1. Учасником ФОП Кутенков М.В., не надано інформації, яка вимагалась в Додатку 6 до тендерної документації, а саме п.1) Відомості про учасника відповідно до Додатку 1 до тендерної документації. 2. Учасником ФОП Кутенков М.В., не надано інформації, яка вимагалась в Додатку 6 до тендерної документації, а саме п.2) Наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід. Довідку в довільній формі, за підписом уповноваженої посадової особи Учасника та печаткою Учасника (у разі наявності) або з накладенням КЕП/УЕП та електронної печатки (у разі наявності) з інформацією про наявність в Учасника закупівлі кваліфікованих працівників, який буде залучений до безпосереднього виконання договору, із зазначенням наступної інформації: ПІБ; посада; кваліфікація/спеціалізація/тощо; стаж роботи. Для підтвердження наявності працівників відповідної кваліфікації Учасник повинен надати в складі тендерної пропозиції: скан-копії витягів з трудових книжок (перша сторінка із записом про прийняття на роботу до учасника), або копії наказів про призначення відповідних працівників (договорів цивільно-правового характеру/трудових договорів у повному обсязі, із зазначенням конкретного виду робіт які будуть виконуватись в межах відповідного договору, терміном дії яких закінчується не раніше строку надання послуг). 3. Учасником ФОП Кутенков М.В., не надано інформації, яка вимагалась в Додатку 6 до тендерної документації, а саме п.3) Копія аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договори) повинна бути надана з усіма додатками або іншими невід’ємними його частинами (специфікаціями, рахунками, додатковими угодами тощо). Копії первинних документів, що підтверджують виконання аналогічного договору дозволяється подавати не в повному обсязі. Під аналогічними договорами слід розуміти виконані договори, відповідно до умов яких було надано технічне обслуговування наступного переліку обладнання: відкатних воріт з автоматикою, розпашних воріт з автоматикою, автоматичних швидкісних воріт, автоматичних ролет, автоматичних розсувних дверей, розпашних воріт. 4. Учасником ФОП Кутенков М.В., не надано інформації, яка вимагалась в Додатку 6 до тендерної документації, а саме п.5) Лист-згода з проєктом договору згідно з додатком 5 до тендерної документації. Замовник вимагає усунути наступні порушення: - Довантажити відсутні вищезазначені документи учаснику, до тендерної пропозиції, які вимагались в Додатку 6 до тендерної документації для подальшого оцінювання пропозиції. Рішення: 1. Розмістити вимогу про усунення невідповідностей ФОП Кутенков М.В. 2. Оприлюднити, у встановленому законодавстві порядку, вимогу про усунення невідповідностей ФОП Кутенков М.В.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.