Період оскарження умов закупівлі - по 28-02-2025, 00:00
| Статус: | Завершена закупівля |
| Бюджет: | 48 000 UAH (з ПДВ) |
| Вид предмету закупівлі: | Послуги |
| Мінімальний крок аукціону: | 240 UAH |
| Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
| Замовник: | Комунальне некомерційне підприємство Буської міської ради "Буська центральна районна лікарня" |
| ЄДРПОУ: | 01997633 Досьє YouControl |
| Сайт: | https://buska.crl.org.ua/ |
| Контактна особа: | Олеся Бербека |
| Телефон: | +380680542191 |
| E-mail: | ol.berbeka@gmail.com |
| Місцезнаходження: | 80500, Україна, Львівська область,м. Буськ, вул. Львівська, 77 |
1 |
Повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей Під час розгляду замовником тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі відкриті торги з особливостями ФОП Кархут Андрій Ігорович, поданої за предметом закупівлі «Послуги з ремонту і технічного обслуговування лабораторних аналізаторів (ДК 021:2015:50420000-5 — Послуги з ремонту і технічного обслуговування медичного та хірургічного обладнання)» виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією. Перелік виявлених невідповідностей з посиланням на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: 1. Пунктом 1 «Правомочність на укладення договору про закупівлю та підписання пропозиції» розділу 3 Додатку 1 до тендерної документації передбачено надання фізичними особами-підприємцями копії паспорту (всі заповнені сторінки) або іншого документу, передбаченого статтею 13 Закону України «Про Єдиний державний демографічний реєстр та документи, що підтверджують громадянство України, посвідчують особу чи її спеціальний статус» від 20.11.2012 № 5492-VI, зі змінами.(Якщо паспорт виданий у формі ID-картки, надаються копії з обох сторін картки та довідку про реєстрацію та місце проживання (за наявності)). При наданні учасником копії паспорта не надано копій всіх заповнених сторінок, а саме: відсутні сторінки 4,5. Для усунення зазначеної невідповідності Учаснику необхідно надати у строк, визначений Особливостями, копію всіх заповнених сторінок паспорта. 2. Пунктом 2 «Форма «Тендерна пропозиція» розділу 3 Додатку 1 до тендерної документації передбачено, що учасником надається заповнена цінова пропозиція, що наведена в Додатку 4 до тендерної документації, подається учасником у складі пропозиції на фірмовому бланку (за наявності). Пунктом 2 «Форма «Тендерна пропозиція» розділу 3 Додатку 1 до тендерної документації передбачено, що учасником надається заповнена цінова пропозиція, що наведена в Додатку 4 до тендерної документації, подається учасником у складі пропозиції на фірмовому бланку (за наявності). Для усунення зазначеної невідповідності Учаснику необхідно надати у строк, визначений Особливостями, заповнену цінову пропозицію із зазначенням ідентифікатора закупівлі. 3. Пунктом 5 «Інформація щодо ліцензування господарської діяльності» розділу 3 Додатку 1 до тендерної документації передбачено: «Достовірна інформація надається у вигляді довідки довільної форми, в якій зазначити дані про наявність чинної ліцензії або документа дозвільного характеру на провадження виду господарської діяльності, якщо отримання дозволу або ліцензії на провадження такого виду діяльності передбачено законом. Замість довідки довільної форми учасник може надати чинну ліцензію або наказ про її видачу або інший документ дозвільного характеру. У разі, якщо даний вид робіт/послуг не підлягає ліцензуванню чи отриманню дозвільних документів, такий учасник надає лист-пояснення в довільній формі, за власноручним підписом уповноваженої особи учасника, завірений печаткою, в якому зазначає законодавчі підстави ненадання вищезазначеного документу.» У наданому учасником Листі-поясненні про відсутність ліцензії (дозволу) на провадження господарської діяльності вказано, що на такий вид господарської діяльності, як торгівля виробами медичного призначення, ліцензія чи будь який інший дозвіл від органу ліцензування не потрібний. Вказаний в Листі-поясненні вид господарської діяльності не відповідає предмету закупівлі, оскільки здійснюється закупівля послуг, а не виробів медичного призначення. Для усунення зазначеної невідповідності Учаснику необхідно надати у строк, визначений Особливостями, достовірну інформацію про наявність чинної ліцензії або лист-пояснення із зазначенням законодавчих підстав ненадання вищезазначеного документу, відповідно до предмету закупівлі. 4. Пунктом 1 розділу 1 Додатку 1 до тендерної документації передбачено надання учасником інформації про наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій. На підтвердження наявності обладнання, матеріально-технічної бази та технологій учасник процедури закупівлі має надати довідку довільній формі про наявність обладнання, матеріально-технічної бази, механізмів та технологій, необхідних для надання послуг, в тому числі автотранспорту. У наданій учасником Довідці про наявність обладнання та матеріально-технічної бази вказано, що в учасника наявне обладнання, матеріально-технічна база та технології, що необхідні для виконання умов договору, зокрема поставки товару, що є предметом закупівлі даних торгів. Вказана в Довідці інформація не відповідає предмету закупівлі, оскільки здійснюється закупівля послуг, а не товару. Для усунення зазначеної невідповідності Учаснику необхідно надати у строк, визначений Особливостями, довідку про наявність необхідної матеріально-технічної бази для надання послуг за предметом закупівлі. 5. Пунктом 2 розділу 1 Додатку 1 до тендерної документації передбачено надання учасником інформації про наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід. Дана інформація підтверджується довідкою за формою 1, наведеною в розділі 1 Додатку 1. У наданій учасником Довідці про наявність в учасника працівника відповідної кваліфікації, який має необхідні знання та досвід, при заповненні таблиці з відповідною інформацією не вказано спеціальність (кваліфікацію). Також у тексті зазначено: «Господарську діяльність в якості фізичної особи підприємця здійснюю з 2019 року», що не співпадає з інформацією у Витягу з ЄДР, в якому дата реєстрації зазначена 11.02.2020р. Для усунення зазначеної невідповідності Учаснику необхідно надати у строк, визначений Особливостями, відповідну довідку з достовірною інформацією. Усунення виявлених невідповідностей в інформації та/або документах здійснюється учасником процедури закупівлі шляхом завантаження через електронну систему закупівель уточнених, або нових документів в електронній системі закупівель протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.