Період оскарження умов закупівлі - по 28-02-2025, 00:00
Контактна особа замовника: Баришовець Аліна Сергіївна, телефон: (044) 530-27-58, електронна адреса: alina_baryshovets@bank.gov.ua.
| Статус: | Завершена закупівля |
| Бюджет: | 470 000 UAH (з ПДВ) |
| Вид предмету закупівлі: | Послуги |
| Мінімальний крок аукціону: | 4 700 UAH |
| Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
| Замовник: | Банкнотно-монетний двір Національного банку України |
| ЄДРПОУ: | 21575489 Досьє YouControl |
| Контактна особа: | Баришовець Аліна Сергіївна |
| Телефон: | 380445302758 |
| E-mail: | alina_baryshovets@bank.gov.ua |
| Місцезнаходження: | 02222, Україна, Київська область,Київ, м.Київ, вул. Пухівська, 7, Банкнотно-монетний двір |
1 |
найбільш економічно вигідна пропозиція є меншою на 40 або більше відсотків від середньоарифметичного значення ціни/приведеної ціни тендерних пропозицій інших учасників на початковому етапі аукціону
Повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в документах, поданих учасником ФІЗИЧНОЮ ОСОБОЮ ПІДПРИЄМЦЕМ ГОПКАЛО МАРІЯ МИХАЙЛІВНА (далі – Учасник) щодо закупівлі “50730000-1 Послуги з ремонту і технічного обслуговування охолоджувальних установок (Технічне обслуговування прецизійних кондиціонерів), очікувана вартість закупівлі – 470 000,00 грн з ПДВ, процедура закупівлі – відкриті торги (з особливостями), початок проведення закупівлі – лютий 2025 року”. 1) Перелік виявлених невідповідностей: 1.1. Учасником у складі тендерної пропозиції надано документ “Тендерна пропозиція”, що складений і заповнений НЕ за формою додатку 3 до тендерної документації, що суперечить вимогам пункту 1 додатку 1 до тендерної документації. 1.2. Учасником у складі тендерної пропозиції не надано витяг з Реєстру платників єдиного податку, що суперечить вимогам пункту 8 додатку 1 до тендерної документації. 2) Посилання на вимогу тендерної документації, щодо якої виявлені невідповідності: 2.1. Пункт 1 додатку 1 тендерної документації містить вимогу надати: Документ “Тендерна пропозиція”, який складений і заповнений за формою, що наведена у Додатку 3 до тендерної документації. Ціна тендерної пропозиції учасника означає суму, за яку учасник передбачає надати весь обсяг послуг, передбачений тендерною документацією. Ціна тендерної пропозиції та всі її складові повинні бути чітко і остаточно визначені без будь-яких посилань, обмежень або застережень. Учасник визначає ціни на послуги, які він пропонує виконати за договором, з урахуванням всіх податків і зборів, що сплачуються або мають бути сплачені, на умовах, викладених в проєкті договору про закупівлю, який наведено у Додатку 6 до тендерної документації. Не врахована учасником вартість окремих робіт не сплачується замовником окремо, а витрати на їх виконання вважаються врахованими у загальній ціні його тендерної пропозиції. 2.2. Пункт 8 додатку 1 до тендерної документації містить вимогу надати: Витяг з Реєстру платників податку на додану вартість – для учасника, який є платником податку на додану вартість або Витяг з Реєстру платників єдиного податку – для учасника, який є платником єдиного податку. У разі, якщо учасник не є платником податку на додану вартість та не є платником єдиного податку, він (учасник) повинен надати довідку у довільній формі з відповідними поясненнями та обґрунтуваннями. 3) Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей 3.1. Документ “Тендерна пропозиція”, який складений і заповнений за формою, що наведена у Додатку 3 до тендерної документації. 3.2. Витяг з Реєстру платників єдиного податку.
Повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в документах, поданих учасником Товариство з обмеженою відповідальністю “СВІТ ІНЖЕНЕРНИХ ПРОГРАМ” (далі – Учасник) щодо закупівлі “50730000-1 Послуги з ремонту і технічного обслуговування охолоджувальних установок (Технічне обслуговування прецизійних кондиціонерів), очікувана вартість закупівлі – 470 000,00 грн з ПДВ, процедура закупівлі – відкриті торги (з особливостями), початок проведення закупівлі – лютий 2025 року”. 1) Перелік виявлених невідповідностей: 1.1. Учасником у складі тендерної пропозиції не надано документи, які підтверджують його відповідність кваліфікаційному критерію, а саме “наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів)”, що суперечить вимогам пункту 2 додатку 1 до тендерної документації. 1.2. Учасником у складі тендерної пропозиції не надано витяг з Реєстру платників податку на додану вартість, що суперечить вимогам пункту 8 додатку 1 до тендерної документації. Учасником у складі тендерної документації надано довідку з реєстру платників податку на додано вартість, хоча вимогами тендерної документації встановлена вимога щодо надання витягу. 2) Посилання на вимогу тендерної документації, щодо якої виявлені невідповідності: 2.1. Пункт 2 додатку 1 тендерної документації містить вимогу надати: Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів): Довідка учасника у довільній формі, завірена підписом уповноваженої особи, про наявність досвіду виконання аналогічного(-их) за предметом закупівлі договору(-ів) за останні шість років (аналогічним вважається виконаний* договір подібний за змістом, своєю правовою природою, предметом закупівлі якого є послуги з технічного обслуговування прецизійних кондиціонерів (далі – договір) з наступною інформацією: предмет договору, найменування контрагента, загальна вартість договору, сума фактичного виконання договору, наявність/відсутність рекламацій за договором та номер процедури закупівлі в електронній системі закупівель Prozorro.gov.ua (за наявності); До довідки повинні бути надані копії документів, що підтверджують належне виконання договору, відповідно до умов договору, а саме: - договір; - додатковий(-і) договір(-и) / угода(-и) (за наявності); - акт(-ти) або інші документи, за формою, передбаченою договором, що свідчать про виконання договору; - платіжні документи (квитанції, платіжні доручення тощо) з відміткою банківської установи про оплату(-и) згідно договору. У разі розбіжності між загальною вартістю договору і сумою фактичного виконання договору, та відсутності додаткового(-их) договору(-ів) / угод (-и) про зміну загальної вартості договору та / або інших документів, за формою, передбаченою договором, що свідчать про зміну загальної вартості договору, повинно бути надане детальне пояснення про виникнення зазначеної розбіжності. *Виконаним вважається договір завершений не пізніше дати подання тендерної пропозиції, при цьому кожна сторона за договором виконали свої зобов’язання в повному обсязі, а сума фактичного виконання договору (зазначена в Довідці та підтверджена актом(-ами) (іншими документами, передбаченими договором) та платіжними документами) відповідає загальній вартості договору (зазначена в Довідці та в копії договору), крім випадків коли було укладено додатковий договір/угоду або інші документи (передбачені умовами договору) про зміну загальної вартості договору (в такому випадку сума фактичного виконання договору має відповідати загальній вартості зазначеній у Довідці та у відповідному додатковому договорі/угоді або іншому документі (передбаченому умовами договору)). 2.2. Пункт 8 додатку 1 тендерної документації містить вимогу надати: Витяг з Реєстру платників податку на додану вартість – для учасника, який є платником податку на додану вартість або Витяг з Реєстру платників єдиного податку – для учасника, який є платником єдиного податку. У разі, якщо учасник не є платником податку на додану вартість та не є платником єдиного податку, він (учасник) повинен надати довідку у довільній формі з відповідними поясненнями та обґрунтуваннями. 3) Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей 3.1. Довідку учасника у довільній формі, завірена підписом уповноваженої особи, про наявність досвіду виконання аналогічного(-их) за предметом закупівлі договору(-ів) за останні шість років (аналогічним вважається виконаний* договір подібний за змістом, своєю правовою природою, предметом закупівлі якого є послуги з технічного обслуговування прецизійних кондиціонерів (далі – договір) з наступною інформацією: предмет договору, найменування контрагента, загальна вартість договору, сума фактичного виконання договору, наявність/відсутність рекламацій за договором та номер процедури закупівлі в електронній системі закупівель Prozorro.gov.ua (за наявності); До довідки повинні бути надані копії документів, що підтверджують належне виконання договору, відповідно до умов договору, а саме: - договір; - додатковий(-і) договір(-и) / угода(-и) (за наявності); - акт(-ти) або інші документи, за формою, передбаченою договором, що свідчать про виконання договору; - платіжні документи (квитанції, платіжні доручення тощо) з відміткою банківської установи про оплату(-и) згідно договору. У разі розбіжності між загальною вартістю договору і сумою фактичного виконання договору, та відсутності додаткового(-их) договору(-ів) / угод (-и) про зміну загальної вартості договору та / або інших документів, за формою, передбаченою договором, що свідчать про зміну загальної вартості договору, повинно бути надане детальне пояснення про виникнення зазначеної розбіжності. 3.2. Витяг з Реєстру платників податку на додану вартість.
найбільш економічно вигідна пропозиція є меншою на 40 або більше відсотків від середньоарифметичного значення ціни/приведеної ціни тендерних пропозицій інших учасників на початковому етапі аукціону
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.