Період оскарження умов закупівлі - по 28-02-2025, 00:00
| Статус: | Завершена закупівля |
| Бюджет: | 4 182 329,36 UAH (з ПДВ) |
| Вид предмету закупівлі: | Послуги |
| Мінімальний крок аукціону: | 62 735 UAH |
| Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
| Замовник: | АТ "УКРГАЗВИДОБУВАННЯ" |
| ЄДРПОУ: | 30019775 Досьє YouControl |
| Сайт: | http://ugv.com.ua/ |
| Контактна особа: | Наталія Мова |
| Телефон: | +380954081006 |
| E-mail: | nataliia.mova@ugv.com.ua |
| Місцезнаходження: | 04053, Україна, м. Київ,м. Київ, Шевченківський район ВУЛИЦЯ КУДРЯВСЬКА будинок 26/28 |
10 |
п.п.2 п.3. «Застосування заходів із захисту довкілля, гігієни та безпеки праці» табл.1.2. «. Інші вимоги до Учасників закупівель» розділу І «Кваліфікаційні критерії та інші вимоги до учасників закупівель, критерії оцінки відповідності учасників закупівель встановленим критеріям та вимогам» Додатку №1 «Перелік документів та/або інформації, які подаються учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції» до ТД Перелік виявлених невідповідностей: Учасник завантажив копію сертифікату на систему управління якістю щодо відповідності вимогам ДСТУ ISO 9001:2015 Системи управління якістю. Вимоги (ISO 9001:2015, IDT) (файл формату pdf «40-sert iso»), в якому вказано: Первинна сертифікація 10 липня 2020р. Дата видачі 16 липня 2021 р. Дійсний до 09 липня 2026 р. Контроль відповідності сертифікованої системи управління якістю вимогам зазначеного стандарту здійснюється шляхом наглядового аудиту. Сертифікат вважається чинним за умови щорічного підтвердження. Учасником не підтверджена чинність вищезазначеного сертифікату. Вимога тендерної документації та посилання на неї, щодо якої виявлені невідповідності: Учасник надає: … 2. Скановані копії: - сертифікату на систему управління якістю щодо відповідності вимогам ДСТУ EN ISO 9001:2018 (EN ISO 9001:2015, IDT; ISO 9001:2015, IDT) «Системи управління якістю. Вимоги» або ДСТУ ISO 9001:2015 Системи управління якістю. Вимоги (ISO 9001:2015, IDT), який підтверджує відповідність системи управління якістю учасника вимогам визначеного стандарту (або іншого аналогічного сертифікату відповідності національному стандарту), щодо сфери сертифікації (застосування), яка може бути віднесена до предмета закупівлі, що є дійсним не менше ніж на строк дії тендерної пропозиції (сфера сертифікації може бути зазначена у вигляді переліку КВЕД, які відносяться до предмета закупівлі, із їх розшифровками); … Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: Дозавантажити в систему PROZORRO Сертифікат на систему управління якістю щодо відповідності вимогам ДСТУ EN ISO 9001:2018 (EN ISO 9001:2015, IDT; ISO 9001:2015, IDT) «Системи управління якістю. Вимоги» або ДСТУ ISO 9001:2015 Системи управління якістю. Вимоги (ISO 9001:2015, IDT), який підтверджує відповідність системи управління якістю учасника вимогам визначеного стандарту (або іншого аналогічного сертифікату відповідності національному стандарту), щодо сфери сертифікації (застосування), яка може бути віднесена до предмета закупівлі, що є дійсним не менше ніж на строк дії тендерної пропозиції (сфера сертифікації може бути зазначена у вигляді переліку КВЕД, які відносяться до предмета закупівлі, із їх розшифровками), з підтвердженням його чинності.
найбільш економічно вигідна пропозиція є меншою на 40 або більше відсотків від середньоарифметичного значення ціни/приведеної ціни тендерних пропозицій інших учасників на початковому етапі аукціону
Зважаючи на значний обсяг наданої на розгляд документації, можливу необхідність проведення перевірки інформації та/або документів Учасника у разі розміщення в електронній системі закупівель після повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах, поданих учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції
найбільш економічно вигідна пропозиція є меншою на 40 або більше відсотків від середньоарифметичного значення ціни/приведеної ціни тендерних пропозицій інших учасників на початковому етапі аукціону
п.п.2 п.2 «Наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід» розділу І «Кваліфікаційні критерії та інші вимоги до учасників закупівель, критерії оцінки відповідності учасників закупівель встановленим критеріям та вимогам» Додатку №1 «Перелік документів та/або інформації, які подаються учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції» до ТД Перелік виявлених невідповідностей: Учасником надано Витяг з протоколу №18 засідання комісії з перевірки знань з питань охорони праці від 15.11.2024 р., в якому назва професії Гелетіна М.В. відрізняється від назви професії, зазначеної в Довідці Вих. №80/10 від 28.02.2025 р, також в Посвідченні №4 від 13.11.2023 року Гелетіна М.В. «Про присвоєння IV групи з електробезпеки вказана професія «Електромонтер», яка не відповідає вимогам ТД Вимога тендерної документації та посилання на неї, щодо якої виявлені невідповідності: В складі своєї тендерної пропозиції Учасник має надати: 1. Довідку/лист в довільній формі із зазначенням мінімально необхідного переліку фахівців, які обов’язково мають бути залучені для виконання обов’язків за договором. Мінімальний необхідний перелік фахівців*, які обов’язково мають бути залучені для виконання робіт: ⁻ електромонтер охоронно-пожежної сигналізації - електротехнічний працівник з групою з електробезпеки не нижче ІІІ, не менше 1 особи ⁻ інженер-проектувальник, не менше 1 особи. 2.Скан-копію/ї дозвільного/их документу/ів (диплом про освіту та/або сертифікати, та/або свідоцтва, та/або протоколи про проходження курсу навчання і здачі тестів/заліків, посвідчення про перевірку знань згідно з додатком 2 до НПАОП 40.1-1.21-98 тощо – для електромонтера охоронно-пожежної сигналізації - електротехнічного працівника з групою з електробезпеки не нижче ІІІ; документ, що засвідчує освіту/кваліфікацію персоналу у частині дотримання вимог пожежної безпеки щодо об’єктів будівництва класу наслідків СС2 та/або СС3 – для інженера-проектувальника),, інформація про яких надана на підтвердження відповідності мінімальним вимогам Замовника у Довідці про наявність працівників відповідної кваліфікації, що надається на вимогу п.1. 3. У разі залучення спроможності інших суб’єктів господарювання як субпідрядників/співвиконавців в обсязі не менше ніж 20 відсотків від вартості договору про закупівлю у випадку закупівлі робіт або послуг надати скан-копію довідки/листа в довільній формі Учасника із зазначенням фахівців, які будуть залучені для виконання обов’язків по договору, на кожного субпідрядника/співвиконавця, що залучаються (із додаванням інформація по який надано підтвердження відповідності мінімальним вимогам Замовника у Довідці про наявність працівників відповідної кваліфікації, що надається на вимогу п.1 та 2. *Формулювання назви професії фахівця/спеціаліста/робітника, тощо у вищезазначених пунктах може відрізнятися від зазначених у тендерній документації, але мають бути тотожними за змістом професій, що визначено замовником. Документи повинні бути чинними на дату кінцевого терміну подання тендерної пропозиції. Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: Дозавантажити в систему PROZORRO: Оновлений Витяг з Протоколу, в якому буде зазначено: «електромонтер охоронно-пожежної сигналізації» - Гелетін М.В. та скан-копію дозвільного документу електромонтера охоронно-пожежної сигналізації - електротехнічного працівника з групою з електробезпеки не нижче ІІІ. згідно до вимоги пп. 3, п 1.1, розділу І Додатку 1, до ТД. або 1. Оновити Довідку/лист в довільній формі із зазначенням мінімально необхідного переліку фахівців, які обов’язково мають бути залучені для виконання обов’язків за договором. Мінімальний необхідний перелік фахівців*, які обов’язково мають бути залучені для виконання робіт: ⁻ електромонтер охоронно-пожежної сигналізації - електротехнічний працівник з групою з електробезпеки не нижче ІІІ, не менше 1 особи ⁻ інженер-проектувальник, не менше 1 особи. 2. Оновити Скан-копію/ї дозвільного/их документу/ів (диплом про освіту та/або сертифікати, та/або свідоцтва, та/або протоколи про проходження курсу навчання і здачі тестів/заліків, посвідчення про перевірку знань згідно з додатком 2 до НПАОП 40.1-1.21-98 тощо – для електромонтера охоронно-пожежної сигналізації - електротехнічного працівника з групою з електробезпеки не нижче ІІІ; документ, що засвідчує освіту/кваліфікацію персоналу у частині дотримання вимог пожежної безпеки щодо об’єктів будівництва класу наслідків СС2 та/або СС3 – для інженера-проектувальника),, інформація про яких надана на підтвердження відповідності мінімальним вимогам Замовника у Довідці про наявність працівників відповідної кваліфікації, що надається на вимогу п.1. 3. У разі залучення спроможності інших суб’єктів господарювання як субпідрядників/співвиконавців в обсязі не менше ніж 20 відсотків від вартості договору про закупівлю у випадку закупівлі робіт або послуг надати скан-копію довідки/листа в довільній формі Учасника із зазначенням фахівців, які будуть залучені для виконання обов’язків по договору, на кожного субпідрядника/співвиконавця, що залучаються (із додаванням інформація по який надано підтвердження відповідності мінімальним вимогам Замовника у Довідці про наявність працівників відповідної кваліфікації, що надається на вимогу п.1 та 2. *Формулювання назви професії фахівця/спеціаліста/робітника, тощо у вищезазначених пунктах може відрізнятися від зазначених у тендерній документації, але мають бути тотожними за змістом професій, що визначено замовником. Документи повинні бути чинними на дату кінцевого терміну подання тендерної пропозиції. п.1 розділу ІІ «Інші документи, що вимагаються Замовником для завантаження учасниками до кінцевого строку подання тендерних пропозицій» Додатку №1 «Перелік документів та/або інформації, які подаються учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції» до ТД Перелік виявлених невідповідностей: Учасником завантажено не в повному обсязі заповнений Опитувальник юридичної особи (далі – Опитувальник), наявність якого передбачена додатком № 5 до тендерної документації, а саме не надана відповідь в розділі 11 Опитувальника. Також пунктом 8.3 розділу 8 Опитувальника передбачено надання структури власності як обов’язкової для усіх Контрагентів/Учасників. Учасником не завантажено структуру власності, відповідно до вимог п.1 Розділу ІІ Додатку №1 до ТД Вимога тендерної документації та посилання на неї, щодо якої виявлені невідповідності: 1. Додаток №5 «Опитувальник Контрагента - юридичної особи» (надається учасниками-юридичними особами). У разі некоректного заповнення або заповнення не в повному обсязі Опитувальника Контрагента - юридичної особи (для учасників-юридичних осіб) відповідно до додатку №5 до тендерної документації, це не є підставою для відхилення тендерних пропозицій учасників відповідно до п. 44 Особливостей Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: Дозавантажити в систему PROZORRO: Оновлений Додаток №5 «Опитувальник Контрагента - юридичної особи».
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.