Закупівлю оголошено - 18-02-2025, 12:00. Дата останніх змін - 18-03-2025, 14:09

ДК 021-2015: 50710000-5 — Послуги з ремонту і технічного обслуговування електричного і механічного устаткування будівель (Послуга з технічного обслуговування автономної пожежної сигналізації)

ДК 021-2015: 50710000-5 — Послуги з ремонту і технічного обслуговування електричного і механічного устаткування будівель (Послуга з технічного обслуго... Державна закупівля - UA-2025-02-18-005489-a ДК 021-2015: 50710000-5 — Послуги з ремонту і технічного обслуговування електричного і механічного устаткування будівель (Послуга з технічного обслуговування автономної пожежної сигналізації) від замовника Управління освіти Подільської районної в місті Києві державної адміністрації від 2/18/2025 на онлайн торговельному майданчику в Україні ➤ e-tender.ua. E-tender logo
Оголошення про проведення.pdf
Закупівля: UA-2025-02-18-005489-a / на ProZorro / на DoZorro
Рядок плану закупівлі та обґрунтування: UA-P-2025-02-18-006477-a
Період уточнень
Триває
Завершився
з 18-02-2025, 12:00
по 23-02-2025, 00:00
Період подачі пропозицій
Очікується
Триває
Завершився
з 18-02-2025, 12:00
по 26-02-2025, 00:00
Аукціон Період аукціонів
Завершився
з 26-02-2025, 11:42
по 26-02-2025, 12:05

Період оскарження умов закупівлі - по 23-02-2025, 00:00

Відкриті торги з особливостями
Статус:Завершена закупівля
Бюджет:
3213828
3 213 828 UAH (з ПДВ)
Вид предмету закупівлі:Послуги
Мінімальний крок аукціону:32 138 UAH
Оцінка пропозицій:За вартістю придбання
Замовник:Управління освіти Подільської районної в місті Києві державної адміністрації
ЄДРПОУ:37393777 Досьє YouControl
Контактна особа:Овчаренко Жанна Євгенівна
Телефон:+380444251502
E-mail:podil_zakypivli@ukr.net
Місцезнаходження:
04071, Україна, Київська область,Київ, вул. Введенська 35
5



+ Лоти з моїми пропозиціями + відкрити всі - закрити всі
+ -
Завершено
ДК 021-2015: 50710000-5 — Посл ...
3 213 828 UAH (з ПДВ)
Аукціон очікується з Аукціон очікується з Аукціон триває з Аукціон відбувся 26-02-2025, 11:42
+-
Позиції
Конкретна назва предмета закупівліКількість / Од.виміруАдреса доставки / Строк поставки/виконання робіт/надання послуг:Класифікатор ДК 021:2015 (CPV)Класифікатори

ДК 021-2015: 50710000-5 — Послуги з ремонту і технічного обслуговування електричного і механічного устаткування будівель (Послуга з технічного обслуговування автономної пожежної сигналізації)

1
послуга
Україна Відповідно до документації
по 31-12-2025
50710000-5
Послуги з ремонту і технічного обслуговування електричного і механічного устаткування будівель


+-
Пропозиції

Кваліфікація Учасників

Інформація про Переможця
Протокол визначення переможця закупівлі та намір укласти договір про закупівлю.pdf
Рішення підписано
Ім'я:
ТОВ "ОХОРОННО-ПОЖЕЖНИЙ КОМПЛЕКС"   Досьє YouControl
Строк розгляду пропозиції:
з 03-03-2025 по 11-03-2025
Статус:
учасник виграв закупівлю
Контактна інформація:
Україна, м. Київ, м.Київ, ПРОСПЕКТ ГЕОРГІЯ ГОНГАДЗЕ, будинок 26, 04215, Володимир Обломєй
Остаточна пропозиція:
3 210 030 UAH, з ПДВ
Первинна пропозиція:
3 210 030 UAH, з ПДВ
Документи пропозиції:
Документи рішення:
Дата акцепта:
07-03-2025, 16:36
Період подачі оскарження:
по 13-03-2025, 00:00

Повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей

Дата публікації: 06-03-25, 15:45:43
24

1. Відповідно до вимоги п.9 Додатку 4 тендерної документації Учасником на підтвердження цінової пропозиції подано некоректну інформацію, а саме: загальну калькуляцію вартості послуг з технічного обслуговування (ТО) системи автоматичної пожежної сигналізації, системи оповіщення та управління евакуацією людей та спостереження за сигналами тривоги з протипожежного обладнання та реагуванням на сигнали тривоги з протипожежного обладнання всіх закладів освіти відповідно до переліку об’єктів (Таблиця 1). На виправлення порушення надати калькуляцію відповідно до форми розрахунку вартості основних видів послуг та відповідно наданого по об’єктного переліку закладів.

Кінцева дата та час усунення невідповідностей: 07-03-25, 15:45:43
Договір
Договір опубліковано
Системний номер договору:
UA-2025-02-18-005489-a-b1
Номер договору:
17-П
Дата підписання договору:
14-03-2025, 00:00
Строк дії договору:
з 14-03-2025 по 31-12-2025
3 210 030 UAH
Ціна договору
3 210 030 UAH
Ціна договору без ПДВ
Інформація про Учасника
Протокол відхилення тендерної пропозиції/пропозиції.pdf
Рішення підписано
Ім'я:
ТОВ "Феміда Безпека"   Досьє YouControl
Строк розгляду пропозиції:
з 26-02-2025 по 06-03-2025
Статус:
кваліфікаційна комісія відмовила переможцю
Причина дискваліфікації:
Контактна інформація:
Україна, Київська область, Київ, вул. Крушельницької Соломії, будинок 3, офіс 121, 02141, Синицький Леонід
Остаточна пропозиція:
2 685 360 UAH, з ПДВ
Первинна пропозиція:
2 685 360 UAH, з ПДВ
Документи пропозиції:
Документи рішення:
Період подачі оскарження:
по 09-03-2025, 00:00

Повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей

Дата публікації: 28-02-25, 14:14:01
24

1. Відповідно до Додатку 6 п 2.3. Особові медичні книжки на всіх працівників, визначених у довідці п. 2.1 про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, відповідно до Наказу МОЗ України від 21.02.2013 за Формою № 1-ОМК - перша та остання сторінки, що має бути підтверджено проходження саме останнього медогляду або Медичні довідки про проходження попереднього (періодичного) медичного огляду (Додаток 8 до пункту 2.16 Порядку проведення медичних оглядів працівників певних категорій) повною мірою підтверджують придатність таких осіб до виконання своїх професійних обов’язків та задач, а також надати довідки про проходження попереднього, періодичного та позачергового психіатричних оглядів, у тому числі на предмет вживання психоактивних речовин. Додатково, надати в складі пропозиції чинні висновки психофізіологічної експертизи про відповідність працівників професійним вимогам до виконання робіт підвищеної небезпеки. Учасником не надано відповідні документи. На виправлення зазначеного порушення необхідно надати медичні книжки на всіх працівників зазначених у Довідці. 2.Відповідно до Додатку 6 п 2.4. До довідки додаються на працівників, зазначених у довідці та які мають відповідні документи передбачені п. 2.2 Критерію 2 цього Додатку, документи, що посвідчують наявність трудових/цивільно-правових відносин учасника (*субпідрядника / співвиконавця): накази (розпорядження) про прийняття на роботу, повідомлення про прийняття працівників на роботу, які подаються податковим органам та квитанції про їх прийняття (на працівників прийнятих на роботу після набрання чинності постанови Кабінету Міністрів України від 17.06.2015 № 413 «Про порядок повідомлення Державній податковій службі та її територіальним органам про прийняття працівника на роботу / укладання гіг-контракту») або трудові книжки (перша сторінка, що містить інформацію про ПІБ працівника та сторінка, що містить запис про прийом на роботу) або цивільно-правові договори/ трудові угоди 2.6. До довідки з інформацією про наявність в учасника диспетчерів або операторів для цілодобового чергування в центрі приймання тривожних сповіщень (не менше 4-х осіб) додаються на працівників, зазначених у довідці, документи, що посвідчують наявність трудових/цивільно-правових відносин учасника (*субпідрядника / співвиконавця): накази (розпорядження) про прийняття на роботу, повідомлення про прийняття працівників на роботу, які подаються податковим органам та квитанції про їх прийняття (на працівників прийнятих на роботу після набрання чинності постанови Кабінету Міністрів України від 17.06.2015 № 413 «Про порядок повідомлення Державній податковій службі та її територіальним органам про прийняття працівника на роботу / укладання гіг-контракту»). або цивільно-правові договори/ трудові угоди або трудові книжки (перша сторінка, що містить інформацію про ПІБ працівника та сторінка, що містить запис про прийом на роботу). Учасником у складі пропозиції надано накази (розпорядження) про прийняття на роботу, однак не надані повідомлення про прийняття працівників на роботу, які подаються податковим органам та квитанції про їх прийняття (на працівників прийнятих на роботу після набрання чинності постанови Кабінету Міністрів України від 17.06.2015 № 413 «Про порядок повідомлення Державній податковій службі та її територіальним органам про прийняття працівника на роботу / укладання гіг-контракту») на працівників відповідно до Довідки про наявність працівників №25-02-25-6 від 25.02.2025 та Довідки з інформацією про наявність в учасника диспетчерів №25-02-25-3 від 25.02.2025. На виправлення порушення Учасник повинен надати повідомлення про прийняття працівників на роботу, які подаються податковим органам та квитанції про їх прийняття . Учасником у складі пропозиції надано на Мельник Олега Анатолійовича Трудову книжку російською мовою без переклад на українську мову (п. 3 Розділу 1 ТД). На виправлення зазначеного порушення переклад може бути здійснений: - юридичною особою, діяльність якої пов’язана із здійсненням професійних перекладів. При цьому переклад має бути завірений підписом уповноваженої особи і печаткою такої юридичної особи (у разі використання); - перекладачем (переклад (або справжність підпису перекладача) - засвідчений нотаріально або легалізований у встановленому законодавством України порядку.) Текст повинен бути автентичним, визначальним є текст, викладений українською мовою. 3.Відповідно до Додатку 6 у Довідці про працівників в обов’язковому порядку має бути: - Керівник робіт повинен мати вищу освіту за однією із спеціальностей у галузях знань “Архітектура та будівництво”, “Цивільна безпека” (за спеціальностями “Цивільна безпека”, “Пожежна безпека”), “Автоматизація та приладобудування”, “Електроніка та телекомунікації”, “Електрична інженерія”; стаж роботи за цим видом робіт не менше трьох років або в органах та підрозділах цивільного захисту (за спеціальністю “Пожежна безпека”) не менше п’яти років, що підтверджується копією диплому, трудової книжки та/або послужним списком. - електромонтер охоронно-пожежної сигналізації (електромонтер з ремонту та обслуговування електроустатковання, електромонтер з ремонту та обслуговування апаратури та пристроїв зв’язку, монтажник радіоелектронної апаратури та приладів) - не нижче 4-го розряду; - налагоджувальника КВП та автоматики (налагоджувальник контрольно-вимірювальних приладів та автоматики) - не нижче 4-го розряду. На підтвердження відповідності надати в складі пропозиції документи щодо отримання відповідної кваліфікації вказаних працівників. Учасник не підтвердив наявність налагоджувальника КВП та автоматики (налагоджувальник контрольно-вимірювальних приладів та автоматики) - не нижче 4-го розряду (відсутні документи щодо отримання відповідної кваліфікації вказаних працівників) та керівника робіт (відсутній диплом). На виправлення зазначеного порушення надати документ. 4.Відповідно до Додатку 6 п 1.2. До довідки додається щонайменше один договір з усіма додатками до нього, відомості про який наведено у зазначеній довідці, з підтвердженням його повного виконання (наприклад: копії видаткових накладних (накладної) / актів (акту) про надання послуг (приймання-передачі) та/або лист-відгук (або рекомендований лист тощо) від контрагента, із посиланням на аналогічний договір, який зазначено в довідці та надано у складі тендерної пропозиції, та зазначенням відомостей про повне виконання цього договору. Учасником не надано Договір №03-09-2017 від 01.11.2017. На виправлення зазначеного порушення надати документ відповідно до Додатку 6 п.1.2. 5.Відповідно до Додатку 6 п 2.2. Для підтвердження наявності у зазначених у Довідці працівників необхідних знань, до довідки надаються копії наступних протоколів/витягів з протоколів та посвідчень (перша сторінка посвідчення, що містить інформацію про ПІБ працівника та сторінка, що містить запис про результати перевірки знань), діючих / чинних станом на дату подання пропозиції: 1) Протоколи/витяги з протоколу та посвідчення (по кожному із зазначених учасником у довідці працівників) на керівника робіт, електромонтерів та налагоджувальника контрольно-вимірювальних приладів та автоматики (КВП та А) про перевірку знань вимог: -Правил технічної експлуатації електроустановок споживачів (ПТЕЕС); -Правил улаштування електроустановок (ПУЕ). -Правила експлуатації електрозахисних засобів(ПЕЕЗ) -Правила безпечної експлуатації електроустановок споживачів (ПБЕЕС) та посвідчення працівників про допуск до роботи в електроустановках з напругою до 1000 В (з результатами перевірки знань з охорони праці, з технології робіт (правил експлуатації), правил пожежної безпеки). 2) Протоколи/витяги з протоколу та посвідчення (по кожному із зазначених учасником у довідці працівників) на керівника робіт, електромонтерів та налагоджувальника контрольно -вимірювальних приладів та автоматики (КВП та А) про перевірку знань з питань пожежної безпеки, та пожежо-технічного мінімуму, з питань пожежної безпеки згідно Постанови КМУ №444 від 26.06.2013р. 3) Протоколи/витяги з протоколу та посвідчення (по кожному із зазначених учасником у довідці працівників) на керівника робіт, електромонтерів та налагоджувальника контрольно-вимірювальних приладів та автоматики (КВП та А) про перевірку знань з безпечного виконання робіт на висоті з використанням індивідуальних страхувальних засобів за інструкцією з безпечного виконання робіт відповідно до вимог НПАОП 0.00-1.15-07 «Правила охорони праці під час виконання робіт на висоті». 4) Протоколи/витяги з протоколу та посвідчення (по кожному із зазначених учасником у довідці працівників) на керівника робіт, електромонтерів та налагоджувальника контрольно-вимірювальних приладів та автоматики (КВП та А) про перевірку знань з безпечних методів і прийомів виконання робіт з інструментом та пристроями відповідно до вимог інструкції НПАОП 0.00-1.71-13 «Правила охорони праці під час роботи з інструментом та пристроями». Учасником у складі пропозиції не надано на всіх працівників відповідно до Довідки про наявність працівників №25-02-25-6 від 25.02.2025: Протоколи/витяги з протоколу та посвідчення про перевірку знань вимог: безпечних методів і прийомів виконання робіт з інструментом та пристроями відповідно до вимог інструкції НПАОП 0.00-1.71-13 «Правила охорони праці під час роботи з інструментом та пристроями». питань пожежної безпеки, та пожежо-технічного мінімуму, з питань пожежної безпеки згідно Постанови КМУ №444 від 26.06.2013р. посвідчення працівників про допуск до роботи в електроустановках з напругою до 1000 В (з результатами перевірки знань з правил пожежної безпеки). Учасником у складі пропозиції не надано на працівників Муренець О.М. , Василевський О.Ф. відповідно до Довідки додаються на працівників №25-02-25-6 від 25.02.2025: Протоколи/витяги з протоколу та посвідчення про перевірку знань вимог: знань з безпечного виконання робіт на висоті з використанням індивідуальних страхувальних засобів за інструкцією з безпечного виконання робіт відповідно до вимог НПАОП 0.00-1.15-07 «Правила охорони праці під час виконання робіт на висоті». посвідчення працівників про допуск до роботи в електроустановках з напругою до 1000 В (з результатами перевірки знань з технології робіт (правил експлуатації), правил пожежної безпеки). На виправлення зазначеного порушення необхідно надати документи. 6.Відповідно до Додатку 6 п 2.5. Заповнена довідка в довільні формі з інформацією про наявність в учасника диспетчерів або операторів для цілодобового чергування в центрі приймання тривожних сповіщень (не менше 4-х осіб). Надати протоколи або витягів з протоколів та посвідчень з перевірки знань диспетчерів або операторів для цілодобового чергування в центрі приймання тривожних сповіщень: -Загальний курс охорони праці -НПАОП 0.00-7.15-18 «Вимоги щодо безпеки та захисту здоров’я працівників під час роботи з екранними пристроями». Учасником у складі пропозиції не надано на всіх працівників відповідно до Довідки з інформацією про наявність в учасника диспетчерів №25-02-25-3 від 25.02.2025.: протоколи або витягів з протоколів та посвідчень з перевірки знань диспетчерів або операторів для цілодобового чергування в центрі приймання тривожних сповіщень: -Загальний курс охорони праці -НПАОП 0.00-7.15-18 «Вимоги щодо безпеки та захисту здоров’я працівників під час роботи з екранними пристроями». На виправлення зазначеного порушення необхідно надати документи. 7.Відповідно до Додатку 6 п 2.7. Копію декларації відповідності матеріально-технічної бази суб'єкта господарювання вимогам законодавства з питань охорони праці*: - Роботи, що виконуються на висоті понад 1,3 м, роботи верхолазні та скелелазні. Додатково надати висновок за результатами аудиту стану охорони праці та безпеки промислового виробництва суб’єкта господарювання під час виконання робіт підвищеної небезпеки. *У разі відсутності в учасника дозвільних документів, дозволяється надати дозвільні документи залучених субпідрядників/ співвиконавців. Учасником у складі пропозиції не надано Декларацію та Висновок. На виправлення зазначеного порушення необхідно надати документи. 7. Відповідно до Додатку 6 п.3.3. На підтвердження наявності електротехнічної лабораторії, яка зазначена в довідці про наявність обладнання та матеріально-технічної бази Учасник або субпідрядник/співвиконавець (якщо залучається) надає сертифікат визнання вимірювальних можливостей з додатком (якщо електротехнічна лабораторія власна) або сертифікат визнання вимірювальних можливостей з додатком та документи, що підтверджують права користування даною лабораторією(якщо електротехнічна лабораторія власна). Додатково надати документи, що засвідчує стан системи вимірювань електротехнічної лабораторії, а саме Свідоцтво про відповідність системи вимірювань вимогам ДСТУ ISO 10012:2005. Учасником у складі пропозиції не надано підтвердження наявності Лабораторії. На виправлення зазначеного порушення необхідно надати документи. 8. Відповідно до Додатку 6 п. 3.4. Надати документальне підтвердження наявності власного або орендованого автотранспорту для забезпечення можливості надання якісних послуг, а саме скан-копії технічних паспортів не менше 2-х одиниць. До довідки про наявність обладнання та матеріально-технічної бази, які зазначені в довідці, надати документи/документ, на підтвердження права власності/володіння/користування тощо відповідним майном. При цьому договір найму будівлі або іншої капітальної споруди (їхньої окремої частини), а також договір найму (оренди) транспортного засобу за участі фізичної особи у разі їх надання учасником, мають бути засвідчені нотаріально. Учасником у складі пропозиції надано не діючий договір №1 від 25.08.2021 року оренди офісу. На виправлення зазначеного порушення необхідно надати Договір чинний на період виконання робіт. Учасником у складі пропозиції не надано документи, що підтверджують наявність обладнання відповідно до довідки про наявність обладнання та матеріально-технічної бази. На виправлення зазначеного порушення необхідно надати документи. 9. Відповідно до Додатку 4 п.8. Учасники надають документи, що підтверджують впровадження, застосування та постійну дію на підприємстві системи управління якістю стосовно предмета закупівлі Сертифікат виданий на Учасника, що підтверджує якість надання послуг та відповідає вимогам ДСТУ EN ІSO 9001:2018 Системи управління якістю. Вимоги (EN ISO 9001:2015, ІDT; ISO 9001:2015, ІDT) чи інший аналогічний сертифікат, виданий Учаснику органом сертифікації, акредитований Національним агентством з акредитації України (на надання послуг з технічного обслуговування системи пожежної сигналізації та спостерігання за системами протипожежного захисту), а також звіт за результатами останнього аудиту; Сертифікат ДСТУ ISO 14001:2015 (ISO 14001:2015, IDT) «Системи екологічного управління. Вимоги та настанови щодо застосування» виданий органом сертифікації, акредитований Національним агентством з акредитації України (на надання послуг з технічного обслуговування системи пожежної сигналізації та спостерігання за системами протипожежного захисту), а також звіт за результатами останнього аудиту; Сертифікат ДСТУ ISO 45001:2019 «Системи управління охороною здоров’я та безпекою праці. Вимоги та настанови щодо застосування» (ISO 45001:2018, IDT) виданий органом сертифікації, акредитований Національним агентством з акредитації України (на надання послуг з технічного обслуговування системи пожежної сигналізації та спостерігання за системами протипожежного захисту), а також звіт за результатами останнього аудиту. 9. На підтвердження цінової пропозиції надати загальну калькуляцію вартості послуг з технічного обслуговування (ТО) системи автоматичної пожежної сигналізації, системи оповіщення та управління евакуацією людей та спостереження за сигналами тривоги з протипожежного обладнання та реагуванням на сигнали тривоги з протипожежного обладнання всіх закладів освіти відповідно до переліку об’єктів (Таблиця 1). Учасником у складі пропозиції не надано Сертифікат ДСТУ ISO 14001:2015 (ISO 14001:2015, IDT) «Системи екологічного управління. Вимоги та настанови щодо застосування» виданий органом сертифікації, акредитований Національним агентством з акредитації України (на надання послуг з технічного обслуговування системи пожежної сигналізації та спостерігання за системами протипожежного захисту), а також звіт за результатами останнього аудиту. На виправлення зазначеного порушення необхідно надати документ. Учасником у складі пропозиції не надано Сертифікат ДСТУ EN ІSO 9001:2018 Системи управління якістю. Вимоги (EN ISO 9001:2015, ІDT; ISO 9001:2015, ІDT) чи інший аналогічний сертифікат, виданий Учаснику органом сертифікації, акредитований Національним агентством з акредитації України (на надання послуг з спостерігання за системами протипожежного захисту). На виправлення зазначеного порушення необхідно надати документ. 10. Відповідно до Додатку 4 п. 9. На підтвердження цінової пропозиції надати загальну калькуляцію вартості послуг з технічного обслуговування (ТО) системи автоматичної пожежної сигналізації, системи оповіщення та управління евакуацією людей та спостереження за сигналами тривоги з протипожежного обладнання та реагуванням на сигнали тривоги з протипожежного обладнання всіх закладів освіти відповідно до переліку об’єктів (Таблиця 1). Учасником у складі пропозиції надано розрахунок, вартість технічного обслуговування по кожному об’єкту не відповідає зазначеним розцінкам вартості приладів, який не відповідає вимогам п.9 Додатку 4 (Технічним вимогам). На виправлення зазначеного порушення необхідно надати загальну калькуляцію вартості відповідно до вимог. 11. Відповідно до розділу ІІІ тендерної документації надані учасником документи повинні відповідати до частини 3 статті 12 Закону створення та подання учасником документів тендерної пропозиції повинні бути здійснені з урахуванням вимог Закону України «Про електронні документи та електронний документообіг», а також Закону України «Про електронні довірчі послуги» та шляхом накладення на неї кваліфікованого електронного підпису (КЕП) службовою (посадовою) особою (або представником учасника процедури закупівлі), яку уповноважено учасником на підписання тендерної пропозиції. Файл накладеного КЕП повинен бути придатний для перевірки на сайті Центрального засвідчу вального органу за посиланням – http://czo.gov.ua/verify. Під час перевірки КЕП Учасником в електронній системі закупівель було накладено на документи тендерної пропозиції засіб КЕП Ні (не захищений пристрій) замість кваліфікованого електронного підпису (КЕП). На виправлення зазначеного порушення необхідно накласти кваліфікованого електронного підпису (КЕП).

Кінцева дата та час усунення невідповідностей: 01-03-25, 14:14:01

Пропозиції Учасників

Пропозицію подав:
ТОВ "Феміда Безпека"   Досьє YouControl
Остаточна пропозиція:
2 685 360 UAH, з ПДВ
Первинна пропозиція:
2 685 360 UAH, з ПДВ
Інформація про субпідрядника:
-
Підпис:
підписано
Дата та час подання пропозиції:
25-02-2025, 15:26:21
Документи:
Тип документа:
1. Наявність не виконаних зобов'язань за раніше укладеним договором
При відсутності не виконаних зобов'язань за раніше укладеним договором підтверджується, що
Учасник процедури закупівлі не мав з цим самим замовником договорів достроково розірваних через невиконання (учасником) своїх зобов'язань через що було застосовано санкції у вигляді штрафів та/або відшкодування збитків
2. Вчинення корупційних правопорушень
Юридичною особою підтверджується, що
Керівника учасника процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією
Відомості про учасника процедури закупівлі не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
3. Вчинення економічних правопорушень
Підтверджується, що
Учасник процедури закупівлі протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів торгів, аукціонів, конкурсів, тендерів
4. Вчинення кримінальних правопорушень
Юридичною особою підтверджується, що
Керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
5. Порушення справи про банкрутство
Підтверджується, що
Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
6. Вчинення правопорушень, повʼязаних із застосуванням санкцій
Підтверджується, що
Учасник процедури закупівлі не є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України "Про санкції"
7. Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Юридичною особою підтверджується, що
Керівника учасника процедури закупівлі, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
8. Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі
Резидентом підтверджується, що
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань"
1. Мова (мови) тендерної пропозиції
Підтверджується, що
Мова тендерної пропозиції: Українська
1. Наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій
Учасник підтверджує, що
Додаток 6
2. Наявність працівників відповідної кваліфікації
Учасник підтверджує, що
Додаток 6
3. Наявність досвіду виконання аналогічного договору
Учасник підтверджує, що
Додаток 6

Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.

Пропозицію подав:
ТОВ "ОХОРОННО-ПОЖЕЖНИЙ КОМПЛЕКС"   Досьє YouControl
Остаточна пропозиція:
3 210 030 UAH, з ПДВ
Первинна пропозиція:
3 210 030 UAH, з ПДВ
Інформація про субпідрядника:
-
Підпис:
підписано
Дата та час подання пропозиції:
25-02-2025, 16:57:01
Документи:
Тип документа:
1. Наявність не виконаних зобов'язань за раніше укладеним договором
При відсутності не виконаних зобов'язань за раніше укладеним договором підтверджується, що
Учасник процедури закупівлі не мав з цим самим замовником договорів достроково розірваних через невиконання (учасником) своїх зобов'язань через що було застосовано санкції у вигляді штрафів та/або відшкодування збитків
2. Вчинення корупційних правопорушень
Юридичною особою підтверджується, що
Керівника учасника процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією
Відомості про учасника процедури закупівлі не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
3. Вчинення економічних правопорушень
Підтверджується, що
Учасник процедури закупівлі протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів торгів, аукціонів, конкурсів, тендерів
4. Вчинення кримінальних правопорушень
Юридичною особою підтверджується, що
Керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
5. Порушення справи про банкрутство
Підтверджується, що
Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
6. Вчинення правопорушень, повʼязаних із застосуванням санкцій
Підтверджується, що
Учасник процедури закупівлі не є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України "Про санкції"
7. Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Юридичною особою підтверджується, що
Керівника учасника процедури закупівлі, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
8. Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі
Резидентом підтверджується, що
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань"
1. Мова (мови) тендерної пропозиції
Підтверджується, що
Мова тендерної пропозиції: Українська
1. Наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій
Учасник підтверджує, що
Додаток 6
2. Наявність працівників відповідної кваліфікації
Учасник підтверджує, що
Додаток 6
3. Наявність досвіду виконання аналогічного договору
Учасник підтверджує, що
Додаток 6

Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.

+ -
Документи тендеру
Тип документа: Оголошення про проведення закупівлі
    Файл
    Тип
    Приватність
    Стан
    Дата та час
    Дії
    Оголошення про проведення закупівлі
    публічнийЕкспортовано:18-02-2025, 12:08:15
      Інші
        Файл
        Тип
        Приватність
        Стан
        Дата та час
        Дії
        Інший
        публічнийЕкспортовано:18-02-2025, 12:00:13
        Інший
        публічнийЕкспортовано:18-02-2025, 12:00:13
        Інший
        публічнийЕкспортовано:18-02-2025, 12:00:13
        Інший
        публічнийЕкспортовано:18-02-2025, 12:00:13
        Інший
        публічнийЕкспортовано:18-02-2025, 12:00:13
        Інший
        публічнийЕкспортовано:18-02-2025, 12:00:13
        Інший
        публічнийЕкспортовано:18-02-2025, 12:00:13
        Інший
        публічнийЕкспортовано:18-02-2025, 12:00:13
        Інший
        публічнийЕкспортовано:18-02-2025, 12:00:13
        Інший
        публічнийЕкспортовано:18-02-2025, 12:00:13
          Електронні тендерні вимоги
          1. Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі
          Застосовується до:
          Учасника процедури
          Стосується:
          Закупівлі
          Законодавство:
          Резидентом підтверджується, що
          1 - У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань"
          Статус: Активна
          Дата створення: 18-02-2025, 12:00:09
          Нерезидентом підтверджується, що
          2 - Учасник процедури закупівлі є нерезидентом
          Статус: Активна
          Дата створення: 18-02-2025, 12:00:09
          2. Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
          Застосовується до:
          Переможця тендеру
          Стосується:
          Закупівлі
          Законодавство:
          Юридичною особою підтверджується, що
          1 - Керівника учасника процедури закупівлі, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
          Статус: Активна
          Дата створення: 18-02-2025, 12:00:09
          Фізичною особою підтверджується, що
          2 - Учасника процедури закупівлі не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов'язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
          Статус: Активна
          Дата створення: 18-02-2025, 12:00:09
          3. Вчинення правопорушень, повʼязаних із застосуванням санкцій
          Застосовується до:
          Учасника процедури
          Стосується:
          Закупівлі
          Законодавство:
          Підтверджується, що
          1 - Учасник процедури закупівлі не є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України "Про санкції"
          Статус: Активна
          Дата створення: 18-02-2025, 12:00:09
          4. Порушення справи про банкрутство
          Застосовується до:
          Переможця тендеру
          Стосується:
          Закупівлі
          Законодавство:
          Підтверджується, що
          1 - Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
          Статус: Активна
          Дата створення: 18-02-2025, 12:00:09
          5. Вчинення кримінальних правопорушень
          Застосовується до:
          Переможця тендеру
          Стосується:
          Закупівлі
          Законодавство:
          Юридичною особою підтверджується, що
          1 - Керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
          Статус: Активна
          Дата створення: 18-02-2025, 12:00:09
          Фізичною особою підтверджується, що
          2 - Учасник процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої знято або погашено у встановленому законом порядку
          Статус: Активна
          Дата створення: 18-02-2025, 12:00:09
          6. Вчинення економічних правопорушень
          Застосовується до:
          Учасника процедури
          Стосується:
          Закупівлі
          Законодавство:
          Підтверджується, що
          1 - Учасник процедури закупівлі протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів торгів, аукціонів, конкурсів, тендерів
          Статус: Активна
          Дата створення: 18-02-2025, 12:00:09
          7. Вчинення корупційних правопорушень
          Застосовується до:
          Переможця тендеру
          Стосується:
          Закупівлі
          Законодавство:
          Юридичною особою підтверджується, що
          1 - Керівника учасника процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією
          Статус: Активна
          Дата створення: 18-02-2025, 12:00:09
          Відомості про учасника процедури закупівлі не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
          Статус: Активна
          Дата створення: 18-02-2025, 12:00:09
          Фізичною особою підтверджується, що
          2 - Учасника процедури закупівлі не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов'язаного з корупцією
          Статус: Активна
          Дата створення: 18-02-2025, 12:00:09
          8. Наявність не виконаних зобов'язань за раніше укладеним договором
          Застосовується до:
          Учасника процедури
          Стосується:
          Закупівлі
          Законодавство:
          При відсутності не виконаних зобов'язань за раніше укладеним договором підтверджується, що
          1 - Учасник процедури закупівлі не мав з цим самим замовником договорів достроково розірваних через невиконання (учасником) своїх зобов'язань через що було застосовано санкції у вигляді штрафів та/або відшкодування збитків
          Статус: Активна
          Дата створення: 18-02-2025, 12:00:09
          При наявності не виконаних зобов'язань за раніше укладеним договором підтверджується, що
          2 - Учасник процедури закупівлі вжив заходів для доведення своєї надійності, а саме: сплатив або зобовʼязався сплатити відповідні зобовʼязання та відшкодування завданих збитків
          Статус: Активна
          Дата створення: 18-02-2025, 12:00:09
          9. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
          Застосовується до:
          Замовника
          Стосується:
          Закупівлі
          Законодавство:
          Підтверджується, що
          1 - Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
          Статус: Активна
          Дата створення: 18-02-2025, 12:00:09
          10. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
          Застосовується до:
          Замовника
          Стосується:
          Закупівлі
          Законодавство:
          Підтверджується, що
          1 - Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
          Статус: Активна
          Дата створення: 18-02-2025, 12:00:09
          1. Мова (мови) тендерної пропозиції
          Застосовується до:
          Учасника процедури
          Стосується:
          Закупівлі
          Законодавство:
          Підтверджується, що
          1 - Мова тендерної пропозиції : Українська
          Статус: Активна
          Дата створення: 18-02-2025, 12:00:09
          1. Наявність досвіду виконання аналогічного договору
          Застосовується до:
          Учасника процедури
          Стосується:
          Лоту ДК 021-2015: 50710000-5 — Послуги з ремонту і технічного обслуговування електричного і механічного устаткування будівель (Послуга з технічного обслуговування автономної пожежної сигналізації)
          Законодавство:
          Учасник підтверджує, що
          1 - Додаток 6
          Статус: Активна
          Дата створення: 18-02-2025, 12:00:09
          2. Наявність працівників відповідної кваліфікації
          Застосовується до:
          Учасника процедури
          Стосується:
          Лоту ДК 021-2015: 50710000-5 — Послуги з ремонту і технічного обслуговування електричного і механічного устаткування будівель (Послуга з технічного обслуговування автономної пожежної сигналізації)
          Законодавство:
          Учасник підтверджує, що
          1 - Додаток 6
          Статус: Активна
          Дата створення: 18-02-2025, 12:00:09
          3. Наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій
          Застосовується до:
          Учасника процедури
          Стосується:
          Лоту ДК 021-2015: 50710000-5 — Послуги з ремонту і технічного обслуговування електричного і механічного устаткування будівель (Послуга з технічного обслуговування автономної пожежної сигналізації)
          Законодавство:
          Учасник підтверджує, що
          1 - Додаток 6
          Статус: Активна
          Дата створення: 18-02-2025, 12:00:09
          ПОДАТИ ПРОПОЗИЦІЮ