Період оскарження умов закупівлі - по 22-02-2025, 00:00
| Статус: | Завершена закупівля |
| Бюджет: | 1 815 000 UAH (з ПДВ) |
| Вид предмету закупівлі: | Послуги |
| Мінімальний крок аукціону: | 9 075 UAH |
| Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
| Замовник: | Управління освіти Святошинської районної в місті Києві державної адміністрації |
| ЄДРПОУ: | 37498536 Досьє YouControl |
| Контактна особа: | Ілинич Михайло Петрович |
| Телефон: | +380988907963 |
| E-mail: | sv.tender106@gmail.com |
| Місцезнаходження: | 03148, Україна, Київська область,Київ, вул. Якуба Коласа, 6-А |
4 |
Затверджено Протоколом уповноваженої особи № 53 від 27.02.2025 Уповноважена особа __________________ М. ІЛИНИЧ Вимога про усунення невідповідностей щодо процедури відкриті торги з особливостями на закупівлю - ДК 021:2015 50720000-8 Послуги з ремонту і технічного обслуговування систем центрального опалення (Обслуговування обладнання модульних індивідуальних теплових пунктів та вузлів комерційного обліку теплової енергії в закладах освіти Святошинського району Ідентифікатор закупівлі : № UA-2025-02-17-011391-a, Замовник: Управління освіти Святошинської районної у місті Києві державної адміністрації, код ЄДРПОУ 37498536 Учасник: ТОВ "БУДІВНИЦТВО ТЕХНОЛОГІЇ СИСТЕМИ" код за ЄДРПОУ 35645596 Під час розгляду тендерної пропозиції Учасника ТОВ "БУДІВНИЦТВО ТЕХНОЛОГІЇ СИСТЕМИ", код за ЄДРПОУ 35645596, (далі - Учасник), щодо процедури відкритих торгів з Особливостями на закупівлю - ДК 021:2015 50720000-8 Послуги з ремонту і технічного обслуговування систем центрального опалення (Обслуговування обладнання модульних індивідуальних теплових пунктів та вузлів комерційного обліку теплової енергії в закладах освіти Святошинського району, оголошення про проведення якої оприлюднене на веб-порталі Уповноваженого органу за № UA-2025-02-17-011391-a, виявлено наступні невідповідності в інформації та документах, що подані учасником у тендерній пропозиції та подання яких вимагалось тендерною документацією: 1. Відповідно до пункту 2 Розділу ІІІ Додатку 1 Тендерної документації Перелік інших документів та інформації, які подаються учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції Учасник повинен надати наступні документи: - статут зі змінами та доповненнями з відміткою державного реєстратора (у випадку відсутності відмітки державного реєстратора, учасник повинен надати довідку або опис, де зазначено код доступу, за яким існує можливість переглянути електронну версію документу або інший установчий документ зі змінами (у випадку законодавчо обумовленої відсутності статуту). У разі, якщо Учасник здійснює господарську діяльність на підставі модельного статуту, надається копія відповідного рішення загальних зборів учасників; Учасником у складі Тендерної пропозиції надано файл «3.1.2.1. Статут.pdf», що містить Статут ТОВ "БУДІВНИЦТВО ТЕХНОЛОГІЇ СИСТЕМИ", проте учасником не надано довідку або опис, де зазначено код доступу, за яким існує можливість переглянути електронну версію документу. На виконання зазначеної вимоги, відповідно до пункту 43 Особливостей, та з метою усунення невідповідностей просимо надати: • довідку або опис, де зазначено код доступу, за яким існує можливість переглянути електронну версію документу. 2. Відповідно до Розділу ІV Додатку 1 Тендерної документації Перелік документів та інформації, які подаються учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції для підтвердження відповідності тендерної пропозиції учасника технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам до предмета закупівлі, установленим замовником: - надати сканований лист - зобов’язання у довільній формі, який підтверджує застосування заходів із захисту довкілля на час, впродовж якого будуть надаватися послуги з обслуговування обладнання модульних індивідуальних теплових пунктів та вузлів комерційного обліку теплової енергії в закладах освіти бюджетної сфери, що має містити наступну інформацію: (заходи щодо захисту повітряного середовища та боротьби з шумом; заходи щодо охорони поверхневих і підземних вод; заходи щодо охорони ґрунту; заходи щодо створення сприятливих умов життєдіяльності населення, що проживає в зоні надання послуг; прибирання місця надання послуг після завершення їх виконання) Учасником у складі Тендерної пропозиції надано архівний файл «5.4.Довідка захист довкілля.PDF», що містить Лист-зобов’язання про застосування заходів із захисту довкілля № 11/24 від 24.02.2025 р., проте зазначена довідка не містить наступну інформацію: (заходи щодо захисту повітряного середовища та боротьби з шумом; заходи щодо охорони поверхневих і підземних вод; заходи щодо охорони ґрунту; заходи щодо створення сприятливих умов життєдіяльності населення, що проживає в зоні надання послуг; прибирання місця надання послуг після завершення їх виконання). На виконання зазначеної вимоги, відповідно до пункту 43 Особливостей, та з метою усунення невідповідностей просимо: • надати сканований лист - зобов’язання у довільній формі, який підтверджує застосування заходів із захисту довкілля на час, впродовж якого будуть надаватися послуги з обслуговування обладнання модульних індивідуальних теплових пунктів та вузлів комерційного обліку теплової енергії в закладах освіти бюджетної сфери, що має містити наступну інформацію: (заходи щодо захисту повітряного середовища та боротьби з шумом; заходи щодо охорони поверхневих і підземних вод; заходи щодо охорони ґрунту; заходи щодо створення сприятливих умов життєдіяльності населення, що проживає в зоні надання послуг; прибирання місця надання послуг після завершення їх виконання).
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.