Період оскарження умов закупівлі - по 22-02-2025, 00:00
| Статус: | Завершена закупівля |
| Бюджет: | 300 440 UAH (з ПДВ) |
| Вид предмету закупівлі: | Послуги |
| Мінімальний крок аукціону: | 1 502,20 UAH |
| Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
| Замовник: | ВІДДІЛ ОСВІТИ ВИКОНКОМУ ПОКРОВСЬКОЇ РАЙОННОЇ В МІСТІ РАДИ |
| ЄДРПОУ: | 02142282 Досьє YouControl |
| Сайт: | http://jovtnvo.dnepredu.com |
| Контактна особа: | Якубська Юлія Володимирівна |
| Телефон: | 380979053058 |
| E-mail: | yyyakubskaya@gmail.com |
| Місцезнаходження: | 50014, Україна, Дніпропетровська область,Кривий Ріг, ВУЛИЦЯ ШУРУПОВА, будинок 2 |
1 |
При розгляді поданої учасником пропозиції встановлено наступне. Учасник на виконання технічного завдання надав окрім документів, визначених додатком 2 тендерної документації, договірну ціну з пояснювальною запискою, локальний кошторис та відомість ресурсів до договірної ціни, складених в програмному комплексі відповідно до кошторисних норм (настанови) затверджених наказом №281 від 01.11.2021 Міністерства розвитку громад та територій України. Але відсутній дефектний акт, складений з урахуванням запропонованого технічного рішення та обов’язкових вимог, викладених в цьому технічному завданні (зокрема в пункті 8 додатку 2 тендерної документації). Враховуючи те, що усунення виявлених невідповідностей не призводить до зміни предмета закупівлі чи його характеристик, учаснику в обов'язковому порядку направляється повідомлення про усунення невідповідностей. Учасник має усунути виявлені недоліки та протягом 24 годин завантажити в систему закупівель вищевказаний документ.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.