Період оскарження умов закупівлі - по 12-08-2025, 00:00
| Статус: | Закупівля не відбулась |
| Бюджет: | 216 776 000 UAH(без ПДВ) |
| Вид предмету закупівлі: | Послуги |
| Мінімальний крок аукціону: | 1 083 880 UAH |
| Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
| Забезпечення пропозиції: | 2 361 700 UAH |
| Замовник: | АКЦІОНЕРНЕ ТОВАРИСТВО «НАЦІОНАЛЬНА АТОМНА ЕНЕРГОГЕНЕРУЮЧА КОМПАНІЯ «ЕНЕРГОАТОМ» |
| ЄДРПОУ: | 24584661 Досьє YouControl |
| Сайт: | http://www.energoatom.com.ua |
| Контактна особа: | Андруховець Микола Федорович |
| Телефон: | 380442069756 |
| E-mail: | ddzrtk@direkcy.atom.gov.ua |
| Місцезнаходження: | Україна |
5 |
З метою проведення якісного розгляду тендерної пропозиції учасника – ПП «ТЕХ-МАШ» на відповідність вимогам тендерної документації, продовжити строк розгляду тендерної пропозиції учасника до 20 робочих днів.
Філія «ВП ЦЗ» АТ «НАЕК «Енергоатом» у межах своєї компетенції відповідно до вимог чинного законодавства повідомляє про виявлені невідповідності в інформації та/або документах: 1. Невідповідності виявлені в інформації та/або документах: 1.1. В переліку необхідних документів, які мають бути надані учасником у складі тендерної пропозиції, на підтвердження вимог, встановлених п. 1.1 Додатку 1 до ТД, учасник надав документ Лист від 14.08.2025 № 14/08-1 зі списком працівників ПП «Тех-Маш» та ПП «ТЮВ-Україна Плюс», яких планує залучити при виконанні робіт з Відновлювального ремонту баштового крану KROLL K-10000. При цьому, на підтвердження відповідності кваліфікаційному критерію наявності працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, учасник у складі тендерної пропозиції має надати посвідчення та протоколи щодо перевірки знань з питань охорони праці, електробезпеки та пожежної безпеки на кожного працівника, зазначеного у довідці відповідно до підпунктів «а-д». Учасником не надано ряд документів працівників, а саме: - посвідчення щодо перевірки знань з питань охорони праці Кулика В.В.; - протоколи перевірки знань з питань охорони праці Чулкова І.С., Булельо С.В., Архипенка О.С, Кулика В.В. Яворського А.М.; - протоколи перевірки знань з електробезпеки Чулкова І.С., Лапшина М.М., Булельо С.В., Архипенка О.С, Кулика В.В., Тихоненка Ю.В., Яворського А.М.; - посвідчення з пожежної безпеки Богомазова Є.Д., Богомазова В.Д., Кулика В.В.; - протоколи перевірки знань з пожежної безпеки Кулика В.В., Тихоненка Ю.В., Яворського А.М. Також, учасником надано лише перші сторінки посвідчень електрогазозварників Булельо С.В., Архипенка О.С., Івко В.Ф. та Турчинського В.Є. при тому, що учасник додатково у складі тендерної пропозиції повинен надати копії посвідчень зварників в повному обсязі. 1.2. На підтвердження кваліфікаційного критерію наявності документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів), учасником надано довідку від 14.08.2025 № 14/08-2, що підтверджує наявність досвіду виконання договору з ПАТ «Центральний ГЗК» від 11.09.2024 № 689-09-10 на виконання робіт з капітального ремонту механічної частини екскаватора ЕК-10/70, акти приймання виконаних робіт, лист-відгук від ПАТ «Центральний ГЗК» від 10.04.2025 № 3, які підтверджують повне виконання учасником договору. Наданий учасником договір не вважається аналогічним договором. Аналогічним договором вважається виконаний договір на виконання капітального ремонту баштових кранів або договір на постачання з супутніми послугами, а саме з монтажем і введенням в експлуатацію, баштових кранів на енергетичних об’єктах. 1.3. Надана учасником декларація відповідності матеріально-технічної бази вимогам законодавства з питань охорони праці від 25.02.2025 №ДК376/ПНС-25 не дає права на можливість ведення робіт, що виконуються за допомогою підйомних і підвісних колисок, механічних підіймачів, та діє в межах Дніпропетровської області. 1.4. Для підтвердження впровадження учасником системи управління якістю у складі тендерної пропозиції учасник має надати настанову з якості або сертифікат ISO 9001. Учасником наданий лист від 14.08.2025 № 14/08-3 з копією сертифіката ISO 9001 ПП «ТЮВ-Україна плюс», яке буде здійснювати неруйнівний контроль без зазначення обсягів даних робіт та кількості працівників субпідрядника, які будуть при цьому задіяні. 1.5. Учасником надано лист від 14.08.2025 № 14/08-5 з інформацією про предмет закупівлі, п.2.2 якого не підтверджено згоду з умовами договору, зазначеними в додатку 5 з урахуванням зазначеного в пп. 2 та 3 р. VI ТД. 2. Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: 2.1. Вимога п.1.1, 5.1 та 5.3 Додатку 1 до ТД. 2.2. Вимога п.1.2 Додатку 1 до ТД. 2.3. Вимога п.3.1 Додатку 1 до ТД. 2.4. Вимога п.3.2, 5.1 та 5.3 Додатку 1 до ТД. 2.5. Вимога п.3.5 Додатку 1 до ТД. 3. Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: 3.1. Довідка довільної форми, що підтверджує наявність достатньої кількості працівників (не менше 10) відповідної кваліфікації для надання послуги, а саме: а) монтажників будівельних машин та механізмів – не менше 2; б) інженерів електриків – не менше 1; в) електромеханіків – не менше 1; г) зварників – не менше 4; д) фахівці неруйнівного контролю – не менше 2. На підтвердження відповідності вищезазначеному кваліфікаційному критерію учасник у складі тендерної пропозиції має надати посвідчення та протоколи щодо перевірки знань з питань охорони праці, електробезпеки та пожежної безпеки на кожного працівника, зазначеного у довідці відповідно до підпунктів «а-д». Додатково у складі тендерної пропозиції учасник надає: - копії посвідчень зварників (працівників зазначених у довідці відповідно до підпункту «г»), атестованих відповідно до Наказу Державного комітету України по нагляду за охороною праці № 61 від 19.04.1996 на кожного працівника, вказаного в пункті «г»; - копії сертифікатів фахівців з неруйнівного контролю (не нижче II рівня згідно з EN ISO 9712/ДСТУ EN ISO 9712) (працівників зазначених у довідці відповідно до підпункту «д»). 3.2. Довідка довільної форми. Аналогічними договорами вважаються виконані договори на виконання капітального ремонту баштових кранів або договір на постачання з супутніми послугами, а саме з монтажем і введенням в експлуатацію, баштових кранів на енергетичних об’єктах. На підтвердження інформації, зазначеної у довідці, учасник надає: - договір (-и) з усіма додатками, на який (-і) є посилання у довідці та документ (-и), який (-і) підтверджує (-ють) виконання учасником цього (цих) договору (-ів) (видаткова накладна, або акт приймання-передачі, або інший документ); та - лист-відгук (-и) від кінцевого споживача (-ів), у довільній формі, зміст якого підтверджує своєчасне надання послуги належної якості відповідно до умов договору (-ів), зазначеного (-их) у довідці. Лист має містити, зокрема таку інформацію: номер та дата укладеного договору, предмет договору. Учасник може надати інформацію, що підтверджує виконання будь-якого (-их) договору (-ів), зазначеного (-их) у довідці, але не менше одного. Документи надаються у сканованому вигляді в форматі .pdf. 3.3. Копію чинного дозволу Державної служби України з питань праці на виконання робіт з підвищеної небезпеки або декларації відповідності матеріально-технічної бази вимогам законодавства з питань охорони праці під час виконання нижчезазначених (але не виключно) робіт згідно з постановою КМУ від 26 жовтня 2011 року № 1107 «Про затвердження Порядку видачі дозволів на виконання робіт підвищеної небезпеки та на експлуатацію (застосування) машин, механізмів, устаткування підвищеної небезпеки» та постановою КМУ від 3 лютого 2021року № 77 «Про затвердження переліку машин, механізмів, устаткування підвищеної небезпеки та внесення змін до деяких постанов Кабінету Міністрів України»: − роботи, що виконуються за допомогою підйомних і підвісних колисок, механічних підіймачів. 3.4. Довідку про намір залучити спроможності інших суб’єктів господарювання як співвиконавців з зазначенням обсягу робіт у відсотках від вартості договору про закупівлю послуг та лист погодження співвиконавця на надання послуг на умовах договору з учасником. 3.5. Документ за формою Додатка 2 до тендерної документації. АТ «НАЕК «Енергоатом» пропонує відповідно до чинного законодавства виправити невідповідності в інформації та/або документах, що подані у складі тендерної пропозиції та/або подання яких вимагалось тендерною документацією, та виявлені замовником під час розгляду тендерних пропозицій, шляхом завантаження через електронну систему закупівель уточнених або нових документів протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель цього повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей. У разі, якщо Вами не будуть виправлені виявлені замовником під час розгляду тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані у тендерній пропозиції, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей – замовник відхиляє тендерну пропозицію відповідно до вимог чинного законодавства.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.