Період оскарження умов закупівлі - по 19-02-2025, 00:00
| Статус: | Завершена закупівля |
| Бюджет: | 99 000 UAH (з ПДВ) |
| Вид предмету закупівлі: | Послуги |
| Мінімальний крок аукціону: | 990 UAH |
| Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
| Замовник: | КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "КЛІНІЧНА ЛІКАРНЯ СВЯТОГО ПАНТЕЛЕЙМОНА" СУМСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ |
| ЄДРПОУ: | 01981498 Досьє YouControl |
| Контактна особа: | Дубіковська Галина |
| Телефон: | 380542665729 |
| E-mail: | crkl.sumy@ukr.net |
| Місцезнаходження: | 40007, Україна, Сумська область,Суми, вул.Марко Вовчок, будинок 2 |
2 |
1. Згідно ч. 3 ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі» та вимог п. 5 Додатку № 4 «Перелік документів та/або інформації, які подаються учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції» до тендерної документації: 1.1. Учасник має надати копію ліцензії на право здійснення діяльності відповідно до предмету закупівлі. У складі тендерної пропозиції Учасника відсутня інформація щодо ліцензії на право здійснення діяльності відповідно до предмету закупівлі. 2. Перелік виявлених невідповідностей: 2.1. Відсутня інформація відповідно п. 5 Додатку № 4 до тендерної документації щодо ліцензії на право здійснення діяльності відповідно до предмету закупівлі. 3. Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: 3.1. Надати копію ліцензії на право здійснення діяльності відповідно до предмету закупівлі, або лист-пояснення в разі, якщо здійснення діяльності відповідно до предмету закупівлі не підлягає обов’язковому ліцензуванню.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.