Період оскарження умов закупівлі - по 21-02-2025, 00:00
| Статус: | Торги відмінено |
| Бюджет: | 8 600 000 UAH (з ПДВ) |
| Вид предмету закупівлі: | Послуги |
| Мінімальний крок аукціону: | 43 000 UAH |
| Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
| Замовник: | Львівське комунальне підприємство "Львівелектротранс" |
| ЄДРПОУ: | 03328406 Досьє YouControl |
| Контактна особа: | Деревянко Ю.І. |
| Телефон: | 380322377779 |
| E-mail: | tenderlet@gmail.com |
| Місцезнаходження: | 79013, Україна, Львівська область,Львів, Сахарова,2 |
3 |
Статус:
Виконано
Опис скасування закупівлі/лоту:
За рішенням уповноваженої особи від 14.02.25 р. № 35 оголошено проведення відкритих торгів з урахуванням положень Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі» на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою КМУ від 12 жовтня 2022 року № 1178 (далі — Особливості) за предметом закупівлі Послуги на проведення середніх ремонтів трамвайних вагонів «Електрон T3L441», унікальний номер оголошення про проведення відкритих торгів, присвоєний електронною системою закупівель: UA-2025-02-14-001346-a (далі – Закупівля). Зміни у фінансуванні Замовника унеможливлюють закупівлю Послуги на проведення середніх ремонтів трамвайних вагонів «Електрон T3L441» у зв’язку із скороченням видатків на проведення цієї закупівлі. Відповідно до підпункту 3 пункту 50 Особливостей замовник відміняє відкриті торги у разі скорочення обсягу видатків на здійснення закупівлі товарів, робіт чи послуг. Враховуючи викладене, Закупівля підлягає відміні.
Причина скасування закупівлі/лоту:
Дата:
23-03-2025, 00:00
Період оскарження:
з 12-03-2025, 14:04 по 23-03-2025, 00:00
Документи:
Згідно постанови № 1178 КМУ від 12 жовтня 2022 р «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» Замовник розміщує повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах п.43 «Якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель.» Перелік невідповідностей: - на виконання п. 2.1. Учасник завантажив власну довідку з інформацією про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід для надання послуг визначених тендерною документацією Замовника. На підтвердження інформації вказаній в довідці Учасник надав копії наказів про прийняття на роботу. В ході перевірки вказаних документів були виявлені невідповідності між інформацією вказаній в довідці та завантаженими наказами, зокрема, невірно вказані номери і дати наказів, а також виявлені неспівпадіння між деякими вказаними в довідці посадами працівників та завантаженими наказами. У зв’язку з цим, на підтвердження відповідності даному кваліфікаційному критерію Учасник повинен завантажити в систему оновлену та приведену до відповідності із завантаженими наказами про прийняття на роботу довідку з інформацією про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід для надання послуг визначених тендерною документацією Замовника.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.