Період оскарження умов закупівлі - по 18-02-2025, 00:00
| Статус: | Завершена закупівля |
| Бюджет: | 250 000 UAH (з ПДВ) |
| Вид предмету закупівлі: | Послуги |
| Мінімальний крок аукціону: | 2 500 UAH |
| Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
| Замовник: | Управління адміністративних будинків Господарсько-фінансового департаменту Секретаріату Кабінету Міністрів України |
| ЄДРПОУ: | 03539024 Досьє YouControl |
| Контактна особа: | Олександр Мохнатко |
| Телефон: | +380442567020 |
| E-mail: | o.mohnatko@ukr.net |
| Місцезнаходження: | 01008, Україна, Київська область,м. Київ, вул. Михайла Грушевського, 12/2 |
1 |
Розглянуто пропозицію Учасника. Тендерна пропозиція Учасника розглядалась на відповідність умовам тендерної документації та на відсутність підстав для відмови учаснику, що передбачені пунктом 47 Особливостей. На виконання вимог підпункту 2 пункту 1, розділу III «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації, Учасник у складі своєї тендерної пропозиції повинен надати інформацію та документи, що підтверджують відповідність учасника кваліфікаційним критеріям, які зазначені у Додатку 2 до цієї тендерної документації, а саме: довідку, складена у довільній формі, про досвід виконання аналогічного за предметом закупівлі договору із зазначенням повної назви замовника, контактної інформації (адреса, телефон), періоду виконання договору та предмета закупівлі. На підтвердження виконання договору надається: - сканований оригінал або завірена копія договору з додатками (якщо такі зазначені у договорі та є його невід’ємною частиною), який за своєю правовою природою аналогічний предмету закупівлі; - сканований оригінал або завірена копія відповідного документа, що свідчить про повне виконання договору. Учасником було надано сканований оригінал договору №16/24-П від 20.02.2024 з додатками і акти здачі-приймання робіт (надання послуг) №6 за 05.08.2024 і №9 від 06.11.2024, але не було надано акти здачі-приймання робіт (надання послуг) №1, №2, №3, №4, №5, №7, №8, №10, №11 які свідчать про повне виконання договору. Відповідно до пункту 43 Особливостей, якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель, а саме додати окремими документами: • Сканований оригінал або завірена копія відповідного документа, що свідчить про повне виконання аналогічного договору, а саме акти здачі-приймання робіт (надання послуг) №1, №2, №3, №4, №5, №7, №8, №10, №11 до договору №16/24-П від 20.02.2024.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.