Закупівлю оголошено - 12-02-2025, 18:58. Дата останніх змін - 05-04-2025, 09:10

Капітальний ремонт двох парових котлів (Buderus SHD 815WT 10000 та Buderus SHD 815 WT 16000) із заміною димогарних труб

Капітальний ремонт двох парових котлів (Buderus SHD 815WT 10000 та Buderus SHD 815 WT 16000) із заміною димогарних труб... Державна закупівля - UA-2025-02-12-015043-a Капітальний ремонт двох парових котлів (Buderus SHD 815WT 10000 та Buderus SHD 815 WT 16000) із заміною димогарних труб від замовника АКЦІОНЕРНЕ ТОВАРИСТВО "НАУКОВО-ВИРОБНИЧИЙ КОМПЛЕКС ГАЗОТУРБОБУДУВАННЯ "ЗОРЯ" - "МАШПРОЕКТ" від 2/12/2025 на онлайн торговельному майданчику в Україні ➤ e-tender.ua. E-tender logo
Оголошення про проведення.pdf
Закупівля: UA-2025-02-12-015043-a / на ProZorro / на DoZorro
Період уточнень
Триває
Завершився
з 12-02-2025, 18:58
по 18-02-2025, 09:00
Період подачі пропозицій
Очікується
Триває
Завершився
з 18-02-2025, 11:00
по 21-02-2025, 15:00
Аукціон Період аукціонів
Аукціон не відбувся

Спрощена закупівля
Статус:Завершена закупівля
Бюджет:
7956499
7 956 499 UAH(без ПДВ)
Вид предмету закупівлі:Послуги
Мінімальний крок аукціону:79 564,99 UAH
Оцінка пропозицій:За вартістю придбання
Розгляд пропозицій:Поступовий
Мінімальна кількість пропозицій:1
Наявність прекваліфікації:Ні
Замовник:АКЦІОНЕРНЕ ТОВАРИСТВО "НАУКОВО-ВИРОБНИЧИЙ КОМПЛЕКС ГАЗОТУРБОБУДУВАННЯ "ЗОРЯ" - "МАШПРОЕКТ"
ЄДРПОУ:31821381 Досьє YouControl
Контактна особа:Олександр
Телефон:380503945842
E-mail:agnadto@zorya.com.ua
Місцезнаходження:
Україна
1



+ Лоти з моїми пропозиціями + відкрити всі - закрити всі
+ -
Завершено
Лот 1.
7 956 499 UAH(без ПДВ)
+-
Позиції
Конкретна назва предмета закупівліКількість / Од.виміруАдреса доставки / Строк поставки/виконання робіт/надання послуг:Класифікатор ДК 021:2015 (CPV)Класифікатори

Капітальний ремонт двох парових котлів (Buderus SHD 815WT 10000 та Buderus SHD 815 WT 16000) із заміною димогарних труб

1
послуга
Україна Відповідно до документації
по 11-07-2025
50530000-9
Послуги з ремонту і технічного обслуговування техніки


+-
Пропозиції

Кваліфікація Учасників

Інформація про Переможця
Протокол визначення переможця закупівлі та намір укласти договір про закупівлю.pdf
Рішення підписано
Ім'я:
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "АВАНТЕС"   Досьє YouControl
Строк розгляду пропозиції:
з 21-02-2025 по 01-03-2025
Статус:
учасник виграв закупівлю
Контактна інформація:
Україна, Миколаївська область, Миколаїв, 54008, Миколаївська обл., місто Миколаїв, ВУЛИЦЯ ЧКАЛОВА, будинок 215-В, квартира 72, 54008, Коломієць Павло
Остаточна пропозиція:
7 956 499 UAH,без ПДВ
Документи пропозиції:
Документи рішення:
Дата акцепта:
26-02-2025, 17:33

Повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей

Дата публікації: 24-02-25, 17:34:51
24

Відповідно Додатку 2 до конкурнсої документації необхідно: 1) Необхідно в Довідці згідно з формою 1 з інформацією про виконання за 2020-2024 роки аналогічних* договорів привести у відповідність до наданого відгуку від посилання на договір (згідно відгуку ПРАТ "АБІНБЕВ ЕФЕСТ УКРАИНА"). 2) Доповнити Довідку в довільній формі, що підтверджує наявність атестованого ремонтного персоналу, які мають відповідні знання та досвід відповідної кваліфікації - персоналом. на які надані посвідчення (Думбровський, Зеленін, Стремедловський). 3) Розрахунки вартості виконаних робіт повинні бути виконані у вигляді Договірної ціни в програмному комплексі АВК-5 (українською мовою). До Договірної ціни додається Локальний кошторис, Підсумкова відомість ресурсів, Розрахунок загальновиробничих витрат.

Кінцева дата та час усунення невідповідностей: 25-02-25, 17:34:51
Договір
Договір опубліковано
Системний номер договору:
UA-2025-02-12-015043-a-c1
Номер договору:
14610
Дата підписання договору:
02-04-2025, 00:00
Строк дії договору:
з 02-04-2025 по 28-11-2025
9 547 798,80 UAH
Ціна договору
7 956 499 UAH
Ціна договору без ПДВ

Пропозиції Учасників

Пропозицію подав:
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "АВАНТЕС"   Досьє YouControl
Остаточна пропозиція:
7 956 499 UAH, без ПДВ
Інформація про субпідрядника:
-
Підпис:
підписано
Дата та час подання пропозиції:
18-02-2025, 21:42:44
Документи:
Тип документа:
1. Забезпечення виконання договору про закупівлю
При наданні забезпечення підтверджується, що
Форма забезпечення:
Гарантія фінансової установи
Сума забезпечення виконання Договору про закупівлю становить % від ціни цього Договору про закупівлю:
5.0

Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.

+ -
Документи тендеру
Тип документа: Оголошення про проведення закупівлі
    Файл
    Тип
    Приватність
    Стан
    Дата та час
    Дії
    Оголошення про проведення закупівлі
    публічнийЕкспортовано:12-02-2025, 18:58:21
      Тип документа: Тендерна документація
        Файл
        Тип
        Приватність
        Стан
        Дата та час
        Дії
        Тендерна документація
        публічнийЕкспортовано:12-02-2025, 18:58:15
          Електронні тендерні вимоги
          1. Забезпечення виконання договору про закупівлю
          Застосовується до:
          Переможця тендеру
          Стосується:
          Лоту Лот 1.
          Законодавство:
          При наданні забезпечення підтверджується, що
          1 - Форма забезпечення
          Гарантія фінансової установи
          Вид забезпечення: гарантія банку
          Статус: Активна
          Дата створення: 12-02-2025, 18:58:15
          Сума забезпечення виконання Договору про закупівлю становить % від ціни цього Договору про закупівлю
          5
          Пошук... відсоток
          відсоток
          Учасник-переможець Конкурсу надає забезпечення виконання Договору у розмірі 5 % від суми Договору, шляхом внесення ним не пізніше дати укладення Договору. Вид забезпечення: гарантія банку. Банківська гарантія має відповідати нормам статті 200 Господарського кодексу України, статті 560 Цивільного кодексу України, вимогам постанови Правління НБУ від 15.12.2004 № 639 «Про затвердження Положення про порядок здійснення банками операцій за гарантіями в національній та іноземних валютах». Гарантія повинна бути оформлена на бланку фінансової установи, підписана уповноваженою особою та скріплена його печаткою. Учасник надає оригінал гарантії разом із завіреною копією договору, на підставі якого була видана гарантія, та доказами її оплати. Банк, яким видана гарантія, за офіційними даними НБУ повинен бути платоспроможним та не перебувати у стадії ліквідації. Гарантія в паперовому вигляді повинна бути надана Організатору у робочий час за адресою місцезнаходження Організатора. Електронна гарантія повинна бути надана з урахуванням вимог Законів України «Про електронні документи та електронний документообіг» та «Про електронні довірчі послуги». Електронна гарантія повинна бути обов’язково підписана кваліфікованим електронним підписом Гаранта. Учасник разом з гарантією надає засвідчену копію договору, на підставі якого була видана гарантія, та доказів її оплати. Забезпечення виконання Договору про закупівлю повинно набувати чинності не пізніше дати укладення Договору. Кошти, що надійшли як забезпечення виконання Договору про закупівлю, у разі, якщо вони не підлягають поверненню, залишаються на рахунку Організатору та стають власністю Організатора. Усі витрати пов’язані з наданням забезпечення виконання договору про закупівлю здійснюються за рахунок коштів Переможця.
          Статус: Активна
          Дата створення: 12-02-2025, 18:58:15
          ПОДАТИ ПРОПОЗИЦІЮ