Період оскарження умов закупівлі - по 17-02-2025, 00:00
Закупівля здійснюється відповідно до Закону України «Про публічні закупівлі» з урахуванням Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178
| Статус: | Завершена закупівля |
| Бюджет: | 802 900 UAH (з ПДВ) |
| Вид предмету закупівлі: | Послуги |
| Мінімальний крок аукціону: | 8 029 UAH |
| Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
| Замовник: | Управління житлово-комунального господарства виконавчого комітету Смілянської міської ради |
| ЄДРПОУ: | 25673697 Досьє YouControl |
| Контактна особа: | Олександр Соколовський |
| Телефон: | +380939192191 |
| E-mail: | gkxsmila_zakupivli@ukr.net |
| Місцезнаходження: | 20700, Україна, Черкаська область,Сміла, вулиця Севастопольска, будинок 58 |
0 |
1. Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: 1.1. Відповідно до вимог підпункту 2.2. пункту 2 «Наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід» розділу 1 Додатку 2 до тендерної документації для машиністів автовишки, зазначених у довідці про наявність в учасника працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід для виконання робіт/надання послуг за предметом закупівлі, учасник в складі тендерної пропозиції має надати скановані копії документів, що підтверджують атестацію машиніста автовишки (сканована копія чинного протоколу/витягу з протоколу засідання кваліфікаційної атестаційної комісії разом з сканованою копією відповідного посвідчення). 2. Перелік виявлених невідповідностей: 2.1. Учасник на виконання цієї вимоги у складі тендерної пропозиції не надав скановані копії посвідчень машиністів автовишки зазначених у довідці про наявність в учасника працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід для виконання робіт/надання послуг за предметом закупівлі. 3. Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: Для усунення зазначених невідповідностей Учаснику необхідно надати у порядку та строк, визначений частиною дев'ятою статті 26 Закону, наступні документи: 3.1. Документи які відповідатимуть вимогам пункту 2 «Наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід» розділу 1 Додатку 2 до тендерної документації.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.