Період оскарження умов закупівлі - по 17-02-2025, 00:00
1) найменування, місцезнаходження та ідентифікаційний код замовника в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань, його категорія: Відділ освіти, культури та спорту Золочівської сільської ради Бориспільського району Київської області; 08340, Київська область, Бориспільський р-н, с. Гнідин, вул. Нова, 1; 44096027; юридичні особи, які забезпечують потреби держави або територіальної громади 2) назва предмета закупівлі із зазначенням коду за Єдиним закупівельним словником (у разі поділу на лоти такі відомості повинні зазначатися стосовно кожного лота) та назви відповідних класифікаторів предмета закупівлі і частин предмета закупівлі (лотів) (за наявності): Послуги з сервісного та технічного обслуговування індивідуальної системи опалення та водопостачання Гнідинського ЗДО «Веселка» (код ДК 021:2015 - 50720000-8 Послуги з ремонту і технічного обслуговування систем центрального опалення) 3) кількість та місце поставки товарів, обсяг і місце виконання робіт чи надання послуг: Місце надання послуг: Київська обл., Бориспільський р-н, с. Гнідин, вул. Заводська, 2, Гнідинський ЗДО «Веселка» (детальніше визначено в Додатку 3 до тендерної документації) Кількість послуг: 1 послуга (детальніше визначено в Додатку 3 до тендерної документації). 4) очікувана вартість предмета закупівлі: 128 000,00 грн. (сто двадцять вісім тисяч гривень 00 копійок), з ПДВ 5) строк поставки товарів, виконання робіт, надання послуг: до 31.12.2025 р. 6) кінцевий строк подання тендерних пропозицій: до 20.02.2025 00:00 7) умови оплати: Порядок розрахунків Замовник сплачує у безготівковій формі Виконавцю, щоквартально, після підписання Акту наданих послуг на протязі 10-ти календарних днів. 8) мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: Українська мова. Тендерна пропозиція та усі документи, що мають відношення до неї та готуються учасником складаються українською мовою, крім тих випадків коли використання букв та символів української мови призводить до їх спотворення (зокрема, але не виключно адреси мережі "інтернет", адреси електронної пошти, торговельної марки (знаку для товарів та послуг), загальноприйняті міжнародні терміни). Стандартні характеристики, вимоги, умовні позначення у вигляді скорочень та термінологія, пов’язана з товарами, роботами чи послугами, що закуповуються, передбачені існуючими міжнародними або національними стандартами, нормами та правилами, викладаються мовою їх загально прийнятого застосування. Тендерна пропозиція та усі документи, які передбачені вимогами тендерної документації та додатками до неї складаються українською мовою. Документи або копії документів (які передбачені вимогами тендерної документації та додатками до неї), які надаються Учасником у складі тендерної пропозиції, викладені іншими мовами, повинні надаватися разом із їх автентичним перекладом на українську мову. 9) розмір, вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій (якщо замовник вимагає його надати): не вимагається 10) дата та час розкриття тендерних пропозицій, якщо оголошення про проведення відкритих торгів оприлюднюється відповідно до частини третьої статті 10 цього Закону: визначається автоматично 11) розмір мінімального кроку пониження ціни під час електронного аукціону у межах від 0,5 відсотка до 3 відсотків очікуваної вартості закупівлі або в грошових одиницях: Розмір мінімального кроку пониження ціни під час електронного аукціону складає: 1% від очікуваної вартості 12) математична формула для розрахунку приведеної ціни (у разі її застосування): Єдиним критерієм оцінки згідно даної процедури відкритих торгів є ціна (питома вага критерію – 100%). Згідно ч. 1 ст. 28 Закону оцінка тендерних пропозицій проводиться автоматично електронною системою закупівель на основі критерію і методики оцінки, зазначених у цій тендерній документації. До оцінки тендерних пропозицій приймається сума, що становить загальну вартість тендерної пропозиції кожного окремого учасника, розрахована з урахуванням вимог щодо технічних, якісних та кількісних характеристик предмету закупівлі, визначених цією документацією, в тому числі з урахуванням включення до ціни податку на додану вартість (ПДВ), якщо учасник є платником ПДВ, інших податків та зборів, що передбачені чинним законодавством, та мають бути включені таким учасником до вартості товарів, робіт або послуг. 13) розмір, вид та умови надання Забезпечення виконання договору про закупівлю (якщо замовник вимагає його надати): не вимагається.
| Статус: | Завершена закупівля |
| Бюджет: | 128 000 UAH (з ПДВ) |
| Вид предмету закупівлі: | Послуги |
| Мінімальний крок аукціону: | 1 280 UAH |
| Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
| Замовник: | Управління гуманітарного розвитку Золочівської сільської ради Бориспільського району Київської області |
| ЄДРПОУ: | 44096027 Досьє YouControl |
| Контактна особа: | Алла Бондар |
| Телефон: | +380984828818 |
| E-mail: | vgum2021@ukr.net |
| Місцезнаходження: | 08340, Україна, Київська область,село Гнідин, вул.Нова, будинок 1 |
1 |
Вимога про усунення невідповідностей в тендерній пропозиції ТОВ "Енергоприбор-Україна" Предмет закупівлі: Послуги з сервісного та технічного обслуговування індивідуальної системи опалення та водопостачання Гнідинського ЗДО «Веселка» (код ДК 021:2015 - 50720000-8 Послуги з ремонту і технічного обслуговування систем центрального опалення) У вимогах тендерної документації замовника встановлено, що замовник у тендерній документації може зазначити іншу інформацію відповідно до вимог законодавства, яку вважає за необхідне включити. Таким чином замовник встановлює вимогу щодо подання учасником в складі тендерної пропозиції наступні документи: - Інформація про відсутність підстав, визначених у пункті 47 Особливостей, підтверджується учасником шляхом самостійного декларування відсутності таких підстав в електронній системі закупівель під час подання тендерної пропозиції, а саме шляхом заповнення окремих електронних полів в електронній системі закупівель (проставлення «галочки»). У разі, якщо керівник учасника не є службовою (посадовою) особою учасника процедури закупівлі, яка підписала тендерну пропозицію, та у разі відсутності технічної можливості в електронній системі закупівель самостійно декларувати відсутність підстав щодо керівника учасника, визначених у підпунктах 3, 6 та 12 пункту 47 Особливостей, така інформація підтверджується учасником шляхом надання у складі тендерної пропозиції довідки (довідок) у довільний формі про відсутність підстав, визначених у підпунктах 3, 6 та 12 пункту 47 Особливостей. Даний документ відсутній, що суперечить п.2 Додатку 1 до тендерної документації. Учаснику необхідно надати довідку у довільний формі про відсутність підстав, визначених у підпунктах 3, 6 та 12 пункту 47 Особливостей. - Інформація про відсутність підстав, визначених в підпункті 2 пункту 45 Особливостей, підтверджується учасником шляхом надання у складі тендерної пропозиції: - інформації (довідки довільної форми) про відсутність фактів невиконання своїх зобов’язань за раніше укладеним договором про закупівлю з Замовником, що призвело до його дострокового розірвання, і застосування санкції у вигляді штрафів та/або відшкодування збитків - протягом трьох років з дати дострокового розірвання такого договору. або - документального підтвердження вжиття заходів для доведення своєї надійності, незважаючи на наявність зазначеної підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі, а саме: документів, які підтверджують, що він сплатив або зобов’язався сплатити відповідні зобов’язання та відшкодування завданих збитків. Даний документ відсутній, що суперечить п.2 Додатку 1 до тендерної документації. Учаснику необхідно надати довідку за наступною формою Зразок довідки на підтвердження відсутності підстав, визначених в підпункті 2 пункту 45 Особливостей Уповноваженій особі ДОВІДКА про відсутність підстав, визначених в підпункті 2 пункту 45 Особливостей Ми, /найменування Учасника/ (далі - Учасник), в особі /Уповноважена особа учасника / підтверджуємо, що Замовник не має підстав для відмови нам в участі у процедурі закупівлі, передбачених в підпункті 2 пункту 45 «Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування», затверджених постановою Кабінету міністрів України від 12.10.2022 №1178 зі змінами, а саме підтверджуємо відсутність фактів невиконання своїх зобов’язань за раніше укладеним договором про закупівлю з Замовником, що призвело до його дострокового розірвання, і було застосовано санкції у вигляді штрафів та/або відшкодування збитків - протягом трьох років з дати дострокового розірвання такого договору в електронній системі закупівель. Підтверджуємо своє право надати підтвердження вжиття заходів для доведення своєї надійності, незважаючи на наявність відповідної підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі, та довести сплату або зобов’язався сплатити відповідні зобов’язання та відшкодування завданих збитків*. ________________________ ________________________ ________________________ посада уповноваженої особи Учасника підпис та печатка (за наявності) прізвище, ініціали *У разі наявності відповідної підстави для відмови Учасником надається документальне підтвердження вжиття заходів для доведення своєї надійності, а саме: документи, які підтверджують, що він сплатив або зобов’язався сплатити відповідні зобов’язання та відшкодування завданих збитків 3.3. Інформація про субпідрядні організації, яких учасник планує залучити, у разі якщо учасник планує залучати до виконання робіт як субпідрядника в обсязі не менше ніж 20 відсотків від вартості договору про закупівлю. Даний документ відсутній, що суперечить пп.3.3 п.3 Додатку 1 до тендерної документації. Учаснику необхідно надати Інформація про субпідрядні організації, яких учасник планує залучити, у разі якщо учасник планує залучати до виконання робіт як субпідрядника в обсязі не менше ніж 20 відсотків від вартості договору про закупівлю або лист про не залучення субпідрядних організацій. 1.2. Учасник повинен мати у наявності необхідні дозвільні документи на провадження діяльності (якщо таке передбачено чинним законодавством України) - копія документу, виданого відповідним органом, або лист у довільній формі за підписом уповноваженої особи із прикладанням печатки про те, що вид діяльності не підлягає ліцензуванню. Даний документ відсутній, що суперечить пп.1.2 п.4 Додатку 1 до тендерної документації. Учаснику необхідно надати дозвільні документи на провадження діяльності (якщо таке передбачено чинним законодавством України) - копія документу, виданого відповідним органом, або лист у довільній формі за підписом уповноваженої особи із прикладанням печатки про те, що вид діяльності не підлягає ліцензуванню. Однак подана тендерна пропозиція учасника ТОВ "Енергоприбор-Україна" не містить вказаних документів (довідок). На виконання вимог Розділу «Оцінка тендерної пропозиції» тендерної документації (на підставі п. 43 Постанови Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. №1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування»), оскільки замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Учасник процедури закупівлі виправляє невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій, шляхом завантаження через електронну систему закупівель уточнених або нових документів в електронній системі закупівель, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей. Таким чином, учасник повинен усунути виявлені невідповідності шляхом надання вищевказаних документів (довідок).
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.