Період оскарження умов закупівлі - по 17-02-2025, 00:00
| Статус: | Закупівля не відбулась |
| Бюджет: | 100 000 UAH (з ПДВ) |
| Вид предмету закупівлі: | Послуги |
| Мінімальний крок аукціону: | 500 UAH |
| Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
| Замовник: | УПРАВЛІННЯ ОСВІТИ І НАУКИ СЛАВУТИЦЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ ВИШГОРОДСЬКОГО РАЙОНУ КИЇВСЬКОЇ ОБЛАСТІ |
| ЄДРПОУ: | 23568683 Досьє YouControl |
| Сайт: | https://slavosvita.com/ |
| Контактна особа: | Лариса Кривопиша |
| Телефон: | +380457922597 |
| E-mail: | department_of_education@ukr.net |
| Місцезнаходження: | 07101, Україна, Київська область,місто Славутич, Бакинський квартал, б.15 |
2 |
У зв’язку із дотриманням строків розміщення в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалось тендерною документацією та дотриманням вимог п.43 Постанови в частині розміщення повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в електронній системі закупівель у строк, який не може бути меншим, ніж два робочі дні до закінчення розгляду тендерних пропозицій.
Шановний учаснику! Під час вивчення Вашої тендерної пропозиції були виявлені деякі невідповідності в інформації та документах, поданих Вами. 1. Невідповідності, що виявлені під час вивчення документів, що надані учасником для підтвердження кваліфікаційного критерію «Наявність обладнання та матеріально – технічної бази та технологій», визначеному ст.16 Закону «Про публічні закупівлі» (ДОДАТОК 3 до тендерної документації «Перелік документів та інформації для підтвердження відповідності учасника кваліфікаційним критеріям, визначеним у ст.16 Закону»). На підтвердження наявності обладнання та матеріально – технічної бази та технологій Вами не надано довідку в довільній формі за підписом уповноваженої особи учасника та печаткою учасника, з інформацією про наявність в учасника обладнання, матеріально-технічної бази, технологій необхідних для надання послуг, що є предметом закупівлі, в якій зазначено: найменування, основні технічні характеристики, форму володіння (на праві власності/оренди/користування/тощо) відповідно до п.1.1. ДОДАТКА 3 до тендерної документації. Просимо усунути невідповідності. 2. Невідповідності, що виявлені під час вивчення тендерної пропозиції (файл Тендерна пропозиція тепло 2025.pdf). Вимогами тендерної документації визначено строк надання послуг до 31.12.2025 року (впродовж 2025 року). У п.10 Вашої тендерної пропозиції строк надання послуги зазначений: «до 31.12.24 р.». Просимо усунути невідповідності. Просимо усунути невідповідності протягом 24 годин з моменту розміщення в електронній системі закупівель цього повідомлення. Згідно з частиною 9 статті 26 Закону учасник процедури закупівлі виправляє невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій, шляхом завантаження через електронну систему закупівель уточнених або нових документів в електронній системі закупівель протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.