Період оскарження умов закупівлі - по 17-02-2025, 00:00
Технічні та якісні характеристики предмета закупівлі визначені відповідно до потреб Замовника. Очікувана вартість закупівлі визначена в порядку, передбаченому організаційно-розпорядчими документами Замовника, а саме шляхом здійснення аналізу цін серед основних постачальників, що відповідають встановленим вимогам в цій тендерній документації
| Статус: | Завершена закупівля |
| Бюджет: | 338 050 UAH(без ПДВ) |
| Вид предмету закупівлі: | Послуги |
| Мінімальний крок аукціону: | 1 690,25 UAH |
| Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
| Замовник: | Акціонерне товариство «Українська оборонна промисловість» |
| ЄДРПОУ: | 37854297 Досьє YouControl |
| Сайт: | https://ukroboronprom.com.ua/uk/ |
| Контактна особа: | Скворцова Ольга Геннадіївна |
| Телефон: | 380445862431 |
| E-mail: | Olha.Skvortsova@ukroboronprom.com |
| Місцезнаходження: | 04119, Україна, Київська область,Київ, вул. Дегтярівська 36 |
2 |
Згідно з розглядом тендерної пропозиції відповідно до пункту 41 Особливостей, з урахуванням норм пункту 43 Особливостей та статті 26 Закону є необхідність затвердити повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах, поданих у складі тендерної пропозиції Учасника та/або подання яких передбачалося тендерною документацією. Так відповідно до Додатку 1 до тендерної документації, Частини І: Переліку документів та / або інформації, які подаються учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції (в тому числі відомості, які має містити тендерна документація згідно статті 22 Закону з урахуванням Особливостей) (документи завантажуються Учасником у складі тендерної пропозиції на етапі «прийому пропозицій») та Додатку 2 до тендерної документації, Документального підтвердження Учасника кваліфікаційним критеріям на виконання вимог статті 16 Закону, замовником на підтвердження критерію наявності в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій вимагалося, зокрема: Довідка згідно Форми №2 з інформацією щодо наявності принаймні 1 (однієї) автомийки, в тому числі власної, орендованої або партнерської на відстані до 3 км по проїзній частині від місця реєстрації автотранспортних засобів Замовника (м. Київ, вул. Дегтярівська, 36), що відповідає умовам цієї закупівлі (в тому числі технічного завдання (Додаток №3). Замовник вимірюватиме відстань по проїзній частині за допомогою ресурсу Google Maps. На підтвердження чого Учасником у складі своєї пропозиції надано документи у форматі jpg файли: «Форма 2 ар.1» та «Форма 2 ар.2», що є Довідкою про наявність в учасника процедури закупівлі орендованої автомийки, розташованої за адресою: м. Київ, вулиця Оранжерейна, буд.1, на якій планується обслуговування автомобілів замовника (далі – Довідка згідно Форми №2). Однак в Довідці згідно Форми №2 Учасником зазначено, що Договір оренди автомийки №6 діє з 01.01.2024 до 31.12.2024, також учасник гарантує продовження дії відповідного договору оренди на строк достатній для виконання договору із Замовником у разі обрання його переможцем закупівлі до 31.03.2025. Звертаємо увагу, що згідно Додатку 3 до тендерної документації «Інформації про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі (ТЕХНІЧНОЇ СПЕЦИФІКАЦІЇ)», кінцевий строк надання послуг по 31.03.2026 року. А згідно Додатку 4 до конкурсної документації - проєкту Договору, строк дії Договору (надання послуг) з 01.04.2025 до 31.03.2026 року. Для усунення зазначених невідповідностей Учаснику необхідно надати у строк, визначений Особливостями: - скановані копії документів, які підтвердять інформацію щодо наявності в Учасника принаймні 1 (однієї) автомийки (власної, орендованої або партнерської) на відстані до 3 км по проїзній частині від місця реєстрації автотранспортних засобів Замовника (м. Київ, вул. Дегтярівська, 36), що відповідає умовам закупівлі (в тому числі технічного завдання (Додаток №3)). Якщо це орендована автомийка, то в частині підтвердження строку дії Договору оренди, який буде покривати строк дії договору про закупівлю із Замовником у разі обрання Учасника переможцем закупівлі. Або гарантування продовження дії відповідного договору оренди на строк достатній для виконання договору із Замовником у разі обрання Учасника переможцем закупівлі, якщо термін дії договору оренди завершується раніше ніж строк дії договору про закупівлю із замовником. Строк дії Договору згідно умов Додатку №4 до конкурсної документації з 01.04.2025 до 31.03.2026 року.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.