Період оскарження умов закупівлі - по 17-02-2025, 00:00
| Статус: | Завершена закупівля |
| Бюджет: | 83 600 UAH (з ПДВ) |
| Вид предмету закупівлі: | Послуги |
| Мінімальний крок аукціону: | 836 UAH |
| Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
| Замовник: | УПРАВЛІННЯ ДЕРЖАВНОЇ МІГРАЦІЙНОЇ СЛУЖБИ УКРАЇНИ У ВІННИЦЬКІЙ ОБЛАСТІ |
| ЄДРПОУ: | 37836770 Досьє YouControl |
| Контактна особа: | Шевчук Ольга |
| Телефон: | +380432674105 |
| E-mail: | vn_resource@dmsu.gov.ua |
| Місцезнаходження: | 21009, Україна, Вінницька область,Вінницький р-н місто Вінниця, пр.Коцюбинського будинок 78 |
0 |
Відповідно до пункту 43 Особливостей, якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим, ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або відсутності інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції). Невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо. Замовник не може розміщувати щодо одного і того ж учасника процедури закупівлі більше ніж один раз повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції, крім випадків, пов’язаних з виконанням рішення органу оскарження. Повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей: 1. В Додатку 1 до тендерної документації п.1 Перелік документів та інформації для підтвердження відповідності УЧАСНИКА кваліфікаційним критеріям, визначеним у статті 16 Закону “Про публічні закупівлі” в пункті п.1 Кваліфікаційні критерії - Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) на підтвердження досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) Учасник має надати: 1.1 Довідку в довільній формі, з інформацією про виконання аналогічних за предметом закупівлі договорів (не менше двох договорів) (вказати інформацію: Замовник, адреса, телефон, ПІБ керівника, предмет Договору, сума договору (грн..), дата та номер Договору, стан виконання). Учасником на виконання цієї вимоги у складі тендерної пропозиції надана довідка із зазначенням найменування Замовника, коду предмета закупівлі відповідно ДК 021:2015 Єдиного закупівельного словника, суми договору (грн.), дати та номеру договору та стану виконання, але не зазначена адреса Замовника, назва предмета закупівлі, ПІБ керівника та телефон. 1.2. Позитивний лист-відгук (листи-відгуки) від контрагента (контрагентів), з яким співпрацював Учасник на договірній основі, що стосується предмету закупівлі (договорів які зазначені в Довідці). Учасником на виконання цієї вимоги у складі тендерної пропозиції наданий Договір №17 від 12.04.2023р. та Акт №ОУ-0000342 надання послуг від 14.04.2023р. (Студенянський ліцей Тульчинського району Вінницької області), але не наданий позитивний лист-відгук. Для усунення зазначеної невідповідності Учаснику необхідно надати у строк, визначений Особливостями перелік інформації та документів: 1. Довідку про досвід виконання аналогічних договорів за предметом закупівлі відповідно вимогам. 2. Позитивний лист-відгук Студенянського ліцею Тульчинського району Вінницької області на надані послуги згідно Договору №17 від 12.04.2023р.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.