Закупівлю оголошено - 11-02-2025, 21:04. Дата останніх змін - 10-03-2025, 16:56

Послуги з поточного ремонту та технічного обслуговування транспортних засобів Глибочицької сільської ради

Послуги з поточного ремонту та технічного обслуговування транспортних засобів Глибочицької сільської ради... Державна закупівля - UA-2025-02-11-015939-a Послуги з поточного ремонту та технічного обслуговування транспортних засобів Глибочицької сільської ради від замовника Глибочицька сільська рада Житомирського району Житомирської області від 2/11/2025 на онлайн торговельному майданчику в Україні ➤ e-tender.ua. E-tender logo
Оголошення про проведення.pdf
Закупівля: UA-2025-02-11-015939-a / на ProZorro / на DoZorro
Рядок плану закупівлі та обґрунтування: UA-P-2025-01-22-023494-a
Період уточнень
Триває
Завершився
з 11-02-2025, 21:04
по 16-02-2025, 00:00
Період подачі пропозицій
Очікується
Триває
Завершився
з 11-02-2025, 21:04
по 19-02-2025, 00:00
Аукціон Період аукціонів
Завершився
з 19-02-2025, 12:44
по 19-02-2025, 13:07

Період оскарження умов закупівлі - по 16-02-2025, 00:00

Місцезнаходження Замовника: 12403, вул. М.Грушевського, буд. 2, с.Глибочиця, Житомирського району, Житомирської області. Код ЄДРПОУ: 04348289.Категорія замовника – пункт 1 частина 4 стаття 2 Закону України «Про публічні закупівлі» - органи державної влади та органи місцевого самоврядування, зазначені у пункті 1 частини першої статті 2. Вид закупівлі: відкриті торги з урахуванням «ОСОБЛИВОСТЕЙ здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування», затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. №1178 (зі змінами). На виконання вимог Порядку розміщення інформації про публічні закупівлі (далі - Порядку), затвердженого Наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 11 червня 2020 року N 1082, надаємо зазначену інформацію у вигляді доданого файлу ("Інформація відповідно до Порядку") в розділі документація/документи

Відкриті торги з особливостями
Статус:Завершена закупівля
Бюджет:
109558.82
109 558,82 UAH (з ПДВ)
Вид предмету закупівлі:Послуги
Мінімальний крок аукціону:547,79 UAH
Оцінка пропозицій:За вартістю придбання
Замовник:Глибочицька сільська рада Житомирського району Житомирської області
ЄДРПОУ:04348289 Досьє YouControl
Контактна особа:Катерина Кручок
Телефон:+380412406009
E-mail:406009@ukr.net
Місцезнаходження:
12403, Україна, Житомирська область,с. Глибочиця, вул. Михайла Грушевського, 2
0



+ Лоти з моїми пропозиціями + відкрити всі - закрити всі
+ -
Завершено
Послуги з поточного ремонту та ...
109 558,82 UAH (з ПДВ)
Аукціон очікується з Аукціон очікується з Аукціон триває з Аукціон відбувся 19-02-2025, 12:44
+-
Позиції
Конкретна назва предмета закупівліКількість / Од.виміруАдреса доставки / Строк поставки/виконання робіт/надання послуг:Класифікатор ДК 021:2015 (CPV)Класифікатори

Послуги з поточного ремонту та технічного обслуговування транспортних засобів Глибочицької сільської ради

75
послуга
12403 Україна Житомирська область за адресою місцезнаходження станції технічного обслуговування Учасника-переможця процедури закупівлі за адресою місцезнаходження станції технічного обслуговування Учасника-переможця процедури закупівлі
по 31-12-2025
50112000-3
Послуги з ремонту і технічного обслуговування автомобілів


+-
Пропозиції

Кваліфікація Учасників

Інформація про Переможця
Протокол визначення переможця закупівлі та намір укласти договір про закупівлю.pdf
Рішення підписано
Ім'я:
ФОП "Кучерчук Дмитро Олександрович"   Досьє YouControl
Строк розгляду пропозиції:
з 20-02-2025 по 28-02-2025
Статус:
учасник виграв закупівлю
Контактна інформація:
Україна, Житомирська область, Житомирський р-н, село Дівочки, вулиця Шкільна, будинок 52, 12340, Дмитро Кучерчук
Остаточна пропозиція:
92 647,03 UAH, з ПДВ
Первинна пропозиція:
92 647,03 UAH, з ПДВ
Документи пропозиції:
Документи рішення:
Дата акцепта:
21-02-2025, 22:31
Період подачі оскарження:
по 27-02-2025, 00:00

Повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей

Дата публікації: 20-02-25, 22:18:51
24

Замовником під час розгляду тендерної пропозиції ФОП Кучерчук Дмитро Олександрович, код ЄДРПОУ 2910217218 у процедурі закупівлі відкриті торги згідно предмету закупівлі: Послуги з поточного ремонту та технічного обслуговування транспортних засобів Глибочицької сільської ради (ДК 021:2015: «50110000-9: Послуги з ремонту і технічного обслуговування мототранспортних засобів і супутнього обладнання») (ідентифікатор закупівлі: UA-2025-02-11-015939-a) виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником у тендерній пропозиції та/або подання яких вимагалось тендерною документацією. Перелік виявлених невідповідностей: 1) у складі тендерної пропозиції учасника на підтвердження відповідності учасника кваліфікаційному критерію «наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій» наданий договір суборенди приміщення від 16 травня 2024 року №242, укладений між ФОП Конодюк Марія Василівна та ФОП Кучерчук Дмитро Олександрович. Пунктом 1.3. даного договору зазначено, що право користування об’єктом суборенди належить Орендарю на підставі договору оренди будівлі від 13 травня 2024 року за №233. Вимогами тендерної документації замовника передбачено, що у разі, якщо орендар, який є стороною договору суборенди, не є власником приміщення/бази тощо (об’єкту суборенди), то тендерна пропозиція такого учасника має містити у своєму складі копію договору оренди, укладеного між власником об’єкту оренди (орендодавцем) та орендарем; і також тендерна пропозиція учасника має містити у своєму складі копію документа, що підтверджує право власності власника (орендодавця) на об’єкт оренди. Однак відповідно копія договору оренди будівлі від 13 травня 2024 року за №233 та копія документу, що підтверджує право власності власника (орендодавця) на об’єкт оренди відсутні у складі тендерної пропозиції учасника. Вимоги тендерної документації, щодо яких встановлено невідповідності: 1) пункт 5.1.1. Розділу III тендерної документації та пункт 1.1.1. Додатку 4 до тендерної документації: для підтвердження відповідності учасника кваліфікаційному критерію «наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій», останній повинен надати у порядку згідно п. 1.1 цього Розділу наступні документи:  довідку, складену учасником у довільній формі (на фірмовому бланку учасника (за наявності) із зазначенням дати та вихідного номеру реєстрації за підписом керівника/іншої уповноваженої особи (зазначаються посада, прізвище та ім’я або ініціали) учасника з проставленням печатки (за наявності) про наявність в учасника матеріально-технічної бази, необхідної для надання послуг згідно технічного завдання даної закупівлі. Довідка повинна містити інформацію про: • наявність встановленого спеціалізованого ліцензійного програмного забезпечення для реалізації і правильного використання запчастин, інтервалів та трудомісткості чергового обслуговування автомобілів, технології їх ремонту та діагностики; • наявність в учасника приміщення/бази тощо (приміщень/баз) із обов’язковим зазначенням його (їх) найменування, площі, адреси розташування (в межах 12 км дорогами загального користування від місця дислокації транспортних засобів Замовника), підстави його (їх) використання та інформації щодо графіку роботи. Замовник залишає за собою право здійснювати перевірку вищезазначеної відстані за допомогою сервісу "Google maps". Для підтвердження наявності спеціалізованого ліцензійного програмного забезпечення для реалізації і правильного використання запчастин, інтервалів та трудомісткості чергового обслуговування автомобілів, технології їх ремонту та діагностики учасник процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції надає копію відповідного документу – сертифікату/свідоцтва/договору тощо). Підставами використання приміщення/бази тощо можуть бути: право власності, право користування (оренди, суборенди, лізингу, позички, за довіреністю тощо) або отримання відповідних послуг (забезпечення) на договірних засадах. Право власності на приміщення/базу тощо підтверджується копією свідоцтва про право власності або іншим документом, що підтверджує таке право власності на приміщення/базу тощо, що визначена змістом довідки у довільній формі. Право використання (оренди, суборенди, лізингу, позички, за довіреністю тощо) підтверджується копією правовстановлюючого(-их) документа(-ів) договірного характеру, що підтверджує(-ють) законні підстави використання Учасником на договірних засадах приміщення/бази тощо, визначену змістом довідки довільної форми. Отримання відповідних послуг (забезпечення) на договірних засадах підтверджується копією документів договірного характеру, що підтверджують забезпечення Учасника третіми особами відповідними послугами з використання приміщення/бази тощо, визначену змістом довідки довільної форми. Такий(-і) документ(-и) договірного характеру подається(-ються) Учасником разом з усіма додатками до нього, які згідно змісту такого(-их) документу(-ів) визначені як невід’ємні його частини. Зазначений(-і) вище документ(-и) договірного характеру, що підтверджують право користування та/або отримання відповідних послуг (забезпечення) на договірних засадах повинен(-ні) містити інформацію про найменування, площу, адресу розташування приміщення/бази тощо. Також такий(-і) документ(-и) договірного характеру, крім договору(-ів) лізингу, повинен(-ні) бути дійсними та чинними протягом всього строку надання послуг, що є предметом закупівлі, на всі приміщення/бази тощо, яка(-і) не є власністю учасника. Договори мають бути укладені на строк, що дорівнює або перевищує строк виконання договору про закупівлю, або містити умови про можливість їхньої пролонгації (якщо їхній строк менший строку договору про закупівлю). У разі, якщо орендодавець, або лізингодавець тощо, які є стороною наданого Учасником в складі тендерної пропозиції договору оренди, суборенди, лізингу, позички, за довіреністю, договору на отримання відповідних послуг (забезпечення) на договірних засадах тощо, не є власниками приміщення/бази тощо, то тендерна пропозиція Учасника має також містити: - посвідчену власником копію(-ї) документу(-ів), який(-і) підтверджує(-ють) право власності на вказане у відповідному договорі приміщення/бази тощо згідно інформації абзацу 9 пункту 5.1.1. (якщо власником є фізична особа – копія(-ї) має(-ють) бути посвідчена(-і) нотаріально); - копію(-ї) договору(-ів), які повинні бути дійсними та чинними протягом всього строку надання послуг, що є предметом цієї закупівлі, укладених з власником у відповідності до вимог чинного законодавства, який(-і) підтверджує(-ють) право другої сторони такого договору(-ів), що не є власником приміщення/бази тощо, надавати у користування третій стороні таке (-і) приміщення/бази тощо, що визначені таким договором. (Вимоги пункту 5.1.1. Розділу III тендерної документації та пункту 1.1.1. Додатку 4 до тендерної документації стосуються наступних пунктів із переліку невідповідностей: 1). Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей Учасник для усунення виявлених невідповідностей повинен подати у строк протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель цього повідомлення такі інформацію та/або документи: 1) копію договору оренди будівлі від 13 травня 2024 року за №233 та копію документу, що підтверджує право власності власника (орендодавця) на об’єкт оренди

Кінцева дата та час усунення невідповідностей: 21-02-25, 22:18:51
Договір
Договір опубліковано
Системний номер договору:
UA-2025-02-11-015939-a-a1
Номер договору:
62
Дата підписання договору:
06-03-2025, 16:52
Строк дії договору:
з 06-03-2025 по 31-12-2025
92 647,03 UAH
Ціна договору
92 647,03 UAH
Ціна договору без ПДВ
Інформація про Учасника
Протокол відхилення тендерної пропозиції/пропозиції.pdf
Рішення підписано
Ім'я:
ТОВ "УКРАВТО ЖИТОМИР"   Досьє YouControl
Строк розгляду пропозиції:
з 19-02-2025 по 27-02-2025
Статус:
кваліфікаційна комісія відмовила переможцю
Причина дискваліфікації:
Контактна інформація:
Україна, Житомирська область, Житомирський район, село Довжик, , ВУЛИЦЯ БОГУНСЬКА, будинок 1-А, 10004, Олег Деркач
Остаточна пропозиція:
87 356,63 UAH, з ПДВ
Первинна пропозиція:
89 000 UAH, з ПДВ
Документи пропозиції:
Документи рішення:
Період подачі оскарження:
по 26-02-2025, 00:00

Повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей

Дата публікації: 19-02-25, 21:20:26
24

Замовником під час розгляду тендерної пропозиції ТОВ "УКРАВТО ЖИТОМИР", код ЄДРПОУ 03112857 у процедурі закупівлі відкриті торги згідно предмету закупівлі: Послуги з поточного ремонту та технічного обслуговування транспортних засобів Глибочицької сільської ради (ДК 021:2015: «50110000-9: Послуги з ремонту і технічного обслуговування мототранспортних засобів і супутнього обладнання») (ідентифікатор закупівлі: UA-2025-02-11-015939-a) виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником у тендерній пропозиції та/або подання яких вимагалось тендерною документацією. Перелік виявлених невідповідностей: 1) Під час перевірки файлу накладеного електронного підпису на сайті Центрального засвідчувального органу за посиланням: http://czo.gov.ua/verify виявлено, що тендерна пропозиція учасника не містить накладеного кваліфікованого електронного підпису, як передбачено вимогами тендерної документації. Натомість встановлено, що тендерна пропозиція учасника містить удосконалений електронний підпис, а саме: тип підпису: удосконалений, сертифікат: кваліфікований. Тип носія особистого ключа: незахищений. Удосконалений електронний підпис – це електронний підпис, створений за результатом криптографічного перетворення електронних даних, з якими пов’язаний цей електронний підпис, з використанням засобу удосконаленого електронного підпису та особистого ключа, однозначно пов’язаного з підписувачем, і який дає змогу здійснити електронну ідентифікацію підписувача та виявити порушення цілісності електронних даних, з якими пов’язаний цей електронний підпис. Кваліфікований електронний підпис – удосконалений електронний підпис, який створюється з використанням засобу кваліфікованого електронного підпису і базується на кваліфікованому сертифікаті відкритого ключа. 2) у складі тендерної пропозиції учасника на підтвердження відповідності учасника кваліфікаційному критерію «наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів)» наданий договір № П-01104824 від 21.11.2024, який не підписаний сторонами. Окрім того у складі тендерної пропозиції учасника відсутні документи до аналогічного договору, що зазначений вище, які підтверджують його повне виконання; 3) у складі тендерної пропозиції учасника відсутній підписаний проєкт договору згідно Додатку 1 до тендерної документації; 4) у складі тендерної пропозиції учасника ТОВ "УКРАВТО ЖИТОМИР" відсутні документи, передбачені пунктом 1.5. Розділу ІІІ. Інструкція з підготовки тендерних пропозицій тендерної документації та пункту 3.1. Додатку 4 до тендерної документації; 5) у складі тендерної пропозиції учасника надано підписаний Додаток 2 (ТЕХНІЧНА СПЕЦИФІКАЦІЯ) , який не відповідає інформації Додатку 2 до тендерної документації Замовника; 6) у складі тендерної пропозиції учасника на підтвердження відповідності учасника кваліфікаційному критерію «наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій» надана довідка (файл з назвою «наявність обладнання та МТБ.pdf») без зазначення дати та вихідного номеру реєстрації про наявність обладнання та матеріально-технічної бази, яка не містить інформації про наявність встановленого спеціалізованого ліцензійного програмного забезпечення для реалізації і правильного використання запчастин, інтервалів та трудомісткості чергового обслуговування автомобілів, технології їх ремонту та діагностики; відсутня інформація про адресу розташування приміщення майнового комплексу загальною площею 8022,5 кв.м.; відсутня інформація про графік роботи. Також у складі тендерної пропозиції учасника надана довідка про розташування СТО файл з назвою «розташування СТО.pdf», по змісту якої відстань між базою знаходження автомобілів Замовника і СТО складає 14,8 км., що не відповідає вимогам Замовника. Окрім того Замовник користуючись своїм правом здійснювати перевірку вищезазначеної відстані за допомогою сервісу "Google maps", виявив, що дана відстань складає 15,3 км. (Інформацію про адресу розташування СТО Замовником взята із гарантійного листа файл з назвою «охорона ТЗ Замовника.pdf», надання якого не передбачено вимогами тендерної документації, виходячи зі змісту даного файлу).У складі тендерної пропозиції учасника відсутні копії відповідних підтверджуючих документів - сертифікату/свідоцтва/договору тощо про наявність встановленого спеціалізованого ліцензійного програмного забезпечення для реалізації і правильного використання запчастин, інтервалів та трудомісткості чергового обслуговування автомобілів, технології їх ремонту та діагностики. Окрім того у складі тендерної пропозиції учасника наданий файл з назвою «право власності на майновий комплекс.pdf», по змісту якого міститься інформація про єдиний майновий комплекс площею 8022,5 кв.м., право власності на який підтверджується свідоцтвом про право власності на нерухоме майно серії САМ №092128 від 22.04.2014 р. Також про відповідне право власності учасника на даний майновий комплекс містить інформацію і довідка (файл з назвою «наявність обладнання та МТБ.pdf»). Однак вказане свідоцтво про право власності на нерухоме майно, а також наданий у складі тендерної пропозиції Витяг з Державного реєстру речових прав на нерухоме майно про реєстрацію права власності, містять інформацію, що власником єдиного майнового комплексу є Публічне акціонерне товариство «Житомир-Авто», тоді як учасником даної закупівлі є ТОВ «УКРАВТО ЖИТОМИР». Вимоги тендерної документації, щодо яких встановлено невідповідності: 1) абзаци 3-10 пункту 1.4. Розділу III тендерної документації та пункт 6.3. Додатку 4 до тендерної документації: тендерна пропозиція у будь-якому випадку повинна містити накладений кваліфікований електронний підпис учасника/уповноваженої особи учасника процедури закупівлі, повноваження якої щодо підпису документів тендерної пропозиції підтверджуються відповідно до поданих документів, що вимагаються згідно 1.5. Розділу III цієї тендерної документації. Інформація для учасників фізичних осіб-підприємців: вважатиметься достатнім виконання вимог цієї тендерної документації накладення фізичною особою-підприємцем КЕП як фізичної особи. Файл накладеного кваліфікованого електронного підпису повинен бути придатний для перевірки на сайті Центрального засвідчувального органу за посиланням –http://czo.gov.ua/verify. Під час перевірки КЕП повинні відображатися: прізвище ім’я та по батькові або ініціали особи, уповноваженої на підписання тендерної пропозиції (власника ключа), найменування та код згідно з ЄДРПОУ юридичної особи-учасника (для юридичної особи) (вимога до посади не висувається) або реєстраційний номер облікової картки платника податків або серія та номер паспорта (для фізичних осіб, які через свої релігійні переконання відмовляються від прийняття реєстраційного номера облікової картки платника податків та офіційно повідомили про це відповідний контролюючий орган і мають відмітку в паспорті). У випадку, якщо юридична особа, бере участь у процедурі закупівлі, через уповноважені належним чином філію (представництво, відокремлений/невідокремлений підрозділ тощо) при перевірці електронного підпису може відображатися найменування та реєстраційний код філії (представництва, відокремленого/невідокремленого підрозділу тощо) замість найменування та реєстраційного коду юридичної особи. У випадку відсутності даної інформації або у випадку не накладення учасником КЕП відповідно до умов цієї тендерної документації, в тому числі й шляхом виправлення невідповідностей, що зазначаються замовником в повідомленні з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель, то тендерна пропозиція учасника вважатиметься такою, що не відповідає вимогам, установленим у тендерній документації відповідно до абзацу першого частини третьої статті 22 Закону, а його тендерна пропозиція підлягатиме відхиленню на підставі абзацу п’ятого підпункту другого пункту 44 Особливостей. Якщо тендерна пропозиція містить і скановані, і електронні документи, потрібно накласти КЕП на тендерну пропозицію в цілому та на кожен електронний документ окремо. Виняток: якщо електронні документи тендерної пропозиції видано іншою організацією і на них уже накладено КЕП цієї організації, учаснику не потрібно накладати на нього свій КЕП. Документи тендерної пропозиції, які надані не у формі електронного документа (без КЕП на документі), повинні містити підпис уповноваженої особи учасника закупівлі (із зазначенням прізвища, імені або ініціалів та посади особи), а також відбиток печатки учасника (у разі використання) (окрім документів, виданих іншими підприємствами / установами / організаціями). Замовник не вимагає від учасників засвідчувати документи (матеріали та інформацію), що подаються у складі тендерної пропозиції, печаткою та підписом уповноваженої особи, якщо такі документи (матеріали та інформація) надані у формі електронного документа через електронну систему закупівель із накладанням КЕП. (Вимоги абзаців 3-10 пункту 1.4. Розділу III тендерної документації та пункту 6.3. Додатку 4 до тендерної документації стосуються наступних пунктів із переліку невідповідностей: 1). 2)пункт 5.1.2. Розділу III тендерної документації та пункт 1.2.1. Додатку 4 до тендерної документації: для підтвердження відповідності учасника кваліфікаційному критерію «наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів)», останній повинен надати у порядку згідно п. 1.1 цього Розділу наступні документи:  копію виконаного аналогічного договору, інформація про який надана у складі тендерної пропозиції (разом з усіма додатками, якщо наявність таких передбачається змістом договору);  копію документу(-ів)*, що підтверджує(-ють) приймання наданих послуг згідно аналогічного договору, копія якого надана у складі тендерної пропозиції. * копія документу(-ів), що підтверджує(-ють) приймання наданих послуг згідно аналогічного договору надається на весь обсяг наданих послуг в межах аналогічного договору. . Аналогічним договором є договір, предмет якого входить до відповідного класу відповідно до ДК 021:2015, згідно з яким визначено предмет цієї закупівлі. Класом ДК 021:2015 є система кодів, яка складається із чотирьох цифр, відмінних від нуля. Це відповідає найменуванню, що описує послуги, які є предметом договору, що згруповані ДК 021:2015 XXXX0000-Y . Тобто, якщо предмет закупівлі згідно аналогічного договору відноситься до класу згідно ДК 021:2015 «50110000-9: Послуги з ремонту і технічного обслуговування мототранспортних засобів і супутнього обладнання», та/або договір, за умовами якого надані послуги з технічного обслуговування та/або ремонту автомобілів, то такий договір вважатиметься аналогічним. (Вимоги пункту 5.1.2. Розділу III тендерної документації та пункту 1.2.1. Додатку 4 до тендерної документації стосуються наступних пунктів із переліку невідповідностей: 2). 3)Абзац перший пункту 3.1. Розділу VI. Результати тендеру та укладання договору про закупівлю та пункт 6.12. Додатку 4 до тендерної документації: проєкт договору про закупівлю з обов’язковим зазначенням порядку змін його умов наведений у Додатку 1 до цієї тендерної документації. Учасник у складі тендерної пропозиції надає підписаний проєкт договору про закупівлю, що містить порядок внесення змін до умов договору про закупівлю. (Вимоги абзацу першого пункту 3.1. Розділу VI. Результати тендеру та укладання договору про закупівлю та пункту 6.12. Додатку 4 до тендерної документації стосуються наступних пунктів із переліку невідповідностей: 3). 4) Пункт 1.5. Розділу ІІІ. Інструкція з підготовки тендерних пропозицій тендерної документації та пункт 3.1. Додатку 4 до тендерної документації: повноваження щодо підпису документів тендерної пропозиції уповноваженої особи учасника процедури закупівлі підтверджується: - для посадових (службових) осіб учасника, які уповноважені підписувати документи тендерної пропозиції та вчиняти інші юридично значущі дії від імені учасника, в т.ч. підписувати договір про закупівлю, на підставі положень установчих документів – розпорядчий документ про призначення (обрання) на посаду відповідної особи (наказ про призначення та/або протокол зборів засновників, тощо, разом із витягом зі статуту або з іншого установчого документа учасника (або копією статуту зі змінами (у разі наявності) або іншого установчого документу учасника), що містить інформацію щодо повноважень (функцій, тощо) такої особи). У разі, якщо учасник здійснює діяльність на підставі модельного статуту, необхідно надати копію відповідного рішення засновників. У разі, якщо державна реєстрація статуту чи змін до нього була здійснена після 01.01.2016 року, то учасник має право надати опис документів, що надаються юридичною особою державному реєстратору для проведення державної реєстрації із зазначенням унікального коду, що дає можливість доступу до результатів надання адміністративних послуг у сфері державної реєстрації, у тому числі до установчих документів юридичної особи. В описі документів повинні бути зазначені: унікальний код (код доступу), веб-сайт, за яким Замовник має можливість перевірити установчі документи юридичної особи, дата формування опису, а також підпис та ініціали державного реєстратора, який здійснює державну реєстрацію юридичної особи. − для осіб, що уповноважені представляти інтереси учасника під час проведення процедури закупівлі, та які не входять до кола осіб, які представляють інтереси учасника без довіреності – довіреність, оформлена у відповідності до вимог чинного законодавства, із зазначенням повноважень повіреного, разом з документами, що у відповідності до цього пункту підтверджують повноваження посадової (службової) особи учасника, що підписала від імені учасника вказану довіреність; − для фізичних осіб-підприємців, що подають тендерну пропозицію від власного імені та особисто підписують документи тендерної пропозиції замовник самостійно та з використанням програмних засобів Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань перевіряє відповідну інформацію про реєстрацію суб’єкта господарювання. У випадку, якщо від імені фізичної особи-підприємця документи тендерної пропозиції та/або тендерна пропозиція засвідчується підписом представника такої особи, повноваження представника повинні підтверджуватись нотаріально посвідченою довіреністю, копія якої відповідно надається у складі документів тендерної пропозиції. (Вимоги пункту 1.5. Розділу ІІІ. Інструкція з підготовки тендерних пропозицій тендерної документації та пункту 3.1. Додатку 4 до тендерної документації стосуються наступних пунктів із переліку невідповідностей: 4). 5) інформація Додатку 2 до тендерної документації та пункту 5.1.2. Додатку 4 до тендерної документації: згода з умовами та вимогами, які визначені у технічній специфікації, та гарантування їх виконання подається учасником у складі тендерної пропозиції у вигляді Додатку 2 до тендерної документації, закріпленого підписом і печаткою (в разі її використання), як підтвердження відповідності якісним, кількісним та технічним характеристикам предмета закупівлі. (Вимоги інформації Додатку 2 до тендерної документації та пункту 5.1.2. Додатку 4 до тендерної документації стосуються наступних пунктів із переліку невідповідностей: 5). 6)пункт 5.1.1. Розділу III тендерної документації та пункт 1.1.1. Додатку 4 до тендерної документації: для підтвердження відповідності учасника кваліфікаційному критерію «наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій», останній повинен надати у порядку згідно п. 1.1 цього Розділу наступні документи:  довідку, складену учасником у довільній формі (на фірмовому бланку учасника (за наявності) із зазначенням дати та вихідного номеру реєстрації за підписом керівника/іншої уповноваженої особи (зазначаються посада, прізвище та ім’я або ініціали) учасника з проставленням печатки (за наявності) про наявність в учасника матеріально-технічної бази, необхідної для надання послуг згідно технічного завдання даної закупівлі. Довідка повинна містити інформацію про: • наявність встановленого спеціалізованого ліцензійного програмного забезпечення для реалізації і правильного використання запчастин, інтервалів та трудомісткості чергового обслуговування автомобілів, технології їх ремонту та діагностики; • наявність в учасника приміщення/бази тощо (приміщень/баз) із обов’язковим зазначенням його (їх) найменування, площі, адреси розташування (в межах 12 км дорогами загального користування від місця дислокації транспортних засобів Замовника), підстави його (їх) використання та інформації щодо графіку роботи. Замовник залишає за собою право здійснювати перевірку вищезазначеної відстані за допомогою сервісу "Google maps". Для підтвердження наявності спеціалізованого ліцензійного програмного забезпечення для реалізації і правильного використання запчастин, інтервалів та трудомісткості чергового обслуговування автомобілів, технології їх ремонту та діагностики учасник процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції надає копію відповідного документу – сертифікату/свідоцтва/договору тощо). Підставами використання приміщення/бази тощо можуть бути: право власності, право користування (оренди, суборенди, лізингу, позички, за довіреністю тощо) або отримання відповідних послуг (забезпечення) на договірних засадах. Право власності на приміщення/базу тощо підтверджується копією свідоцтва про право власності або іншим документом, що підтверджує таке право власності на приміщення/базу тощо, що визначена змістом довідки у довільній формі. Право використання (оренди, суборенди, лізингу, позички, за довіреністю тощо) підтверджується копією правовстановлюючого(-их) документа(-ів) договірного характеру, що підтверджує(-ють) законні підстави використання Учасником на договірних засадах приміщення/бази тощо, визначену змістом довідки довільної форми. Отримання відповідних послуг (забезпечення) на договірних засадах підтверджується копією документів договірного характеру, що підтверджують забезпечення Учасника третіми особами відповідними послугами з використання приміщення/бази тощо, визначену змістом довідки довільної форми. Такий(-і) документ(-и) договірного характеру подається(-ються) Учасником разом з усіма додатками до нього, які згідно змісту такого(-их) документу(-ів) визначені як невід’ємні його частини. Зазначений(-і) вище документ(-и) договірного характеру, що підтверджують право користування та/або отримання відповідних послуг (забезпечення) на договірних засадах повинен(-ні) містити інформацію про найменування, площу, адресу розташування приміщення/бази тощо. Також такий(-і) документ(-и) договірного характеру, крім договору(-ів) лізингу, повинен(-ні) бути дійсними та чинними протягом всього строку надання послуг, що є предметом закупівлі, на всі приміщення/бази тощо, яка(-і) не є власністю учасника. Договори мають бути укладені на строк, що дорівнює або перевищує строк виконання договору про закупівлю, або містити умови про можливість їхньої пролонгації (якщо їхній строк менший строку договору про закупівлю). У разі, якщо орендодавець, або лізингодавець тощо, які є стороною наданого Учасником в складі тендерної пропозиції договору оренди, суборенди, лізингу, позички, за довіреністю, договору на отримання відповідних послуг (забезпечення) на договірних засадах тощо, не є власниками приміщення/бази тощо, то тендерна пропозиція Учасника має також містити: - посвідчену власником копію(-ї) документу(-ів), який(-і) підтверджує(-ють) право власності на вказане у відповідному договорі приміщення/бази тощо згідно інформації абзацу 9 пункту 5.1.1. (якщо власником є фізична особа – копія(-ї) має(-ють) бути посвідчена(-і) нотаріально); - копію(-ї) договору(-ів), які повинні бути дійсними та чинними протягом всього строку надання послуг, що є предметом цієї закупівлі, укладених з власником у відповідності до вимог чинного законодавства, який(-і) підтверджує(-ють) право другої сторони такого договору(-ів), що не є власником приміщення/бази тощо, надавати у користування третій стороні таке (-і) приміщення/бази тощо, що визначені таким договором. (Вимоги пункту 5.1.1. Розділу III тендерної документації та пункту 1.1.1. Додатку 4 до тендерної документації стосуються наступних пунктів із переліку невідповідностей: 6). Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей Учасник для усунення виявлених невідповідностей повинен подати у строк протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель цього повідомлення такі інформацію та/або документи: 1) тендерна пропозиція учасника у будь-якому випадку повинна містити накладений кваліфікований електронний підпис учасника/уповноваженої особи учасника процедури закупівлі, повноваження якої щодо підпису документів тендерної пропозиції підтверджуються відповідно до поданих документів, що вимагаються згідно 1.5. Розділу III цієї тендерної документації з урахуванням вимог пункту 1.4. Розділу III тендерної документації; 2) копію виконаного аналогічного договору (разом з усіма додатками, якщо наявність таких передбачається змістом договору); 3) копію документу(-ів)*, що підтверджує(-ють) приймання наданих послуг згідно аналогічного договору (*копія документу(-ів), що підтверджує(-ють) приймання наданих послуг згідно аналогічного договору надається на весь обсяг наданих послуг в межах аналогічного договору); 4) підписаний проєкт договору про закупівлю згідно Додатку 1 до тендерної документації; 5) документи, надання яких передбачено пунктом 1.5. Розділу ІІІ. Інструкція з підготовки тендерних пропозицій тендерної документації та пунктом 3.1. Додатку 4 до тендерної документації; 6) Додаток 2 до тендерної документації, закріплений підписом і печаткою (в разі її використання), як підтвердження відповідності якісним, кількісним та технічним характеристикам предмета закупівлі; 7) довідку, складену учасником у довільній формі (на фірмовому бланку учасника (за наявності) із зазначенням дати та вихідного номеру реєстрації за підписом керівника/іншої уповноваженої особи (зазначаються посада, прізвище та ім’я або ініціали) учасника з проставленням печатки (за наявності) про наявність в учасника матеріально-технічної бази, необхідної для надання послуг згідно технічного завдання даної закупівлі, надання якої передбачено пунктом 5.1.1. Розділу III тендерної документації та пунктом 1.1.1. Додатку 4 до тендерної документації з урахуванням виявлених Замовником зауважень та копії відповідних підтверджуючих документів, надання яких передбачено пунктом 5.1.1. Розділу III тендерної документації та пунктом 1.1.1. Додатку 4 до тендерної документації Замовника

Кінцева дата та час усунення невідповідностей: 20-02-25, 21:20:26

Пропозиції Учасників

Пропозицію подав:
ТОВ "УКРАВТО ЖИТОМИР"   Досьє YouControl
Остаточна пропозиція:
87 356,63 UAH, з ПДВ
Первинна пропозиція:
89 000 UAH, з ПДВ
Інформація про субпідрядника:
-
Підпис:
підписано
Дата та час подання пропозиції:
17-02-2025, 14:25:48
Документи:
Тип документа:
1. Наявність не виконаних зобов'язань за раніше укладеним договором
При відсутності не виконаних зобов'язань за раніше укладеним договором підтверджується, що
Учасник процедури закупівлі не мав з цим самим замовником договорів достроково розірваних через невиконання (учасником) своїх зобов'язань через що було застосовано санкції у вигляді штрафів та/або відшкодування збитків
2. Вчинення корупційних правопорушень
Юридичною особою підтверджується, що
Відомості про учасника процедури закупівлі не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
Керівника учасника процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією
3. Вчинення економічних правопорушень
Підтверджується, що
Учасник процедури закупівлі протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів торгів, аукціонів, конкурсів, тендерів
4. Вчинення кримінальних правопорушень
Юридичною особою підтверджується, що
Керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
5. Порушення справи про банкрутство
Підтверджується, що
Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
6. Вчинення правопорушень, повʼязаних із застосуванням санкцій
Підтверджується, що
Учасник процедури закупівлі не є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України "Про санкції"
7. Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Юридичною особою підтверджується, що
Керівника учасника процедури закупівлі, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
8. Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі
Резидентом підтверджується, що
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань"
1. Мова (мови) тендерної пропозиції
Підтверджується, що
Мова тендерної пропозиції: Українська
1. Наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій
Підтверджується, що
Наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій
2. Наявність досвіду виконання аналогічного договору
Підтверджується, що
Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів)

Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.

Пропозицію подав:
ФОП "Кучерчук Дмитро Олександрович"   Досьє YouControl
Остаточна пропозиція:
92 647,03 UAH, з ПДВ
Первинна пропозиція:
92 647,03 UAH, з ПДВ
Інформація про субпідрядника:
-
Підпис:
підписано
Дата та час подання пропозиції:
17-02-2025, 21:44:11
Документи:
Тип документа:
1. Наявність не виконаних зобов'язань за раніше укладеним договором
При відсутності не виконаних зобов'язань за раніше укладеним договором підтверджується, що
Учасник процедури закупівлі не мав з цим самим замовником договорів достроково розірваних через невиконання (учасником) своїх зобов'язань через що було застосовано санкції у вигляді штрафів та/або відшкодування збитків
2. Вчинення корупційних правопорушень
Фізичною особою підтверджується, що
Учасника процедури закупівлі не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов'язаного з корупцією
3. Вчинення економічних правопорушень
Підтверджується, що
Учасник процедури закупівлі протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів торгів, аукціонів, конкурсів, тендерів
4. Вчинення кримінальних правопорушень
Фізичною особою підтверджується, що
Учасник процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої знято або погашено у встановленому законом порядку
5. Порушення справи про банкрутство
Підтверджується, що
Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
6. Вчинення правопорушень, повʼязаних із застосуванням санкцій
Підтверджується, що
Учасник процедури закупівлі не є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України "Про санкції"
7. Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Фізичною особою підтверджується, що
Учасника процедури закупівлі не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов'язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
8. Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі
Резидентом підтверджується, що
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань"
1. Мова (мови) тендерної пропозиції
Підтверджується, що
Мова тендерної пропозиції: Українська
1. Наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій
Підтверджується, що
Наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій
2. Наявність досвіду виконання аналогічного договору
Підтверджується, що
Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів)

Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.

+ -
Документи тендеру
Тип документа: Оголошення про проведення закупівлі
    Файл
    Тип
    Приватність
    Стан
    Дата та час
    Дії
    Оголошення про проведення закупівлі
    публічнийЕкспортовано:11-02-2025, 21:09:19
      Тип документа: Проект договору
        Файл
        Тип
        Приватність
        Стан
        Дата та час
        Дії
        Проект договору
        публічнийЕкспортовано:11-02-2025, 21:04:28
          Тип документа: Технічний опис предмету закупівлі
            Файл
            Тип
            Приватність
            Стан
            Дата та час
            Дії
            Технічний опис предмету закупівлі
            публічнийЕкспортовано:11-02-2025, 21:04:28
              Інші
                Файл
                Тип
                Приватність
                Стан
                Дата та час
                Дії
                Інший
                публічнийЕкспортовано:11-02-2025, 21:04:28
                Інший
                публічнийЕкспортовано:11-02-2025, 21:04:28
                Інший
                публічнийЕкспортовано:11-02-2025, 21:04:28
                Інший
                публічнийЕкспортовано:11-02-2025, 21:04:28
                Інший
                публічнийЕкспортовано:11-02-2025, 21:04:28
                  Тип документа: Тендерна документація
                    Файл
                    Тип
                    Приватність
                    Стан
                    Дата та час
                    Дії
                    Тендерна документація
                    публічнийЕкспортовано:11-02-2025, 21:04:28
                      Електронні тендерні вимоги
                      1. Наявність не виконаних зобов'язань за раніше укладеним договором
                      Застосовується до:
                      Учасника процедури
                      Стосується:
                      Закупівлі
                      Законодавство:
                      При відсутності не виконаних зобов'язань за раніше укладеним договором підтверджується, що
                      1 - Учасник процедури закупівлі не мав з цим самим замовником договорів достроково розірваних через невиконання (учасником) своїх зобов'язань через що було застосовано санкції у вигляді штрафів та/або відшкодування збитків
                      Статус: Активна
                      Дата створення: 11-02-2025, 21:04:24
                      При наявності не виконаних зобов'язань за раніше укладеним договором підтверджується, що
                      2 - Учасник процедури закупівлі вжив заходів для доведення своєї надійності, а саме: сплатив або зобовʼязався сплатити відповідні зобовʼязання та відшкодування завданих збитків
                      Статус: Активна
                      Дата створення: 11-02-2025, 21:04:24
                      Способи підтвердження:
                      Документ
                      2. Вчинення корупційних правопорушень
                      Застосовується до:
                      Переможця тендеру
                      Стосується:
                      Закупівлі
                      Законодавство:
                      Фізичною особою підтверджується, що
                      1 - Учасника процедури закупівлі не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов'язаного з корупцією
                      Статус: Активна
                      Дата створення: 11-02-2025, 21:04:24
                      Способи підтвердження:
                      Документ
                      Юридичною особою підтверджується, що
                      2 - Відомості про учасника процедури закупівлі не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
                      Статус: Активна
                      Дата створення: 11-02-2025, 21:04:24
                      Способи підтвердження:
                      Документ
                      Керівника учасника процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією
                      Статус: Активна
                      Дата створення: 11-02-2025, 21:04:24
                      Способи підтвердження:
                      Документ
                      3. Вчинення кримінальних правопорушень
                      Застосовується до:
                      Переможця тендеру
                      Стосується:
                      Закупівлі
                      Законодавство:
                      Фізичною особою підтверджується, що
                      1 - Учасник процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої знято або погашено у встановленому законом порядку
                      Статус: Активна
                      Дата створення: 11-02-2025, 21:04:24
                      Способи підтвердження:
                      Документ
                      Юридичною особою підтверджується, що
                      2 - Керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
                      Статус: Активна
                      Дата створення: 11-02-2025, 21:04:24
                      Способи підтвердження:
                      Документ
                      4. Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
                      Застосовується до:
                      Переможця тендеру
                      Стосується:
                      Закупівлі
                      Законодавство:
                      Фізичною особою підтверджується, що
                      1 - Учасника процедури закупівлі не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов'язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
                      Статус: Активна
                      Дата створення: 11-02-2025, 21:04:24
                      Способи підтвердження:
                      Документ
                      Юридичною особою підтверджується, що
                      2 - Керівника учасника процедури закупівлі, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
                      Статус: Активна
                      Дата створення: 11-02-2025, 21:04:24
                      Способи підтвердження:
                      Документ
                      5. Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі
                      Застосовується до:
                      Учасника процедури
                      Стосується:
                      Закупівлі
                      Законодавство:
                      Резидентом підтверджується, що
                      1 - У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань"
                      Статус: Активна
                      Дата створення: 11-02-2025, 21:04:24
                      Нерезидентом підтверджується, що
                      2 - Учасник процедури закупівлі є нерезидентом
                      Статус: Активна
                      Дата створення: 11-02-2025, 21:04:24
                      6. Вчинення економічних правопорушень
                      Застосовується до:
                      Учасника процедури
                      Стосується:
                      Закупівлі
                      Законодавство:
                      Підтверджується, що
                      1 - Учасник процедури закупівлі протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів торгів, аукціонів, конкурсів, тендерів
                      Статус: Активна
                      Дата створення: 11-02-2025, 21:04:24
                      7. Порушення справи про банкрутство
                      Застосовується до:
                      Переможця тендеру
                      Стосується:
                      Закупівлі
                      Законодавство:
                      Підтверджується, що
                      1 - Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
                      Статус: Активна
                      Дата створення: 11-02-2025, 21:04:24
                      8. Вчинення правопорушень, повʼязаних із застосуванням санкцій
                      Застосовується до:
                      Учасника процедури
                      Стосується:
                      Закупівлі
                      Законодавство:
                      Підтверджується, що
                      1 - Учасник процедури закупівлі не є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України "Про санкції"
                      Статус: Активна
                      Дата створення: 11-02-2025, 21:04:24
                      9. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
                      Застосовується до:
                      Замовника
                      Стосується:
                      Закупівлі
                      Законодавство:
                      Підтверджується, що
                      1 - Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
                      Статус: Активна
                      Дата створення: 11-02-2025, 21:04:24
                      10. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
                      Застосовується до:
                      Замовника
                      Стосується:
                      Закупівлі
                      Законодавство:
                      Підтверджується, що
                      1 - Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
                      Статус: Активна
                      Дата створення: 11-02-2025, 21:04:24
                      11. Наявність антикорупційної програми
                      Застосовується до:
                      Учасника процедури
                      Стосується:
                      Закупівлі
                      Законодавство:
                      Резидентом підтверджується, що
                      1 - Учасник процедури закупівлі має антикорупційну програму чи уповноваженого з реалізації антикорупційної програми
                      Статус: Архівована
                      Дата створення: 11-02-2025, 21:04:24
                      Дата архівування:
                      Нерезидентом підтверджується, що
                      2 - Учасник процедури закупівлі є нерезидентом
                      Статус: Архівована
                      Дата створення: 11-02-2025, 21:04:24
                      Дата архівування:
                      1. Мова (мови) тендерної пропозиції
                      Застосовується до:
                      Учасника процедури
                      Стосується:
                      Закупівлі
                      Законодавство:
                      Підтверджується, що
                      1 - Мова тендерної пропозиції : Українська
                      Статус: Активна
                      Дата створення: 11-02-2025, 21:04:24
                      1. Наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій
                      Застосовується до:
                      Учасника процедури
                      Стосується:
                      Лоту Послуги з поточного ремонту та технічного обслуговування транспортних засобів Глибочицької сільської ради
                      Законодавство:
                      Підтверджується, що
                      1 - Наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій
                      Статус: Активна
                      Дата створення: 11-02-2025, 21:04:24
                      Способи підтвердження:
                      Документ
                      2. Наявність досвіду виконання аналогічного договору
                      Застосовується до:
                      Учасника процедури
                      Стосується:
                      Лоту Послуги з поточного ремонту та технічного обслуговування транспортних засобів Глибочицької сільської ради
                      Законодавство:
                      Підтверджується, що
                      1 - Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів)
                      Статус: Активна
                      Дата створення: 11-02-2025, 21:04:24
                      Способи підтвердження:
                      Документ
                      ПОДАТИ ПРОПОЗИЦІЮ