Період оскарження умов закупівлі - по 16-02-2025, 00:00
| Статус: | Завершена закупівля |
| Бюджет: | 570 000 UAH (з ПДВ) |
| Вид предмету закупівлі: | Послуги |
| Мінімальний крок аукціону: | 2 850 UAH |
| Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
| Замовник: | Комунальне некомерційне підприємство "Київська міська клінічна лікарня №7" виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) |
| ЄДРПОУ: | 05494840 Досьє YouControl |
| Контактна особа: | Шевченко Олексій Васильович |
| Телефон: | 380443339161 |
| E-mail: | kmkl7kmkl7@ukr.net |
| Місцезнаходження: | 03179, Україна, м. Київ,вул. Котельникова, будинок 95 |
4 |
Замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та подання яких передбачалося тендерною документацією. Пунктом 1 додатку 1 тендерної документації визначено, що "на підтвердження наявності в учасника працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід надання послуг, учасник має надати довідку за формою 3" Учасником не надано "** документи, що підтверджують наявність відповідної кваліфікації працівників для виконання певного виду робіт / надання послуг / поставки товарів за предметом закупівлі (дипломи, сертифікати, свідоцтва, посвідчення, протоколи перевірки знань тощо) *** документи, що підтверджують виконання учасником вимог спеціального законодавства щодо виконання робіт / надання послуг / поставки товарів (наявність медичної книжки з датою допуску до роботи, сертифікати про проходження відповідного огляду, медичні довідки, документи щодо страхування працівника тощо)" У зв’язку з чим, учаснику пропонується усунути виявлені невідповідності, шляхом надання документів протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей.
Замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та подання яких передбачалося тендерною документацією. Пунктом 2 додатку 1.1 тендерної документації визначено, технічні специфікації до предмета закупівлі, учасник має надати копію свідоцтва про калібрування власних робочих еталонів, які будуть застосовуватися при повірці ЗВТ. Учасником надано документи в яких частково відсутні свідоцтва про калібрування власних робочих еталонів, які будуть застосовуватися при повірці ЗВТ, а саме: * Приймальне відділення - позиції 3,4,7,9,10,11 * Діагностичне відділення КДВ - позиції 7,8,9 * Амбулаторно-консультативне відділення КДВ - позиції 1,4 * Відділення профілактичних медичних оглядів - позиції 1 * Харчоблок - позиції 3,4 * Кардіологічне відділення - позиції 5,6,8 * Відділення інтервенційної радіології - позиції 3 * Відділення малоінвазивної хірургії та ендоскопічних досліджень - позиції 2,3,4 * Відділення анестезіології та інтенсивної терапії - позиції 1,2,6,7,8,9 * Неврологічне відділення - позиції 2,3,6 * Травматологічне відділення - позиції 1 * Клініко-діагностична лабораторія - позиції 1,2,3 * Педіатричне відділення - позиції 1,2,5,8,9,10,11,17,18,19 А також згідно п. 1 додатку 1 тендерної документації визначено, що "на підтвердження наявності в учасника працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід надання послуг, учасник має надати довідку за формою 3" Учасником не надано "** документи, що підтверджують наявність відповідної кваліфікації працівників для виконання певного виду робіт / надання послуг / поставки товарів за предметом закупівлі (дипломи, сертифікати, свідоцтва, посвідчення, протоколи перевірки знань тощо) *** документи, що підтверджують виконання учасником вимог спеціального законодавства щодо виконання робіт / надання послуг / поставки товарів (наявність медичної книжки з датою допуску до роботи, сертифікати про проходження відповідного огляду, медичні довідки, документи щодо страхування працівника тощо)" У зв’язку з чим, учаснику пропонується усунути виявлені невідповідності, шляхом надання документів, згідно з вимогами пункту 2 додатка 1.1 до тендерної документації протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.