Закупівлю оголошено - 11-02-2025, 18:34. Дата останніх змін - 01-05-2025, 10:37

Послуги з технічного обслуговування автоматичної установки пожежної сигналізації та цілодобового спостереження за її роботою (ДК 021:2015:504100002 Послуги з ремонту і технічного обслуговування вимірювальних, випробувальних і контрольних приладів)

Послуги з технічного обслуговування автоматичної установки пожежної сигналізації та цілодобового спостереження за її роботою (ДК 021:2015:504100002 По... Державна закупівля - UA-2025-02-11-015474-a Послуги з технічного обслуговування автоматичної установки пожежної сигналізації та цілодобового спостереження за її роботою (ДК 021:2015:504100002 Послуги з ремонту і технічного обслуговування вимірювальних, випробувальних і контрольних приладів) від замовника ВІДДІЛ ГУМАНІТАРНОГО РОЗВИТКУ ФЕОДОСІЇВСЬКОЇ СІЛЬСЬКОЇ РАДИ ОБУХІВСЬКОГО РАЙОНУ КИЇВСЬКОЇ ОБЛАСТІ від 2/11/2025 на онлайн торговельному майданчику в Україні ➤ e-tender.ua. E-tender logo
Оголошення про проведення.pdf
Закупівля: UA-2025-02-11-015474-a / на ProZorro / на DoZorro
Рядок плану закупівлі та обґрунтування: UA-P-2025-02-11-019017-a
Період уточнень
Триває
Завершився
з 11-02-2025, 18:34
по 05-03-2025, 00:00
Період подачі пропозицій
Очікується
Триває
Завершився
з 11-02-2025, 18:34
по 08-03-2025, 09:00
Аукціон Період аукціонів
Завершився
з 10-03-2025, 11:16
по 10-03-2025, 11:45

Період оскарження умов закупівлі - по 05-03-2025, 00:00

Усі документи, що мають відношення до тендерної пропозиції, повинні бути складені українською мовою, за винятком документів та інформації, про освіту, записів в трудових книжках, які можуть бути складені українською та/або російською мовами. У разі, якщо документ чи інформація, надання яких передбачено цією тендерною документацією, складені іншою(ими) мовою(ами), ніж передбачено умовами цієї тендерної документації, у складі тендерної пропозиції надається документ мовою оригіналу з обов’язковим перекладом українською мовою.

Відкриті торги з особливостями
Статус:Закупівля не відбулась
Бюджет:
286470.51
286 470,51 UAH (з ПДВ)
Вид предмету закупівлі:Послуги
Мінімальний крок аукціону:1 432,35 UAH
Оцінка пропозицій:За вартістю придбання
Замовник:ВІДДІЛ ГУМАНІТАРНОГО РОЗВИТКУ ФЕОДОСІЇВСЬКОЇ СІЛЬСЬКОЇ РАДИ ОБУХІВСЬКОГО РАЙОНУ КИЇВСЬКОЇ ОБЛАСТІ
ЄДРПОУ:43968587 Досьє YouControl
Контактна особа:Єлизавета Балан
Телефон:380674148005
E-mail:gumftender@ukr.net
Місцезнаходження:
08173, Україна, Київська область,Ходосівка, вул.Мирного П., будинок 2
3



+ Лоти з моїми пропозиціями + відкрити всі - закрити всі
+ -
Не відбувся
Послуги з технічного обслугову ...
286 470,51 UAH (з ПДВ)
Аукціон очікується з Аукціон очікується з Аукціон триває з Аукціон відбувся 10-03-2025, 11:16
+-
Позиції
Конкретна назва предмета закупівліКількість / Од.виміруАдреса доставки / Строк поставки/виконання робіт/надання послуг:Класифікатор ДК 021:2015 (CPV)Класифікатори

Послуги з технічного обслуговування автоматичної установки пожежної сигналізації та цілодобового спостереження за її роботою в Іванковичівському ліцеї Феодосіївської сільської ради Обухівського району Київської області

10
послуга
08632 Україна Київська область Іванковичі вул.Шкільна, буд.1
по 31-12-2025
50410000-2
Послуги з ремонту і технічного обслуговування вимірювальних, випробувальних і контрольних приладів


Конкретна назва предмета закупівліКількість / Од.виміруАдреса доставки / Строк поставки/виконання робіт/надання послуг:Класифікатор ДК 021:2015 (CPV)Класифікатори

Послуги з технічного обслуговування автоматичної установки пожежної сигналізації та цілодобового спостереження за її роботою в Комунальному закладі «Хотівський заклад дошкільної освіти «Струмочок»

10
послуга
08171 Україна Київська область с. Хотів площ Паширова, буд.1
по 31-12-2025
50410000-2
Послуги з ремонту і технічного обслуговування вимірювальних, випробувальних і контрольних приладів


Конкретна назва предмета закупівліКількість / Од.виміруАдреса доставки / Строк поставки/виконання робіт/надання послуг:Класифікатор ДК 021:2015 (CPV)Класифікатори

Послуги з технічного обслуговування автоматичної установки пожежної сигналізації та цілодобового спостереження за її роботою в Лісниківському ліцеї імені Михайла Грушевського Феодосіївської сільської ради Обухівського району Київської області

10
послуга
08172 Україна Київська область Лісники вул.Ватутіна, 40
по 31-12-2025
50410000-2
Послуги з ремонту і технічного обслуговування вимірювальних, випробувальних і контрольних приладів


Конкретна назва предмета закупівліКількість / Од.виміруАдреса доставки / Строк поставки/виконання робіт/надання послуг:Класифікатор ДК 021:2015 (CPV)Класифікатори

Послуги з технічного обслуговування автоматичної установки пожежної сигналізації та цілодобового спостереження за її роботою в Опорному закладі освіти «Ходосівський ліцей» Феодосіївської сільської ради Обухівського району Київської області

10
послуга
08173 Україна Київська область с. Ходосівка вул.Соборна, 20
по 31-12-2025
50410000-2
Послуги з ремонту і технічного обслуговування вимірювальних, випробувальних і контрольних приладів


Конкретна назва предмета закупівліКількість / Од.виміруАдреса доставки / Строк поставки/виконання робіт/надання послуг:Класифікатор ДК 021:2015 (CPV)Класифікатори

Послуги з технічного обслуговування автоматичної установки пожежної сигналізації та цілодобового спостереження за її роботою в Комунальному закладі «Ходосіївський заклад дошкільної освіти «Водограй» Федосіївської сільської ради Обухівського району Київської області

10
послуга
08173 Україна Київська область с. Ходосівка вул. Набережна, 10
по 31-12-2025
50410000-2
Послуги з ремонту і технічного обслуговування вимірювальних, випробувальних і контрольних приладів


Конкретна назва предмета закупівліКількість / Од.виміруАдреса доставки / Строк поставки/виконання робіт/надання послуг:Класифікатор ДК 021:2015 (CPV)Класифікатори

Послуги з технічного обслуговування автоматичної установки пожежної сигналізації та цілодобового спостереження за її роботою в Комунальному закладі «Хотівського академічного ліцею імені Левка Лук’яненка Феодосіївської сільської ради Обухівського району Київської області

10
послуга
08171 Україна Київська область с. Хотів провул.Центральний, 3
по 31-12-2025
50410000-2
Послуги з ремонту і технічного обслуговування вимірювальних, випробувальних і контрольних приладів


+-
Пропозиції

Кваліфікація Учасників

Інформація про Учасника
Протокол відхилення тендерної пропозиції/пропозиції.pdf
Рішення підписано
Ім'я:
ТОВ ЕЛ-КОМ СЕРВІС   Досьє YouControl
Строк розгляду пропозиції:
з 18-04-2025 по 26-04-2025
Статус:
кваліфікаційна комісія відмовила переможцю
Причина дискваліфікації:
Контактна інформація:
Україна, Київська область, Київ, вул. Маршала Малиновського, буд. 34, 04210, Рекун Александр Викторович
Остаточна пропозиція:
243 983,78 UAH, з ПДВ
Первинна пропозиція:
266 184,90 UAH, з ПДВ
Документи пропозиції:
Документи рішення:
Період подачі оскарження:
по 24-04-2025, 00:00
Інформація про Учасника
Протокол визначення переможця закупівлі та намір укласти договір про закупівлю.pdf
Рішення підписано
Ім'я:
ТОВ ЕЛ-КОМ СЕРВІС   Досьє YouControl
Строк розгляду пропозиції:
з 11-04-2025 по 19-04-2025
Статус:
рішення анульовано замовником або органом оскарження
Контактна інформація:
Україна, Київська область, Київ, вул. Маршала Малиновського, буд. 34, 04210, Рекун Александр Викторович
Остаточна пропозиція:
243 983,78 UAH, з ПДВ
Первинна пропозиція:
266 184,90 UAH, з ПДВ
Документи пропозиції:
Документи рішення:
Дата акцепта:
12-04-2025, 21:41
Період подачі оскарження:
по 18-04-2025, 00:00

Повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей

Дата публікації: 11-04-25, 11:12:11
24

Додаток до протоколу від 11.04.2025р. ПОВІДОМЛЕННЯ ПРО УСУНЕННЯ НЕВІДПОВІДНОСТЕЙ Перелік виявлених невідповідностей: 1. Не надано опис, де зазначено код доступу, за яким існує можливість перевірити достовірність наданого статуту або переглянути електронну версію документу. 2. Не надано довідку у довільній формі про відсутність/наявність статутних обмежень* щодо права уповноваженої особи учасника на підписання договору на сум у наданої тендерної пропозиції. 3. Не надано документ про створення об’єднання, у разі якщо тендерна пропозиція подається об’єднанням учасників. 4. Не надано додатки №2 і №3 до проекту договору. 5. Копія договору про співпрацю з субпідрядником №25/03/21 від 25.03.2021року не містить положення щодо участі субпідрядника(ів)/співвиконавця(ів) у наданні послуг, що є предметом закупівлі і діє до 31.12.2021 року. 6. Не надана довідка(и)/інформація/документ(и) субпідрядника(ів)/співвиконавця(ів), підготовлену(і) відповідно до вимог пп.1.1-1.3, 2.1-2.4 Додатку 2 тендерної документації, підписану(і) керівником субпідрядника(ів)/співвиконавця(ів) і скріплену(і) відбитком печатки (інформація щодо субпідрядника(ів)/співвиконавця(ів) подається лише в тій частині, щодо якої буде(уть) залучений(і) субпідрядник(и)/співвиконавець(і)). Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: 1. п.5 Додатку 7 Тендерної документації замовника містить вимогу надати: «для учасників-юридичних осіб - копію статуту зі змінами та доповненнями з відміткою державного реєстратора (у випадку відсутності відмітки державного реєстратора на статуті, учасник додатково у складі тендерної пропозиції повинен надати опис, де зазначено код доступу, за яким існує можливість перевірити достовірність наданого статуту або переглянути електронну версію документу або інший установчий документ зі змінами (у випадку законодавчо обумовленої відсутності статуту)). У разі, якщо учасник здійснює господарську діяльність на підставі модельного статуту, надається копія відповідного рішення загальних зборі учасників». 2. п.6 Додатку 7 Тендерної документації замовника містить наступну вимогу: «для учасників-юридичних осіб - довідка у довільній формі про відсутність/наявність статутних обмежень* щодо права уповноваженої особи учасника на підписання договору на суму наданої тендерної пропозиції». 3. п.7 Додатку 7 Тендерної документації замовника містить наступну вимогу: «у разі якщо тендерна пропозиція подається об’єднанням учасників, учасник у складі тендерної пропозиції надає документ про створення такого об’єднання». 4. п.8 Додатку 7 Тендерної документації замовника містить вимогу надати: «проєкт договору, підготовлений у відповідності з Додатком 5, який повинен бути заповнений для сторони учасника, включаючи додатки та специфікації до нього, підписаний уповноваженою особою учасника і містити печатку учасника. При заповнені проєкту договору та додатків до договору цінові показники можуть не зазначатися (не заповнюватися)» 5. п.24 Додатку 7 Тендерної документації замовника містить наступну вимогу: «у разі залучення до надання послуг субпідрядника(ів)/співвиконавця(ів) учасник у складі тендерної пропозиції надає: - договір (копію договору) про співпрацю/наміри з таким(ими) субпідрядником(ами)/співвиконавцем(ями), який повинен містити положення щодо участі субпідрядника(ів)/співвиконавця(ів) у наданні послуг, що є предметом закупівлі...». 6. Примітка 2 Додатку 2 Тендерної документації замовника містить наступну вимогу: « У разі, якщо учасник для підтвердження своєї відповідності кваліфікаційному(им) критерію(ям), визначеному(им) у п.1 та п.2 цього Додатку, має намір залучити потужності інших суб'єктів господарювання як субпідрядників/співвиконавців, у складі тендерної пропозиції учасник додатково надає довідку(и)/інформацію/документ(и) субпідрядника(ів)/співвиконавця(ів), підготовлену(і) відповідно до вимог пп.1.1-1.3, 2.1-2.4 даного Додатку тендерної документації, підписану(і) керівником субпідрядника(ів)/співвиконавця(ів) і скріплену(і) відбитком печатки (інформація щодо субпідрядника(ів)/співвиконавця(ів) подається лише в тій частині, щодо якої буде(уть) залучений(і) субпідрядник(и)/співвиконавець(і))». Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: 1. Надати опис, де зазначено код доступу, за яким існує можливість перевірити достовірність наданого статуту або переглянути електронну версію документу. 2. Надати довідку у довільній формі про відсутність/наявність статутних обмежень* щодо права уповноваженої особи учасника на підписання договору на сум у наданої тендерної пропозиції. 3. Надати документ про створення об’єднання, у разі якщо тендерна пропозиція подається об’єднанням учасників. 4. Надати додатки №2 і №3 до проекту договору. 5. Надати до копії договору про співпрацю з субпідрядником №25/03/21 від 25.03.2021року положення щодо участі субпідрядника(ів)/співвиконавця(ів) у наданні послуг, що є предметом закупівлі і надати підтвердження що договір діє до 31.12.2025. предметом закупівлі і діє до 31.12.2021 року. 6. Надати довідку(и)/інформацію/документ(и) субпідрядника(ів)/співвиконавця(ів), підготовлену(і) відповідно до вимог пп.1.1-1.3, 2.1-2.4 Додатку 2 тендерної документації, підписану(і) керівником субпідрядника(ів)/співвиконавця(ів) і скріплену(і) відбитком печатки (інформація щодо субпідрядника(ів)/співвиконавця(ів) подається лише в тій частині, щодо якої буде(уть) залучений(і) субпідрядник(и)/співвиконавець(і)).

Кінцева дата та час усунення невідповідностей: 12-04-25, 11:12:11
Інформація про Учасника
Протокол відхилення тендерної пропозиції/пропозиції.pdf
Рішення підписано
Ім'я:
ТОВ "ВЕДА ІНСТАЛЛІНГ"   Досьє YouControl
Строк розгляду пропозиції:
з 21-03-2025 по 19-04-2025
Статус:
кваліфікаційна комісія відмовила переможцю
Причина дискваліфікації:
Контактна інформація:
Україна, Київська область, місто Буча(пн), вул.Гориня Михайла будинок 4-В, 08292, Анатолій Рошак
Остаточна пропозиція:
191 999 UAH, з ПДВ
Первинна пропозиція:
238 956,80 UAH, з ПДВ
Документи пропозиції:
Документи рішення:
Період подачі оскарження:
по 17-04-2025, 00:00

Продовження строку розгляду тендерної пропозиції

Дата публікації: 10-04-25, 12:53:12
Протокол продовження строку розгляду тендерної пропозиції/пропозиції.pdf

Додаток до Протоколу від 09.04.2025р. ПОВІДОМЛЕННЯ ПРО ПОДОВЖЕННЯ СТРОКУ РОЗГЛЯДУ ТЕНДЕРНОЇ ПРОПОЗИЦІЇ У зв’язку з необхідністю перевірки достовірності документів та інформації, наданих у складі тендерної пропозиції Учасником ТОВ «ВЕДА ІНСТАЛЛІНГ», потрібно подовжити строк розгляду тендерної пропозиції не більше ніж на 20 робочих днів.

Кінцева дата розгляду пропозиції: 19-04-25, 00:00:00

Повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей

Дата публікації: 22-03-25, 13:36:08
24

Додаток до протоколу від 22.03.2025р. ПОВІДОМЛЕННЯ ПРО УСУНЕННЯ НЕВІДПОВІДНОСТЕЙ Перелік виявлених невідповідностей: 1. Не надано опис, де зазначено код доступу, за яким існує можливість перевірити достовірність наданого статуту або переглянути електронну версію документу. 2. Не надано довідку у довільній формі про відсутність/наявність статутних обмежень* щодо права уповноваженої особи учасника на підписання договору на сум у наданої тендерної пропозиції. 3. Не надано гарантійний лист, яким учасник підтверджує, що учасник, засновник(и) учасника, кінцевий(і) бенефеціар(и) учасника, член або учасник (акціонер) юридичної особи - учасника процедури закупівлі, предмет закупівлі, запропонований на торги, не перебувають під дією спеціальних економічних та/або інших обмежувальних заходів (санкцій) та/або спеціальних санкцій за порушення законодавства про зовнішньоекономічну діяльність, а також будь-яких інших обставин та заходів нормативного, адміністративного чи іншого характеру, що перешкоджають укладенню та/або виконанню договору про закупівлю, передбачених, зокрема, але не виключно, Законом України «Про санкції», Законом України «Про запобігання та протидію легалізації (відмиванню) доходів, одержаних злочинним шляхом, фінансуванню тероризму та фінансуванню розповсюдження зброї масового знищення», постановою Кабінету Міністрів від 07.11.2014р. №595 «Деякі питання фінансування бюджетних установ, здійснення соціальних виплат населенню та надання фінансової підтримки окремим підприємствам і організаціям Донецької та Луганської областей, а також інших платежів з рахунків, відкритих в органах Казначейства», постановою Кабінету Міністрів України від 30.12.2015 №1147 «Про заборону ввезення на митну територію України товарів, що походять з Російської Федерації», постановою Кабінету Міністрів України від 09.04.2022 №426 «Про застосування заборони ввезення товарів з Російської Федерації». 4. Не надано копії балансу, звіту про фінансові результати за два останніх звітних періоди із відміткою контролюючих органів або сканованою квитанцію про отримання. 5. Не надано довідку про наявність або відсутність простроченої заборгованості по авансам або попередній оплаті за послуги/роботи, що фінансуються за рахунок бюджетних коштів. 6. Копія договору про співпрацю з субпідрядником №25580-ПС від 01.01.2025року не містить положення щодо участі субпідрядника(ів)/співвиконавця(ів) у наданні послуг, що є предметом закупівлі. 7. Витяги з оборотно-сальдових відомостей, що мають підтверджувати право власності на обладнання та матеріально-технічну базу, інформація про які вказана у довідці №1-спз від 07.03.2025р, сформовані на незрозумілі дати, а не на дату подання пропозиції учасником. 8. Витяги з оборотно-сальдових відомостей не містять інформації про обладнання та матеріально-технічну базу з п.5,6,7,8,31,38,39,40,43,44,45,46,47,58,59,63,66 довідки №1-спз від 07.03.2025р, а також не підтверджують кількість обладнання з п.14,16,18,19,21,22,52,53,64. 9. Договір оренди №47 від 01.12.2022р. діє до 30.11.2025р., а не до 31.12.2025. 10. Не надана довідка(и)/інформація/документ(и) субпідрядника(ів)/співвиконавця(ів), підготовлену(і) відповідно до вимог пп.1.1-1.3, 2.1-2.4 Додатку 2 тендерної документації, підписану(і) керівником субпідрядника(ів)/співвиконавця(ів) і скріплену(і) відбитком печатки (інформація щодо субпідрядника(ів)/співвиконавця(ів) подається лише в тій частині, щодо якої буде(уть) залучений(і) субпідрядник(и)/співвиконавець(і)). 11. Не підтверджено наявність електромонтера з ремонту та обслуговування електроустаткування, або електромонтера з ремонту та обслуговування апаратури та пристроїв зв’язку (не менше двох осіб). 12. Не підтверджено кваліфікацію керівника робіт Рошака Анатолія Миколайовича, яка є необхідною для надання послуг, що є предметом закупівлі, а саме: не надано копію диплому, що підтверджує наявність вищої освіти за однією із спеціальностей: «Архітектура та будівництво», «Цивільна безпека», «Пожежна безпека», «Автоматизація та приладобудування», «Електроніка та телекомунікації», «Електрична інженерія». Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: 1. п.5 Додатку 7 Тендерної документації замовника містить вимогу надати: «для учасників-юридичних осіб - копію статуту зі змінами та доповненнями з відміткою державного реєстратора (у випадку відсутності відмітки державного реєстратора на статуті, учасник додатково у складі тендерної пропозиції повинен надати опис, де зазначено код доступу, за яким існує можливість перевірити достовірність наданого статуту або переглянути електронну версію документу або інший установчий документ зі змінами (у випадку законодавчо обумовленої відсутності статуту)). У разі, якщо учасник здійснює господарську діяльність на підставі модельного статуту, надається копія відповідного рішення загальних зборі учасників». 2. п.6 Додатку 7 Тендерної документації замовника містить наступну вимогу: «для учасників-юридичних осіб - довідка у довільній формі про відсутність/наявність статутних обмежень* щодо права уповноваженої особи учасника на підписання договору на суму наданої тендерної пропозиції». 3. п.11 Додатку 7 Тендерної документації замовника містить вимогу надати: «гарантійний лист, яким учасник підтверджує, що учасник, засновник(и) учасника, кінцевий(і) бенефеціар(и) учасника, член або учасник (акціонер) юридичної особи - учасника процедури закупівлі, предмет закупівлі, запропонований на торги, не перебувають під дією спеціальних економічних та/або інших обмежувальних заходів (санкцій) та/або спеціальних санкцій за порушення законодавства про зовнішньоекономічну діяльність, а також будь-яких інших обставин та заходів нормативного, адміністративного чи іншого характеру, що перешкоджають укладенню та/або виконанню договору про закупівлю, передбачених, зокрема, але не виключно, Законом України «Про санкції», Законом України «Про запобігання та протидію легалізації (відмиванню) доходів, одержаних злочинним шляхом, фінансуванню тероризму та фінансуванню розповсюдження зброї масового знищення», постановою Кабінету Міністрів від 07.11.2014р. №595 «Деякі питання фінансування бюджетних установ, здійснення соціальних виплат населенню та надання фінансової підтримки окремим підприємствам і організаціям Донецької та Луганської областей, а також інших платежів з рахунків, відкритих в органах Казначейства», постановою Кабінету Міністрів України від 30.12.2015 №1147 «Про заборону ввезення на митну територію України товарів, що походять з Російської Федерації», постановою Кабінету Міністрів України від 09.04.2022 №426 «Про застосування заборони ввезення товарів з Російської Федерації» 4. п.17 Додатку 7 Тендерної документації замовника містить наступну вимогу: «копії балансу, звіту про фінансові результати, звіту про рух грошових коштів за два останніх звітних періоди із відміткою контролюючих органів або сканованою квитанцію про отримання; Якщо учасник є новоствореною особою, і ще не складав та не подавав до органів державної фіскальної служби (державної податкової інспекції) звітність відповідно до положень Закону України “Про бухгалтерський облік та фінансову звітність в Україні”, яка вимагається Замовником для підтвердження наявності фінансової спроможності, то він у складі пропозиції надає лист-пояснення (в довільній формі), за підписом уповноваженої особи Учасника та завірений печаткою, в якому зазначає законодавчі підстави ненадання вищезазначених документів та надає копії витребуваних документів бухгалтерського обліку та фінансової звітності за наявні в такого учасника останні звітні періоди, які передують розкриттю тендерних пропозицій.» 5. п.21 Додатку 7 Тендерної документації замовника містить вимогу надати: «довідку про наявність або відсутність простроченої заборгованості по авансам або попередній оплаті за послуги/роботи, що фінансуються за рахунок бюджетних коштів» 6. п.24 Додатку 7 Тендерної документації замовника містить наступну вимогу: «у разі залучення до надання послуг субпідрядника(ів)/співвиконавця(ів) учасник у складі тендерної пропозиції надає: - договір (копію договору) про співпрацю/наміри з таким(ими) субпідрядником(ами)/співвиконавцем(ями), який повинен містити положення щодо участі субпідрядника(ів)/співвиконавця(ів) у наданні послуг, що є предметом закупівлі...». 7-8. п.1.2. Додатку 2 Тендерної документації замовника містить наступну вимогу надати: «У разі, якщо матеріально-технічна база та обладнання є власними, учасник повинен надати витяг з оборотно-сальдової відомості, де має бути підтвердження права власності на все обладнання та матеріально-технічну базу, інформація про які вказана у довідці згідно форми п.1.1. Додатку 2 тендерної документації.». 9. п.1.3. Додатку 2 Тендерної документації замовника містить наступну вимогу надати: «За відсутністю в учасника власної матеріально-технічної бази та/або обладнання, у складі тендерної пропозиції необхідно надати підтверджуючі документи щодо його/їх оренди, лізингу, користування, тощо, термін закінчення яких повинен бути не раніше ніж 31 грудня 2025 року. У разі відсутності такого строку дії у змісті договорів оренди, лізингу, користування, тощо, у складі тендерної пропозиції учасник повинен надати оригінал листа про намір подальшої оренди, лізингу, користування, тощо/співпраці, підписаний орендодавцем, лізингодавцем, позичкодавцем, тощо та учасником». 10. Примітка 2 Додатку 2 Тендерної документації замовника містить наступну вимогу: « У разі, якщо учасник для підтвердження своєї відповідності кваліфікаційному(им) критерію(ям), визначеному(им) у п.1 та п.2 цього Додатку, має намір залучити потужності інших суб'єктів господарювання як субпідрядників/співвиконавців, у складі тендерної пропозиції учасник додатково надає довідку(и)/інформацію/документ(и) субпідрядника(ів)/співвиконавця(ів), підготовлену(і) відповідно до вимог пп.1.1-1.3, 2.1-2.4 даного Додатку тендерної документації, підписану(і) керівником субпідрядника(ів)/співвиконавця(ів) і скріплену(і) відбитком печатки (інформація щодо субпідрядника(ів)/співвиконавця(ів) подається лише в тій частині, щодо якої буде(уть) залучений(і) субпідрядник(и)/співвиконавець(і))». 11. п.2.1. Додатку 2 Тендерної документації замовника містить наступну вимогу: «До переліку обов’язкових ключових посад інженерно-технічних працівників, які є необхідними для надання послуг, що є предметом закупівлі, відноситься: - Керівник робіт або інша особа, яка здійснює технічне керівництво діяльністю організації. Робітничі спеціальності, які є необхідними для надання послуг, що є предметом закупівлі: - електромонтер з ремонту та обслуговування електроустаткування, або електромонтер з ремонту та обслуговування апаратури та пристроїв зв’язку (не менше двох осіб).» 12. п 2.4. Додатку 2 Тендерної документації замовника містить наступну вимогу: «Для підтвердження кваліфікації інженерно-технічних працівників необхідно надати копії дипломів, що підтверджують наявність вищої освіти за однією із спеціальностей: «Архітектура та будівництво», «Цивільна безпека», «Пожежна безпека», «Автоматизація та приладобудування», «Електроніка та телекомунікації», «Електрична інженерія». Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: 1. Надати опис, де зазначено код доступу, за яким існує можливість перевірити достовірність наданого статуту або переглянути електронну версію документу. 2. Надати довідку у довільній формі про відсутність/наявність статутних обмежень* щодо права уповноваженої особи учасника на підписання договору на сум у наданої тендерної пропозиції. 3. Надати гарантійний лист, яким учасник підтверджує, що учасник, засновник(и) учасника, кінцевий(і) бенефеціар(и) учасника, член або учасник (акціонер) юридичної особи - учасника процедури закупівлі, предмет закупівлі, запропонований на торги, не перебувають під дією спеціальних економічних та/або інших обмежувальних заходів (санкцій) та/або спеціальних санкцій за порушення законодавства про зовнішньоекономічну діяльність, а також будь-яких інших обставин та заходів нормативного, адміністративного чи іншого характеру, що перешкоджають укладенню та/або виконанню договору про закупівлю, передбачених, зокрема, але не виключно, Законом України «Про санкції», Законом України «Про запобігання та протидію легалізації (відмиванню) доходів, одержаних злочинним шляхом, фінансуванню тероризму та фінансуванню розповсюдження зброї масового знищення», постановою Кабінету Міністрів від 07.11.2014р. №595 «Деякі питання фінансування бюджетних установ, здійснення соціальних виплат населенню та надання фінансової підтримки окремим підприємствам і організаціям Донецької та Луганської областей, а також інших платежів з рахунків, відкритих в органах Казначейства», постановою Кабінету Міністрів України від 30.12.2015 №1147 «Про заборону ввезення на митну територію України товарів, що походять з Російської Федерації», постановою Кабінету Міністрів України від 09.04.2022 №426 «Про застосування заборони ввезення товарів з Російської Федерації». 4. Надати копії балансу, звіту про фінансові результати за два останніх звітних періоди із відміткою контролюючих органів або сканованою квитанцію про отримання. 5. Надати довідку про наявність або відсутність простроченої заборгованості по авансам або попередній оплаті за послуги/роботи, що фінансуються за рахунок бюджетних коштів. 6. Надати до копії договору про співпрацю з субпідрядником №25580-ПС від 01.01.2025року положення щодо участі субпідрядника(ів)/співвиконавця(ів) у наданні послуг, що є предметом закупівлі. 7. Надати витяги з оборотно-сальдових відомостей, що будуть підтверджувати право власності на обладнання та матеріально-технічну базу, інформація про які вказана у довідці №1-спз від 07.03.2025р на дату подання пропозиції учасником. 8. Надати витяги з оборотно-сальдових відомостей, що будуть містити інформацію про обладнання та матеріально-технічну базу з п.5,6,7,8,31,38,39,40,43,44,45,46,47,58,59,63,66 довідки №1-спз від 07.03.2025р, а також підтверджувати кількість обладнання з п.14,16,18,19,21,22,52,53,64. 9. Надати підтвердження, що договір оренди №47 від 01.12.2022р. діє до 31.12.2025. 10. Надати довідку(и)/інформацію/документ(и) субпідрядника(ів)/співвиконавця(ів), підготовлену(і) відповідно до вимог пп.1.1-1.3, 2.1-2.4 Додатку 2 тендерної документації, підписану(і) керівником субпідрядника(ів)/співвиконавця(ів) і скріплену(і) відбитком печатки (інформація щодо субпідрядника(ів)/співвиконавця(ів) подається лише в тій частині, щодо якої буде(уть) залучений(і) субпідрядник(и)/співвиконавець(і)). 11. Підтвердити наявність електромонтера з ремонту та обслуговування електроустаткування, або електромонтера з ремонту та обслуговування апаратури та пристроїв зв’язку (не менше двох осіб). 12. Надати копію диплому керівника робіт Рошака Анатолія Миколайовича, що підтверджує наявність вищої освіти за однією із спеціальностей: «Архітектура та будівництво», «Цивільна безпека», «Пожежна безпека», «Автоматизація та приладобудування», «Електроніка та телекомунікації», «Електрична інженерія».

Кінцева дата та час усунення невідповідностей: 23-03-25, 13:36:08
Інформація про Учасника
Протокол відхилення тендерної пропозиції/пропозиції.pdf
Рішення підписано
Ім'я:
ТОВ "ОХОРОНА-СИСТЕМИ БЕЗПЕКИ"   Досьє YouControl
Строк розгляду пропозиції:
з 10-03-2025 по 08-04-2025
Статус:
кваліфікаційна комісія відмовила переможцю
Причина дискваліфікації:
Контактна інформація:
Україна, м. Київ, м.Київ, ПРОСПЕКТ ГЕОРГІЯ ГОНГАДЗЕ, будинок 26, 04215, Володимир Обломєй
Остаточна пропозиція:
140 400 UAH, з ПДВ
Первинна пропозиція:
266 976 UAH, з ПДВ
Документи пропозиції:
Документи рішення:
Період подачі оскарження:
по 27-03-2025, 00:00

Продовження строку розгляду тендерної пропозиції

Дата публікації: 17-03-25, 09:40:44
Протокол продовження строку розгляду тендерної пропозиції/пропозиції.pdf

У зв’язку з необхідністю перевірки достовірності документів та інформації, наданих у складі тендерної пропозиції Учасником ТОВ «ОХОРОНА-СИСТЕМИ БЕЗПЕКИ», потрібно подовжити строк розгляду тендерної пропозиції не більше ніж на 20 робочих днів.

Кінцева дата розгляду пропозиції: 08-04-25, 00:00:00

Тендерна пропозиція аномально низька

Дата публікації: 10-03-25, 11:45:17
АНЦ

найбільш економічно вигідна пропозиція є меншою на 40 або більше відсотків від середньоарифметичного значення ціни/приведеної ціни тендерних пропозицій інших учасників на початковому етапі аукціону

Кінцевий строк надання обгрунтування аномально низької ціни: 12-03-25, 00:00:00

Пропозиції Учасників

Пропозицію подав:
ТОВ "ОХОРОНА-СИСТЕМИ БЕЗПЕКИ"   Досьє YouControl
Остаточна пропозиція:
140 400 UAH, з ПДВ
Первинна пропозиція:
266 976 UAH, з ПДВ
Інформація про субпідрядника:
-
Підпис:
підписано
Дата та час подання пропозиції:
07-03-2025, 15:23:43
Документи:
Тип документа:
1. Наявність не виконаних зобов'язань за раніше укладеним договором
При відсутності не виконаних зобов'язань за раніше укладеним договором підтверджується, що
Учасник процедури закупівлі не мав з цим самим замовником договорів достроково розірваних через невиконання (учасником) своїх зобов'язань через що було застосовано санкції у вигляді штрафів та/або відшкодування збитків
2. Вчинення корупційних правопорушень
Юридичною особою підтверджується, що
Керівника учасника процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією
Відомості про учасника процедури закупівлі не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
3. Вчинення економічних правопорушень
Підтверджується, що
Учасник процедури закупівлі протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів торгів, аукціонів, конкурсів, тендерів
4. Вчинення кримінальних правопорушень
Юридичною особою підтверджується, що
Керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
5. Порушення справи про банкрутство
Підтверджується, що
Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
6. Вчинення правопорушень, повʼязаних із застосуванням санкцій
Підтверджується, що
Учасник процедури закупівлі не є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України "Про санкції"
7. Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Юридичною особою підтверджується, що
Керівника учасника процедури закупівлі, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
8. Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі
Резидентом підтверджується, що
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань"
1. Мова (мови) тендерної пропозиції
Підтверджується, що
Мова тендерної пропозиції: Українська
2. Забезпечення виконання договору про закупівлю
При наданні забезпечення підтверджується, що
Сума забезпечення виконання Договору про закупівлю становить % від ціни цього Договору про закупівлю:
5
Форма забезпечення:
Зазначено в п.6 розділу VI Тендерної документації
1. Наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій
Підтверджується, що
Наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій
Доказ:
Документ
2.1. Довідка про матеріальну технічну базу.pdf, Зазначено в пункті 1 додатку 2 до тендерної документації
Доказ:
Документ
2.2. Договір оренди нежитлового приміщення+ДУ 2025р.pdf, Зазначено в пункті 1 додатку 2 до тендерної документації
Доказ:
Документ
2.3. Обігово-сальдові відомості.pdf, Зазначено в пункті 1 додатку 2 до тендерної документації
2. Наявність працівників відповідної кваліфікації
Підтверджується, що
Наявність працівників відповідної кваліфікації
Доказ:
Документ
3.1. Довідка про працівників.pdf, Зазначено в пункті 2 додатку 2 до тендерної документації
Доказ:
Документ
3.2. Наказ про працевлаштування, 4 оригінал.pdf, Зазначено в пункті 2 додатку 2 до тендерної документації
Доказ:
Документ
3.3. посвідчення про кваліфікацію, диплом керівника.pdf, Зазначено в пункті 2 додатку 2 до тендерної документації
3. Наявність досвіду виконання аналогічного договору
Підтверджується, що
Наявність досвіду виконання аналогічного договору
Доказ:
Документ
4.1. Довідка про аналогічні договори.pdf, Зазначено в пункті 3 додатку 2 до тендерної документації
Доказ:
Документ
4.2.Договір Ново- Білицький пожежна.pdf, Зазначено в пункті 3 додатку 2 до тендерної документації
Доказ:
Документ
4.3.ДУ до Договору Ново-Білицький пожежна.pdf, Зазначено в пункті 3 додатку 2 до тендерної документації
Доказ:
Документ
4.4. Звіт про виконання договору Ново-Білицький.pdf, Зазначено в пункті 3 додатку 2 до тендерної документації
Доказ:
Документ
4.5. Лист-відгук Ново-Білицький.pdf, Зазначено в пункті 3 додатку 2 до тендерної документації
Доказ:
Документ
4.6. Договір Управління культури пожежна сигналізація.PDF, Зазначено в пункті 3 додатку 2 до тендерної документації
Доказ:
Документ
4.7. Звіт про виконання договору Управління освіти.pdf, Зазначено в пункті 3 додатку 2 до тендерної документації
Доказ:
Документ
4.8. Відгук УК Голос.pdf, Зазначено в пункті 3 додатку 2 до тендерної документації
4. Наявність фінансової спроможності
Підтверджується, що
Наявність фінансової спроможності
Доказ:
Документ
18.1. Баланс ОСБ за 2024рік +квітанція.pdf, Зазначено в пункті 17 додатку 7 до тендерної документації
Доказ:
Документ
18.2. Лист щодо звіту про рух грошових коштів.pdf, Зазначено в пункті 17 додатку 7 до тендерної документації

Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.

Пропозицію подав:
ТОВ "ВЕДА ІНСТАЛЛІНГ"   Досьє YouControl
Остаточна пропозиція:
191 999 UAH, з ПДВ
Первинна пропозиція:
238 956,80 UAH, з ПДВ
Інформація про субпідрядника:
1. Товариство з обмеженою відповідальністю «ВЕНБЕСТ», юридична адреса: 03062, м. Київ, проспект Перемоги, 90/1 2. Фізична особа підприємець «Мельниченко О.В.», юридична адреса: 08292, Київська обл., м. Буча, вул. Михайла Гориня
Підпис:
підписано
Дата та час подання пропозиції:
07-03-2025, 21:03:33
Документи:
Тип документа:
1. Наявність не виконаних зобов'язань за раніше укладеним договором
При відсутності не виконаних зобов'язань за раніше укладеним договором підтверджується, що
Учасник процедури закупівлі не мав з цим самим замовником договорів достроково розірваних через невиконання (учасником) своїх зобов'язань через що було застосовано санкції у вигляді штрафів та/або відшкодування збитків
2. Вчинення корупційних правопорушень
Юридичною особою підтверджується, що
Керівника учасника процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією
Відомості про учасника процедури закупівлі не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
3. Вчинення економічних правопорушень
Підтверджується, що
Учасник процедури закупівлі протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів торгів, аукціонів, конкурсів, тендерів
4. Вчинення кримінальних правопорушень
Юридичною особою підтверджується, що
Керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
5. Порушення справи про банкрутство
Підтверджується, що
Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
6. Вчинення правопорушень, повʼязаних із застосуванням санкцій
Підтверджується, що
Учасник процедури закупівлі не є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України "Про санкції"
7. Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Юридичною особою підтверджується, що
Керівника учасника процедури закупівлі, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
8. Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі
Резидентом підтверджується, що
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань"
1. Мова (мови) тендерної пропозиції
Підтверджується, що
Мова тендерної пропозиції: Українська
2. Забезпечення виконання договору про закупівлю
При наданні забезпечення підтверджується, що
Сума забезпечення виконання Договору про закупівлю становить % від ціни цього Договору про закупівлю:
5
Форма забезпечення:
Зазначено в п.6 розділу VI Тендерної документації
1. Наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій
Підтверджується, що
Наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій
Доказ:
Документ
1.1. Довідка про наявність МТБ згідно п.16 Постанови №852.pdf, Зазначено в пункті 1 додатку 2 до тендерної документації
2. Наявність працівників відповідної кваліфікації
Підтверджується, що
Наявність працівників відповідної кваліфікації
Доказ:
Документ
2.1. Довідка про наявність фахівців згідно пп.14...15 Постанови №852.pdf, Зазначено в пункті 2 додатку 2 до тендерної документації
3. Наявність досвіду виконання аналогічного договору
Підтверджується, що
Наявність досвіду виконання аналогічного договору
Доказ:
Документ
3.1. Довідка про виконання аналогічних договорів.pdf, Зазначено в пункті 3 додатку 2 до тендерної документації
4. Наявність фінансової спроможності
Підтверджується, що
Наявність фінансової спроможності
Доказ:
Документ
1.4. Фінансова звітність за 2024рік.pdf, Зазначено в пункті 17 додатку 7 до тендерної документації

Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.

Пропозицію подав:
ТОВ ЕЛ-КОМ СЕРВІС   Досьє YouControl
Остаточна пропозиція:
243 983,78 UAH, з ПДВ
Первинна пропозиція:
266 184,90 UAH, з ПДВ
Інформація про субпідрядника:
-
Підпис:
підписано
Дата та час подання пропозиції:
06-03-2025, 16:34:15
Документи:
Тип документа:
1. Наявність не виконаних зобов'язань за раніше укладеним договором
При відсутності не виконаних зобов'язань за раніше укладеним договором підтверджується, що
Учасник процедури закупівлі не мав з цим самим замовником договорів достроково розірваних через невиконання (учасником) своїх зобов'язань через що було застосовано санкції у вигляді штрафів та/або відшкодування збитків
2. Вчинення корупційних правопорушень
Юридичною особою підтверджується, що
Керівника учасника процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією
Відомості про учасника процедури закупівлі не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
3. Вчинення економічних правопорушень
Підтверджується, що
Учасник процедури закупівлі протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів торгів, аукціонів, конкурсів, тендерів
4. Вчинення кримінальних правопорушень
Юридичною особою підтверджується, що
Керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
5. Порушення справи про банкрутство
Підтверджується, що
Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
6. Вчинення правопорушень, повʼязаних із застосуванням санкцій
Підтверджується, що
Учасник процедури закупівлі не є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України "Про санкції"
7. Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Юридичною особою підтверджується, що
Керівника учасника процедури закупівлі, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
8. Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі
Резидентом підтверджується, що
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань"
1. Мова (мови) тендерної пропозиції
Підтверджується, що
Мова тендерної пропозиції: Українська
2. Забезпечення виконання договору про закупівлю
При наданні забезпечення підтверджується, що
Сума забезпечення виконання Договору про закупівлю становить % від ціни цього Договору про закупівлю:
5
Форма забезпечення:
Зазначено в п.6 розділу VI Тендерної документації
1. Наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій
Підтверджується, що
Наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій
Доказ:
Документ
Кваліфікаційні.rar, Зазначено в пункті 1 додатку 2 до тендерної документації
2. Наявність працівників відповідної кваліфікації
Підтверджується, що
Наявність працівників відповідної кваліфікації
Доказ:
Документ
Кваліфікаційні.rar, Зазначено в пункті 2 додатку 2 до тендерної документації
3. Наявність досвіду виконання аналогічного договору
Підтверджується, що
Наявність досвіду виконання аналогічного договору
Доказ:
Документ
Кваліфікаційні.rar, Зазначено в пункті 3 додатку 2 до тендерної документації
4. Наявність фінансової спроможності
Підтверджується, що
Наявність фінансової спроможності
Доказ:
Документ
Відповідність.rar, Зазначено в пункті 17 додатку 7 до тендерної документації

Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.

+ -
Документи тендеру
Тип документа: Оголошення про проведення закупівлі
    Файл
    Тип
    Приватність
    Стан
    Дата та час
    Дії
    Оголошення про проведення закупівлі
    публічний Видалено11-02-2025, 18:34:55
    Оголошення про проведення закупівлі
    публічнийЕкспортовано:03-03-2025, 17:48:49
      Тип документа: Тендерна документація
        Файл
        Тип
        Приватність
        Стан
        Дата та час
        Дії
        Тендерна документація
        публічнийЕкспортовано:11-02-2025, 18:34:47
        Тендерна документація
        публічнийЕкспортовано:03-03-2025, 17:48:38
        Тендерна документація
        публічнийЕкспортовано:03-03-2025, 17:48:39
          Електронні тендерні вимоги
          1. Вчинення правопорушень, повʼязаних із застосуванням санкцій
          Застосовується до:
          Учасника процедури
          Стосується:
          Закупівлі
          Законодавство:
          Підтверджується, що
          1 - Учасник процедури закупівлі не є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України "Про санкції"
          Статус: Активна
          Дата створення: 11-02-2025, 18:34:47
          2. Порушення справи про банкрутство
          Застосовується до:
          Переможця тендеру
          Стосується:
          Закупівлі
          Законодавство:
          Підтверджується, що
          1 - Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
          Статус: Активна
          Дата створення: 11-02-2025, 18:34:47
          3. Вчинення економічних правопорушень
          Застосовується до:
          Учасника процедури
          Стосується:
          Закупівлі
          Законодавство:
          Підтверджується, що
          1 - Учасник процедури закупівлі протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів торгів, аукціонів, конкурсів, тендерів
          Статус: Активна
          Дата створення: 11-02-2025, 18:34:47
          4. Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі
          Застосовується до:
          Учасника процедури
          Стосується:
          Закупівлі
          Законодавство:
          Резидентом підтверджується, що
          1 - У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань"
          Статус: Активна
          Дата створення: 11-02-2025, 18:34:47
          Нерезидентом підтверджується, що
          2 - Учасник процедури закупівлі є нерезидентом
          Статус: Активна
          Дата створення: 11-02-2025, 18:34:47
          5. Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
          Застосовується до:
          Переможця тендеру
          Стосується:
          Закупівлі
          Законодавство:
          Юридичною особою підтверджується, що
          1 - Керівника учасника процедури закупівлі, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
          Статус: Активна
          Дата створення: 11-02-2025, 18:34:47
          Фізичною особою підтверджується, що
          2 - Учасника процедури закупівлі не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов'язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
          Статус: Активна
          Дата створення: 11-02-2025, 18:34:47
          6. Вчинення кримінальних правопорушень
          Застосовується до:
          Переможця тендеру
          Стосується:
          Закупівлі
          Законодавство:
          Юридичною особою підтверджується, що
          1 - Керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
          Статус: Активна
          Дата створення: 11-02-2025, 18:34:47
          Фізичною особою підтверджується, що
          2 - Учасник процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої знято або погашено у встановленому законом порядку
          Статус: Активна
          Дата створення: 11-02-2025, 18:34:47
          7. Вчинення корупційних правопорушень
          Застосовується до:
          Переможця тендеру
          Стосується:
          Закупівлі
          Законодавство:
          Юридичною особою підтверджується, що
          1 - Керівника учасника процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією
          Статус: Активна
          Дата створення: 11-02-2025, 18:34:47
          Відомості про учасника процедури закупівлі не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
          Статус: Активна
          Дата створення: 11-02-2025, 18:34:47
          Фізичною особою підтверджується, що
          2 - Учасника процедури закупівлі не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов'язаного з корупцією
          Статус: Активна
          Дата створення: 11-02-2025, 18:34:47
          8. Наявність не виконаних зобов'язань за раніше укладеним договором
          Застосовується до:
          Учасника процедури
          Стосується:
          Закупівлі
          Законодавство:
          При відсутності не виконаних зобов'язань за раніше укладеним договором підтверджується, що
          1 - Учасник процедури закупівлі не мав з цим самим замовником договорів достроково розірваних через невиконання (учасником) своїх зобов'язань через що було застосовано санкції у вигляді штрафів та/або відшкодування збитків
          Статус: Активна
          Дата створення: 11-02-2025, 18:34:47
          При наявності не виконаних зобов'язань за раніше укладеним договором підтверджується, що
          2 - Учасник процедури закупівлі вжив заходів для доведення своєї надійності, а саме: сплатив або зобовʼязався сплатити відповідні зобовʼязання та відшкодування завданих збитків
          Статус: Активна
          Дата створення: 11-02-2025, 18:34:47
          9. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
          Застосовується до:
          Замовника
          Стосується:
          Закупівлі
          Законодавство:
          Підтверджується, що
          1 - Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
          Статус: Активна
          Дата створення: 11-02-2025, 18:34:47
          10. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
          Застосовується до:
          Замовника
          Стосується:
          Закупівлі
          Законодавство:
          Підтверджується, що
          1 - Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
          Статус: Активна
          Дата створення: 11-02-2025, 18:34:47
          1. Забезпечення виконання договору про закупівлю
          Застосовується до:
          Переможця тендеру
          Стосується:
          Лоту Послуги з технічного обслуговування автоматичної установки пожежної сигналізації та цілодобового спостереження за її роботою (ДК 021:2015:504100002 Послуги з ремонту і технічного обслуговування вимірювальних, випробувальних і контрольних приладів)
          Законодавство:
          При наданні забезпечення підтверджується, що
          1 - Сума забезпечення виконання Договору про закупівлю становить % від ціни цього Договору про закупівлю
          5
          Пошук... відсоток
          відсоток
          Замовником вимагається не пізніше дати укладення договору внесення Учасником-переможцем забезпечення виконання договору у формі грошової застави у розмірі 5 відсотків вартості договору. Забезпечення виконання договору про закупівлю вноситься на реєстраційний рахунок замовника не пізніше, ніж в передостанній день, що передує даті укладення договору про закупівлю. Валютою забезпечення виконання договору про закупівлю є гривня. Строк дії забезпечення виконання договору повинен відповідати строку дії договору про закупівлю. Усі витрати, пов’язані з поданням забезпечення виконання договору, здійснюються за рахунок Учасника. Замовник повертає забезпечення виконання договору про закупівлю після виконання учасником-переможцем зобов’язань за договором, а також у разі визнання судом результатів процедури закупівлі або договору про закупівлю недійсними та у випадках, передбачених статтею 43 Закону, а також згідно з умовами, зазначеними в договорі, але не пізніше ніж протягом п’яти банківських днів з дня настання зазначених обставин. Кошти, що надійшли як забезпечення виконання договору (у разі, якщо вони не повертаються), підлягають перерахуванню до відповідного бюджету. Умови надання забезпечення виконання договору про закупівлю визначаються Законом, договором про закупівлю та договором застави грошових коштів, який укладається між замовником та учасником-переможцем у письмовій формі до дати укладення договору про закупівлю за формою встановленою Додатком 10 до тендерної документації. Порядок укладення договору застави грошових коштів. З метою своєчасного оформлення договору застави грошових коштів та внесення учасником-переможцем забезпечення виконання договору у формі грошової застави учасник-переможець протягом 3 календарних днів з дати оприлюднення повідомлення про намір укласти договір про закупівлю надає замовнику в двох примірниках підписаний зі своєї сторони оригінал договору застави грошових коштів за формою, яка встановлена Додатком 10 цієї тендерної документації, разом із копіями документів, що підтверджують повноваження підписанта договору застави грошових коштів. Від імені учасника договір застави підписується керівником або уповноваженою ним особою. Повноваження керівника підтверджуються засвідченою підписом уповноваженої особи та печаткою учасника копією його статуту (або іншого установчого документу) та документів підтверджуючих повноваження керівника (протокол, наказ, інше). У разі, коли договір застави підписується іншою уповноваженою особою, додатково надається засвідчена печаткою учасника копія довіреності підписана керівником учасника. У разі, якщо установчими документами або змістом довіреності передбачено погодження (схвалення, дозвіл, інше) та/або надання повноважень на підписання правочину іншим органом управління (нагляду, контролю і т.д.) учасника, надаються засвідчені аналогічним чином копії документів, якими надано таке погодження (схвалення, дозвіл, інше) та/або повноваження підписанта договору застави з боку учасника. Датою отримання замовником договору застави із копіями документів, що підтверджують повноваження підписанта договору, вважається дата реєстрації замовником, яка зазначається на супровідному листі (складається учасником в довільній формі) до вказаних вище документів. Замовник протягом одного робочого дня з дня отримання договору застави від учасника, повертає один підписаний та зареєстрований примірник договору застави учаснику. У разі невідповідності поданих учасником договору застави та документів, що підтверджують повноваження підписанта договору, вимогам тендерної документації, або надання договору пізніше зазначеного терміну, замовник не несе відповідальності за несвоєчасне отримання учасником підписаного примірника договору застави для здійснення оплати.
          Статус: Активна
          Дата створення: 11-02-2025, 18:34:47
          Способи підтвердження:
          Документ
          Зазначено в п.6 розділу VI Тендерної документації
          Зазначено в п.6 розділу VI Тендерної документації
          Зазначено в п.6 розділу VI Тендерної документації
          Статус: Активна
          Дата створення: 11-02-2025, 18:34:47
          Форма забезпечення
          Іншій формі
          Грошова застава у розмірі 5 відсотків вартості договору
          Статус: Активна
          Дата створення: 11-02-2025, 18:34:47
          2. Мова (мови) тендерної пропозиції
          Застосовується до:
          Учасника процедури
          Стосується:
          Закупівлі
          Законодавство:
          Підтверджується, що
          1 - Мова тендерної пропозиції : Українська
          Статус: Активна
          Дата створення: 11-02-2025, 18:34:47
          1. Наявність фінансової спроможності
          Застосовується до:
          Учасника процедури
          Стосується:
          Лоту Послуги з технічного обслуговування автоматичної установки пожежної сигналізації та цілодобового спостереження за її роботою (ДК 021:2015:504100002 Послуги з ремонту і технічного обслуговування вимірювальних, випробувальних і контрольних приладів)
          Законодавство:
          Підтверджується, що
          1 - Наявність фінансової спроможності
          Статус: Активна
          Дата створення: 11-02-2025, 18:34:47
          Способи підтвердження:
          Документ
          Зазначено в пункті 17 додатку 7 до тендерної документації
          2. Наявність досвіду виконання аналогічного договору
          Застосовується до:
          Учасника процедури
          Стосується:
          Лоту Послуги з технічного обслуговування автоматичної установки пожежної сигналізації та цілодобового спостереження за її роботою (ДК 021:2015:504100002 Послуги з ремонту і технічного обслуговування вимірювальних, випробувальних і контрольних приладів)
          Законодавство:
          Підтверджується, що
          1 - Наявність досвіду виконання аналогічного договору
          Статус: Активна
          Дата створення: 11-02-2025, 18:34:47
          Способи підтвердження:
          Документ
          Зазначено в пункті 3 додатку 2 до тендерної документації
          3. Наявність працівників відповідної кваліфікації
          Застосовується до:
          Учасника процедури
          Стосується:
          Лоту Послуги з технічного обслуговування автоматичної установки пожежної сигналізації та цілодобового спостереження за її роботою (ДК 021:2015:504100002 Послуги з ремонту і технічного обслуговування вимірювальних, випробувальних і контрольних приладів)
          Законодавство:
          Підтверджується, що
          1 - Наявність працівників відповідної кваліфікації
          Статус: Активна
          Дата створення: 11-02-2025, 18:34:47
          Способи підтвердження:
          Документ
          Зазначено в пункті 2 додатку 2 до тендерної документації
          4. Наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій
          Застосовується до:
          Учасника процедури
          Стосується:
          Лоту Послуги з технічного обслуговування автоматичної установки пожежної сигналізації та цілодобового спостереження за її роботою (ДК 021:2015:504100002 Послуги з ремонту і технічного обслуговування вимірювальних, випробувальних і контрольних приладів)
          Законодавство:
          Підтверджується, що
          1 - Наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій
          Статус: Активна
          Дата створення: 11-02-2025, 18:34:47
          Способи підтвердження:
          Документ
          Зазначено в пункті 1 додатку 2 до тендерної документації
          ПОДАТИ ПРОПОЗИЦІЮ