Період оскарження умов закупівлі - по 16-02-2025, 00:00
| Статус: | Завершена закупівля |
| Бюджет: | 290 500 UAH (з ПДВ) |
| Вид предмету закупівлі: | Послуги |
| Мінімальний крок аукціону: | 1 452,50 UAH |
| Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
| Замовник: | Тернопільська загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів №13 імені Андрія Юркевича Тернопільської міської ради Тернопільської області |
| ЄДРПОУ: | 39964974 Досьє YouControl |
| Контактна особа: | Копанська Любов |
| Телефон: | 380984702717 |
| E-mail: | kopanska1991@ukr.net |
| Місцезнаходження: | 46006, Україна, Тернопільська область,Тернопіль, ВУЛИЦЯ КНЯЗЯ ОСТРОЗЬКОГО, будинок 51 |
3 |
Відповідно до п. 43 Особливостей: Якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим, ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або відсутності інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції). Невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо. 1. Перелік виявлених невідповідностей: 1.1. Згідно вимог пп. 2. п. 1 Додатку 1 до тендерної документації, учасник у складі тендерної пропозиції, для підтвердження відповідності кваліфікаційним критеріям (Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору) встановленим замовником відповідно до ст. 16 Закону України «Про публічні закупівлі» повинен надати: - Довідка в довільній формі, з інформацією про повне виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) (не менше одного договору) із зазначенням номеру, дати та суми договору. - Надати копію виконаного договору з усіма додатками. - Надати позитивний відгук від контрагента про виконання договору та акти виконаних робіт. Інформація надається про повністю виконаний договір, строк дії якого закінчено. (Аналогічним вважається договір відповідно до предмету закупівлі, на встановлення (монтаж) або капітальний/поточний ремонт системи опалення). Разом з тим, Учасник ПП "ДУДАР" надав Довідку, копію договору з додатком, позитивний відгук та акт виконаних робіт, предмет договору «Капітальний ремонт будівлі – усунення аварійної ситуації (водопостачання на горищі) Тернопільської загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів № 13 ім. Андрія Юркевича ТМР за адресою: вул. Кн. Острозького, 51 в м. Тернополі», що не відповідає вимогам до аналогічного договору. 1.2. Згідно вимог пп. 4. п. 2 Додатку 1 до тендерної документації, учасник у складі тендерної пропозиції повинен надати: Виписку чи/або витяг з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань. Разом з тим, Учасник ПП "ДУДАР" не надав у своїй пропозиції Виписку чи/або витяг з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань. 2. Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: 2.1. Відповідно до вимог пп. 2. п. 1 Додатку 1 до тендерної документації. 2.2. Відповідно до вимог пп. 4. п. 2 Додатку 1 до тендерної документації. 3. Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: Учаснику ПП "ДУДАР" надати/завантажити з урахуванням зауважень Замовника: 3.1. - Довідка в довільній формі, з інформацією про повне виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) (не менше одного договору) із зазначенням номеру, дати та суми договору. - Надати копію виконаного договору з усіма додатками. - Надати позитивний відгук від контрагента про виконання договору та акти виконаних робіт. Інформація надається про повністю виконаний договір, строк дії якого закінчено. Предмет аналогічного договору має бути на встановлення (монтаж) або капітальний/поточний ремонт системи опалення. 3.2. Виписку чи/або витяг з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.