Закупівлю оголошено - 11-02-2025, 17:42. Дата останніх змін - 10-03-2025, 08:56

Послуги з ТО оргтехніки та заправки картриджів

Послуги з ТО оргтехніки та заправки картриджів... Державна закупівля - UA-2025-02-11-015126-a Послуги з ТО оргтехніки та заправки картриджів від замовника ВІННИЦЬКА ФІЛІЯ ТОВАРИСТВА З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ГАЗОРОЗПОДІЛЬНІ МЕРЕЖІ УКРАЇНИ" від 2/11/2025 на онлайн торговельному майданчику в Україні ➤ e-tender.ua. E-tender logo
Оголошення про проведення.pdf
Закупівля: UA-2025-02-11-015126-a / на ProZorro / на DoZorro
Рядок плану закупівлі та обґрунтування: UA-P-2025-02-11-018491-a
Період уточнень
Триває
Завершився
з 11-02-2025, 17:42
по 17-02-2025, 15:00
Період подачі пропозицій
Очікується
Триває
Завершився
з 17-02-2025, 16:00
по 20-02-2025, 16:00
Аукціон Період аукціонів
Завершився
з 21-02-2025, 13:37
по 21-02-2025, 14:00

Спрощена закупівля
Статус:Завершена закупівля
Бюджет:
232906.67
232 906,67 UAH (з ПДВ)
Вид предмету закупівлі:Послуги
Мінімальний крок аукціону:1 164,53 UAH
Оцінка пропозицій:За вартістю придбання
Розгляд пропозицій:Поступовий
Мінімальна кількість пропозицій:1
Наявність прекваліфікації:Ні
Замовник:ВІННИЦЬКА ФІЛІЯ ТОВАРИСТВА З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ГАЗОРОЗПОДІЛЬНІ МЕРЕЖІ УКРАЇНИ"
ЄДРПОУ:45165321 Досьє YouControl
Контактна особа:Яна Матвєєва
Телефон:+380673578385
E-mail:yana.melnyk@grmu.com.ua
Місцезнаходження:
21012, Україна, Вінницька область,Вінницький р-н місто Вінниця, пров.Широцького Костя будинок 24
0



+ Лоти з моїми пропозиціями + відкрити всі - закрити всі
+ -
Завершено
Послуги з ТО оргтехніки та зап ...
232 906,67 UAH (з ПДВ)
Аукціон очікується з Аукціон очікується з Аукціон триває з Аукціон відбувся 21-02-2025, 13:37
+-
Позиції
Конкретна назва предмета закупівліКількість / Од.виміруАдреса доставки / Строк поставки/виконання робіт/надання послуг:Класифікатор ДК 021:2015 (CPV)Класифікатори

Послуги з ТО оргтехніки та заправки картриджів

1
послуга
Україна Вінницька область
по 31-12-2025
50310000-1
Технічне обслуговування і ремонт офісної техніки


+-
Пропозиції

Кваліфікація Учасників

Інформація про Переможця
Протокол визначення переможця закупівлі та намір укласти договір про закупівлю.pdf
Рішення підписано
Ім'я:
ТОВ "ТОРГОВИЙ ДІМ "АЛЬФА І ОМЕГА"   Досьє YouControl
Строк розгляду пропозиції:
з 21-02-2025 по 01-03-2025
Статус:
учасник виграв закупівлю
Контактна інформація:
Україна, Вінницька область, місто Вінниця, ВУЛИЦЯ 600-РІЧЧЯ, будинок 17, 21000, Наталія Дробович
Остаточна пропозиція:
130 677 UAH, з ПДВ
Первинна пропозиція:
130 677 UAH, з ПДВ
Документи пропозиції:
Документи рішення:
Дата акцепта:
04-03-2025, 15:25

Повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей

Дата публікації: 25-02-25, 08:58:03
24

Під час розгляду пропозиції Учасника спрощеної закупівлі за предметом - Послуги з ТО оргтехніки та заправки картриджів за кодом ДК 021:2015: 50310000-1 «Технічне обслуговування і ремонт офісної техніки», ідентифікатор закупівлі №UA-2025-02-11-015126-a ТОВ "ТОРГОВИЙ ДІМ "АЛЬФА І ОМЕГА" (далі – Учасник), виявлено невідповідність в інформації, що подана Учасником у пропозиції, а саме: 1. Учасником не надано підписаний перелік та кількість офісної техніки, що наявна у Замовника, а також орієнтовна кількість послуг, наведені у Таблиці 1 Додатку 3 Документації спрощеної закупівлі (далі-Документація), який вимагався пунктом 4 розділу «Документи, що має надати учасник у складі пропозиції, для підтвердження відповідності товару (роботи чи послуги), що він пропонує, вимогам про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі» додатку 2 Документації. Для усунення невідповідності, Учасник протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей повинен завантажити в електронній системі закупівель: 1. Підписаний перелік та кількість офісної техніки, що наявна у Замовника, а також орієнтовна кількість послуг, наведені у Таблиці 1 Додатку 3 Документації спрощеної закупівлі.

Кінцева дата та час усунення невідповідностей: 26-02-25, 08:58:03
Договір
Договір опубліковано
Системний номер договору:
UA-2025-02-11-015126-a-a1
Номер договору:
ВФ/110/2-Р-НД-213/25
Дата підписання договору:
10-03-2025, 08:52
Строк дії договору:
з 10-03-2025 по 31-12-2025
130 677 UAH
Ціна договору
108 897,50 UAH
Ціна договору без ПДВ

Пропозиції Учасників

Пропозицію подав:
ТОВ "ТОРГОВИЙ ДІМ "АЛЬФА І ОМЕГА"   Досьє YouControl
Остаточна пропозиція:
130 677 UAH, з ПДВ
Первинна пропозиція:
130 677 UAH, з ПДВ
Інформація про субпідрядника:
-
Підпис:
підписано
Дата та час подання пропозиції:
20-02-2025, 12:28:41
Документи:
Тип документа:

Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.

Пропозицію подав:
ПП Інтехсервіс-В   Досьє YouControl
Остаточна пропозиція:
155 000 UAH, з ПДВ
Первинна пропозиція:
159 424 UAH, з ПДВ
Інформація про субпідрядника:
-
Підпис:
підписано
Дата та час подання пропозиції:
19-02-2025, 14:42:11
Документи:
Тип документа:

Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.

+ -
Документи тендеру
Тип документа: Оголошення про проведення закупівлі
    Файл
    Тип
    Приватність
    Стан
    Дата та час
    Дії
    Оголошення про проведення закупівлі
    публічнийЕкспортовано:11-02-2025, 17:42:38
      Тип документа: Тендерна документація
        Файл
        Тип
        Приватність
        Стан
        Дата та час
        Дії
        Тендерна документація
        публічнийЕкспортовано:11-02-2025, 17:42:19
        Тендерна документація
        публічнийЕкспортовано:11-02-2025, 17:42:19
        Тендерна документація
        публічнийЕкспортовано:11-02-2025, 17:42:19
          Тип документа: Проект договору
            Файл
            Тип
            Приватність
            Стан
            Дата та час
            Дії
            Проект договору
            публічнийЕкспортовано:11-02-2025, 17:42:19
              ПОДАТИ ПРОПОЗИЦІЮ