Період оскарження умов закупівлі - по 16-02-2025, 00:00
| Статус: | Завершена закупівля |
| Бюджет: | 35 400 UAH (з ПДВ) |
| Вид предмету закупівлі: | Послуги |
| Мінімальний крок аукціону: | 177 UAH |
| Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
| Замовник: | КЕЛЬМЕНЕЦЬКА СЕЛИЩНА РАДА ДНІСТРОВСЬКОГО РАЙОНУ ЧЕРНІВЕЦЬКОЇ ОБЛАСТІ |
| ЄДРПОУ: | 04417010 Досьє YouControl |
| Контактна особа: | Алла Накай |
| Телефон: | +380963436738 |
| E-mail: | tender.rada-kelm@ukr.net |
| Місцезнаходження: | 60100, Україна, Чернівецька область,селище Кельменці, ПЛ. ЦЕНТРАЛЬНА, будинок 4 |
0 |
Гарантійний лист про санкції зареєстрований 2024 роком; довідки: про гарантійний термін експлуатації; про дотримання вимог з охорони праці, екології та пожежної безпеки, довідка ДСТУ; довідка про наявність матеріально-технічної бази; довідка по п.47 Особливостей, довідка про використання печатки; про наявність відповідних кваліфікованих працівників; про субпідрядників; довідки щодо виданої ліцензії; довідка про якість матеріалів, які будуть використані для надання послуг - датовані 2024 роком. А також проект договору, тендерна пропозиція та технічні вимоги також зареєстровані під вихідним номером 2024 року. Пропонуємо Вам виправити протягом 24 годин невідповідності, а саме: виправити на всі вище перелічені документи реєстрацію з 2024 року на 2025 рік.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.