Період оскарження умов закупівлі - по 16-02-2025, 00:00
| Статус: | Завершена закупівля |
| Бюджет: | 480 000 UAH (з ПДВ) |
| Вид предмету закупівлі: | Послуги |
| Мінімальний крок аукціону: | 2 400 UAH |
| Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
| Замовник: | Комунальне некомерційне підприємство "Обласна клінічна лікарня Івано-Франківської обласної ради" |
| ЄДРПОУ: | 01993150 Досьє YouControl |
| Контактна особа: | Лабич Наталія Степанівна |
| Телефон: | +380661030345 |
| E-mail: | v.zakupivli0@gmail.com |
| Місцезнаходження: | 76008, Україна, Івано-Франківська область,Івано-Франківськ, вулиця Федьковича, будинок 91 |
3 |
Вимога про усунення невідповідностей: Згідно з Додатку № 5 до тендерної документації Перелік документів та/або інформації, які подаються Учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції», п.7.1 Додаток №2 ЗАГАЛЬНІ ВИМОГИ ДО ПРЕДМЕТУ ЗАКУПІВЛІ до закупівлі на підтвердження Учасник повинен надати згідно із п.3. Учасник повинен підтвердити наявність сервісного центру в м.Івано-Франківську. На підтвердження надати копію документа щодо права власності або копію діючого договору оренди. Якщо учасник співпрацює з партнерським сервісним центром який розташований на території м. Івано-Франківська, надати копію діючого договору про співпрацю та лист-гарантія партнерського сервісного центру щодо надання послуг відповідно до предмету закупівлі адресований замовнику, виданий не раніше дати оприлюднення процедури закупівлі із зазначенням номеру даної закупівлі. Учасником на виконання цієї вимоги у складі тендерної пропозиції надано не в повному обсязі, згідно із п. 3. Учасник повинен підтвердити наявність сервісного центру в м.Івано-Франківську. На підтвердження надати копію документа щодо права власності або копію діючого договору оренди. Якщо учасник співпрацює з партнерським сервісним центром який розташований на території м. Івано-Франківська, надати копію діючого договору про співпрацю та лист-гарантія партнерського сервісного центру щодо надання послуг відповідно до предмету закупівлі адресований замовнику, виданий не раніше дати оприлюднення процедури закупівлі із зазначенням номеру даної закупівлі. Для усунення зазначеної невідповідності Учаснику необхідно надати в повному обсязі, в строк, згідно із п.3. Учасник повинен підтвердити наявність сервісного центру в м.Івано-Франківську. На підтвердження надати копію документа щодо права власності або копію діючого договору оренди. Якщо учасник співпрацює з партнерським сервісним центром який розташований на території м. Івано-Франківська, надати копію діючого договору про співпрацю та лист-гарантія партнерського сервісного центру щодо надання послуг відповідно до предмету закупівлі адресований замовнику, виданий не раніше дати оприлюднення процедури закупівлі із зазначенням номеру даної закупівлі. Вимога про усунення невідповідностей: Згідно з Додатку № 5 до тендерної документації Перелік документів та/або інформації, які подаються Учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції», Документи та інформація, які підтверджують відповідність Учасника кваліфікаційним критеріям до закупівлі на підтвердження Учасник повинен надати: п.4. Учасник повинен підтвердити наявність кваліфікованого персоналу, сертифікатами технічних фахівців, для обслуговування наявного обладнання у замовника згідно технічних вимог (додаток №1), що підтверджує кваліфікацію для обслуговування та заправки нових гарантійних пристроїв згідно технічних вимог замовкина (додаток №1). Учасником на виконання цієї вимоги у складі тендерної пропозиції надано не в повному обсязі, згідно із п. 4. Учасник повинен підтвердити наявність кваліфікованого персоналу, сертифікатами технічних фахівців, для обслуговування наявного обладнання у замовника згідно технічних вимог (додаток №1), що підтверджує кваліфікацію для обслуговування та заправки нових гарантійних пристроїв згідно технічних вимог замовкина (додаток №1). Для усунення зазначеної невідповідності Учаснику необхідно надати в повному обсязі, в строк, згідно із п. 4. Учасник повинен підтвердити наявність кваліфікованого персоналу, сертифікатами технічних фахівців, для обслуговування наявного обладнання у замовника згідно технічних вимог (додаток №1), що підтверджує кваліфікацію для обслуговування та заправки нових гарантійних пристроїв згідно технічних вимог замовкина (додаток №1). Вимога про усунення невідповідностей: Згідно з Додатку № 5 до тендерної документації Перелік документів та/або інформації, які подаються Учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції», Документи та інформація, які підтверджують відповідність Учасника кваліфікаційним критеріям до закупівлі на підтвердження Учасник повинен надати: п.1.1 Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) , а саме : наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (на підтвердження відповідності встановленому критерію Учасник надає копії виконаного договору (договорів) щодо поставки товару, аналогічного предмету закупівлі, та документів, що підтверджують його виконання (лист-відгук про виконання договору або накладні або акти приймання-передачі наданих послуг тощо). Учасником на виконання цієї вимоги у складі тендерної пропозиції надано не в повному обсязі, згідно з Додатку № 5 до тендерної документації Перелік документів та/або інформації, які подаються Учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції», Документи та інформація, які підтверджують відповідність Учасника кваліфікаційним критеріям, п.1.1 Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) , а саме : - наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (на підтвердження відповідності встановленому критерію Учасник надає копії виконаного договору (договорів) щодо поставки товару, аналогічного предмету закупівлі, та документів, що підтверджують його виконання (лист-відгук про виконання договору або накладні або акти приймання-передачі наданих послуг тощо). Для усунення зазначеної невідповідності Учаснику необхідно надати в повному обсязі, в строк, документи згідно з Додатку № 5 до тендерної документації Перелік документів та/або інформації, які подаються Учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції», Документи та інформація, які підтверджують відповідність Учасника кваліфікаційним критеріям п.1.1 Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів): - наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (на підтвердження відповідності встановленому критерію Учасник надає копії виконаного договору (договорів) щодо поставки товару, аналогічного предмету закупівлі, та документів, що підтверджують його виконання (лист-відгук про виконання договору або накладні або акти приймання-передачі наданих послуг тощо).
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.