Закупівлю оголошено - 10-02-2025, 15:49. Дата останніх змін - 28-02-2025, 18:57

Послуги з технічного обслуговування протипожежної сигналізації в закладах освіти Обухівської селищної ради Дніпровського району Дніпропетровської області (код ДК 021:2015 50410000-2 – Послуги з ремонту і технічного обслуговування вимірювальних, випробувальних і контрольних приладів)

Послуги з технічного обслуговування протипожежної сигналізації в закладах освіти Обухівської селищної ради Дніпровського району Дніпропетровської обла... Державна закупівля - UA-2025-02-10-011918-a Послуги з технічного обслуговування протипожежної сигналізації в закладах освіти Обухівської селищної ради Дніпровського району Дніпропетровської області (код ДК 021:2015 50410000-2 – Послуги з ремонту і технічного обслуговування вимірювальних, випробувальних і контрольних приладів) від замовника КОМУНАЛЬНА УСТАНОВА "ЦЕНТР ФІНАНСОВО-ГОСПОДАРСЬКОГО ОБСЛУГОВУВАННЯ ЗАКЛАДІВ ОСВІТИ" ОБУХІВСЬКОЇ СЕЛИЩНОЇ РАДИ ДНІПРОВСЬКОГО РАЙОНУ ДНІПРОПЕТРОВСЬКОЇ ОБЛАСТІ від 2/10/2025 на онлайн торговельному майданчику в Україні ➤ e-tender.ua. E-tender logo
Оголошення про проведення.pdf
Закупівля: UA-2025-02-10-011918-a / на ProZorro / на DoZorro
Рядок плану закупівлі та обґрунтування: UA-P-2025-02-10-013692-a
Період уточнень
Триває
Завершився
з 10-02-2025, 15:49
по 15-02-2025, 00:00
Період подачі пропозицій
Очікується
Триває
Завершився
з 10-02-2025, 15:49
по 18-02-2025, 00:00
Аукціон Період аукціонів
Аукціон не відбувся

Період оскарження умов закупівлі - по 15-02-2025, 00:00

Відкриті торги з особливостями
Статус:Завершена закупівля
Бюджет:
128388
128 388 UAH (з ПДВ)
Вид предмету закупівлі:Послуги
Мінімальний крок аукціону:641,94 UAH
Оцінка пропозицій:За вартістю придбання
Забезпечення пропозиції:3 209,70 UAH Отримати банківську гарантію
Замовник:КОМУНАЛЬНА УСТАНОВА "ЦЕНТР ФІНАНСОВО-ГОСПОДАРСЬКОГО ОБСЛУГОВУВАННЯ ЗАКЛАДІВ ОСВІТИ" ОБУХІВСЬКОЇ СЕЛИЩНОЇ РАДИ ДНІПРОВСЬКОГО РАЙОНУ ДНІПРОПЕТРОВСЬКОЇ ОБЛАСТІ
ЄДРПОУ:43919587 Досьє YouControl
Контактна особа:Сердюк Зоя Володимирівна
Телефон:380976225204
E-mail:fesc_obuhrada@ukr.net
Місцезнаходження:
52030, Україна, Дніпропетровська область,Дніпровський район селище міського типу Обухівка, ВУЛИЦЯ Центральна, будинок 35
2



+ Лоти з моїми пропозиціями + відкрити всі - закрити всі
+ -
Завершено
Послуги з технічного обслугову ...
128 388 UAH (з ПДВ)
+-
Позиції
Конкретна назва предмета закупівліКількість / Од.виміруАдреса доставки / Строк поставки/виконання робіт/надання послуг:Класифікатор ДК 021:2015 (CPV)Класифікатори

Послуги з технічного обслуговування протипожежної сигналізації в КЗ Обухівський заклад дошкільної освіти (ясла-садок) «Орлятко» Обухівської селищної ради Дніпровського району Дніпропетровської області

11
послуга
Україна Відповідно до документації
по 31-12-2025
50410000-2
Послуги з ремонту і технічного обслуговування вимірювальних, випробувальних і контрольних приладів


Конкретна назва предмета закупівліКількість / Од.виміруАдреса доставки / Строк поставки/виконання робіт/надання послуг:Класифікатор ДК 021:2015 (CPV)Класифікатори

Послуги з технічного обслуговування протипожежної сигналізації в КЗ Обухівський заклад дошкільної освіти (ясла-садок) «Мрія» Обухівської селищної ради Дніпровського району Дніпропетровської області

11
послуга
Україна Відповідно до документації
по 31-12-2025
50410000-2
Послуги з ремонту і технічного обслуговування вимірювальних, випробувальних і контрольних приладів


Конкретна назва предмета закупівліКількість / Од.виміруАдреса доставки / Строк поставки/виконання робіт/надання послуг:Класифікатор ДК 021:2015 (CPV)Класифікатори

Послуги з технічного обслуговування протипожежної сигналізації в Горянівській гімназії Обухівської селищної ради Дніпровського району Дніпропетровської області

11
послуга
Україна Відповідно до документації
по 31-12-2025
50410000-2
Послуги з ремонту і технічного обслуговування вимірювальних, випробувальних і контрольних приладів


Конкретна назва предмета закупівліКількість / Од.виміруАдреса доставки / Строк поставки/виконання робіт/надання послуг:Класифікатор ДК 021:2015 (CPV)Класифікатори

Послуги з технічного обслуговування протипожежної сигналізації в Миколаївській гімназії Обухівської селищної ради Дніпровського району Дніпропетровської області

11
послуга
Україна Відповідно до документації
по 31-12-2025
50410000-2
Послуги з ремонту і технічного обслуговування вимірювальних, випробувальних і контрольних приладів


Конкретна назва предмета закупівліКількість / Од.виміруАдреса доставки / Строк поставки/виконання робіт/надання послуг:Класифікатор ДК 021:2015 (CPV)Класифікатори

Послуги з технічного обслуговування протипожежної сигналізації в Обухівському ліцеї Обухівської селищної ради Дніпровського району Дніпропетровської області

11
послуга
Україна Відповідно до документації
по 31-12-2025
50410000-2
Послуги з ремонту і технічного обслуговування вимірювальних, випробувальних і контрольних приладів


Конкретна назва предмета закупівліКількість / Од.виміруАдреса доставки / Строк поставки/виконання робіт/надання послуг:Класифікатор ДК 021:2015 (CPV)Класифікатори

Послуги з технічного обслуговування протипожежної сигналізації в Обухівській гімназії Обухівської селищної ради Дніпровського району Дніпропетровської області

11
послуга
Україна Відповідно до документації
по 31-12-2025
50410000-2
Послуги з ремонту і технічного обслуговування вимірювальних, випробувальних і контрольних приладів


Конкретна назва предмета закупівліКількість / Од.виміруАдреса доставки / Строк поставки/виконання робіт/надання послуг:Класифікатор ДК 021:2015 (CPV)Класифікатори

Послуги з технічного обслуговування протипожежної сигналізації в Комунальний позашкільний навчальний заклад «Центр еколого-натуралістичної творчості учнівської молоді» Обухівської селищної ради Дніпровського району Дніпропетровської області

11
послуга
Україна Відповідно до документації
по 31-12-2025
50410000-2
Послуги з ремонту і технічного обслуговування вимірювальних, випробувальних і контрольних приладів


+-
Пропозиції

Кваліфікація Учасників

Інформація про Переможця
Протокол визначення переможця закупівлі та намір укласти договір про закупівлю.pdf
Рішення підписано
Ім'я:
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ПРОТИПОЖЕЖНИЙ ЦЕНТР "ПАЛЛАДІУМ"   Досьє YouControl
Строк розгляду пропозиції:
з 18-02-2025 по 26-02-2025
Статус:
учасник виграв закупівлю
Контактна інформація:
Україна, , , , , Олег Солодкий
Остаточна пропозиція:
128 380,56 UAH, з ПДВ
Документи пропозиції:
Документи рішення:
Дата акцепта:
20-02-2025, 19:35
Період подачі оскарження:
по 26-02-2025, 00:00
Договір
Договір опубліковано
Системний номер договору:
UA-2025-02-10-011918-a-b1
Номер договору:
2502-25-1/87
Дата підписання договору:
26-02-2025, 16:00
Строк дії договору:
з 26-02-2025 по 31-12-2025
Інформація про підписанта покупця
ПІБ підписанта:
Капацин Інна Володимирівна
E-mail підписанта:
fesc_obuhrada@ukr.net
Посада підписанта:
Директор Центру
Підписант діє на підставі:
Статуту
Номер IBAN:
288201720344260003000161037
Телефон підписанта:
380503214417
128 380,56 UAH
Ціна договору
106 983,80 UAH
Ціна договору без ПДВ

Пропозиції Учасників

Пропозицію подав:
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ПРОТИПОЖЕЖНИЙ ЦЕНТР "ПАЛЛАДІУМ"   Досьє YouControl
Остаточна пропозиція:
128 380,56 UAH, з ПДВ
Інформація про субпідрядника:
без субпідрядника
Підпис:
підписано
Дата та час подання пропозиції:
17-02-2025, 14:01:30
Документи:
Тип документа:
1. Наявність не виконаних зобов'язань за раніше укладеним договором
При відсутності не виконаних зобов'язань за раніше укладеним договором підтверджується, що
Учасник процедури закупівлі не мав з цим самим замовником договорів достроково розірваних через невиконання (учасником) своїх зобов'язань через що було застосовано санкції у вигляді штрафів та/або відшкодування збитків
2. Вчинення корупційних правопорушень
Юридичною особою підтверджується, що
Керівника учасника процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією
Доказ:
Документ
Відомості про учасника процедури закупівлі не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
Доказ:
Документ
3. Вчинення економічних правопорушень
Підтверджується, що
Учасник процедури закупівлі протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів торгів, аукціонів, конкурсів, тендерів
4. Вчинення кримінальних правопорушень
Юридичною особою підтверджується, що
Керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
5. Порушення справи про банкрутство
Підтверджується, що
Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
6. Вчинення правопорушень, повʼязаних із застосуванням санкцій
Підтверджується, що
Учасник процедури закупівлі не є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України "Про санкції"
7. Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Юридичною особою підтверджується, що
Керівника учасника процедури закупівлі, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
8. Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі
Резидентом підтверджується, що
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань"
1. Мова (мови) тендерної пропозиції
Підтверджується, що
Мова тендерної пропозиції: Українська
2. Забезпечення тендерних пропозицій
Учасник підтверджує, що
Вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій
1. Наявність працівників відповідної кваліфікації
Підтверджується, що
• довідка в довільній формі, що підтверджує наявність працівників відповідної кваліфікації, що мають необхідні знання та досвід для надання послуг. • Копія або витяг із форми 1ДФ за останній звітний період для підтвердження офіційного працевлаштування осіб, що будуть залучені для надання послуг.
2. Наявність досвіду виконання аналогічного договору
Підтверджується, що
• Оригінали відгуків на відповідних бланках від замовників, з якими укладено договори. В відгуку повинні бути вказані: дата укладання, номер договору, сума договору з урахуванням всіх додаткових угод стосовно якого надається відгук. • Довідка (Зразок №1) з власноручним підписом уповноваженої особи Учасника та завірена печаткою (у разі наявності) з інформацією про наявність досвіду виконання аналогічного договору (договорів) із зазначенням назви підприємства, номеру телефону, ініціалів та прізвища особи, відповідальної за закупівлю, з підтверджуючими документами ( копії не менше одного договору).
Доказ:
Документ
Доказ:
Документ

Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.

+ -
Документи тендеру
Тип документа: Оголошення про проведення закупівлі
    Файл
    Тип
    Приватність
    Стан
    Дата та час
    Дії
    Оголошення про проведення закупівлі
    публічнийЕкспортовано:10-02-2025, 15:50:11
      Тип документа: Тендерна документація
        Файл
        Тип
        Приватність
        Стан
        Дата та час
        Дії
        Тендерна документація
        публічнийЕкспортовано:10-02-2025, 15:27:27
        Тендерна документація
        публічнийЕкспортовано:10-02-2025, 15:28:06
        Тендерна документація
        публічнийЕкспортовано:10-02-2025, 15:28:06
        Тендерна документація
        публічнийЕкспортовано:10-02-2025, 15:28:06
        Тендерна документація
        публічнийЕкспортовано:10-02-2025, 15:28:06
        Тендерна документація
        публічнийЕкспортовано:10-02-2025, 15:28:06
        Тендерна документація
        публічнийЕкспортовано:10-02-2025, 15:28:06
          Тип документа: Проект договору
            Файл
            Тип
            Приватність
            Стан
            Дата та час
            Дії
            Проект договору
            публічнийЕкспортовано:10-02-2025, 15:28:23
              Інші
                Файл
                Тип
                Приватність
                Стан
                Дата та час
                Дії
                Інший
                публічнийЕкспортовано:10-02-2025, 15:32:26
                  Електронні тендерні вимоги
                  1. Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі
                  Застосовується до:
                  Учасника процедури
                  Стосується:
                  Закупівлі
                  Законодавство:
                  Резидентом підтверджується, що
                  1 - У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань"
                  Статус: Активна
                  Дата створення: 10-02-2025, 15:47:25
                  Нерезидентом підтверджується, що
                  2 - Учасник процедури закупівлі є нерезидентом
                  Статус: Активна
                  Дата створення: 10-02-2025, 15:47:25
                  2. Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
                  Застосовується до:
                  Переможця тендеру
                  Стосується:
                  Закупівлі
                  Законодавство:
                  Юридичною особою підтверджується, що
                  1 - Керівника учасника процедури закупівлі, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
                  Статус: Активна
                  Дата створення: 10-02-2025, 15:47:25
                  Способи підтвердження:
                  Документ
                  Фізичною особою підтверджується, що
                  2 - Учасника процедури закупівлі не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов'язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
                  Статус: Активна
                  Дата створення: 10-02-2025, 15:47:25
                  Способи підтвердження:
                  Документ
                  3. Вчинення правопорушень, повʼязаних із застосуванням санкцій
                  Застосовується до:
                  Учасника процедури
                  Стосується:
                  Закупівлі
                  Законодавство:
                  Підтверджується, що
                  1 - Учасник процедури закупівлі не є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України "Про санкції"
                  Статус: Активна
                  Дата створення: 10-02-2025, 15:47:25
                  4. Порушення справи про банкрутство
                  Застосовується до:
                  Переможця тендеру
                  Стосується:
                  Закупівлі
                  Законодавство:
                  Підтверджується, що
                  1 - Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
                  Статус: Активна
                  Дата створення: 10-02-2025, 15:47:25
                  5. Вчинення кримінальних правопорушень
                  Застосовується до:
                  Переможця тендеру
                  Стосується:
                  Закупівлі
                  Законодавство:
                  Юридичною особою підтверджується, що
                  1 - Керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
                  Статус: Активна
                  Дата створення: 10-02-2025, 15:47:25
                  Способи підтвердження:
                  Документ
                  Фізичною особою підтверджується, що
                  2 - Учасник процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої знято або погашено у встановленому законом порядку
                  Статус: Активна
                  Дата створення: 10-02-2025, 15:47:25
                  Способи підтвердження:
                  Документ
                  6. Вчинення економічних правопорушень
                  Застосовується до:
                  Учасника процедури
                  Стосується:
                  Закупівлі
                  Законодавство:
                  Підтверджується, що
                  1 - Учасник процедури закупівлі протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів торгів, аукціонів, конкурсів, тендерів
                  Статус: Активна
                  Дата створення: 10-02-2025, 15:47:25
                  7. Вчинення корупційних правопорушень
                  Застосовується до:
                  Переможця тендеру
                  Стосується:
                  Закупівлі
                  Законодавство:
                  Юридичною особою підтверджується, що
                  1 - Керівника учасника процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією
                  Статус: Активна
                  Дата створення: 10-02-2025, 15:47:25
                  Способи підтвердження:
                  Документ
                  Відомості про учасника процедури закупівлі не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
                  Статус: Активна
                  Дата створення: 10-02-2025, 15:47:25
                  Способи підтвердження:
                  Документ
                  Фізичною особою підтверджується, що
                  2 - Учасника процедури закупівлі не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов'язаного з корупцією
                  Статус: Активна
                  Дата створення: 10-02-2025, 15:47:25
                  Способи підтвердження:
                  Документ
                  8. Наявність не виконаних зобов'язань за раніше укладеним договором
                  Застосовується до:
                  Учасника процедури
                  Стосується:
                  Закупівлі
                  Законодавство:
                  При відсутності не виконаних зобов'язань за раніше укладеним договором підтверджується, що
                  1 - Учасник процедури закупівлі не мав з цим самим замовником договорів достроково розірваних через невиконання (учасником) своїх зобов'язань через що було застосовано санкції у вигляді штрафів та/або відшкодування збитків
                  Статус: Активна
                  Дата створення: 10-02-2025, 15:47:25
                  Способи підтвердження:
                  Документ
                  При наявності не виконаних зобов'язань за раніше укладеним договором підтверджується, що
                  2 - Учасник процедури закупівлі вжив заходів для доведення своєї надійності, а саме: сплатив або зобовʼязався сплатити відповідні зобовʼязання та відшкодування завданих збитків
                  Статус: Активна
                  Дата створення: 10-02-2025, 15:47:25
                  Способи підтвердження:
                  Документ
                  9. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
                  Застосовується до:
                  Замовника
                  Стосується:
                  Закупівлі
                  Законодавство:
                  Підтверджується, що
                  1 - Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
                  Статус: Активна
                  Дата створення: 10-02-2025, 15:47:25
                  10. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
                  Застосовується до:
                  Замовника
                  Стосується:
                  Закупівлі
                  Законодавство:
                  Підтверджується, що
                  1 - Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
                  Статус: Активна
                  Дата створення: 10-02-2025, 15:47:25
                  1. Забезпечення тендерних пропозицій
                  Застосовується до:
                  Учасника процедури
                  Стосується:
                  Лоту Послуги з технічного обслуговування протипожежної сигналізації в закладах освіти Обухівської селищної ради Дніпровського району Дніпропетровської області
                  Законодавство:
                  Учасник підтверджує, що
                  1 - Вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій
                  Повний опис умов та розміру надання забезпечення:
                  Тендерна пропозиція супроводжується документом, що підтверджує внесення забезпечення тендерної пропозиції (електронна безвідклична банківська гарантія, під час розміщення документів в електронному варіанті з накладанням електронного підпису банківської установи, що видала гарантію). Учасник надає замовнику забезпечення у вигляді гарантії, виданої банком, яка повинна супроводжуватися копією документу, що підтверджує повноваження особи, яка підписала гарантію, та копією дозвільного документу на здійснення операцій з надання банківських гарантій, який видано установі, що видала гарантію та копією платіжного документа, що підтверджує перерахування коштів на тендерне забезпечення (покриття за гарантією), завіреними печаткою установи, яка видала платіжний документ, та підписом уповноваженої особи цієї установи. У разі якщо тендерні пропозиції подаються стосовно частини предмета закупівлі (лота), розмір забезпечення тендерної пропозиції/пропозиції встановлюється замовником виходячи з очікуваної вартості предмета закупівлі щодо кожної його частини (лота). Розмір забезпечення становить: 3 209,70 грн.
                  Статус: Активна
                  Дата створення: 10-02-2025, 15:47:25
                  Способи підтвердження:
                  Документ
                  2. Мова (мови) тендерної пропозиції
                  Застосовується до:
                  Учасника процедури
                  Стосується:
                  Закупівлі
                  Законодавство:
                  Підтверджується, що
                  1 - Мова тендерної пропозиції : Українська
                  Статус: Активна
                  Дата створення: 10-02-2025, 15:47:25
                  1. Наявність досвіду виконання аналогічного договору
                  Застосовується до:
                  Учасника процедури
                  Стосується:
                  Лоту Послуги з технічного обслуговування протипожежної сигналізації в закладах освіти Обухівської селищної ради Дніпровського району Дніпропетровської області
                  Законодавство:
                  Підтверджується, що
                  1 - • Оригінали відгуків на відповідних бланках від замовників, з якими укладено договори. В відгуку повинні бути вказані: дата укладання, номер договору, сума договору з урахуванням всіх додаткових угод стосовно якого надається відгук. • Довідка (Зразок №1) з власноручним підписом уповноваженої особи Учасника та завірена печаткою (у разі наявності) з інформацією про наявність досвіду виконання аналогічного договору (договорів) із зазначенням назви підприємства, номеру телефону, ініціалів та прізвища особи, відповідальної за закупівлю, з підтверджуючими документами ( копії не менше одного договору).
                  Статус: Активна
                  Дата створення: 10-02-2025, 15:47:25
                  Способи підтвердження:
                  Документ
                  Оригінали відгуків на відповідних бланках від замовників, з якими укладено договори. В відгуку повинні бути вказані: дата укладання, номер договору, сума договору з урахуванням всіх додаткових угод стосовно якого надається відгук.
                  Документ
                  Довідка (Зразок №1) з власноручним підписом уповноваженої особи Учасника та завірена печаткою (у разі наявності) з інформацією про наявність досвіду виконання аналогічного договору (договорів) із зазначенням назви підприємства, номеру телефону, ініціалів та прізвища особи, відповідальної за закупівлю, з підтверджуючими документами ( копії не менше одного договору).
                  2. Наявність працівників відповідної кваліфікації
                  Застосовується до:
                  Учасника процедури
                  Стосується:
                  Лоту Послуги з технічного обслуговування протипожежної сигналізації в закладах освіти Обухівської селищної ради Дніпровського району Дніпропетровської області
                  Законодавство:
                  Підтверджується, що
                  1 - • довідка в довільній формі, що підтверджує наявність працівників відповідної кваліфікації, що мають необхідні знання та досвід для надання послуг. • Копія або витяг із форми 1ДФ за останній звітний період для підтвердження офіційного працевлаштування осіб, що будуть залучені для надання послуг.
                  Статус: Активна
                  Дата створення: 10-02-2025, 15:47:25
                  Способи підтвердження:
                  Документ
                  довідка в довільній формі, що підтверджує наявність працівників відповідної кваліфікації, що мають необхідні знання та досвід для надання послуг.
                  Документ
                  Копія або витяг із форми 1ДФ за останній звітний період для підтвердження офіційного працевлаштування осіб, що будуть залучені для надання послуг.
                  ПОДАТИ ПРОПОЗИЦІЮ