Закупівлю оголошено - 10-02-2025, 14:02. Дата останніх змін - 10-02-2025, 14:02

Технічне обслуговування і ремонт вогнегасників

Технічне обслуговування і ремонт вогнегасників... Державна закупівля - UA-2025-02-10-008604-a Технічне обслуговування і ремонт вогнегасників від замовника ПРИВАТНЕ АКЦІОНЕРНЕ ТОВАРИСТВО "ЛЬВІВОБЛЕНЕРГО" від 2/10/2025 на онлайн торговельному майданчику в Україні ➤ e-tender.ua. E-tender logo
Закупівля: UA-2025-02-10-008604-a / на ProZorro / на DoZorro
Рядок плану закупівлі та обґрунтування: UA-P-2025-02-10-009415-a
Період уточнень
Триває
Завершився
з 10-02-2025, 14:02
по 15-02-2025, 00:00
Період подачі пропозицій
Очікується
Триває
Завершився
з 10-02-2025, 14:02
по 18-02-2025, 09:00
Аукціон Період аукціонів
Буде визначено після завершення періоду уточнень

Період оскарження умов закупівлі - по 15-02-2025, 00:00

Проект договору про закупівлю міститься в тендерній документації

Відкриті торги з особливостями
Статус:Очікування пропозицій
Бюджет:
551374.8
551 374,80 UAH (з ПДВ)
Вид предмету закупівлі:Послуги
Мінімальний крок аукціону:5 513,75 UAH
Оцінка пропозицій:За вартістю придбання
Замовник:ПРИВАТНЕ АКЦІОНЕРНЕ ТОВАРИСТВО "ЛЬВІВОБЛЕНЕРГО"
ЄДРПОУ:00131587 Досьє YouControl
Контактна особа:Соколов Володимир Михайлович
Телефон:380322392367
E-mail:loetender@gmail.com
Місцезнаходження:
79026, Україна, Львівська область,Львів, вул. Козельницька, буд. 3
1



+ Лоти з моїми пропозиціями + відкрити всі - закрити всі
+ -
Активний
Технічне обслуговування і ремо ...
551 374,80 UAH (з ПДВ)
+-
Позиції
Конкретна назва предмета закупівліКількість / Од.виміруАдреса доставки / Строк поставки/виконання робіт/надання послуг:Класифікатор ДК 021:2015 (CPV)Класифікатори

Технічне діагностування порошкового вогнегасника ВП-1

28
послуга
79052 Україна Львівська область Львів вул. Сяйво, буд. 10
по 31-12-2025
50413200-5
Послуги з ремонту і технічного обслуговування протипожежного обладнання


Конкретна назва предмета закупівліКількість / Од.виміруАдреса доставки / Строк поставки/виконання робіт/надання послуг:Класифікатор ДК 021:2015 (CPV)Класифікатори

Технічне діагностування порошкового вогнегасника ВП-2

589
послуга
79052 Україна Львівська область Львів вул. Сяйво, буд. 10
по 31-12-2025
50413200-5
Послуги з ремонту і технічного обслуговування протипожежного обладнання


Конкретна назва предмета закупівліКількість / Од.виміруАдреса доставки / Строк поставки/виконання робіт/надання послуг:Класифікатор ДК 021:2015 (CPV)Класифікатори

Технічне діагностування порошкового вогнегасника ВП-3

15
послуга
79052 Україна Львівська область Львів вул. Сяйво, буд. 10
по 31-12-2025
50413200-5
Послуги з ремонту і технічного обслуговування протипожежного обладнання


Конкретна назва предмета закупівліКількість / Од.виміруАдреса доставки / Строк поставки/виконання робіт/надання послуг:Класифікатор ДК 021:2015 (CPV)Класифікатори

Технічне діагностування порошкового вогнегасника ВП-5

715
послуга
79052 Україна Львівська область Львів вул. Сяйво, буд. 10
по 31-12-2025
50413200-5
Послуги з ремонту і технічного обслуговування протипожежного обладнання


Конкретна назва предмета закупівліКількість / Од.виміруАдреса доставки / Строк поставки/виконання робіт/надання послуг:Класифікатор ДК 021:2015 (CPV)Класифікатори

Технічне діагностування порошкового вогнегасника ВП-6

140
послуга
79052 Україна Львівська область Львів вул. Сяйво, буд. 10
по 31-12-2025
50413200-5
Послуги з ремонту і технічного обслуговування протипожежного обладнання


Конкретна назва предмета закупівліКількість / Од.виміруАдреса доставки / Строк поставки/виконання робіт/надання послуг:Класифікатор ДК 021:2015 (CPV)Класифікатори

Технічне діагностування порошкового вогнегасника ВП-9

108
послуга
79052 Україна Львівська область Львів вул. Сяйво, буд. 10
по 31-12-2025
50413200-5
Послуги з ремонту і технічного обслуговування протипожежного обладнання


Конкретна назва предмета закупівліКількість / Од.виміруАдреса доставки / Строк поставки/виконання робіт/надання послуг:Класифікатор ДК 021:2015 (CPV)Класифікатори

Технічне діагностування вуглекислотного вогнегасника ВВК - 1,4

40
послуга
79052 Україна Львівська область Львів вул. Сяйво, буд. 10
по 31-12-2025
50413200-5
Послуги з ремонту і технічного обслуговування протипожежного обладнання


Конкретна назва предмета закупівліКількість / Од.виміруАдреса доставки / Строк поставки/виконання робіт/надання послуг:Класифікатор ДК 021:2015 (CPV)Класифікатори

Технічне діагностування вуглекислотного вогнегасника ВВК - 2

32
послуга
79052 Україна Львівська область Львів вул. Сяйво, буд. 10
по 31-12-2025
50413200-5
Послуги з ремонту і технічного обслуговування протипожежного обладнання


Конкретна назва предмета закупівліКількість / Од.виміруАдреса доставки / Строк поставки/виконання робіт/надання послуг:Класифікатор ДК 021:2015 (CPV)Класифікатори

Технічне діагностування вуглекислотного вогнегасника ВВК – 3,5

765
послуга
79052 Україна Львівська область Львів вул. Сяйво, буд. 10
по 31-12-2025
50413200-5
Послуги з ремонту і технічного обслуговування протипожежного обладнання


Конкретна назва предмета закупівліКількість / Од.виміруАдреса доставки / Строк поставки/виконання робіт/надання послуг:Класифікатор ДК 021:2015 (CPV)Класифікатори

Технічне діагностування вуглекислотного вогнегасника ВВК – 5

50
послуга
79052 Україна Львівська область Львів вул. Сяйво, буд. 10
по 31-12-2025
50413200-5
Послуги з ремонту і технічного обслуговування протипожежного обладнання


Конкретна назва предмета закупівліКількість / Од.виміруАдреса доставки / Строк поставки/виконання робіт/надання послуг:Класифікатор ДК 021:2015 (CPV)Класифікатори

Дефектація порошкових та вуглекислотних вогнегасників

160
послуга
79052 Україна Львівська область Львів вул. Сяйво, буд. 10
по 31-12-2025
50413200-5
Послуги з ремонту і технічного обслуговування протипожежного обладнання


Конкретна назва предмета закупівліКількість / Од.виміруАдреса доставки / Строк поставки/виконання робіт/надання послуг:Класифікатор ДК 021:2015 (CPV)Класифікатори

Технічне обслуговування порошкового вогнегасника ВП-1

21
послуга
79052 Україна Львівська область Львів вул. Сяйво, буд. 10
по 31-12-2025
50413200-5
Послуги з ремонту і технічного обслуговування протипожежного обладнання


Конкретна назва предмета закупівліКількість / Од.виміруАдреса доставки / Строк поставки/виконання робіт/надання послуг:Класифікатор ДК 021:2015 (CPV)Класифікатори

Технічне обслуговування порошкового вогнегасника ВП-2

515
послуга
79052 Україна Львівська область Львів вул. Сяйво, буд. 10
по 31-12-2025
50413200-5
Послуги з ремонту і технічного обслуговування протипожежного обладнання


Конкретна назва предмета закупівліКількість / Од.виміруАдреса доставки / Строк поставки/виконання робіт/надання послуг:Класифікатор ДК 021:2015 (CPV)Класифікатори

Технічне обслуговування порошкового вогнегасника ВП-3

13
послуга
79052 Україна Львівська область Львів вул. Сяйво, буд. 10
по 31-12-2025
50413200-5
Послуги з ремонту і технічного обслуговування протипожежного обладнання


Конкретна назва предмета закупівліКількість / Од.виміруАдреса доставки / Строк поставки/виконання робіт/надання послуг:Класифікатор ДК 021:2015 (CPV)Класифікатори

Технічне обслуговування порошкового вогнегасника ВП-5

665
послуга
79052 Україна Львівська область Львів вул. Сяйво, буд. 10
по 31-12-2025
50413200-5
Послуги з ремонту і технічного обслуговування протипожежного обладнання


Конкретна назва предмета закупівліКількість / Од.виміруАдреса доставки / Строк поставки/виконання робіт/надання послуг:Класифікатор ДК 021:2015 (CPV)Класифікатори

Технічне обслуговування порошкового вогнегасника ВП-6

115
послуга
79052 Україна Львівська область Львів вул. Сяйво, буд. 10
по 31-12-2025
50413200-5
Послуги з ремонту і технічного обслуговування протипожежного обладнання


Конкретна назва предмета закупівліКількість / Од.виміруАдреса доставки / Строк поставки/виконання робіт/надання послуг:Класифікатор ДК 021:2015 (CPV)Класифікатори

Технічне обслуговування порошкового вогнегасника ВП-9

90
послуга
79052 Україна Львівська область вул. Сяйво, буд. 10
по 31-12-2025
50413200-5
Послуги з ремонту і технічного обслуговування протипожежного обладнання


Конкретна назва предмета закупівліКількість / Од.виміруАдреса доставки / Строк поставки/виконання робіт/надання послуг:Класифікатор ДК 021:2015 (CPV)Класифікатори

Технічне обслуговування вуглекислотного вогнегасника ВВК - 1,4

30
послуга
79052 Україна Львівська область вул. Сяйво, буд. 10
по 31-12-2025
50413200-5
Послуги з ремонту і технічного обслуговування протипожежного обладнання


Конкретна назва предмета закупівліКількість / Од.виміруАдреса доставки / Строк поставки/виконання робіт/надання послуг:Класифікатор ДК 021:2015 (CPV)Класифікатори

Технічне обслуговування вуглекислотного вогнегасника ВВК - 2

27
послуга
79052 Україна Львівська область вул. Сяйво, буд. 10
по 31-12-2025
50413200-5
Послуги з ремонту і технічного обслуговування протипожежного обладнання


Конкретна назва предмета закупівліКількість / Од.виміруАдреса доставки / Строк поставки/виконання робіт/надання послуг:Класифікатор ДК 021:2015 (CPV)Класифікатори

Технічне обслуговування вуглекислотного вогнегасника ВВК - 3,5

715
послуга
79052 Україна Львівська область вул. Сяйво, буд. 10
по 31-12-2025
50413200-5
Послуги з ремонту і технічного обслуговування протипожежного обладнання


Конкретна назва предмета закупівліКількість / Од.виміруАдреса доставки / Строк поставки/виконання робіт/надання послуг:Класифікатор ДК 021:2015 (CPV)Класифікатори

Технічне обслуговування вуглекислотного вогнегасника ВВК - 5

45
послуга
79052 Україна Львівська область вул. Сяйво, буд. 10
по 31-12-2025
50413200-5
Послуги з ремонту і технічного обслуговування протипожежного обладнання


Конкретна назва предмета закупівліКількість / Од.виміруАдреса доставки / Строк поставки/виконання робіт/надання послуг:Класифікатор ДК 021:2015 (CPV)Класифікатори

Заміна порошку вогнегасника типу ВП

1 370
кілограм
79052 Україна Львівська область вул. Сяйво, буд. 10
по 31-12-2025
50413200-5
Послуги з ремонту і технічного обслуговування протипожежного обладнання


Конкретна назва предмета закупівліКількість / Од.виміруАдреса доставки / Строк поставки/виконання робіт/надання послуг:Класифікатор ДК 021:2015 (CPV)Класифікатори

Ремонт вентиля вогнегасника типу ВВК/Ремонт головки вогнегасника типу ВП

38
послуга
79052 Україна Львівська область вул. Сяйво, буд. 10
по 31-12-2025
50413200-5
Послуги з ремонту і технічного обслуговування протипожежного обладнання


Конкретна назва предмета закупівліКількість / Од.виміруАдреса доставки / Строк поставки/виконання робіт/надання послуг:Класифікатор ДК 021:2015 (CPV)Класифікатори

Заміна запірно-пускового пристрою вогнегасника типу ВВК

118
послуга
79052 Україна Львівська область вул. Сяйво, буд. 10
по 31-12-2025
50413200-5
Послуги з ремонту і технічного обслуговування протипожежного обладнання


Конкретна назва предмета закупівліКількість / Од.виміруАдреса доставки / Строк поставки/виконання робіт/надання послуг:Класифікатор ДК 021:2015 (CPV)Класифікатори

Заміна запірно-пускового пристрою вогнегасника типу ВП

158
послуга
79052 Україна Львівська область вул. Сяйво, буд. 10
по 31-12-2025
50413200-5
Послуги з ремонту і технічного обслуговування протипожежного обладнання


Конкретна назва предмета закупівліКількість / Од.виміруАдреса доставки / Строк поставки/виконання робіт/надання послуг:Класифікатор ДК 021:2015 (CPV)Класифікатори

Заміна чеки (запобіжника) вогнегасника

152
послуга
79052 Україна Львівська область вул. Сяйво, буд. 10
по 31-12-2025
50413200-5
Послуги з ремонту і технічного обслуговування протипожежного обладнання


Конкретна назва предмета закупівліКількість / Од.виміруАдреса доставки / Строк поставки/виконання робіт/надання послуг:Класифікатор ДК 021:2015 (CPV)Класифікатори

Заміна розтруба вогнегасника типу ВВК

140
послуга
79052 Україна Львівська область вул. Сяйво, буд. 10
по 31-12-2025
50413200-5
Послуги з ремонту і технічного обслуговування протипожежного обладнання


Конкретна назва предмета закупівліКількість / Од.виміруАдреса доставки / Строк поставки/виконання робіт/надання послуг:Класифікатор ДК 021:2015 (CPV)Класифікатори

Заміна розтруба вогнегасника типу ВП

120
послуга
79052 Україна Львівська область вул. Сяйво, буд. 10
по 31-12-2025
50413200-5
Послуги з ремонту і технічного обслуговування протипожежного обладнання


Конкретна назва предмета закупівліКількість / Од.виміруАдреса доставки / Строк поставки/виконання робіт/надання послуг:Класифікатор ДК 021:2015 (CPV)Класифікатори

Заміна мембрани вогнегасника

70
послуга
79052 Україна Львівська область вул. Сяйво, буд. 10
по 31-12-2025
50413200-5
Послуги з ремонту і технічного обслуговування протипожежного обладнання


Конкретна назва предмета закупівліКількість / Од.виміруАдреса доставки / Строк поставки/виконання робіт/надання послуг:Класифікатор ДК 021:2015 (CPV)Класифікатори

Заміна індикатора тиску (манометра) вогнегасника

155
послуга
79052 Україна Львівська область вул. Сяйво, буд. 10
по 31-12-2025
50413200-5
Послуги з ремонту і технічного обслуговування протипожежного обладнання


Конкретна назва предмета закупівліКількість / Од.виміруАдреса доставки / Строк поставки/виконання робіт/надання послуг:Класифікатор ДК 021:2015 (CPV)Класифікатори

Заміна сопла вогнегасника

175
послуга
79052 Україна Львівська область вул. Сяйво, буд. 10
по 31-12-2025
50413200-5
Послуги з ремонту і технічного обслуговування протипожежного обладнання


Конкретна назва предмета закупівліКількість / Од.виміруАдреса доставки / Строк поставки/виконання робіт/надання послуг:Класифікатор ДК 021:2015 (CPV)Класифікатори

Заміна ущільнюючого кільця вогнегасника між запірно-пусковим пристроєм та корпусом

280
послуга
79052 Україна Львівська область вул. Сяйво, буд. 10
по 31-12-2025
50413200-5
Послуги з ремонту і технічного обслуговування протипожежного обладнання


Конкретна назва предмета закупівліКількість / Од.виміруАдреса доставки / Строк поставки/виконання робіт/надання послуг:Класифікатор ДК 021:2015 (CPV)Класифікатори

Заміна вуглекислоти вогнегасників типу ВВК

830
кілограм
79052 Україна Львівська область вул. Сяйво, буд. 10
по 31-12-2025
50413200-5
Послуги з ремонту і технічного обслуговування протипожежного обладнання


Конкретна назва предмета закупівліКількість / Од.виміруАдреса доставки / Строк поставки/виконання робіт/надання послуг:Класифікатор ДК 021:2015 (CPV)Класифікатори

Заміна трубки вогнегасника

105
послуга
79052 Україна Львівська область вул. Сяйво, буд. 10
по 31-12-2025
50413200-5
Послуги з ремонту і технічного обслуговування протипожежного обладнання


Конкретна назва предмета закупівліКількість / Од.виміруАдреса доставки / Строк поставки/виконання робіт/надання послуг:Класифікатор ДК 021:2015 (CPV)Класифікатори

Ремонт ручки вогнегасника

85
послуга
79052 Україна Львівська область вул. Сяйво, буд. 10
по 31-12-2025
50413200-5
Послуги з ремонту і технічного обслуговування протипожежного обладнання


Конкретна назва предмета закупівліКількість / Од.виміруАдреса доставки / Строк поставки/виконання робіт/надання послуг:Класифікатор ДК 021:2015 (CPV)Класифікатори

Фарбування вогнегасника типу ВП-1 з наклеюванням етикетки

9
послуга
79052 Україна Львівська область вул. Сяйво, буд. 10
по 31-12-2025
50413200-5
Послуги з ремонту і технічного обслуговування протипожежного обладнання


Конкретна назва предмета закупівліКількість / Од.виміруАдреса доставки / Строк поставки/виконання робіт/надання послуг:Класифікатор ДК 021:2015 (CPV)Класифікатори

Фарбування вогнегасника типу ВП-2, ВВК-1,4 з наклеюванням етикетки

150
послуга
79052 Україна Львівська область вул. Сяйво, буд. 10
по 31-12-2025
50413200-5
Послуги з ремонту і технічного обслуговування протипожежного обладнання


Конкретна назва предмета закупівліКількість / Од.виміруАдреса доставки / Строк поставки/виконання робіт/надання послуг:Класифікатор ДК 021:2015 (CPV)Класифікатори

Фарбування вогнегасника ВП-5, ВВК-2 з наклеюванням етикетки

80
послуга
79052 Україна Львівська область вул. Сяйво, буд. 10
по 31-12-2025
50413200-5
Послуги з ремонту і технічного обслуговування протипожежного обладнання


Конкретна назва предмета закупівліКількість / Од.виміруАдреса доставки / Строк поставки/виконання робіт/надання послуг:Класифікатор ДК 021:2015 (CPV)Класифікатори

Фарбування вогнегасника ВП-6 з наклеюванням етикетки

20
послуга
79052 Україна Львівська область вул. Сяйво, буд. 10
по 31-12-2025
50413200-5
Послуги з ремонту і технічного обслуговування протипожежного обладнання


Конкретна назва предмета закупівліКількість / Од.виміруАдреса доставки / Строк поставки/виконання робіт/надання послуг:Класифікатор ДК 021:2015 (CPV)Класифікатори

Фарбування вогнегасника ВП-9, ВВК-3,5 з наклеюванням етикетки

95
послуга
79052 Україна Львівська область вул. Сяйво, буд. 10
по 31-12-2025
50413200-5
Послуги з ремонту і технічного обслуговування протипожежного обладнання


Конкретна назва предмета закупівліКількість / Од.виміруАдреса доставки / Строк поставки/виконання робіт/надання послуг:Класифікатор ДК 021:2015 (CPV)Класифікатори

Фарбування вогнегасника ВВК-5 з наклеюванням етикетки

8
послуга
79052 Україна Львівська область вул. Сяйво, буд. 10
по 31-12-2025
50413200-5
Послуги з ремонту і технічного обслуговування протипожежного обладнання


+-
Пропозиції
+ -
Документи тендеру
Тип документа: Тендерна документація
    Файл
    Тип
    Приватність
    Стан
    Дата та час
    Дії
    Тендерна документація
    публічнийЕкспортовано:10-02-2025, 14:01:33
      Тип документа: Оголошення про проведення закупівлі
        Файл
        Тип
        Приватність
        Стан
        Дата та час
        Дії
        Оголошення про проведення закупівлі
        публічнийЕкспортовано:10-02-2025, 14:02:44
          Електронні тендерні вимоги
          1. Наявність не виконаних зобов'язань за раніше укладеним договором
          Застосовується до:
          Учасника процедури
          Стосується:
          Закупівлі
          Законодавство:
          При відсутності не виконаних зобов'язань за раніше укладеним договором підтверджується, що
          1 - Учасник процедури закупівлі не мав з цим самим замовником договорів достроково розірваних через невиконання (учасником) своїх зобов'язань через що було застосовано санкції у вигляді штрафів та/або відшкодування збитків
          Статус: Активна
          Дата створення: 10-02-2025, 14:01:10
          Способи підтвердження:
          Документ
          При наявності не виконаних зобов'язань за раніше укладеним договором підтверджується, що
          2 - Учасник процедури закупівлі вжив заходів для доведення своєї надійності, а саме: сплатив або зобовʼязався сплатити відповідні зобовʼязання та відшкодування завданих збитків
          Статус: Активна
          Дата створення: 10-02-2025, 14:01:10
          Способи підтвердження:
          Документ
          2. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
          Застосовується до:
          Замовника
          Стосується:
          Закупівлі
          Законодавство:
          Підтверджується, що
          1 - Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
          Статус: Активна
          Дата створення: 10-02-2025, 14:01:10
          3. Вчинення корупційних правопорушень
          Застосовується до:
          Переможця тендеру
          Стосується:
          Закупівлі
          Законодавство:
          Юридичною особою підтверджується, що
          1 - Відомості про учасника процедури закупівлі не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
          Статус: Активна
          Дата створення: 10-02-2025, 14:01:10
          Способи підтвердження:
          Документ
          Керівника учасника процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією
          Статус: Активна
          Дата створення: 10-02-2025, 14:01:10
          Способи підтвердження:
          Документ
          Фізичною особою підтверджується, що
          2 - Учасника процедури закупівлі не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов'язаного з корупцією
          Статус: Активна
          Дата створення: 10-02-2025, 14:01:10
          Способи підтвердження:
          Документ
          4. Вчинення економічних правопорушень
          Застосовується до:
          Учасника процедури
          Стосується:
          Закупівлі
          Законодавство:
          Підтверджується, що
          1 - Учасник процедури закупівлі протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів торгів, аукціонів, конкурсів, тендерів
          Статус: Активна
          Дата створення: 10-02-2025, 14:01:10
          5. Вчинення кримінальних правопорушень
          Застосовується до:
          Переможця тендеру
          Стосується:
          Закупівлі
          Законодавство:
          Фізичною особою підтверджується, що
          1 - Учасник процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої знято або погашено у встановленому законом порядку
          Статус: Активна
          Дата створення: 10-02-2025, 14:01:10
          Способи підтвердження:
          Документ
          Юридичною особою підтверджується, що
          2 - Керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
          Статус: Активна
          Дата створення: 10-02-2025, 14:01:10
          Способи підтвердження:
          Документ
          6. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
          Застосовується до:
          Замовника
          Стосується:
          Закупівлі
          Законодавство:
          Підтверджується, що
          1 - Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
          Статус: Активна
          Дата створення: 10-02-2025, 14:01:10
          7. Порушення справи про банкрутство
          Застосовується до:
          Переможця тендеру
          Стосується:
          Закупівлі
          Законодавство:
          Підтверджується, що
          1 - Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
          Статус: Активна
          Дата створення: 10-02-2025, 14:01:10
          8. Вчинення правопорушень, повʼязаних із застосуванням санкцій
          Застосовується до:
          Учасника процедури
          Стосується:
          Закупівлі
          Законодавство:
          Підтверджується, що
          1 - Учасник процедури закупівлі не є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України "Про санкції"
          Статус: Активна
          Дата створення: 10-02-2025, 14:01:10
          9. Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
          Застосовується до:
          Переможця тендеру
          Стосується:
          Закупівлі
          Законодавство:
          Фізичною особою підтверджується, що
          1 - Учасника процедури закупівлі не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов'язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
          Статус: Активна
          Дата створення: 10-02-2025, 14:01:10
          Способи підтвердження:
          Документ
          Юридичною особою підтверджується, що
          2 - Керівника учасника процедури закупівлі, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
          Статус: Активна
          Дата створення: 10-02-2025, 14:01:10
          Способи підтвердження:
          Документ
          10. Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі
          Застосовується до:
          Учасника процедури
          Стосується:
          Закупівлі
          Законодавство:
          Резидентом підтверджується, що
          1 - У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань"
          Статус: Активна
          Дата створення: 10-02-2025, 14:01:10
          Нерезидентом підтверджується, що
          2 - Учасник процедури закупівлі є нерезидентом
          Статус: Активна
          Дата створення: 10-02-2025, 14:01:10
          1. Мова (мови) тендерної пропозиції
          Застосовується до:
          Учасника процедури
          Стосується:
          Закупівлі
          Законодавство:
          Підтверджується, що
          1 - Мова тендерної пропозиції
          Статус: Активна
          Дата створення: 10-02-2025, 14:01:10
          2. Забезпечення виконання договору про закупівлю
          Застосовується до:
          Переможця тендеру
          Стосується:
          Лоту Технічне обслуговування і ремонт вогнегасників
          Законодавство:
          При наданні забезпечення підтверджується, що
          1 - Сума забезпечення виконання Договору про закупівлю становить % від ціни цього Договору про закупівлю
          2,00
          Пошук... відсоток
          відсоток
          Статус: Активна
          Дата створення: 10-02-2025, 14:01:10
          Способи підтвердження:
          Документ
          Строк дії гарантії перевищує строк дії Договору про закупівлю на
          5
          Пошук... день
          день
          Статус: Активна
          Дата створення: 10-02-2025, 14:01:10
          Способи підтвердження:
          Документ
          Форма забезпечення
          Іншій формі
          Статус: Активна
          Дата створення: 10-02-2025, 14:01:10
          Способи підтвердження:
          Документ
          Забезпечення виконання договору про закупівлю надається переможцем процедури закупівлі в якості гарантії виконання своїх зобов’язань за договором про закупівлю. Розмір забезпечення виконання договору про закупівлю становить 2 (два)% вартості договору. Вид забезпечення виконання договору про закупівлю – застава, у вигляді грошових коштів, які перераховуються переможцем процедури закупівлі, не пізніше дати укладання договору про закупівлю. Документом, що підтверджує внесення переможцем процедури закупівлі забезпечення виконання договору про закупівлю являється платіжне доручення з відміткою банку про здійснення платежу на рахунок замовника. Платіжне доручення подається одночасно з примірниками підписаного з боку переможця процедури закупівлі договору про закупівлю. Застава вноситься на поточний рахунок замовника, з зазначенням в платіжному дорученні: отримувач - ПрАТ «Львівобленерго», код в ЄДРПОУ 00131587, п/р UA 62 339500 0000026009443120003 у АТ «Таскомбанк», в графі «Призначення платежу»: «Забезпечення виконання договору на закупівлю « Технічне обслуговування і ремонт вогнегасників (код ДК 021:2015 -50410000-2), без ПДВ ». У разі якщо переможець процедури закупівлі є нерезидентом, він може надати забезпечення виконання договору у національній грошовій одиниці України – гривні на суму 2 (два)% вартості договору в еквіваленті, що перерахована на дату оформлення застави за офіційним курсом Національного банку України. Замовник повертає забезпечення виконання договору про закупівлю не пізніше ніж протягом 5 (п’яти) днів з дня настання зазначених обставин: - після виконання переможцем процедури закупівлі договору про закупівлю; - за рішенням суду щодо повернення забезпечення договору у випадку визнання результатів процедури закупівлі недійсними або договору про закупівлю нікчемним; - у випадках, передбачених пунктом 21 Особливостей; - згідно з умовами, зазначеними в договорі про закупівлю. Усі витрати, пов’язані з наданням забезпечення виконання договору про закупівлю, здійснюються за рахунок коштів переможця процедури закупівлі. У разі невиконання або неналежного виконання переможцем процедури закупівлі своїх зобов’язань за договором про закупівлю (як повністю так і частково), кошти, що надійшли в якості забезпечення виконання договору про закупівлю, не повертаються переможцю процедури закупівлі та перераховуються на рахунок замовника.
          Статус: Активна
          Дата створення: 10-02-2025, 14:01:10
          Способи підтвердження:
          Документ
          1. Наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій
          Застосовується до:
          Учасника процедури
          Стосується:
          Лоту Технічне обслуговування і ремонт вогнегасників
          Законодавство:
          Підтверджується, що
          1 - - власна довідка про наявність пунктів технічного обслуговування та ремонту вогнегасників у м. Львові (із зазначенням юридичної та фізичної адреси; П.І.Б., посади керівника, телефону, e-mail). Довідка надається в довільній формі. Мінімальна кваліфікаційна вимога - наявність одного пункту технічного обслуговування та ремонту вогнегасників у м. Львові. Довідка повинна супроводжуватись: - документами, що підтверджують наявність пунктів технічного обслуговування вогнегасників у м. Львові (витягом або довідкою з єдиного реєстру права власності на нерухоме майно, договором оренди приміщення тощо). У разі, якщо договір оренди будівлі або іншої капітальної споруди (їх окремої частини), укладений між учасником та власником будівлі або іншої капітальної споруди (їх окремої частини), строком на 3 (три) роки і більше, такий договір підлягає обов’язковому нотаріальному посвідченню відповідно до ч. 2 ст. 793 Цивільного кодексу України. Документи повинні бути чинними на дату подання тендерних пропозицій. Для підтвердження відповідності кваліфікаційним критеріям щодо наявності працівників, які мають необхідні знання та досвід, учасник може залучити спроможності інших суб’єктів господарювання як співвиконавців. У разі подання тендерної пропозиції об’єднанням учасників підтвердження відповідності кваліфікаційним умовам здійснюється з урахуванням узагальнених об’єднаних показників кожного учасника такого об’єднання на підставі наданої об’єднанням інформації.
          Статус: Активна
          Дата створення: 10-02-2025, 14:01:10
          Способи підтвердження:
          Документ
          2. Наявність працівників відповідної кваліфікації
          Застосовується до:
          Учасника процедури
          Стосується:
          Лоту Технічне обслуговування і ремонт вогнегасників
          Законодавство:
          Підтверджується, що
          1 - - власна довідка з інформацією про наявність працівників відповідної кваліфікації учасника/співвиконавця, які мають необхідні знання та досвід, оформлена згідно з вимогами Додатку №9. У якості документального підтвердження наявності працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, на кожну особу, зазначену у довідці, учасник процедури закупівлі повинен надати: - документи, що підтверджують наявність працівників в штаті учасника/ співвиконавця (наказ про прийняття/призначення на роботу та/або витяг з трудової книжки із записами про прийняття/призначення на роботу та/або витяг зі штатного розпису учасника процедури закупівлі та/або документ, що підтверджує залучення працівника на договірних засадах та/або документ, що підтверджує наявність найманого працівника згідно з чинним законодавством про працю, тощо (допускається подання інформації без зазначення посадових окладів працівників); - документи, що підтверджують освітньо-кваліфікаційний рівень (кваліфікацію) працівників (диплом, посвідчення, сертифікат, свідоцтво тощо); - проходження особою спеціального навчання з технічного обслуговування та ремонту вогнегасників (подається в разі приймання особою безпосередньої участі у виконанні умов даної закупівлі). - свідоцтва про підвищення кваліфікації, видані уповноваженими організаціями/органами (за наявності).
          Статус: Активна
          Дата створення: 10-02-2025, 14:01:10
          Способи підтвердження:
          Документ
          3. Наявність досвіду виконання аналогічного договору
          Застосовується до:
          Учасника процедури
          Стосується:
          Лоту Технічне обслуговування і ремонт вогнегасників
          Законодавство:
          Підтверджується, що
          1 - - власна довідка з інформацією про надання послуг, аналогічних за предметом закупівлі (з зазначенням назви організації, ідентифікаційного коду в ЄДРПОУ, юридичної адреси; предмету договору, номеру та дати договору, суми договору; П.І.П., посади, телефону, e-mail посадової особи контрагента, яка відповідала за виконання договору). Довідка надається в довільній формі. Аналогічним вважатиметься договір, предметом якого є послуги з кодом згідно з Національним класифікатором України ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник», ідентичним коду закупівлі за показником четвертої цифри, або з назвою послуг, які надавались за договором, ідентичною назві закупівлі. Якщо предметом аналогічного договору є декілька найменувань послуг, ідентичним буде вважатися договір, який має хоча б одне найменування, ідентичне назві предмету закупівлі. Кількісний обсяг виконання договору з надання послуг, аналогічних за предметом закупівлі, не повинен бути менше 3000 послуг. Довідка повинна супроводжуватись: - виконаним (виконаними) договором (договорами), зазначеним у довідці (з усіма укладеними додатковими угодами, додатками тощо); - позитивним відгуком від попереднього контрагента (контрагентів), який підтверджує факт виконання договору (договорів), зазначеного в довідці (оформленим на фірмовому бланку контрагента за підписом керівника або іншої уповноваженої службової/посадової особи, із зазначенням: номеру та дати договору, предмету договору); - актами приймання-передачі наданих послуг, що підтверджують факт надання послуг (аналогічних за предметом закупівлі або з кодом згідно з Національним класифікатором України ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник» за показником четвертої цифри, ідентичним коду закупівлі, або з назвою, ідентичною назві закупівлі), зазначений в довідці; Акти приймання-передачі наданих послуг, надані учасником для підтвердження факту надання послуг за аналогічним договором, можуть бути складені у паперовій або в електронній формі та повинні містити обов’язкові реквізити первинних документів, визначені ст. 9 Закону України «Про бухгалтерський облік та фінансову звітність в Україні» від 16 липня 1999 р. №996-XIV з врахуванням вимог Положення про документальне забезпечення записів у бухгалтерському обліку, затвердженого наказом Мінфіну від 24 травня 1995 р. №88. Акти приймання-передачі наданих послуг, створені в електронному вигляді, повинні відповідати вимогам законодавства про електронні документи та електронний документообіг. Акти приймання-передачі наданих послуг повинні містити такі обов’язкові реквізити: найменування підприємства, установи, від імені яких складений документ, назву документа (форми), дату складання, зміст та обсяг господарської операції, одиницю виміру господарської операції (у натуральному та/або вартісному виразі), посади і прізвища осіб, відповідальних за здійснення господарської операції і правильність її оформлення, особистий підпис або інші дані, що дають змогу ідентифікувати особу, яка брала участь у здійсненні господарської операції. Залежно від характеру операції та технології обробки даних до актів приймання-передачі наданих послуг можуть бути включені додаткові реквізити: ідентифікаційний код підприємства, установи з Державного реєстру, номер документа, підстава для здійснення операцій, дані про документ, що засвідчує особу-одержувача тощо. Неістотні недоліки в документах, що містять відомості про господарську операцію, не є підставою для невизнання господарської операції, за умови, що такі недоліки не перешкоджають можливості ідентифікувати особу, яка брала участь у здійсненні господарської операції, та містять відомості про дату складання документа, назву підприємства, від імені якого складено документ, зміст та обсяг господарської операції тощо. Документ має бути підписаний особисто, а підпис може бути скріплений печаткою. Електронний підпис накладається відповідно до законодавства про електронні документи та електронний документообіг. Використання при оформленні актів приймання-передачі наданих послуг факсимільного відтворення підпису допускається у порядку, встановленому законом, іншими актами цивільного законодавства. Якщо у актах приймання-передачі наданих послуг не зазначені номер і дата аналогічного договору, то учасником додатково надаються первинні бухгалтерські документи, в яких зазначені номер і дата аналогічного договору (рахунок-фактура тощо).
          Статус: Активна
          Дата створення: 10-02-2025, 14:01:10
          Способи підтвердження:
          Документ
          4. Наявність фінансової спроможності
          Застосовується до:
          Учасника процедури
          Стосується:
          Лоту Технічне обслуговування і ремонт вогнегасників
          Законодавство:
          Підтверджується, що
          1 - - фінансова звітність учасника процедури закупівлі за 2023 рік: * звіт про фінансові результати (звіт про сукупний дохід) (Форма №2 Національного положення (стандарту) бухгалтерського обліку 1 «Загальні вимоги до фінансової звітності») згідно з Розділом ІІ. Склад та елементи фінансової звітності Національного положення (стандарту) бухгалтерського обліку 1 «Загальні вимоги до фінансової звітності», затвердженого наказом Міністерства фінансів України від 07 лютого 2013 р. №73 або * скорочена за показниками фінансова звітність у складі балансу і звіту про фінансові результати, форма і порядок складання яких визначаються Національним положенням (стандартом) бухгалтерського обліку 25 «Спрощена фінансова звітність», затвердженим наказом Міністерства фінансів України від 25 лютого 2000 р. №39, зареєстрованим у Міністерстві юстиції України 15 березня 2000 р. за №161/4382 (у редакції наказу Міністерства фінансів України від 24 січня 2011 р. №25) (із змінами) або * податкова декларація платника єдиного податку-фізичної особи-підприємця, форма і порядок складання якої затверджені наказом Міністерства фінансів України «Про затвердження форм податкових декларацій платника єдиного податку» від 19 червня 2015 р. №578. Учасник процедури закупівлі повинен підтвердити, що фінансова звітність була прийнята центром збору фінансової звітності, і надати квитанцію про перевірку звіту та його приймання (квитанція №2). Якщо фінансова звітність подавалася не через електронний ресурс, то учасник процедури закупівлі надає відповідний документ або фінансову звітність з відміткою, що підтверджує її прийняття. Обсяг річного доходу (виручки) не повинен бути меншим, ніж 90 (дев’яносто) % очікуваної вартості предмета закупівлі. У випадку, якщо учасник процедури закупівлі працює менше 1 (одного) року, такий учасник надає лист-роз’яснення в довільній формі з відповідними поясненнями та фінансову звітність з дня державної реєстрації і до дня оголошення цієї процедури закупівлі включно). У випадку, якщо учасником процедури закупівлі із законодавчих причин не складається фінансова звітність, то він надає лист-роз’яснення в довільній формі з відповідними поясненнями та посиланнями на нормативні акти. Учасник-нерезидент надає перекладену українською мовою копію відповідного звітного документа за 2023 рік, передбаченого законодавством країни його реєстрації. У разі подання тендерної пропозиції об’єднанням учасників підтвердження відповідності кваліфікаційним критеріям здійснюється з урахуванням узагальнених об’єднаних показників кожного учасника такого об’єднання на підставі наданої об’єднанням інформації.
          Статус: Активна
          Дата створення: 10-02-2025, 14:01:10
          Способи підтвердження:
          Документ
          ПОДАТИ ПРОПОЗИЦІЮ