Період оскарження умов закупівлі - по 14-02-2025, 00:00
Послуги з технічного обслуговування телекомунікаційного обладнання за кодом ДК 021:2015 50330000-7 (Послуги з технічного обслуговування обладнання радіозв’язку). Детально про закупівлю згідно Тендерної документації за предметом закупівлі.
| Статус: | Завершена закупівля |
| Бюджет: | 811 000 UAH(без ПДВ) |
| Вид предмету закупівлі: | Послуги |
| Мінімальний крок аукціону: | 4 055 UAH |
| Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
| Забезпечення пропозиції: | 4 100 UAH |
| Замовник: | ФІЛІЯ "ДЕЛЬТА-ЛОЦМАН" ДЕРЖАВНОГО ПІДПРИЄМСТВА "АДМІНІСТРАЦІЯ МОРСЬКИХ ПОРТІВ УКРАЇНИ" |
| ЄДРПОУ: | 38728507 Досьє YouControl |
| Сайт: | http://www.delta-pilot.ua/ |
| Контактна особа: | Дяденко Альона Володимирівна |
| Телефон: | 380512500936 |
| E-mail: | DYADENKO@DELTA.USPA.GOV.UA |
| Місцезнаходження: | 54001, Україна, Миколаївська область,Миколаїв, |
3 |
На підставі умов частини 10 статті 29 Закону України від 25.12.2015 № 922-VIIІ «Про публічні закупівлі» та з врахуванням умов Постанови Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 “Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування”, Замовником продовжено строк розгляду тендерної пропозиції до 20 робочих днів у зв’язку із необхідністю додаткового розгляду документів тендерної пропозиції учасника закупівлі.
Повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей у тендерній пропозиції учасника ТОВАРИСТВА З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ТРАНСПОРТНІ СИСТЕМИ БЕЗПЕКИ УКРАЇНА" 1. Замовник: ДЕРЖАВНЕ ПІДПРИЄМСТВО "АДМІНІСТРАЦІЯ МОРСЬКИХ ПОРТІВ УКРАЇНИ" (код ЄДРПОУ 38727770), від імені замовника: ФІЛІЯ "ДЕЛЬТА-ЛОЦМАН" ДЕРЖАВНОГО ПІДПРИЄМСТВА "АДМІНІСТРАЦІЯ МОРСЬКИХ ПОРТІВ УКРАЇНИ", код ЄДРПОУ ВП: 38728507. 2. Назва предмета закупівлі: Послуги з технічного обслуговування телекомунікаційного обладнання за кодом ДК 021:2015 50330000-7 (Послуги з технічного обслуговування обладнання радіозв’язку). 3. Номер процедури закупівлі в електронній системі закупівель - UA-2025-02-07-008104-a. 4. Перелік виявлених невідповідностей; посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: Замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника ТОВАРИСТВА З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ТРАНСПОРТНІ СИСТЕМИ БЕЗПЕКИ УКРАЇНА" (далі також - учасник) виявлено наступні невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією за вказаним предметом закупівлі від 07 лютого 2025 року (далі - Тендерна документація від 07.02.2025). 4.1. Згідно умов п.1 «Зміст і спосіб подання тендерної пропозиції» розділу «Інструкція з підготовки тендерних пропозицій» та Додатку 3 до Тендерної документації від 07.02.2025 вимагалося надання учасниками забезпечення тендерної пропозиції у виді гарантії банківської установи. Умови надання забезпечення тендерної пропозиції визначено в п.2 «Забезпечення тендерної пропозиції» розділу «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» Тендерної документації від 07.02.2025. У складі тендерної пропозиції ТОВАРИСТВА З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ТРАНСПОРТНІ СИСТЕМИ БЕЗПЕКИ УКРАЇНА" надано банківську гарантію № IG/25163/400 від 17 лютого 2025 року, в якій визначено, мовою оригінала: «Дата закінчення строку дії гарантії, якщо жодна з подій, передбачених у пункті 4 форми, не настане 20.05.2025 року, включно». Зокрема, без проставлення розділового знаку після «якщо жодна з подій, передбачених у пункті 4 форми, не настане» (наприклад, двокрапки), - не зазначена дата закінчення строку дії гарантії, а дата 20.05.2025 року є датою настання однієї із визначених п. 4 форми подій. У зв’язку з чим, надана банківська гарантія № IG/25163/400 від 17 лютого 2025 року не відповідає умовам Тендерної документації від 07.02.2025. 5. Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: 5.1. На підтвердження наявності в учасника забезпечення тендерної пропозиції у виді гарантії банківської установи надати гарантію банківської установи, яка відповідає умовам Тендерної документації від 07.02.2025 з врахуванням п.4.1 цього Повідомлення. Учасник процедури закупівлі виправляє невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій, шляхом завантаження через електронну систему закупівель уточнених або нових документів в електронній системі закупівель протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.