Період оскарження умов закупівлі - по 11-02-2025, 00:00
| Статус: | Завершена закупівля |
| Бюджет: | 444 600 UAH (з ПДВ) |
| Вид предмету закупівлі: | Послуги |
| Мінімальний крок аукціону: | 2 223 UAH |
| Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
| Замовник: | Управління освіти виконавчого комітету Обухівської міської ради Київської області |
| ЄДРПОУ: | 37361483 Досьє YouControl |
| Сайт: | http://www.ouo.gov.ua |
| Контактна особа: | Ліна Рясько |
| Телефон: | +380667850152 |
| E-mail: | linariasko@ukr.net |
| Місцезнаходження: | 08703, Україна, Київська область,місто Обухів, вул. Каштанова, будинок 13 Г, приміщення 720 |
5 |
УПРАВЛІННЯ ОСВІТИ Виконавчого комітету Обухівської міської ради Київської області ПРОТОКОЛ ЩОДО ПРИЙНЯТТЯ РІШЕННЯ УПОВНОВАЖЕНОЮ ОСОБОЮ 17 лютого 2025 року № 45 м. Обухів Керуючись вимогами статті 4 та 11 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі - Закон) та Постановою 1178 КМУ «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування», Положенням про уповноважену особу, що затверджене наказом начальника управління освіти виконавчого комітету Обухівської міської ради від 02.02.2023 №41, та наказом начальника управління освіти виконавчого комітету Обухівської міської ради від 21.11.2024 №255 про призначення уповноваженої особи. У зв’язку з перевіркою тендерної пропозиції наданої учасником Товариством з обмеженою відповідальністю «ФАЙМІТЕК БУДГАРАНТ» (Код ЄДРПОУ 45410241) (далі – Учасник), виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалось тендерною документацією, яку надав учасник процедури закупівлі на виконання вимог Замовника відповідно до пункту 24 Додатку 5 та Додатку 2 до тендерної документації запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, а саме: Відповідно до вищезгаданого пункту Замовник просив надати: Учасник у складі тендерної пропозиції повинен надати сертифікат на систему управління якістю ДСТУ ISO 9001:2015 (ISO 9001:2015.IDT) «Системи управління якістю. Вимоги» чи інший аналогічний сертифікат, виданий органом сертифікації. Учасник надав вищезазначений документ з невідповідностями, сертифікат на систему управління якістю ДСТУ EN ISO 9001:2018 (ISO 9001:2015.IDT), але сертифікат ДСТУ ISO 9001:2015 (ISO 9001:2015.IDT) не надав. Учаснику необхідно надати Замовнику: Сертифікат на систему управління якістю ДСТУ ISO 9001:2015 (ISO 9001:2015.IDT) «Системи управління якістю. Вимоги» чи інший аналогічний сертифікат, виданий органом сертифікації. Всі інші подані документи учасника відповідають вимогам замовника. ПОСИЛАННЯ НА ВИМОГУ (ВИМОГИ) ТЕНДЕРНОЇ ДОКУМЕНТАЦІЇ, ЩОДО ЯКОЇ (ЯКИХ) ВИЯВЛЕНІ НЕВІДПОВІДНОСТІ: пункт 24 Додатку 5 та Додатку 2 до тендерної документації. ПЕРЕЛІК ІНФОРМАЦІЇ ТА/АБО ДОКУМЕНТІВ, ЯКІ ПОВИНЕН ПОДАТИ УЧАСНИК ДЛЯ УСУНЕННЯ ВИЯВЛЕНИХ НЕВІДПОВІДНОСТЕЙ: Відповідно до пункту 43 Постанови 1178 від 12.10.22 р «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування», якщо Замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Отже, Замовник вимагає від учасника усунути невідповідності в тендерній документації протягом 24 годин, та надати: Сертифікат на систему управління якістю ДСТУ ISO 9001:2015 (ISO 9001:2015.IDT) «Системи управління якістю. Вимоги» чи інший аналогічний сертифікат, виданий органом сертифікації. ВИРІШИЛА: 1. Прийняти рішення про вимогу усунення невідповідностей учасником Товариством з обмеженою відповідальністю «ФАЙМІТЕК БУДГАРАНТ» (Код ЄДРПОУ 45410241) у тендерній документації протягом 24 години в процедурі закупівлі послуг за кодом ДК 021:2015 50410000-2– Послуги з ремонту і технічного обслуговування вимірювальних, випробувальних і контрольних приладів « Послуги з технічного обслуговування обладнання систем пожежної сигналізації, системи пожежогасіння 50413000-3» ідентифікатор закупівлі UA-2025-02-06-014565-a. 2. Повідомлення про вимогу усунути невідповідності учасником обов’язково безоплатно оприлюднити на вебпорталі Уповноваженого органу. Уповноважена особа ______ Ліна РЯСЬКО
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.