Період оскарження умов закупівлі - по 10-02-2025, 00:00
| Статус: | Завершена закупівля |
| Бюджет: | 130 000 UAH (з ПДВ) |
| Вид предмету закупівлі: | Послуги |
| Мінімальний крок аукціону: | 650 UAH |
| Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
| Замовник: | ВІДДІЛ ОСВІТИ, МОЛОДІ ТА СПОРТУ СУБОТЦІВСЬКОЇ СІЛЬСЬКОЇ РАДИ КРОПИВНИЦЬКОГО РАЙОНУ КІРОВОГРАДСЬКОЇ ОБЛАСТІ |
| ЄДРПОУ: | 44126035 Досьє YouControl |
| Контактна особа: | Наталія Гончар |
| Телефон: | +380994476043 |
| E-mail: | natagon1992@gmail.com |
| Місцезнаходження: | 27444, Україна, Кіровоградська область,Кропивницький р-н, село Суботці, вул. Центральна, буд. 24 |
1 |
Відповідно до пункту 43 Постанови Кабінету Міністрів України №1178 від 12 жовтня 2022 року «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» (зі змі нами, далі – Особливості, Постанова) якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим, ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або відсутності інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції). Невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо. Замовник не може розміщувати щодо одного і того ж учасника процедури закупівлі більше ніж один раз повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції, крім випадків, пов’язаних з виконанням рішення органу оскарження. 1. Перелік виявлених невідповідностей: 1)У складі тендерної пропозиції в Довідці про досвід виконання аналогічних договорів Вих. №11/к від 11.02.2025р. не зазначено коду ЄДРПОУ та ПІБ відповідальної особи Замовника; 2.Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: пункти 1 «Інформація та документи, що підтверджують відповідність учасника кваліфікаційним критеріям” Додатку 5 “Перелік документів та/або інформації, які подаються учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції» тендерної документації 3. Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: 1) Лист у довільній формі за підписом Учасника або його уповноваженої особи та завірений печаткою (за наявності), в якому зазначається інформація про наявність досвіду виконання аналогічного (аналогічних) договору (договорів) (аналогічними договорами є договори на надання послуг за кодом ДК 021:2015, за яким визначено предмет закупівлі або надання послуг, назва яких відповідає назві предмету закупівлі) із зазначенням найменування Замовника (покупця), його адреси , коду ЄДРПОУ, номер телефону та ПІБ відповідальної особи (за умови, що така інформація не є конфіденційною).
Керуючись вимогами постанови Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. №1178 «Особливості здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» (зі змінами, далі – Особливості), Закону України «Про публічні закупівлі» (зі змінами, далі – Закон), Положенням про уповноважену особу. Порядок денний 1. Про продовження строку розгляду тендерної пропозиції учасника ФОП "ТРІЗНО ЮЛІЯ СЕРГІЇВНА". 2. Про оприлюднення в електронній системі закупівель повідомлення про прийняття рішення про продовження строку розгляду тендерної пропозиції. Під час розгляду першого питання порядку денного: За рішенням уповноваженої особи від 05 лютого 2025 року №16 оголошено проведення процедури відкритих торгів з урахуванням положень Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою КМУ від 12 жовтня 2022 року № 1178 (далі — Особливості), за предметом закупівлі ДК 021:2015 - 50530000-9 - Послуги з ремонту і технічного обслуговування техніки (Послуги сервісного обслуговування газовикористовуючого обладнання), унікальний номер оголошення про проведення відкритих торгів, присвоєний електронною системою закупівель: UA-2025-02-05-016295-a (далі — Закупівля). Пункт 41 Особливостей передбачає, що розгляд та оцінка тендерних пропозицій здійснюються відповідно до статті 29 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25 грудня 2015 року № 922-VIII (далі — Закон) з урахуванням положень пункту 43 Особливостей. Положення частин 2, 12, 16, абзаців 2 і 3 частини 15 статті 29 Закону не застосовуються. Відповідно до пункту 37 Особливостей оцінка тендерної пропозиції проводиться електронною системою закупівель автоматично на основі критеріїв і методики оцінки, визначених замовником у тендерній документації, шляхом визначення тендерної пропозиції найбільш економічно вигідною. Замовник розглядає тендерну пропозицію, яка визначена найбільш економічно вигідною, відповідно до пункту 37 Особливостей щодо її відповідності вимогам тендерної документації. Згідно із частиною 10 статті 29 Закону строк розгляду найбільш економічно вигідної тендерної пропозиції не повинен перевищувати п'яти робочих днів з дня визначення її електронною системою закупівель найбільш економічно вигідною. Такий строк може бути аргументовано продовжено замовником до 20 робочих днів. Найбільш економічно вигідною тендерною пропозицією електронна система закупівель визначає тендерну пропозицію, ціна/приведена ціна якої є найнижчою. За результатами оцінки тендерних пропозицій електронна система закупівель визнала найбільш економічно вигідною тендерну пропозицію учасника ФОП "ТРІЗНО ЮЛІЯ СЕРГІЇВНА". У замовника є потреба продовжити строк розгляду цієї тендерної пропозиції до 20 робочих днів, у зв’язку із значним обсягом документів в документах тендерної пропозиції наданої Учасником ФОП "ТРІЗНО ЮЛІЯ СЕРГІЇВНА". Під час розгляду другого питання порядку денного: У разі продовження строку розгляду тендерної пропозиції відповідно до вимог частини 10 статті 29 Закону замовник оприлюднює повідомлення в електронній системі закупівель протягом одного дня з дня прийняття рішення про продовження строку розгляду тендерної пропозиції. ВИРІШИЛА: 1. У процедурі відкритих торгів (з особливостями) на закупівлю ДК 021:2015 - 50530000-9 - Послуги з ремонту і технічного обслуговування техніки (Послуги сервісного обслуговування газовикористовуючого обладнання) (ідентифікатор закупівлі UA-2025-02-05-016295-a) продовжити строк розгляду тендерної пропозиції учасника ФОП "ТРІЗНО ЮЛІЯ СЕРГІЇВНА", що визначена електронною системою закупівель наступною найбільш економічно вигідною на строк не більше ніж 20 робочих днів з дня визначення найбільш економічно вигідної пропозиції. 2. Оприлюднити повідомлення про продовження строку на розгляд відповідної тендерної пропозиції в електронній системі закупівель згідно чинного законодавства.
« Відповідно до пункту 43 Постанови Кабінету Міністрів України №1178 від 12 жовтня 2022 року «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» (зі змі нами, далі – Особливості, Постанова) якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим, ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або відсутності інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції). Невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо. Замовник не може розміщувати щодо одного і того ж учасника процедури закупівлі більше ніж один раз повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції, крім випадків, пов’язаних з виконанням рішення органу оскарження. 1. Перелік виявлених невідповідностей: 1)У складі тендерної пропозиції лист відгук від Комунального підприємства «ДАР» від 09.01.2025 року №5 складено на неофіційному бланку; 2) У складі тендерної пропозиції відсутні чинні посвідченя про проходження навчання та/або перевірку знань з ПТЕЕС (Правила технічної експлуатації електроустановок споживачів). 2.Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: пункти 3,4 «Інформація та документи, що підтверджують відповідність учасника кваліфікаційним критеріям” Додатку 5 “Перелік документів та/або інформації, які подаються учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції» тендерної документації 3. Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: 1) надати лист відгук від Комунального підприємства «ДАР» на офіційному бланку; 2) надати копії чинних посвідчень про проходження навчання та/або перевірку знань з ПТЕЕС (Правила технічної експлуатації електроустановок споживачів).
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.