Період оскарження умов закупівлі - по 10-02-2025, 00:00
| Статус: | Завершена закупівля |
| Бюджет: | 560 000 UAH (з ПДВ) |
| Вид предмету закупівлі: | Послуги |
| Мінімальний крок аукціону: | 2 800 UAH |
| Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
| Замовник: | РЕГІОНАЛЬНИЙ СЕРВІСНИЙ ЦЕНТР ГСЦ МВС В М. КИЄВІ (ФІЛІЯ ГСЦ МВС) |
| ЄДРПОУ: | 43611844 Досьє YouControl |
| Контактна особа: | Панчук Володимир |
| Телефон: | 380443746347 |
| E-mail: | logist_kyiv@hsc.gov.ua |
| Місцезнаходження: | 01011, Україна, м. Київ,вул. Арсенальна будинок 9/11 |
5 |
Порядок денний: 1. Про виявлення замовником невідповідностей в інформації та/або документах тендерної пропозиції після їх розкриття. 2. Про повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах, що подані учасником у тендерній пропозиції та його оприлюднення. Під час розгляду першого питання порядку денного: 13.02.2025 відбулося розкриття в процедурі закупівлі UA-2025-02-05-015153-a, що провадилася для закупівлі послуг: 50310000-1 Технічне обслуговування і ремонт офісної техніки (Послуги з заправки та відновлення картриджів). Тендерною документацією встановлено, що тендерні пропозиції подаються відповідно до порядку, визначеного статтею 26 Закону, крім положень частин першої, четвертої, шостої та сьомої статті 26 Закону. Тендерна пропозиція подається в електронній формі через електронну систему закупівель шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, у яких зазначається інформація про ціну, інші критерії оцінки (у разі їх встановлення замовником), інформація від учасника процедури закупівлі про його відповідність кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям (у разі їх (його) встановлення), наявність/відсутність підстав, установлених у пункті 47 Особливостей і в тендерній документації, та шляхом завантаження необхідних документів, що вимагаються замовником у тендерній документації. Було виявлено невідповідності у інформації наданій Товариство з обмеженою відповідальністю "В.М., а саме: В Додатку 1 Пункт 1.1.2. На підтвердження інформації стосовно наявності обладнання й матеріально-технічної бази, зазначеної в довідці, учасник має надати документи/документ на підтвердження права власності / володіння / користування тощо відповідним майном. При цьому договір найму будівлі або іншої капітальної споруди (їхньої окремої частини) строком на три роки і більше, а також договір найму (оренди) транспортного засобу за участі фізичної особи у разі їх надання учасником, мають бути засвідчені нотаріально. Наданий договір не завірений нотаріально. В Додатку 2 Пункт 7.Копія сертифікатів відповідності, виданого органом з оцінки відповідності на витратні матеріали та комплектуючі для заправки та відновлення картриджів (тонерів, фотобарабанів, очищувальних лез (ракелів), дозуючих лез, магнітних валів, валів первинного заряду, чіпів), щодо проведення оцінки відповідності, діючий на момент розкриття пропозицій. В разі якщо продукція не підлягає обов’язковій сертифікації в Україні, надати оригінал листа з органу сертифікації, виданого Учаснику не раніше оголошення про проведення даних торгів, про те, що продукція не підлягає обов’язковій сертифікації в Україні. Наданий лист від від 23.11.2022 року. В Додатку 2 Пункт 5. Основним видом господарської діяльності Учасника має бути Код згідно з КВЕД 009:2010 - 95.11 Ремонт комп'ютерів і периферійного устаткування, що включає в себе заправку та відновлення картриджів. Дану вимогу учасник підтверджує копією витягу/виписки з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань. Витяг/виписка обов’язково має містити інформацію щодо засновників та кінцевих бенефіціарних власників (для юридичних осіб). У разі відсутності в юридичної особи кінцевого бенефіціарного власника юридичної особи, у тому числі кінцевого бенефіціарного власника її засновника, якщо засновник – юридична особа, Учасник додатково повинен подати у складі своєї тендерної пропозиції довідку у довільній формі, що містить обґрунтовану причину відсутності такої інформації. Документ (документи) повинен бути виданий не раніше дати оприлюднення оголошення про проведення відкритих торгів за відповідним предметом закупівлі. Надано Витяг від 28.01.2025року. Під час розгляду другого питання порядку денного: На виконання вимог пункту 40 Особливостей замовник розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочих дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в електронній системі закупівель. Відповідно до частини 9 статті 26 Закону учасник процедури закупівлі виправляє невідповідності, виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій, шляхом завантаження через електронну систему закупівель уточнених або нових документів в електронній системі закупівель протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей. ВИРІШИВ: Оприлюднити в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення виявлених невідповідностей в інформації та/або документах, зазначених у цьому протоколі, що подані учасником процедури закупівлі Товариство з обмеженою відповідальністю "В.М під час проведення відкритих торгів за предметом закупівлі 50310000-1 Технічне обслуговування і ремонт офісної техніки (Послуги з заправки та відновлення картриджів) унікальний номер оголошення про проведення конкурентної процедури закупівлі, присвоєний електронною системою закупівель: UA-2025-02-05-015153-a.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.