Період оскарження умов закупівлі - по 14-02-2025, 00:00
Послуги з установлення вікон та наличників електропоїзда ЕПЛ2Т
| Статус: | Завершена закупівля |
| Бюджет: | 12 072 540,32 UAH(без ПДВ) |
| Вид предмету закупівлі: | Послуги |
| Мінімальний крок аукціону: | 60 500 UAH |
| Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
| Забезпечення пропозиції: | 302 000 UAH |
| Замовник: | Філія "Приміська пасажирська компанія" акціонерного товариства "Українська залізниця" |
| ЄДРПОУ: | 45246390 Досьє YouControl |
| Контактна особа: | Главін Максим Юрійович |
| Телефон: | 380567933549 |
| E-mail: | m.glavin@dp.uz.gov.ua |
| Місцезнаходження: | Україна |
0 |
На підставі положень ч. 10 ст. 29 Закону та п.37 Постанови, через значний обсяг інформації, що потребує перевірки та уточнення, прийнято рішення продовжити строк розгляду тендерної пропозиції ТОВАРИСТВА З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "НАУКОВО-ВИРОБНИЧЕ ОБ'ЄДНАННЯ "РІСТ" (Код ЄДРПОУ: 42499898) - учасника торгів на закупівлю за кодом ДК_021-2015– 50220000-3 «Послуги з ремонту, технічного обслуговування залізничного транспорту і пов’язаного обладнання та супутні послуги» (Послуги з установлення вікон та наличників електропоїзда ЕПЛ2Т), номер закупівлі в електронній системі закупівель № UA-2025-02-05-013240-a (номер на електронному майданчику SmartTender.biz №26908829) до 20 робочих днів.
ПОВІДОМЛЕННЯ ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "НАУКОВО-ВИРОБНИЧЕ ОБ'ЄДНАННЯ "РІСТ", код ЄДРПОУ 42499898 з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах (відповідно до п.43 Постанови Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178 «Особливості здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» зі змінами) 1. На вимогу п. 1.2 Додатку 2 тендерної документації, учасником повинно бути надано у складі своєї пропозиції: Погодження з вимогами Технічного завдання відповідно Додатку 4 Тендерної документації з вказанням гарантійного терміну що встановлюється після проведеного ремонту (у довільній формі), який не може бути меншим від зазначеного у Додатку 4. Учасником надано довідку довільної форми Вих.№15/94 від 15.02.2025 щодо погодження з вимогами Технічного завдання відповідно Додатку 4 Тендерної документації, але не вказано гарантійний термін, що встановлюється після проведеного ремонту, який не може бути меншим від зазначеного у Додатку 4. Протягом 24 годин з моменту розміщення цього повідомлення надати інформацію щодо закупівлі – ДК 021:2015 – 50220000-3 «Послуги з ремонту, технічного обслуговування залізничного транспорту і пов’язаного обладнання та супутні послуги» (Послуги з установлення вікон та наличників електропоїзда ЕПЛ2Т), номер процедури закупівлі в електронній системі закупівель: UA-2025-02-05-013240-a, (номер процедури на електронному майданчику SmartTender.biz № 26908829), а саме: - Виконати вимогу п. 1.2 Додатку 2 тендерної документації, а саме надати погодження з вимогами Технічного завдання відповідно Додатку 4 Тендерної документації з вказанням гарантійного терміну що встановлюється після проведеного ремонту (у довільній формі), який не може бути меншим від зазначеного у Додатку 4. Уповноважена особа Максим ГЛАВІН
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.