Період оскарження умов закупівлі - по 10-02-2025, 00:00
Детальна інформація щодо процедури закупівлі, у тому числі обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, його очікуваної вартості, наведені у Тендерній документації.
| Статус: | Завершена закупівля |
| Бюджет: | 279 532 UAH(без ПДВ) |
| Вид предмету закупівлі: | Послуги |
| Мінімальний крок аукціону: | 1 397,66 UAH |
| Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
| Замовник: | ПІВДЕННА ФІЛІЯ ДП "АМПУ" |
| ЄДРПОУ: | 38728549 Досьє YouControl |
| Сайт: | http://www.uspa.gov.ua/yuz/ |
| Контактна особа: | Душка Вікторія Олександрівна |
| Телефон: | 380487381865 |
| E-mail: | Viktoriia.Dushka@pf.uspa.gov.ua |
| Місцезнаходження: | 65481, Україна, Одеська область,Південне, Україна, 65481, Одеська обл., місто Південне, ВУЛИЦЯ БЕРЕГОВА, будинок 11 |
1 |
Дата прийняття рішення про усунення невідповідностей: 18.02.2025 Повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей (з урахуванням Протоколу робочої групи з розгляду тендерних пропозицій від 18.02.2025 № 63) Повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей (унікальний номер оголошення про проведення конкурентної процедури закупівлі, присвоєний електронною системою закупівель: UA-2025-02-05-012385-a) 1. Найменування замовника: Державне підприємство «Адміністрація морських портів України» в особі Південної філії державного підприємства «Адміністрація морських портів України» (адміністрації морського порту Південний). 2. Місцезнаходження замовника: вул. Берегова, буд. 11, м. Південне, Одеська обл., 65481. 3. Ідентифікаційний код замовника в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань: ДП «АМПУ» - 38727770, Південна філія ДП «АМПУ» (адміністрації МП Південний) - 38728549. 4. Категорія замовника: згідно пункту 4 частини першої статті 2 Закону України «Про публічні закупівлі» - юридична особа та/або суб’єкт господарювання, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання. 5. Вид закупівлі: послуги. 6. Назва предмета закупівлі із зазначенням коду за Єдиним закупівельним словником (у разі поділу на лоти такі відомості повинні зазначатися стосовно кожного лота) та назви відповідних класифікаторів предмета закупівлі і частин предмета закупівлі (лотів) (за наявності): Послуги щодо огляду і технічного обслуговування індивідуальних дихальних апаратів за кодом ДК 021-2015: 50510000-3 Послуги з ремонту і технічного обслуговування насосів, клапанів, кранів і металевих контейнерів. 7. Найменування учасника, тендерна пропозиція якого розглядається, та у якій виявлено невідповідності: Приватне підприємство «ЛЕРУС ЛІМІТЕД» (ПП «ЛЕРУС ЛІМІТЕД»). 8. Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: 8.1. Згідно підпункту 2.3.2. пункту 2.2. частини 2 Додатку 3 до ТД, для підтвердження відповідності кваліфікаційному критерію - наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів), від учасника процедури закупівлі вимагалося надати: «Документ(и) (сканована(і) копія(ї) оригіналу(ів) або завіреної(их) учасником процедури закупівлі копії(й)), що підтверджує(ють) повне та належне виконання аналогічного(их) за предметом закупівлі договору(ів), зазначеного(их) в довідці: акт(и) здавання-приймання наданих послуг (інші подібні документи, передбачені умовами договору(ів)), за вказаним(и) у довідці договором(ами), які підтверджують його(їх) виконання; або позитивний лист - відгук у довільній формі від контрагента за договором, зазначеним у довідці ТА акт(и) здавання-приймання наданих послуг (інші подібні документи, передбачені умовами договору(ів)), за вказаним(и) у довідці договором(ами), які підтверджують його(їх) виконання. 9. Перелік виявлених невідповідностей: 9.1. Щодо підпункту 2.3.2. пункту 2.2. частини 2 Додатку 3 до ТД, учасником процедури закупівлі надано довідку про досвід виконання (аналогічних) договору (договорів) за предметом закупівлі від 11.02.2025 № 43, UA-2025-02-05-012385-a (далі – Довідка про аналогічний договір) із зазначенням інформації щодо виконання аналогічного договору від 12.03.2021 № 12/03-21-ЛД Перевірка, ремонтування та зарядка апаратів стислого повітря усіх типів наявних у замовника за кодом ДК 021:2015:50510000-3 та позитивний лист - відгук від 20.12.2021 № Д/051, що підтверджує виконання договору від 12.03.2021 № 12/03-21-ЛД, зазначеного у довідці. При цьому, учасником не надано акт(и) здавання-приймання наданих послуг (інші подібні документи), які підтверджують виконання договору та передбачені умовами договору, вказаним учасником у Довідці про аналогічний договір, що порушує вимоги підпункту 2.3.2. пункту 2.2. частини 2 Додатку 3 до ТД. 10. Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: 10.1. На виконання вимог підпункту 2.3.2. пункту 2.2. частини 2 Додатку 3 до ТД надати: акт(и) здавання-приймання наданих послуг (інші подібні документи, передбачені умовами договору, за вказаним у довідці договором, які підтверджують його виконання). Для усунення невідповідностей учасником можуть бути надані інформація та/або документи на заміну завантажених та/або в доповнення/пояснення таких, наявність яких усуне встановлені замовником та завантажені вище невідповідності. Примітка: Після отримання повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей учасник процедури має можливість виправити протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель вищезазначеного повідомлення вказані у ньому невідповідності.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.