Період оскарження умов закупівлі - по 10-02-2025, 00:00
Статус: | Завершена закупівля |
Бюджет: | 2 760 720 UAH (з ПДВ) |
Вид предмету закупівлі: | Послуги |
Мінімальний крок аукціону: | 13 803,60 UAH |
Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
Замовник: | ХЕРСОНСЬКА ОБЛАСНА КОМУНАЛЬНА АВАРІЙНО-РЯТУВАЛЬНА СЛУЖБА |
ЄДРПОУ: | 33278140 Досьє YouControl |
Контактна особа: | Тетяна Ковальчук-Медведєва |
Телефон: | +0661878522 |
E-mail: | osvitatender1@gmail.com |
Місцезнаходження: | 73034, Україна, Херсонська область,Херсон, проспект Національної Гвардії України, 5 |
2 |
При розгляді Вашої пропозиції були виявлені наступні невідповідності: - Вимога пункту 2 розділу 4 «Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі та технічна специфікація до предмета закупівлі» додатку 1 до тендерної документації: «2. Запасні частини та витратні матеріали, які використовуються при наданні послуг з ремонту і технічного обслуговування повинні бути оригінальними, технічний огляд повинен здійснюватися тільки на гарантійних сервісних центрах. На підтвердження даної вимоги Учасник, у складі свої пропозиції, повинен надати гарантійний лист, складений в довільній формі про те, що Учасником буде дотримана така вимога». Усунення невідповідності: надати гарантійний лист, складений в довільній формі про те, що Учасником буде дотримана вимога, що запасні частини та витратні матеріали, які використовуються при наданні послуг з ремонту і технічного обслуговування будуть оригінальними, технічний огляд повинен здійснюватися тільки на гарантійних сервісних центрах.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.