Закупівлю оголошено - 04-02-2025, 13:57. Дата останніх змін - 04-02-2025, 13:57

ДК 021:2015 90470000-2 50310000-1 Технічне обслуговування і ремонт офісної техніки (Послуги заправки (відновлення) картриджів та технічного обслуговування (ремонту) копіювально-розмножувальної, організаційної техніки)

ДК 021:2015 90470000-2 50310000-1 Технічне обслуговування і ремонт офісної техніки (Послуги заправки (відновлення) картриджів та технічного обслугов... Державна закупівля - UA-2025-02-04-009352-a ДК 021:2015 90470000-2 50310000-1 Технічне обслуговування і ремонт офісної техніки (Послуги заправки (відновлення) картриджів та технічного обслуговування (ремонту) копіювально-розмножувальної, організаційної техніки) від замовника Управління освіти та інноваційного розвитку Печерської районної в місті Києві державної адміністрації від 2/4/2025 на онлайн торговельному майданчику в Україні ➤ e-tender.ua. E-tender logo
Закупівля: UA-2025-02-04-009352-a / на ProZorro / на DoZorro
Рядок плану закупівлі та обґрунтування: UA-P-2025-01-20-022220-a
Період уточнень
Триває
Завершився
з 04-02-2025, 13:57
по 09-02-2025, 00:00
Період подачі пропозицій
Очікується
Триває
Завершився
з 04-02-2025, 13:57
по 12-02-2025, 09:00
Аукціон Період аукціонів
Буде визначено після завершення періоду уточнень

Період оскарження умов закупівлі - по 09-02-2025, 00:00

ДК 021:2015 90470000-2 50310000-1 Технічне обслуговування і ремонт офісної техніки (Послуги заправки (відновлення) картриджів та технічного обслуговування (ремонту) копіювально-розмножувальної, організаційної техніки) згідно документації. Строк надання Послуг по заправці (відновленню) картриджів становить 1 робочий день. При цьому не враховуються дні отримання та повернення картриджів Виконавцем послуги. Картриджі можуть перевірятися представниками Замовника послуги і Виконавця послуги на якість друку до і після виконаних робіт. Після заправки або відновлення в картриджах повинен бути стандартний об’єм тонера (згідно з технічних характеристик картриджів відповідно до стандартів фірм виробників), друк контрастний, з гарною передачею півтонів, без смуг і рисочок. Картриджі після заправки або відновлення повинні бути чистими, з контрольними тестовими роздруківками і упаковані окремо в нові темні герметичні пакети та картонні коробки на яких зазначено конкретний тип картриджу і модель техніки. При необхідності відбувається прошивка або заміна чипа картриджа. Заправка картриджа включає в себе: розбирання картриджа, чистку, заправку тонером відповідного кольору (із дотриманням вагових норм виробника картриджу), прошивку або заміну чипу (у разі необхідності), складання та тестування. Відновлення картриджів включає в себе: розборку картриджа, чистку (очищення всіх бункерів картриджа), заправку тонером відповідного кольору (із дотриманням вагових норм виробника картриджу), заміна фотобарабану, ракеля, прошивку або заміну чипу (у разі необхідності) та заміна інших деталей (у разі необхідності), складання та тестування. Заправка чорнилом здійснюється з виконанням усіх заходів необхідних для якісного виконання функцій передбачених технічними характеристиками копіювально-розмножувальної техніки, зокрема дотримання вимог до друку: друк контрастний, з гарною передачею півтонів, без смуг і рисочок. Заправка здійснюється виключно оригінальними чорнилами компанії-виробника копіювально-розмножувальної техніки з обов’язковим наданням тестової сторінки. Після заправки повинен бути стандартний об’єм чорнил (згідно з технічних характеристик відповідно до стандартів компанії-виробника). Тестова сторінка надається разом із заправленим або відновленим картриджем. Строк надання послуги заправки чорнилом копіювально-розмножувальної техніки становить 1 (один) робочий день. При цьому не враховуються дні отримання та повернення копіювально-розмножувальної техніки Виконавцем. Технічне обслуговування (ремонт /за необхідності/) копіювально-розмножувальної техніки здійснюється Виконавцем за власний рахунок в межах, необхідних, для якісного виконання функцій передбачених технічними характеристиками копіювально-розмножувальної техніки, зокрема дотримання вимог до друку: друк контрастний, з гарною передачею півтонів, без смуг і рисочок. Строк надання послуг по технічному обслуговуванню (ремонту /за необхідності/) копіювально-розмножувальної техніки становить 1 (один) робочий день. При цьому не враховуються дні отримання та повернення копіювально-розмножувальної техніки Виконавцем. Роботи по заправці та відновленню картриджів, заправки чорнилом, технічному обслуговуванню (ремонту /за необхідності/) копіювально-розмножувальної техніки виконуються на території Виконавця (за необхідності) з оформленням відповідних супроводжувальних документів (розписка, тощо). Вилучення (встановлення) картриджів, відключення (підключення) копіювально-розмножувальної техніки здійснюється Виконавцем (за вимогою Замовника). Транспортування картриджів, копіювально-розмножувальної техніки від Замовника до місця проведення робіт і від місця проведення робіт до Замовника здійснює Виконавець послуги за власний рахунок. Виконавець послуги повинен забезпечити транспортування картриджів, копіювально-розмножувальної техніки до місця проведення робіт впродовж 1 (однієї) доби з моменту отримання замовлення та їх повернення Замовнику впродовж 1 (однієї) доби після виконання робіт. У разі виникнення питань щодо ресурсу друку заправлених або відновлених картриджів, якості технічного обслуговування (ремонту /за необхідності/) копіювально-розмножувальної техніки Виконавець послуги може провести пломбування картриджу в пристрої або самого пристрою. Таке пломбування не повинне становити загрозу функціонуванню пристрою. Якість виконаних робіт, послуг забезпечується гарантійними зобов’язаннями Виконавця. Гарантійний строк на виконані роботи, послуги повинен становити не менше 180 днів з моменту їх завершення. У разі виявлення недоліків (браку) по якості наданих послуг протягом всього гарантійного терміну Виконавець повинен усунути їх за власний рахунок. Строк усунення недоліків не повинен перевищувати 7 (семи) календарних днів. При перевищенні строків надання послуг, усунення недоліків Виконавець (за вимогою Замовника) повинен, за власний рахунок, надати та підключити Замовнику аналогічний пристрій належної якості на весь період проведення робіт, що перевищують строк надання послуг, усунення недоліків

Відкриті торги з особливостями
Статус:Очікування пропозицій
Бюджет:
392154
392 154 UAH (з ПДВ)
Вид предмету закупівлі:Послуги
Мінімальний крок аукціону:1 960,77 UAH
Оцінка пропозицій:За вартістю придбання
Замовник:Управління освіти та інноваційного розвитку Печерської районної в місті Києві державної адміністрації
ЄДРПОУ:39833860 Досьє YouControl
Контактна особа:Стоцький Олег Леонідович
Телефон:380442530086
E-mail:olegstotskij99@gmail.com
Місцезнаходження:
01021, Україна, Київська область,Київ, вул. Інститутська, буд. 24/7
1



+ Лоти з моїми пропозиціями + відкрити всі - закрити всі
+ -
Активний
ДК 021:2015 90470000-2 503100 ...
392 154 UAH (з ПДВ)
+-
Позиції
Конкретна назва предмета закупівліКількість / Од.виміруАдреса доставки / Строк поставки/виконання робіт/надання послуг:Класифікатор ДК 021:2015 (CPV)Класифікатори

Послуги заправки (відновлення) картриджів та технічного обслуговування (ремонту) копіювально-розмножувальної, організаційної техніки

926
послуга
Україна Відповідно до документації
по 31-12-2025
50310000-1
Технічне обслуговування і ремонт офісної техніки


+-
Пропозиції
+ -
Документи тендеру
Тип документа: Оголошення про проведення закупівлі
    Файл
    Тип
    Приватність
    Стан
    Дата та час
    Дії
    Оголошення про проведення закупівлі
    публічнийЕкспортовано:04-02-2025, 13:57:49
      Тип документа: Технічний опис предмету закупівлі
        Файл
        Тип
        Приватність
        Стан
        Дата та час
        Дії
        Технічний опис предмету закупівлі
        публічнийЕкспортовано:04-02-2025, 13:55:27
          Тип документа: Критерії прийнятності
            Файл
            Тип
            Приватність
            Стан
            Дата та час
            Дії
            Критерії прийнятності
            публічнийЕкспортовано:04-02-2025, 13:55:27
            Критерії прийнятності
            публічнийЕкспортовано:04-02-2025, 13:55:27
              Інші
                Файл
                Тип
                Приватність
                Стан
                Дата та час
                Дії
                Інший
                публічнийЕкспортовано:04-02-2025, 13:55:27
                Інший
                публічнийЕкспортовано:04-02-2025, 13:55:27
                  Тип документа: Тендерна документація
                    Файл
                    Тип
                    Приватність
                    Стан
                    Дата та час
                    Дії
                    Тендерна документація
                    публічнийЕкспортовано:04-02-2025, 13:55:27
                      Тип документа: Проект договору
                        Файл
                        Тип
                        Приватність
                        Стан
                        Дата та час
                        Дії
                        Проект договору
                        публічнийЕкспортовано:04-02-2025, 13:55:27
                          Електронні тендерні вимоги
                          1. Наявність не виконаних зобов'язань за раніше укладеним договором
                          Застосовується до:
                          Учасника процедури
                          Стосується:
                          Закупівлі
                          Законодавство:
                          При відсутності не виконаних зобов'язань за раніше укладеним договором підтверджується, що
                          1 - Учасник процедури закупівлі не мав з цим самим замовником договорів достроково розірваних через невиконання (учасником) своїх зобов'язань через що було застосовано санкції у вигляді штрафів та/або відшкодування збитків
                          Статус: Активна
                          Дата створення: 04-02-2025, 13:57:26
                          Способи підтвердження:
                          Документ
                          При наявності не виконаних зобов'язань за раніше укладеним договором підтверджується, що
                          2 - Учасник процедури закупівлі вжив заходів для доведення своєї надійності, а саме: сплатив або зобовʼязався сплатити відповідні зобовʼязання та відшкодування завданих збитків
                          Статус: Активна
                          Дата створення: 04-02-2025, 13:57:26
                          Способи підтвердження:
                          Документ
                          2. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
                          Застосовується до:
                          Замовника
                          Стосується:
                          Закупівлі
                          Законодавство:
                          Підтверджується, що
                          1 - Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
                          Статус: Активна
                          Дата створення: 04-02-2025, 13:57:26
                          3. Вчинення корупційних правопорушень
                          Застосовується до:
                          Переможця тендеру
                          Стосується:
                          Закупівлі
                          Законодавство:
                          Юридичною особою підтверджується, що
                          1 - Відомості про учасника процедури закупівлі не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
                          Статус: Активна
                          Дата створення: 04-02-2025, 13:57:26
                          Способи підтвердження:
                          Документ
                          Керівника учасника процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією
                          Статус: Активна
                          Дата створення: 04-02-2025, 13:57:26
                          Способи підтвердження:
                          Документ
                          Фізичною особою підтверджується, що
                          2 - Учасника процедури закупівлі не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов'язаного з корупцією
                          Статус: Активна
                          Дата створення: 04-02-2025, 13:57:26
                          Способи підтвердження:
                          Документ
                          4. Вчинення економічних правопорушень
                          Застосовується до:
                          Учасника процедури
                          Стосується:
                          Закупівлі
                          Законодавство:
                          Підтверджується, що
                          1 - Учасник процедури закупівлі протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів торгів, аукціонів, конкурсів, тендерів
                          Статус: Активна
                          Дата створення: 04-02-2025, 13:57:26
                          5. Вчинення кримінальних правопорушень
                          Застосовується до:
                          Переможця тендеру
                          Стосується:
                          Закупівлі
                          Законодавство:
                          Фізичною особою підтверджується, що
                          1 - Учасник процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої знято або погашено у встановленому законом порядку
                          Статус: Активна
                          Дата створення: 04-02-2025, 13:57:26
                          Способи підтвердження:
                          Документ
                          Юридичною особою підтверджується, що
                          2 - Керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
                          Статус: Активна
                          Дата створення: 04-02-2025, 13:57:26
                          Способи підтвердження:
                          Документ
                          6. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
                          Застосовується до:
                          Замовника
                          Стосується:
                          Закупівлі
                          Законодавство:
                          Підтверджується, що
                          1 - Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
                          Статус: Активна
                          Дата створення: 04-02-2025, 13:57:26
                          7. Порушення справи про банкрутство
                          Застосовується до:
                          Переможця тендеру
                          Стосується:
                          Закупівлі
                          Законодавство:
                          Підтверджується, що
                          1 - Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
                          Статус: Активна
                          Дата створення: 04-02-2025, 13:57:26
                          8. Вчинення правопорушень, повʼязаних із застосуванням санкцій
                          Застосовується до:
                          Учасника процедури
                          Стосується:
                          Закупівлі
                          Законодавство:
                          Підтверджується, що
                          1 - Учасник процедури закупівлі не є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України "Про санкції"
                          Статус: Активна
                          Дата створення: 04-02-2025, 13:57:26
                          9. Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
                          Застосовується до:
                          Переможця тендеру
                          Стосується:
                          Закупівлі
                          Законодавство:
                          Фізичною особою підтверджується, що
                          1 - Учасника процедури закупівлі не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов'язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
                          Статус: Активна
                          Дата створення: 04-02-2025, 13:57:26
                          Способи підтвердження:
                          Документ
                          Юридичною особою підтверджується, що
                          2 - Керівника учасника процедури закупівлі, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
                          Статус: Активна
                          Дата створення: 04-02-2025, 13:57:26
                          Способи підтвердження:
                          Документ
                          10. Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі
                          Застосовується до:
                          Учасника процедури
                          Стосується:
                          Закупівлі
                          Законодавство:
                          Резидентом підтверджується, що
                          1 - У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань"
                          Статус: Активна
                          Дата створення: 04-02-2025, 13:57:26
                          Нерезидентом підтверджується, що
                          2 - Учасник процедури закупівлі є нерезидентом
                          Статус: Активна
                          Дата створення: 04-02-2025, 13:57:26
                          1. Мова (мови) тендерної пропозиції
                          Застосовується до:
                          Учасника процедури
                          Стосується:
                          Закупівлі
                          Законодавство:
                          Підтверджується, що
                          1 - Мова тендерної пропозиції
                          Статус: Активна
                          Дата створення: 04-02-2025, 13:57:26
                          1. Наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій
                          Застосовується до:
                          Учасника процедури
                          Стосується:
                          Лоту ДК 021:2015 90470000-2 50310000-1 Технічне обслуговування і ремонт офісної техніки (Послуги заправки (відновлення) картриджів та технічного обслуговування (ремонту) копіювально-розмножувальної, організаційної техніки)
                          Законодавство:
                          Підтверджується, що
                          1 - Замовник установлює один або декілька з таких кваліфікаційних критеріїв: 1) наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій
                          Статус: Активна
                          Дата створення: 04-02-2025, 13:57:26
                          Способи підтвердження:
                          Документ
                          1.1.1. Довідка, що містить інформацію про наявність в учасника обладнання, матеріально-технічної бази та технологій: № з/п Назва та кількість необхідного обладнання, матеріальнотехнічної бази та технологій, відповідно до вимог замовника Назва необхідного обладнання, матеріальнотехнічної бази та технологій учасника Кількість Зазначення належності * Назва та реквізити документа, що підтверджує належність ** 1 2 3 4 5 6 * Якщо учасник є власником, зазначається “власний”, в інших випадках вказується “право користування” механізмів, обладнання та устаткування тощо (договір оренди, договір лізингу, договір надання послуг, договір субпідряду (підряду) або в інший спосіб, визначений законодавством України). ** Зазначаються номер і дата документа щодо належності відповідно до графи 5 таблиці.
                          2. Наявність працівників відповідної кваліфікації
                          Застосовується до:
                          Учасника процедури
                          Стосується:
                          Лоту ДК 021:2015 90470000-2 50310000-1 Технічне обслуговування і ремонт офісної техніки (Послуги заправки (відновлення) картриджів та технічного обслуговування (ремонту) копіювально-розмножувальної, організаційної техніки)
                          Законодавство:
                          Підтверджується, що
                          1 - Замовник установлює один або декілька з таких кваліфікаційних критеріїв: 2) наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід;
                          Статус: Активна
                          Дата створення: 04-02-2025, 13:57:26
                          Способи підтвердження:
                          Документ
                          1.2.1. Довідка про наявність у учасника працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, та будуть залучені до виконання зобов’язань перед замовником у разі укладення відповідного договору, а саме: № ПІБ кваліфікація/необхідні знання/досвід підтвердний документ
                          3. Наявність досвіду виконання аналогічного договору
                          Застосовується до:
                          Учасника процедури
                          Стосується:
                          Лоту ДК 021:2015 90470000-2 50310000-1 Технічне обслуговування і ремонт офісної техніки (Послуги заправки (відновлення) картриджів та технічного обслуговування (ремонту) копіювально-розмножувальної, організаційної техніки)
                          Законодавство:
                          Підтверджується, що
                          1 - Замовник установлює один або декілька з таких кваліфікаційних критеріїв: 3) наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів);
                          Статус: Активна
                          Дата створення: 04-02-2025, 13:57:26
                          Способи підтвердження:
                          Документ
                          1.3.1. Довідка про виконання аналогічного договору (аналогічних договорів), складена учасником за наступною формою: Предмет договору Сума договору Назва організації, з якою укладено аналогічний договір Контактний телефон, прізвище, ім’я, по батькові особи, яка відповідала за виконання договору від організації, з якою укладено аналогічний договір 1.3.2. Копії договорів та актів виконаних робіт в повному обсязі, зазначених у довідці. 1.3.3. Копія листа-відгука (всіх листів-відгуків), від організації (організацій), з якою (якими) укладено аналогічний договір (аналогічні договори), із зазначенням дати і номеру договору (на який надано лист-відгук) та інформації про належне виконання договору, зазначеного (зазначених) в довідці, складеній відповідно до пп. 1.3.1.
                          4. Наявність фінансової спроможності
                          Застосовується до:
                          Учасника процедури
                          Стосується:
                          Лоту ДК 021:2015 90470000-2 50310000-1 Технічне обслуговування і ремонт офісної техніки (Послуги заправки (відновлення) картриджів та технічного обслуговування (ремонту) копіювально-розмножувальної, організаційної техніки)
                          Законодавство:
                          Підтверджується, що
                          1 - Замовник установлює один або декілька з таких кваліфікаційних критеріїв: 4) наявність фінансової спроможності, яка підтверджується фінансовою звітністю.
                          Статус: Активна
                          Дата створення: 04-02-2025, 13:57:26
                          Способи підтвердження:
                          Документ
                          1.4.1. Копія балансу підприємства з відміткою про прийняття відповідного органу за 2023 рік. 1.4.2. Копія звіту про рух грошових коштів з відміткою про прийняття відповідного органу за 2023 рік . 1.4.3. Копія звіту про фінансові результати з відміткою про прийняття відповідного органу за 2023 рік. Примітка: З метою уникнення дискримінації новостворених підприємств (утворених в 2024 р.), для підтвердження наявності фінансової спроможності, такі підприємства у складі своєї пропозиції надають лист у довільній формі з обґрунтованими причинами неможливості надати в складі пропозиції копію балансу, звіту про фінансові результати, звіту про рух грошових коштів. 1.4.4. Для фізичних осіб-підприємців: 1.4.5. Копія податкової декларації за 2023 рік відповідно до наказу Міністерства фінансів України від 19.06.2015 № 578 (у редакції наказу Міністерства фінансів України від 09.12.2020 № 752 з відміткою про прийняття відповідного органу. 1.4.6. Копія квитанції про сплату єдиного податку за останній звітний період. Примітка: З метою уникнення дискримінації новостворених підприємств (утворених в 2024 р. або 2025 р), для підтвердження наявності фінансової спроможності, такі підприємства у складі своєї пропозиції надають лист у довільній формі з обґрунтованими причинами неможливості надати в складі пропозиції копію балансу, звіту про фінансові результати, звіту про рух грошових коштів.
                          ПОДАТИ ПРОПОЗИЦІЮ