Закупівлю оголошено - 03-02-2025, 18:20. Дата останніх змін - 27-02-2025, 16:20

Технічне обслуговування і ремонт офісної техніки (відновлення та заправка катриджів)

Технічне обслуговування і ремонт офісної техніки (відновлення та заправка катриджів)... Державна закупівля - UA-2025-02-03-016236-a Технічне обслуговування і ремонт офісної техніки (відновлення та заправка катриджів) від замовника Солом'янська районна в місті Києві державна адміністрація від 2/3/2025 на онлайн торговельному майданчику в Україні ➤ e-tender.ua. E-tender logo
Оголошення про проведення.pdf
Закупівля: UA-2025-02-03-016236-a / на ProZorro / на DoZorro
Рядок плану закупівлі та обґрунтування: UA-P-2025-01-23-024500-a
Період уточнень
Триває
Завершився
з 03-02-2025, 18:20
по 07-02-2025, 00:00
Період подачі пропозицій
Очікується
Триває
Завершився
з 07-02-2025, 00:00
по 13-02-2025, 12:00
Аукціон Період аукціонів
Аукціон не відбувся

Згідно з додатками до оголошення

Спрощена закупівля
Статус:Завершена закупівля
Бюджет:
85467
85 467 UAH (з ПДВ)
Вид предмету закупівлі:Послуги
Мінімальний крок аукціону:428 UAH
Оцінка пропозицій:За вартістю придбання
Розгляд пропозицій:Поступовий
Мінімальна кількість пропозицій:1
Наявність прекваліфікації:Ні
Замовник:Солом'янська районна в місті Києві державна адміністрація
ЄДРПОУ:37378937 Досьє YouControl
Контактна особа:Єрьоміна Олена Сергіївна
Телефон:380442070955
E-mail:olena.yeromina@kyivcity.gov.ua
Місцезнаходження:
03151, Україна, Київська область,Київ, проспект Повітряних Сил, будинок 41
2



+ Лоти з моїми пропозиціями + відкрити всі - закрити всі
+ -
Завершено
Технічне обслуговування і ремо ...
85 467 UAH (з ПДВ)
+-
Позиції
Конкретна назва предмета закупівліКількість / Од.виміруАдреса доставки / Строк поставки/виконання робіт/надання послуг:Класифікатор ДК 021:2015 (CPV)Класифікатори

Відновлення та заправка катриджів

2
послуга
03151 Україна м. Київ проспект Повітряних Сил, будинок 41
по 31-12-2025
50310000-1
Технічне обслуговування і ремонт офісної техніки


+-
Пропозиції

Кваліфікація Учасників

Інформація про Переможця
Протокол визначення переможця закупівлі та намір укласти договір про закупівлю.pdf
Рішення підписано
Ім'я:
ТОВ Гарант прінт сервіс   Досьє YouControl
Строк розгляду пропозиції:
з 13-02-2025 по 21-02-2025
Статус:
учасник виграв закупівлю
Контактна інформація:
Україна, Київська область, Київ, вул. Авіаконструктора Антонова 2/32 корп.6, 03186, Петелько Василь Станіславович
Остаточна пропозиція:
75 420 UAH, з ПДВ
Документи пропозиції:
Документи рішення:
Дата акцепта:
18-02-2025, 18:04

Повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей

Дата публікації: 17-02-25, 17:16:42
24

Замовником під час розгляду пропозиції учасника спрощеної закупівлі, виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником закупівлі у пропозиції та/або подання яких передбачалося умовами, визначеними в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі. Встановлено наступні невідповідності: Відповідно до вимог пункту 9 оголошення, учасник повинен надати «- форму «Пропозиція електронних закупівель» Додаток 2». Учасником у складі пропозиції надана зазначена форма (файл_10.Цінова пропозиція.pdf.p7s.zip), але в таблиці «Опис та характеристика послуг» невірно вказаний перелік картриджів та переплутано суму. Разом з тим, наданий перелік з технічними характеристиками (файл_1.Технічні характеристики.pdf.p7s.zip), відповідає вимогам Замовника. Для усунення виявлених невідповідностей, учасник повинен надати в електронному (сканованому в форматі pdf) вигляді в складі своєї пропозиції: Надати в електронному (сканованому в форматі pdf) вигляді в складі своєї пропозиції відповідно до пункту 9 оголошення, оновлену «- форму «Пропозиція електронних закупівель» Додаток 2» та накласти кваліфікований електронний підпис (КЕП) або удосконалений електронний підпис (УЕП) на пропозицію.

Кінцева дата та час усунення невідповідностей: 18-02-25, 17:16:42
Договір
Договір опубліковано
Системний номер договору:
UA-2025-02-03-016236-a-c1
Номер договору:
28/108/09
Дата підписання договору:
27-02-2025, 11:00
Строк дії договору:
з 27-02-2025 по 31-12-2025
Опис договору:
Договір про надання послуг
75 420 UAH
Ціна договору
62 850 UAH
Ціна договору без ПДВ

Пропозиції Учасників

Пропозицію подав:
ТОВ Гарант прінт сервіс   Досьє YouControl
Остаточна пропозиція:
75 420 UAH, з ПДВ
Інформація про субпідрядника:
-
Підпис:
підписано
Дата та час подання пропозиції:
10-02-2025, 12:44:10
Документи:
Тип документа:

Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.

+ -
Документи тендеру
Тип документа: Оголошення про проведення закупівлі
    Файл
    Тип
    Приватність
    Стан
    Дата та час
    Дії
    Оголошення про проведення закупівлі
    публічнийЕкспортовано:03-02-2025, 18:22:52
      Тип документа: Технічний опис предмету закупівлі
        Файл
        Тип
        Приватність
        Стан
        Дата та час
        Дії
        Технічний опис предмету закупівлі
        публічнийЕкспортовано:03-02-2025, 18:22:21
          Інші
            Файл
            Тип
            Приватність
            Стан
            Дата та час
            Дії
            Інший
            публічнийЕкспортовано:03-02-2025, 18:22:21
              Тип документа: Тендерна документація
                Файл
                Тип
                Приватність
                Стан
                Дата та час
                Дії
                Тендерна документація
                публічнийЕкспортовано:03-02-2025, 18:22:21
                  Тип документа: Проект договору
                    Файл
                    Тип
                    Приватність
                    Стан
                    Дата та час
                    Дії
                    Проект договору
                    публічнийЕкспортовано:03-02-2025, 18:22:21
                      ПОДАТИ ПРОПОЗИЦІЮ