Період оскарження умов закупівлі - по 08-02-2025, 00:00
| Статус: | Завершена закупівля |
| Бюджет: | 1 023 582 UAH (з ПДВ) |
| Вид предмету закупівлі: | Послуги |
| Мінімальний крок аукціону: | 5 117,91 UAH |
| Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
| Замовник: | Управління поліції охорони у Волинській області |
| ЄДРПОУ: | 40108803 Досьє YouControl |
| Контактна особа: | Людмила Мартинюк |
| Телефон: | +380332725467 |
| E-mail: | volupo_tender@ukr.net |
| Місцезнаходження: | 43025, Україна, Волинська область,м. Луцьк, вул. Б. Хмельницького, 37 |
1 |
«Під час розгляду тендерної пропозиції учасника ТОВ «ЛУЦЬК-ЕКСПО» замовником виявлено невідповідність в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалось тендерною документацією, зокрема: Перелік виявлених невідповідностей: 1) відповідно до пп. 5.5. п. 5 «Перелік інших документів та/або інформації, які встановлено відповідно до законодавства для Учасників» Додатку 1 тендерної документації, Учасник мав використати «Кваліфікований електронний підпис (КЕП), накладений на тендерну пропозицію відповідно до пункту 1 розділу 3 тендерної документації». Учасник підписав свою тендерну пропозицію Удосконаленим електронним підписом (УЕП). 2) відповідно до пп. 2 п. 1.1. Розділу І «Перелік документів та інформації для підтвердження відповідності Учасника кваліфікаційним критеріям, визначеним у статті 16 Закону «Про публічні закупівлі» Додатку 1 тендерної документації, учасник у своїй тендерній пропозиції повинен надати документальне підтвердження права власності/користування (власне або орендоване, договір лізингу або договір позички тощо) щодо обладнання вказаного в таблиці. Відповідно до наданих документів, зокрема «Форма 1» та «Видаткові_накладні_на_придбання_МТБ.pdf», учасником не підтверджене право власності на позиції у таблиці № 4, 7, 11. 3) відповідно пп. 3.2. п.3 «Перелік документів та/або інформації на підтвердження інформації про технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі» Додатку 1 тендерної документації, учасник не надав довідку в довільній формі. Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: 1) пп. 5.5 п. 5 «Перелік інших документів та/або інформації, які встановлено відповідно до законодавства для Учасників» Додатку 1 тендерної документації. 2) пп. 2 п. 1.1. Розділу І «Перелік документів та інформації для підтвердження відповідності Учасника кваліфікаційним критеріям, визначеним у статті 16 Закону «Про публічні закупівлі» Додатку 1 тендерної документації. 3) пп. 3.2. п.3 «Перелік документів та/або інформації на підтвердження інформації про технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі» Додатку 1 тендерної документації. Перелік документів та/або інформації, яку має подати учасник, щоб виправити невідповідності: 1) кваліфікований електронний підпис (КЕП), накладений на тендерну пропозицію відповідно до пункту 1 розділу 3 тендерної документації. 2) надати документальне підтвердження права власності/користування (власне або орендоване, договір лізингу або договір позички тощо) щодо обладнання вказаного в таблиці. 3) довідка в довільній формі з графіком роботи СТО (не менше 6 робочих днів на тиждень), контактною інформацією та порядком подання заявок від Замовника щодо необхідності надання послуг з ремонту транспортних засобів.»
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.