Період оскарження умов закупівлі - по 09-02-2025, 00:00
Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі: Вимоги до предмету закупівлі, детальний опис предмета закупівлі, у т.ч. інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, що визначенні у відповідності до вимог частини 4 статті 5; частини 2 статті 22; частини 5,6 статті 23 Закону з урахуванням Особливостей, викладено у Додатку 3 до тендерної документації. Технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, а також очікувана вартість визначені на підставі реальних виробничих потреб замовника, за результатами проведеного моніторингу ринку та оптимального співвідношення ціни та якості. Замовник здійснює закупівлю робіт, оскільки є наявна потреба у визначених робіт для безперебійного виробничого процесу замовника (зазначено враховуючи вимоги Постанови КМУ від 11.10.2016 № 710 (зі змінами) «Про ефективне використання державних коштів»).
| Статус: | Завершена закупівля |
| Бюджет: | 155 179,99 UAH (з ПДВ) |
| Вид предмету закупівлі: | Послуги |
| Мінімальний крок аукціону: | 1 551,80 UAH |
| Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
| Замовник: | Одеська філія ДП "АМПУ" |
| ЄДРПОУ: | 38728457 Досьє YouControl |
| Контактна особа: | Колесник Вікторія Володимирівна |
| Телефон: | 380487293544 |
| E-mail: | VVKO@ODS.USPA.GOV.UA |
| Місцезнаходження: | 65026, Україна, Одеська область,Одеса, Митна пл. 1 |
1 |
Аргументація продовження строку розгляду тендерної пропозиції: на підставі частини 10 статті 29 Закону України Про публічні закупівлі» та з урахуванням Постанови №1178 від 12 жовтня 2022 р. «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» Замовником продовжено строк розгляду тендерної пропозиції до 20 робочих днів у зв’язку із значним обсягом інформації і документів, наданих в складі тендерної пропозиції учасника, які потребують перевірки на відповідність вимогам тендерної документації.
1. Перелік виявлених невідповідностей: 1.1. Згідно вимог п.1.1. р. І Додатку 1 до тендерної документації (далі – ТД), Учасник повинен був надати інформацію, зокрема, про наявність ремонтних експлуатаційних матеріалів, запасних частини які потрібні для проведення ТО вогнегасників. Учасником надано Довідку від 10.02.2025р. №10 «Про наявність необхідної для надання послуг за предметом закупівлі обладнання та матеріально-технічної бази», в якої, зокрема, зазначено про наявність в Учасника ремонтних експлуатаційних матеріалів, запасних частин, які потрібні для проведення перевірок АСП – що суперечить вимогам Замовника. Також, Учасником, в якості підтвердження власного обладнання, не надано інвентарну(ні) картку(ки) або інший документ, що підтверджує право власності на зазначені вище матеріали. 2. Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: 2.1. Відповідно до вимог п.1.1. р. І Додатку 1 до ТД. 3. Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: Учаснику ТОВ «ЛЕРУС ЛІМІТЕД» надати/завантажити з урахуванням зауважень Замовника: 3.1. Довідку за формою згідно Додатку 1.1.1 до ТД за підписом учасника/уповноваженої особи учасника з інформацією про наявність в учасника обладнання та матеріально-технічної бази, а саме обов’язково зазначити про наявність: компресорного обладнання, робочих столів, інструменту та ремонтних експлуатаційних матеріалів, запасних частин які потрібні для проведення ТО вогнегасників. Інвентарну(ні) картку(ки) або інший документ, що підтверджує право власності на ремонтні експлуатаційні матеріали, запасні частини які потрібні проведення ТО вогнегасників.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.