Період оскарження умов закупівлі - по 05-02-2025, 00:00
| Статус: | Завершена закупівля |
| Бюджет: | 338 000 UAH (з ПДВ) |
| Вид предмету закупівлі: | Послуги |
| Мінімальний крок аукціону: | 3 380 UAH |
| Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
| Замовник: | Управління освіти Голосіївської районної в місті Києві державної адміністрації |
| ЄДРПОУ: | 37479398 Досьє YouControl |
| Контактна особа: | Любов Григорівна Мотузка |
| Телефон: | +380442571274 |
| E-mail: | lyubov-osvita@ukr.net |
| Місцезнаходження: | 03127, Україна, Київська область,М. КИЇВ, ПРОСПЕКТ ГОЛОСІЇВСЬКИЙ, будинок 118 Б |
3 |
1). Розділом 1 Додатку 1 до тендерної документації визначено перелік документів та інформації для підтвердження відповідності Учасника кваліфікаційним критеріям, визначеним у статті 16 Закону «Про публічні закупівлі». Учасник повинен підтвердити відповідно до розділу 1 Додатку 1 до тендерної документації, зокрема пункт 1.1. «Наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій»: 1) Згідно з пп. 1.1.1. п. 1.1. розділу 1 учасник має надати: «1.1.1. Довідку про наявність обладнання та матеріально-технічної бази необхідних для надання послуг, визначених у технічних вимогах, а саме: складські приміщення, наявність автотранспорту для надання послуг, які є предметом закупівлі.» 2) Згідно з пп. 1.1.2. п. 1.1. розділу 1 учасник має надати: «До довідки про наявність обладнання та матеріально-технічної бази, які зазначені в довідці згідно п. 1.1.1., надати документи/документ, на підтвердження права власності/володіння/користування тощо відповідним майном.». У складі своєї пропозиції Учасник надав Довідку про наявність обладнання та матеріально – технічної бази (надалі Довідка) в якій зазначив: - Договір оренди автомобіля. Своєю чергою до Довідки Учасником надано: - Договір оренди транспортного засобу № 1 від 02 січня 2024 року. Відповідно до п. 5.1. Договору строк оренди становить 1 (один ) рік, тобто до 02 січня 2025 року, але може бути збільшений за згодою сторін, про що ними укладається додаткова угода. Проте, в складі пропозиції Учасника додаткова угода про продовження строку дії Договору відсутня. Для усунення зазначених невідповідностей Учаснику необхідно надати у строк, визначений Особливостями додаткову угоду до Договору № 1 від 02 січня 2024 року про продовження строку його дії, або надати документи згідно з вимогами пп.1.1.1., 1.1.2. п. 1.1. розділу 1 Додатку 1 до тендерної документації. 2). Додатком 1 до тендерної документації передбачено «Перелік документів та/або інформації, які подаються Учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції». Пунктом 5 Додатку 1 до тендерної документації визначено перелік інших документів та/або інформації, які встановлено відповідно до законодавства для Учасників. Зокрема згідно з підпунктом 5.8. передбачено: «Кваліфікований електронний підпис (КЕП), накладений на тендерну пропозицію відповідно до пункту 1 розділу 3 тендерної документації». Пункту 1 розділу 3 тендерної документації передбачено, що «Під час використання електронної системи закупівель з метою подання тендерних пропозицій та їх оцінки документи та дані створюються та подаються з урахуванням вимог законів України "Про електронні документи та електронний документообіг" та "Про електронну ідентифікацію та електронні довірчі послуги". Учасники процедури закупівлі подають тендерні пропозиції у формі електронного документа чи скан-копій через електронну систему закупівель. Тендерна пропозиція учасника має відповідати ряду вимог: 1) документи мають бути чіткими та розбірливими для читання; 2) тендерна пропозиція учасника повинна бути підписана кваліфікованим електронним підписом (КЕП); 3) якщо тендерна пропозиція містить і скановані, і електронні документи, потрібно накласти КЕП на тендерну пропозицію в цілому та на кожен електронний документ окремо. Винятки: 1) якщо електронні документи тендерної пропозиції видано іншою організацією і на них уже накладено КЕП цієї організації, учаснику не потрібно накладати на нього свій КЕП. Зверніть увагу: документи тендерної пропозиції, які надані не у формі електронного документа (без КЕП на документі), повинні містити підпис уповноваженої особи учасника закупівлі (із зазначенням прізвища, ініціалів та посади особи), а також відбитки печатки учасника (у разі використання) на кожній сторінці такого документа (окрім документів, виданих іншими підприємствами / установами / організаціями). Замовник не вимагає від учасників засвідчувати документи (матеріали та інформацію), що подаються у складі тендерної пропозиції, печаткою та підписом уповноваженої особи, якщо такі документи (матеріали та інформація) надані у формі електронного документа через електронну систему закупівель із накладанням електронного підпису, що базується на кваліфікованому сертифікаті електронного підпису. Замовник перевіряє КЕП учасника на сайті центрального засвідчувального органу за посиланням https://czo.gov.ua/verify. Під час перевірки КЕП повинні відображатися: прізвище та ініціали особи, уповноваженої на підписання тендерної пропозиції (власника ключа).». Учасником на виконання цієї вимоги на тендерну пропозицію вцілому накладено електронний підпис у вигляді файлу «sign.p7s». При його перевірці було виявлено наступне: Підписувач Юшко Віктор Сергійович П.І.Б. Юшко Віктор Сергійович Країна: Україна РНОКПП 2861907131 Організація (установа) ТОВ "ЕКО-ТЕПЛОЕНЕРГО" Код ЄДРПОУ: 37985023 Посада: директор Час підпису (підтверджено кваліфікованою позначкою часу для даних від Надавача) 13:02:50 06.02.2025 Сертифікат виданий: КНЕДП ТОВ «Центр сертифікації ключів «Україна» Серійний номер 79ЕDСА0700000000000000000000000000000001 Тип носія особистого ключа Незахищений Алгоритм підпису ДСТУ 4145 Тип підпису Удосконалений Тип контейнера Підпис та дані в одному файлі (CAdES enveloped) Формат підпису (CAdES-Х Long) Сертифікат Кваліфікований Тобто тип підпису Учасника удосконалений, а не кваліфікований. Для усунення зазначеної невідповідності Учаснику необхідно у строк, визначений Особливостями накласти кваліфікований електронний підпис відповідно до підпункту 5.5. Додатку 1 до тендерної документації та пункту 1 розділу 3 тендерної документації.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.