Закупівлю оголошено - 27-01-2025, 17:30. Дата останніх змін - 27-02-2025, 16:15

Послуги з технічного обслуговування електрокотлів

Послуги з технічного обслуговування електрокотлів... Державна закупівля - UA-2025-01-27-017637-a Послуги з технічного обслуговування електрокотлів від замовника Чорноморська філія ДП "АМПУ" від 1/27/2025 на онлайн торговельному майданчику в Україні ➤ e-tender.ua. E-tender logo
Оголошення про проведення.pdf
Закупівля: UA-2025-01-27-017637-a / на ProZorro / на DoZorro
Рядок плану закупівлі та обґрунтування: UA-P-2024-09-23-005178-a
Період уточнень
Триває
Завершився
з 27-01-2025, 17:30
по 01-02-2025, 00:00
Період подачі пропозицій
Очікується
Триває
Завершився
з 27-01-2025, 17:30
по 04-02-2025, 10:00
Аукціон Період аукціонів
Завершився
з 05-02-2025, 12:39
по 05-02-2025, 13:02

Період оскарження умов закупівлі - по 01-02-2025, 00:00

Служба енергозабезпечення Чорноморської філії ДП «АМПУ» вважає доцільним здійснити закупівлю послуг з технічного обслуговування електрокотлів ЧФ ДП «АМПУ» за кодом ДК 021:2015: 50720000-8 «Послуги з ремонту і технічного обслуговування систем центрального опалення» виходячи з наступного: Згідно до п. 7.9.1.1. Правил технічної експлуатації теплових установок і мереж, під час підготовки до опалювального періоду з метою забезпечення надійності теплопостачання споживачів необхідно відповідно до термінів, установлених цими Правилами, виконати основний комплекс заходів: здійснення ремонтно-профілактичних робіт устатковання джерел теплопостачання та теплових мереж; складання актів готовності систем теплопостачання до опалювального періоду. Згідно до п. 7.9.3. Правил технічної експлуатації теплових установок і мереж, перед початком опалювального періоду проводиться перевірка готовності системи опалення та системи теплопостачання у цілому шляхом виконання пробного пуску з метою визначення їх готовності до роботи. Для забезпечення надійної експлуатації, періодично, до початку опалювального періоду виникає необхідність у проведенні огляду обладнання, для виявлення та виправлення несправностей та попередження виникнення їх в подальшій експлуатації. Згідно до вимог керівництва з експлуатації електрокотлів монтаж, введення в експлуатацію та технічне обслуговування мають здійснювати тільки зареєстровані фахівці спеціалізованої компанії.

Відкриті торги з особливостями
Статус:Завершена закупівля
Бюджет:
54500
54 500 UAH(без ПДВ)
Вид предмету закупівлі:Послуги
Мінімальний крок аукціону:272,50 UAH
Оцінка пропозицій:За вартістю придбання
Замовник:Чорноморська філія ДП "АМПУ"
ЄДРПОУ:38728418 Досьє YouControl
Контактна особа:Швець Олександр Вікторович
Телефон:380486875126
E-mail:O.Shvets@ilk.uspa.gov.ua
Місцезнаходження:
68001, Україна, Одеська область,Чорноморськ (Іллічівськ), ВУЛИЦЯ ПРАЦІ, будинок 6
0



+ Лоти з моїми пропозиціями + відкрити всі - закрити всі
+ -
Завершено
Послуги з технічного обслугову ...
54 500 UAH(без ПДВ)
Аукціон очікується з Аукціон очікується з Аукціон триває з Аукціон відбувся 05-02-2025, 12:39
+-
Позиції
Конкретна назва предмета закупівліКількість / Од.виміруАдреса доставки / Строк поставки/виконання робіт/надання послуг:Класифікатор ДК 021:2015 (CPV)Класифікатори

Послуги з технічного обслуговування електрокотлів

8
послуга
68001 Україна Одеська область Чорноморськ (Іллічівськ) ВУЛИЦЯ ПРАЦІ, будинок 6
по 31-12-2025
50720000-8
Послуги з ремонту і технічного обслуговування систем центрального опалення


+-
Пропозиції

Кваліфікація Учасників

Інформація про Переможця
Протокол визначення переможця закупівлі та намір укласти договір про закупівлю.pdf
Рішення підписано
Ім'я:
ТОВ "ОБЛТЕПЛО"   Досьє YouControl
Строк розгляду пропозиції:
з 05-02-2025 по 06-03-2025
Статус:
учасник виграв закупівлю
Контактна інформація:
Україна, Одеська область, Одеса, вул. Приморська, буд. 3, 65026, Лєйвіков Сергій
Остаточна пропозиція:
29 999 UAH,без ПДВ
Первинна пропозиція:
49 900 UAH, без ПДВ
Документи пропозиції:
Документи рішення:
Дата акцепта:
14-02-2025, 10:13
Період подачі оскарження:
по 20-02-2025, 00:00

Продовження строку розгляду тендерної пропозиції

Дата публікації: 11-02-25, 09:21:09
Протокол продовження строку розгляду тендерної пропозиції/пропозиції.pdf

ПОВІДОМЛЕННЯ ПРО ПРОДОВЖЕННЯ СТРОКУ РОЗГЛЯДУ ТЕНДЕРНОЇ ПРОПОЗИЦІЇ 1. Найменування замовника: Державне підприємство «Адміністрація морських портів України» (код ЄДРПОУ 38727770) в особі Чорноморської філії державного підприємства «Адміністрація морських портів України» (адміністрації морського порту Чорноморськ), код ЄДРПОУ ВП 38728418 2. Процедура проводиться враховуючи вимоги Закону України «Про публічні закупівлі» (зі змінами та доповненнями) (далі - Закон) з урахуванням «Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування», які затверджені Постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (зі змінами) (далі – Особливості), Положення про уповноважену особу Чорноморської філії Державного підприємства «Адміністрація морських портів України» (Адміністрація морського порту Чорноморськ), що затверджене наказом від 24.09.2021 № 413/15, за предметом закупівлі за кодом ДК 021:2015 - 50720000-8 «Послуги з ремонту і технічного обслуговування систем центрального опалення» (Послуги з технічного обслуговування електрокотлів), шляхом проведення процедури відкритих торгів з Особливостями; 3. Місцезнаходження замовника: Одеська область, м. Чорноморськ, вулиця Праці, будинок 6, 68001; 4. Конкретна назва предмета закупівлі: ДК 021:2015 - 50720000-8 «Послуги з ремонту і технічного обслуговування систем центрального опалення» (Послуги з технічного обслуговування електрокотлів); 5. Номер процедури закупівлі в електронній системі закупівель: UA-2025-01-27-017637-a; 6. Аргументація продовження строку розгляду тендерної пропозиції: на підставі п. 41 «Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування», які затверджені Постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (зі змінами) Замовником продовжено строк розгляду тендерної пропозиції до 20 робочих днів у зв’язку із потребою у детальному розгляді документів, наданих у складі тендерної пропозиції учасника відкритих торгів з особливостями, на відповідність умовам Тендерної документації за вказаним предметом закупівлі.

Кінцева дата розгляду пропозиції: 06-03-25, 00:00:00

Тендерна пропозиція аномально низька

Дата публікації: 05-02-25, 13:02:35
АНЦ

найбільш економічно вигідна пропозиція є меншою на 40 або більше відсотків від середньоарифметичного значення ціни/приведеної ціни тендерних пропозицій інших учасників на початковому етапі аукціону

Кінцевий строк надання обгрунтування аномально низької ціни: 07-02-25, 00:00:00

Повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей

Дата публікації: 11-02-25, 09:23:41
24

ПОВІДОМЛЕННЯ з вимогою про усунення невідповідностей Закупівля послуг за кодом ДК 021:2015 - 50720000-8 «Послуги з ремонту і технічного обслуговування систем центрального опалення» (Послуги з технічного обслуговування електрокотлів), оприлюдненої в електронній системі закупівель за номером: UA-2025-01-27-017637-a, відповідно до Закону України «Про публічні закупівлі» (далі - Закон) з урахуванням постанови Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування (зі змінами) (далі — Особливості). Відповідно до пункту 43 Особливостей якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Під час розгляду тендерної пропозиції Учасника ТОВ «ОБЛТЕПЛО» встановлено наступні невідповідності: 1. Учасником не в повному обсязі підтверджено наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід. Учасником у складі тендерної пропозиції, на підтвердження проходження навчання та перевірки знань з охорони праці працівниками НПАОП 0.00-1.71-13 надано протокол № 21121.24-ОП Засідання комісії з перевірки знань з питань охорони праці працівника ТОВ «ОБЛТЕПЛО» інженера з механізації та автоматизації виробничих процесів Сидорук М.В. від 02 листопада 2021 року, відповідно до якого працівник підтвердиа свої знання щодо НПАОП 0.00-1.71-13 «Правила охорони праці під час роботи з інструментом та пристроями». Проте, відповідно до статті 18 Закону України «Про охорону праці» (зі змінами) посадові особи, діяльність яких пов'язана з організацією безпечного ведення робіт, під час прийняття на роботу і періодично, один раз на три роки, проходять навчання, а також перевірку знань з питань охорони праці за участю профспілок. Не допускаються до роботи працівники, у тому числі посадові особи, які не пройшли навчання, інструктаж і перевірку знань з охорони праці. Таким чином, протокол № 21121.24-ОП Засідання комісії з перевірки знань з питань охорони праці працівника ТОВ «ОБЛТЕПЛО» інженера з механізації та автоматизації виробничих процесів Сидорук М.В. від 02 листопада 2021 року не відповідає чинному законодавству та, відповідно, Учасником не підтверджено проходження навчання та перевірки знань з охорони праці працівника інженера з механізації та автоматизації виробничих процесів Сидорук М.В. (відповідно до пункту 1 Таблиці 1 Додатку 1 до тендерної документації). Для усунення виявлених невідповідностей учасник має надати (способом дозавантаження в електронну систему): документи відповідно до вимог тендерної документації (документи, що підтверджують проходження навчання та перевірку знань з охорони праці працівником підприємства Сидорук М.В. за НПАОП 0.00-1.71-13 відповідно до чинного законодавства.) 2. Учасником у складі тендерної пропозиції не в повному обсязі надано документи, що підтверджують повноваження посадової особи Учасника процедури закупівлі щодо підпису документів тендерної пропозиції. У складі тендерної пропозиції Учасником надано Протокол № 3-2025 Загальних зборів засновників (учасників) ТОВ «ОБЛТЕПЛО» від 31.01.2025 згідно якого (п.2 Порядку денного) надається згода на вчинення правочину та підписання договору директором Товариства С.М. Лейвіковим з Відділом освіти, культури молоді та спорту Лиманської селищної ради Роздільнянського району Одеської області за результатами процедури відкритих торгів (з особливостями) за кодом ДК 021:2015- 50720000-8 «Послуги з ремонту і технічного обслуговування систем центрального опалення» (Послуги з технічного обслуговування електрокотлів), (ідентифікатор закупівлі: UA-2025-01-27-017637-a) у разі перемоги, тобто не з замовником ЧФ ДП «АМПУ». (відповідно до пункту 1 Таблиці 2 Додатку 1 до тендерної документації). Для усунення виявлених невідповідностей учасник має надати (способом дозавантаження в електронну систему): документи відповідно до вимог тендерної документації

Кінцева дата та час усунення невідповідностей: 12-02-25, 09:23:41
Договір
Договір опубліковано
Системний номер договору:
UA-2025-01-27-017637-a-a1
Номер договору:
39-В-ЧФ-25
Дата підписання договору:
27-02-2025, 00:00
Строк дії договору:
з 27-02-2025 по 31-12-2025
35 998,80 UAH
Ціна договору
29 999 UAH
Ціна договору без ПДВ

Пропозиції Учасників

Пропозицію подав:
ТОВ "ОБЛТЕПЛО"   Досьє YouControl
Остаточна пропозиція:
29 999 UAH, без ПДВ
Первинна пропозиція:
49 900 UAH, без ПДВ
Інформація про субпідрядника:
-
Підпис:
підписано
Дата та час подання пропозиції:
03-02-2025, 16:59:55
Документи:
Тип документа:
1. Наявність не виконаних зобов'язань за раніше укладеним договором
При відсутності не виконаних зобов'язань за раніше укладеним договором підтверджується, що
Учасник процедури закупівлі не мав з цим самим замовником договорів достроково розірваних через невиконання (учасником) своїх зобов'язань через що було застосовано санкції у вигляді штрафів та/або відшкодування збитків
2. Вчинення корупційних правопорушень
Юридичною особою підтверджується, що
Керівника учасника процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією
Відомості про учасника процедури закупівлі не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
3. Вчинення економічних правопорушень
Підтверджується, що
Учасник процедури закупівлі протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів торгів, аукціонів, конкурсів, тендерів
4. Вчинення кримінальних правопорушень
Юридичною особою підтверджується, що
Керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
5. Порушення справи про банкрутство
Підтверджується, що
Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
6. Вчинення правопорушень, повʼязаних із застосуванням санкцій
Підтверджується, що
Учасник процедури закупівлі не є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України "Про санкції"
7. Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Юридичною особою підтверджується, що
Керівника учасника процедури закупівлі, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
8. Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі
Резидентом підтверджується, що
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань"
1. Мова (мови) тендерної пропозиції
Підтверджується, що
Мова тендерної пропозиції: Українська
1. Наявність працівників відповідної кваліфікації
Підтверджується, що
наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід
Доказ:
Документ
Довідка працівники.pdf, Довідка у довільній формі, що містить інформацію про наявність у Учасника працівників відповідної кваліфікації. Документи (копії протоколів засідання комісії з перевірки знань з питань охорони праці або посвідчення про перевірку про перевірку знань з питань охорони праці)
Доказ:
Документ
Протокол_КВПіА_2025.pdf, Довідка у довільній формі, що містить інформацію про наявність у Учасника працівників відповідної кваліфікації. Документи (копії протоколів засідання комісії з перевірки знань з питань охорони праці або посвідчення про перевірку про перевірку знань з питань охорони праці)
Доказ:
Документ
Протоколи ОП Сидорук.pdf, Довідка у довільній формі, що містить інформацію про наявність у Учасника працівників відповідної кваліфікації. Документи (копії протоколів засідання комісії з перевірки знань з питань охорони праці або посвідчення про перевірку про перевірку знань з питань охорони праці)
2. Наявність досвіду виконання аналогічного договору
Підтверджується, що
Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів)
Доказ:
Документ
Акти_наданих_послуг_Хабад.pdf, Укладений Учасником, договір у повному обсязі з усіма додатками, що є невід’ємними частинами договору, документ(и), що підтверджує(ють) факт надання послуг по договору (акт(и) здавання-приймання виконаних послуг або інший первинний документ, складений відповідно до вимог статті 9 Закону України «Про бухгалтерський облік та фінансову звітність в Україні» від 16.07.1999 № 996-XIV) та позитивний лист-відгук від цього замовника
Доказ:
Документ
Відгук_Хабад_ТО_котельної_елект_котл_.pdf, Укладений Учасником, договір у повному обсязі з усіма додатками, що є невід’ємними частинами договору, документ(и), що підтверджує(ють) факт надання послуг по договору (акт(и) здавання-приймання виконаних послуг або інший первинний документ, складений відповідно до вимог статті 9 Закону України «Про бухгалтерський облік та фінансову звітність в Україні» від 16.07.1999 № 996-XIV) та позитивний лист-відгук від цього замовника
Доказ:
Документ
Довідка_Досвід.pdf, Укладений Учасником, договір у повному обсязі з усіма додатками, що є невід’ємними частинами договору, документ(и), що підтверджує(ють) факт надання послуг по договору (акт(и) здавання-приймання виконаних послуг або інший первинний документ, складений відповідно до вимог статті 9 Закону України «Про бухгалтерський облік та фінансову звітність в Україні» від 16.07.1999 № 996-XIV) та позитивний лист-відгук від цього замовника
Доказ:
Документ
Договір_Хабад_Електрокотли.pdf, Укладений Учасником, договір у повному обсязі з усіма додатками, що є невід’ємними частинами договору, документ(и), що підтверджує(ють) факт надання послуг по договору (акт(и) здавання-приймання виконаних послуг або інший первинний документ, складений відповідно до вимог статті 9 Закону України «Про бухгалтерський облік та фінансову звітність в Україні» від 16.07.1999 № 996-XIV) та позитивний лист-відгук від цього замовника

Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.

Пропозицію подав:
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «Клімат контроль +»   Досьє YouControl
Остаточна пропозиція:
30 000 UAH, без ПДВ
Первинна пропозиція:
52 000 UAH, без ПДВ
Інформація про субпідрядника:
-
Підпис:
підписано
Дата та час подання пропозиції:
03-02-2025, 13:57:54
Документи:
Тип документа:
1. Наявність не виконаних зобов'язань за раніше укладеним договором
При наявності не виконаних зобов'язань за раніше укладеним договором підтверджується, що
Учасник процедури закупівлі вжив заходів для доведення своєї надійності, а саме: сплатив або зобовʼязався сплатити відповідні зобовʼязання та відшкодування завданих збитків
2. Вчинення корупційних правопорушень
Юридичною особою підтверджується, що
Керівника учасника процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією
Відомості про учасника процедури закупівлі не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
3. Вчинення економічних правопорушень
Підтверджується, що
Учасник процедури закупівлі протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів торгів, аукціонів, конкурсів, тендерів
4. Вчинення кримінальних правопорушень
Юридичною особою підтверджується, що
Керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
5. Порушення справи про банкрутство
Підтверджується, що
Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
6. Вчинення правопорушень, повʼязаних із застосуванням санкцій
Підтверджується, що
Учасник процедури закупівлі не є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України "Про санкції"
7. Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Юридичною особою підтверджується, що
Керівника учасника процедури закупівлі, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
8. Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі
Резидентом підтверджується, що
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань"
1. Мова (мови) тендерної пропозиції
Підтверджується, що
Мова тендерної пропозиції: Українська
1. Наявність працівників відповідної кваліфікації
Підтверджується, що
наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід
2. Наявність досвіду виконання аналогічного договору
Підтверджується, що
Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів)

Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.

+ -
Документи тендеру
Тип документа: Оголошення про проведення закупівлі
    Файл
    Тип
    Приватність
    Стан
    Дата та час
    Дії
    Оголошення про проведення закупівлі
    публічнийЕкспортовано:27-01-2025, 17:30:44
      Тип документа: Тендерна документація
        Файл
        Тип
        Приватність
        Стан
        Дата та час
        Дії
        Тендерна документація
        публічнийЕкспортовано:27-01-2025, 17:30:37
        Тендерна документація
        публічнийЕкспортовано:27-01-2025, 17:30:37
        Тендерна документація
        публічнийЕкспортовано:27-01-2025, 17:30:37
        Тендерна документація
        публічнийЕкспортовано:27-01-2025, 17:30:37
        Тендерна документація
        публічнийЕкспортовано:27-01-2025, 17:30:37
          Тип документа: Критерії прийнятності
            Файл
            Тип
            Приватність
            Стан
            Дата та час
            Дії
            Критерії прийнятності
            публічнийЕкспортовано:27-01-2025, 17:30:37
            Критерії прийнятності
            публічнийЕкспортовано:27-01-2025, 17:30:37
              Електронні тендерні вимоги
              1. Вчинення правопорушень, повʼязаних із застосуванням санкцій
              Застосовується до:
              Учасника процедури
              Стосується:
              Закупівлі
              Законодавство:
              Підтверджується, що
              1 - Учасник процедури закупівлі не є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України "Про санкції"
              Статус: Активна
              Дата створення: 27-01-2025, 17:30:37
              2. Порушення справи про банкрутство
              Застосовується до:
              Переможця тендеру
              Стосується:
              Закупівлі
              Законодавство:
              Підтверджується, що
              1 - Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
              Статус: Активна
              Дата створення: 27-01-2025, 17:30:37
              3. Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі
              Застосовується до:
              Учасника процедури
              Стосується:
              Закупівлі
              Законодавство:
              Резидентом підтверджується, що
              1 - У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань"
              Статус: Активна
              Дата створення: 27-01-2025, 17:30:37
              Нерезидентом підтверджується, що
              2 - Учасник процедури закупівлі є нерезидентом
              Статус: Активна
              Дата створення: 27-01-2025, 17:30:37
              4. Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
              Застосовується до:
              Переможця тендеру
              Стосується:
              Закупівлі
              Законодавство:
              Юридичною особою підтверджується, що
              1 - Керівника учасника процедури закупівлі, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
              Статус: Активна
              Дата створення: 27-01-2025, 17:30:37
              Фізичною особою підтверджується, що
              2 - Учасника процедури закупівлі не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов'язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
              Статус: Активна
              Дата створення: 27-01-2025, 17:30:37
              5. Вчинення економічних правопорушень
              Застосовується до:
              Учасника процедури
              Стосується:
              Закупівлі
              Законодавство:
              Підтверджується, що
              1 - Учасник процедури закупівлі протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів торгів, аукціонів, конкурсів, тендерів
              Статус: Активна
              Дата створення: 27-01-2025, 17:30:37
              6. Вчинення кримінальних правопорушень
              Застосовується до:
              Переможця тендеру
              Стосується:
              Закупівлі
              Законодавство:
              Юридичною особою підтверджується, що
              1 - Керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
              Статус: Активна
              Дата створення: 27-01-2025, 17:30:37
              Фізичною особою підтверджується, що
              2 - Учасник процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої знято або погашено у встановленому законом порядку
              Статус: Активна
              Дата створення: 27-01-2025, 17:30:37
              7. Вчинення корупційних правопорушень
              Застосовується до:
              Переможця тендеру
              Стосується:
              Закупівлі
              Законодавство:
              Юридичною особою підтверджується, що
              1 - Керівника учасника процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією
              Статус: Активна
              Дата створення: 27-01-2025, 17:30:37
              Відомості про учасника процедури закупівлі не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
              Статус: Активна
              Дата створення: 27-01-2025, 17:30:37
              Фізичною особою підтверджується, що
              2 - Учасника процедури закупівлі не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов'язаного з корупцією
              Статус: Активна
              Дата створення: 27-01-2025, 17:30:37
              8. Наявність не виконаних зобов'язань за раніше укладеним договором
              Застосовується до:
              Учасника процедури
              Стосується:
              Закупівлі
              Законодавство:
              При відсутності не виконаних зобов'язань за раніше укладеним договором підтверджується, що
              1 - Учасник процедури закупівлі не мав з цим самим замовником договорів достроково розірваних через невиконання (учасником) своїх зобов'язань через що було застосовано санкції у вигляді штрафів та/або відшкодування збитків
              Статус: Активна
              Дата створення: 27-01-2025, 17:30:37
              При наявності не виконаних зобов'язань за раніше укладеним договором підтверджується, що
              2 - Учасник процедури закупівлі вжив заходів для доведення своєї надійності, а саме: сплатив або зобовʼязався сплатити відповідні зобовʼязання та відшкодування завданих збитків
              Статус: Активна
              Дата створення: 27-01-2025, 17:30:37
              9. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
              Застосовується до:
              Замовника
              Стосується:
              Закупівлі
              Законодавство:
              Підтверджується, що
              1 - Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
              Статус: Активна
              Дата створення: 27-01-2025, 17:30:37
              10. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
              Застосовується до:
              Замовника
              Стосується:
              Закупівлі
              Законодавство:
              Підтверджується, що
              1 - Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
              Статус: Активна
              Дата створення: 27-01-2025, 17:30:37
              1. Мова (мови) тендерної пропозиції
              Застосовується до:
              Учасника процедури
              Стосується:
              Закупівлі
              Законодавство:
              Підтверджується, що
              1 - Мова тендерної пропозиції : Українська
              Статус: Активна
              Дата створення: 27-01-2025, 17:30:37
              1. Наявність досвіду виконання аналогічного договору
              Застосовується до:
              Учасника процедури
              Стосується:
              Лоту Послуги з технічного обслуговування електрокотлів
              Законодавство:
              Підтверджується, що
              1 - Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів)
              Статус: Активна
              Дата створення: 27-01-2025, 17:30:37
              Способи підтвердження:
              Документ
              Кваліфікаційний критерій Досвід.docx, Укладений Учасником, договір у повному обсязі з усіма додатками, що є невід’ємними частинами договору, документ(и), що підтверджує(ють) факт надання послуг по договору (акт(и) здавання-приймання виконаних послуг або інший первинний документ, складений відповідно до вимог статті 9 Закону України «Про бухгалтерський облік та фінансову звітність в Україні» від 16.07.1999 № 996-XIV) та позитивний лист-відгук від цього замовника , Аналогічний, укладений Учасником, договір у повному обсязі з усіма додатками, що є невід’ємними частинами договору, документ(и), що підтверджує(ють) факт надання послуг по договору (акт(и) здавання-приймання виконаних послуг або інший первинний документ, складений відповідно до вимог статті 9 Закону України «Про бухгалтерський облік та фінансову звітність в Україні» від 16.07.1999 № 996-XIV) та позитивний лист-відгук від цього замовника (крім Чорноморської (колишньої Іллічівської) філії державного підприємства «Адміністрація морських портів України»). Під аналогічним договором слід розуміти договір на надання послуг з технічного обслуговування електрокотлів.
              2. Наявність працівників відповідної кваліфікації
              Застосовується до:
              Учасника процедури
              Стосується:
              Лоту Послуги з технічного обслуговування електрокотлів
              Законодавство:
              Підтверджується, що
              1 - наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід
              Статус: Активна
              Дата створення: 27-01-2025, 17:30:37
              Способи підтвердження:
              Документ
              Кваліфікаційний критерій Працівники.docx, Довідка у довільній формі, що містить інформацію про наявність у Учасника працівників відповідної кваліфікації. Документи (копії протоколів засідання комісії з перевірки знань з питань охорони праці або посвідчення про перевірку про перевірку знань з питань охорони праці) , Довідка у довільній формі, що містить інформацію про наявність у Учасника працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід та будуть залучені до надання послуг (із зазначенням ПІБ, найменування посади, освіти, спеціальності та стажу роботи (роки або місяці або дні)), а саме: - інженер з автоматизації та механізації виробничих процесів (не менше 1 особи); - слюсар КВПіА (не менше 2 осіб); Документи (копії протоколів засідання комісії з перевірки знань з питань охорони праці або посвідчення про перевірку про перевірку знань з питань охорони праці), що підтверджують проходження навчання та перевірку знань працівниками, які вище зазначені наступних правил: Правила охорони праці під час роботи з інструментом та пристроями (НПАОП 0.00-1.71-13) Правила безпечної експлуатації електроустановок споживачів (НПАОП 40.1-1.21-98).
              ПОДАТИ ПРОПОЗИЦІЮ