Період оскарження умов закупівлі - по 01-02-2025, 00:00
| Статус: | Завершена закупівля |
| Бюджет: | 5 000 000 UAH (з ПДВ) |
| Вид предмету закупівлі: | Послуги |
| Мінімальний крок аукціону: | 25 000 UAH |
| Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
| Замовник: | Департамент розвитку інфраструктури міста виконкому Криворізької міської ради |
| ЄДРПОУ: | 03364234 Досьє YouControl |
| Контактна особа: | Шовкун Оксана Василівна |
| Телефон: | +380564930920 |
| E-mail: | o.shovkyn@ukr.net |
| Місцезнаходження: | 50101, Україна, Дніпропетровська область,Кривий Ріг, площа Молодіжна, 1 |
1 |
Відповідно до пункту 43 Особливостей якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Під час розгляду тендерної пропозиції ТОВ «НВК КРИВОРІЖЕЛЕКТРОМОНТАЖ», поданої на закупівлю послуг: 50230000-6 – послуги з ремонту, технічного обслуговування дорожньої інфраструктури і пов’язаного обладнання та супутні послуги (утримання світлофорних об’єктів) виявлено невідповідності, а саме: - пункт 1 розділу 3, пункт 3 Додатку 3 тендерної документації містять наступну вимогу: «Тендерна пропозиція у будь-якому випадку повинна містити накладений електронний підпис (кваліфікований електронний підпис, що створюється з використанням засобу кваліфікованого електронного підпису і базується на кваліфікованому сертифікаті електронного підпису (КЕП) учасника/ уповноваженої особи учасника процедури закупівлі, повноваження якої щодо підпису документів тендерної пропозиції підтверджуються відповідно до поданих документів, що вимагаються згідно цієї документації». Замовником на сайті https://czo.gov.ua було здійснено перевірку завантаженого Учасником файлу «sign.p7s» та встановлено, що на тендерну пропозицію накладена електронна печатка. Таким чином, встановлена невідповідність. Усунути виявлені невідповідності, шляхом дотримання вимоги пункту 1 розділу 3, пункту 3 Додатку 3 тендерної документації, в частині накладання електронного підпису (кваліфікований електронний підпис, що створюється з використанням засобу кваліфікованого електронного підпису і базується на кваліфікованому сертифікаті електронного підпису (КЕП) учасника/ уповноваженої особи учасника процедури закупівлі, повноваження якої щодо підпису документів тендерної пропозиції підтверджуються відповідно до поданих документів, що вимагаються згідно тендерної документації.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.