Період оскарження умов закупівлі - по 30-01-2025, 00:00
| Статус: | Завершена закупівля |
| Бюджет: | 492 800 UAH (з ПДВ) |
| Вид предмету закупівлі: | Послуги |
| Мінімальний крок аукціону: | 4 928 UAH |
| Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
| Замовник: | Комунальне некомерційне підприємство "Спортивно-оздоровчий комплекс "Олімп" Южненської міської ради |
| ЄДРПОУ: | 44805065 Досьє YouControl |
| Контактна особа: | Vikki Viktorovna |
| Телефон: | +380969691494 |
| E-mail: | yrist_osvita2019@ukr.net |
| Місцезнаходження: | 65481, Україна, Одеська область,Одеський р-н, місто Південне, пл.Перемоги, будинок 2 |
7 |
Відповідно до частини першої статті 29 Закону України «Про публічні закупівлі» та абз. 2 п. 38 Постанова КМУ від 30.12.2022 р. № 1495 Про внесення змін до особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, оцінка тендерних пропозицій / пропозицій проводиться автоматично електронною системою закупівель на основі критеріїв і методики оцінки, зазначеної замовником у тендерній документації/оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, шляхом застосування електронного аукціону. Згідно з частиною дев’ятою статті 29 Закону, після оцінки тендерних пропозицій/пропозицій замовник розглядає на відповідність вимогам тендерної документації/оголошення про проведення відкритих торгів тендерну пропозицію/пропозицію, яка визначена найбільш економічно вигідною. Наступною найбільш економічно вигідною пропозицією (за ціною) визначено пропозицію, подану учасником – ТОВ "СПАС", код ЄДРПОУ 41120093, з остаточною ціновою пропозицією 428 682,12 грн. Згідно з частиною десятою статті 29 Закону та абз. 2 п. 38 Постанова КМУ від 30.12.2022 р. № 1495 Про внесення змін до особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування строк розгляду тендерної пропозиції, що за результатами оцінки визначена найбільш економічно вигідною, не повинен перевищувати п’яти робочих днів з дня визначення найбільш економічно вигідної пропозиції. Такий строк може бути аргументовано продовжено замовником до 20 робочих днів. У разі продовження строку замовник оприлюднює повідомлення в електронній системі закупівель протягом одного дня з дня прийняття відповідного рішення. У зв’язку з великим обсягом роботи виникає необхідність продовжити строк розгляду тендерної пропозиції.
Під час розгляду тендерної пропозиції учасника в процедурі відкритих торгів виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником у тендерній пропозиції та/або подання яких вимагалось тендерною документацією, а саме: 1. Відповідно до п. 5.2 Додатку 3 до тендерної документації вимагалося: «На підтвердження інформації стосовно наявності обладнання й матеріально-технічної бази, зазначеної в довідці, учасник має надати документи/документ на підтвердження права власності/ володіння/користування тощо відповідним майном. Матеріально-технічна база має відповідати умовам, визначеним в п. 16 Постанови Кабінету Міністрів України від 23 листопада 2016 р. № 852. Замовником допускається надання учасниками приладів, що повною мірою виконують функції зазначених у п.16 Постанови Кабінету Міністрів України від 23 листопада 2016 р. № 852. Учасник повинен надати у складі пропозиції чинне свідоцтво про повірку або свідоцтво про калібрування засобів вимірювальної техніки або контрольно – вимірювальних приладів (омметр), видане компетентним та повноважним суб’єктом, який має право видавати такі документи відповідно до діючого законодавства. Додатково надати паспорт або керівництво з експлуатації на омметр з відміткою контролера ВТК та зазначенням дати введення в обіг не раніше 2024 року та заводського номеру, який повинен співпадати з заводським номером, який вказаний в свідоцтві про повірку або свідоцтві про калібрування засобів вимірювальної техніки або контрольно – вимірювальних приладів щодо даного приладу.». Учасником в складі пропозиції не надано чинне свідоцтво про повірку або свідоцтво про калібрування засобів вимірювальної техніки або контрольно – вимірювальних приладів (омметр), видане компетентним та повноважним суб’єктом, який має право видавати такі документи відповідно до діючого законодавства, та паспорт або керівництво з експлуатації на омметр з відміткою контролера ВТК та зазначенням дати введення в обіг не раніше 2024 року та заводського номеру. 2. Відповідно до п. 5.3 Додатку 3 до тендерної документації вимагалося: «Для підтвердження можливості надання послуг, які передбачені технічним завданням в частині здійснення перевірки відповідності обладнання технічним нормам, зокрема, виміру опору ізоляції електричних ланцюгів, а також вимірювання опору ізоляції та перевірки ємності акумуляторних батарей з метою безперебійного живлення та довготривалої автономної роботи обладнання в разі відключення (або відхилення у величині вольтажу, коливання параметрів струму або перенапруження нестачі, пониження напруги в мережі) електроенергії, Учасники повинні надати метрологічне підтвердження придатності вимірювального обладнання для здійснення вимірювань опору ізоляції та перевірки ємності акумуляторних батарей та вимірювань опору ізоляції електроустановок, апаратів, вторинних кіл та електропроводки на напругу до 1 кВ (надати свідоцтво (сертифікат або інший документ) про відповідність системи вимірювань вимогам ДСТУ ISO 10012:2005 з наданням сфери вимірювань або переліку вимірювальних можливостей, видане уповноваженим органом), а також Звіт за результатами технічного нагляду за сертифікованою системою керування вимірюванням або звіт за результатами оцінювання стану системи керування вимірюваннями тощо). У разі відсутності власної електротехнічної лабораторії Учасник або субпідрядник повинен надати копію договору оренди такої лабораторії.». На виконання даної вимоги Учасником було надано довідку вих. № 4/01/ТП від 31.01.2025 року, в якій вказано, що ТОВ «СПАС» використовує електротехнічну лабораторію на підставі договору оренди. Учасником не надано свідоцтва (сертифікату або іншого документу) про відповідність системи вимірювань вимогам ДСТУ ISO 10012:2005 з наданням сфери вимірювань або переліку вимірювальних можливостей, видане уповноваженим органом), а також Звіт за результатами технічного нагляду за сертифікованою системою керування вимірюванням або звіт за результатами оцінювання стану системи керування вимірюваннями тощо). У разі відсутності власної електротехнічної лабораторії Учасник або субпідрядник повинен надати копію договору оренди такої лабораторії. 3. Відповідно до п. 5.4 Додатку 3 до тендерної документації вимагалося: «З метою підтвердження наявності автотранспорту для доставки обладнання на об’єкт надання послуг учасники підтверджують наявність власного або залученого автотранспорту копіями підтверджуючих документів (копія свідоцтва про реєстрацію транспортного засобу, копії договорів оренди, купівлі/продажу тощо). У разі якщо автотранспорт орендується, або використовується на інших договірних засадах, для підтвердження права власності орендодавця надати копію свідоцтва про реєстрацію транспортного засобу, при цьому дані щодо власника повинні співпадати з даними орендодавця.». Учасником в складі пропозиції не надано документів щодо наявності власного або залученого автотранспорту. 4. Відповідно до п. 6.3 Додатку 3 до тендерної документації вимагалося: «На керівника робіт, електромонтера охоронно – пожежної сигналізації (електромонтера з ремонту та обслуговування електроустаткування, електромонтера з ремонту та обслуговування апаратури та пристроїв зв’язку, монтажника радіоелектричної апаратури та приладів) та налагоджувальника приладів, апаратури та систем автоматичного контролю, регулювання та керування (налагоджувальника контрольно – вимірювальних приладів та автоматики) необхідно надати: - посвідчення та протокол/витяг з протоколу про перевірку знань з законодавчих актів з охорони праці, гігієни праці, надання домедичної допомоги потерпілим, електробезпеки, пожежної безпеки, розслідування та облік нещасних випадків, професійних захворювань та аварій на виробництві, Типове положення «Про порядок проведення навчання та перевірки знань з питань охорони праці» (НПАОП 0.00-4.12-05); - посвідчення та протокол про перевірку знань з НПАОП 0.00-1.71-13; НПАОП 0.00-1.15-07, пожежної безпеки або пожежно – технічного мінімуму; - підтверджуючі документи щодо навчання з питань електробезпеки (ПБЕЕС, ПЕЕЗ, ПУЕ) та щодо групи з електробезпеки не нижче ІV (надати посвідчення або протокол або витяг з журналу протоколів перевірки знань або довідку тощо); - документи про медичний огляд відповідно до форми №1-ОМК, або медичні довідки про проходження попереднього (періодичного) медичного огляду (Додаток 8 до пункту 2.16 Порядку проведення медичних оглядів працівників певних категорій), довідка про проходження попереднього, періодичного та позачергового психіатричних оглядів, у тому числі на предмет вживання психоактивних речовин, протоколи психофізіологічного обстеження працівників та висновок психофізіологічної експертизи працівника про відповідність професійним вимогам до виконання робіт підвищеної небезпеки та тих, що потребують професійного добору (документи мають бути чинними); - Учасники мають надати копію або оригінал Акту або інформаційної довідки (письмове роз’яснення) щодо вивчення матеріалів атестації робочих місць за умовами праці, виданий щодо Учасника або субпідрядника територіальним органом управлінням Держпраці (відповідно до Постанови Кабінету Міністрів України від 01.08.1992 № 442). Документи мають бути чинними.». Учасником на підтвердження даної вимоги в складі пропозиції було надано: протокол № 14-Т засідання комісії з перевірки знань з питань охорони праці від 24.01.2025 року щодо перевірки знань працівників Вербицького А.В., Лужанського О.С., Шпата О.І.; протокол № 13-Т засідання комісії з перевірки знань працівників Герасименка О.М. та Жумайло Н.В.; протокол № 57 засідання комісії з перевірки знань з питань охорони праці від 04.11.2024 року щодо перевірки знань працівників Лупоносова І.В.; посвідчення № 3735 Герасименка О.М., посвідчення № 3736 Жумайло Н.В., посвідчення № 3739 Шпат О.І., посвідчення № 3738 Лужанського О.С., посвідчення № 3737 Вербицького А.В.; медичні довідки про проходження попереднього (періодичного) медичного огляду працівника; картка працівника, який підлягає попередньому (періодичному) медичному огляду; лист № ПД/3.1/947-25 від 27.01.2025 Південного міжрегіонального управління Державної служби з питань праці «Щодо письмового консультативно – інформаційного роз’яснення стосовно правильності визначення пільг і компенсацій по матеріалах атестації робочих місць». Учасником в складі пропозиції не було надано довідки про проходження попереднього, періодичного та позачергового психіатричних оглядів, у тому числі на предмет вживання психоактивних речовин, протоколи психофізіологічного обстеження працівників та висновок психофізіологічної експертизи працівника про відповідність професійним вимогам до виконання робіт підвищеної небезпеки та тих, що потребують професійного добору. 5. Відповідно до п. 7 Додатку 3 до тендерної документації вимагалося: «Учасник має надати копію аналогічного договору з усіма додатками до нього та копію документу(ів), що підтверджують його виконання (акти виконаних робіт/наданих послуг) *Під аналогічним договором слід розуміти виконаний договір на закупівлю послуги з технічного обслуговування пожежної сигналізації, системи керування евакуюванням/системи оповіщення або систем протипожежного захисту, частково виконаний договір, дія, якого не закінчена.». Учасником не надано в складі пропозиції аналогічний договір з усіма додатками до нього та документів, що підтверджують його виконання (акти виконаних робіт/наданих послуг). 6. Відповідно до п. 16.5 Додатку 3 до тендерної документації вимагалося: «Для підтвердження наявності технологій та якості надання послуг Учасники повинні надати чинні сертифікати відповідності, видані на ім’я Учасника органом з сертифікації (органом з оцінки відповідності): - сертифікат ДСТУ EN ISO 9001:2018 (EN ISO 9001:2015, IDT; ISO 9001:2015, IDT); - сертифікат ДСТУ ISO 14001:2015 (ISO 14001:2015, IDT); - сертифікат ДСТУ ISO 45001:2019 (ISO 45001:2018, IDT); - сертифікат ДСТУ ISO 37001:2018 (ISO 37001:2016, IDT); - сертифікат ДСТУ ISO 50001:2020 (ISO 50001:2018, IDT); - сертифікат ДСТУ ISO 16732-1:2018 (ISO 16732-1:2012, IDT); - сертифікат ДСТУ ISO 23932:2018 (ISO 23932:2009, IDT); - сертифікат ДСТУ CEN/TS 54-14:2021 (CEN/TS 54-14:2018, IDT); - сертифікат ДСТУ ISO 16732-1:2018 (ISO 16732-1:2012, IDT); - сертифікат ДСТУ ISO 28000:2008 (ISO 28000:2007); - сертифікат ДСТУ EN ISO/IEC 27001:2022 (EN ISO/IEC 27001:2017, IDT; ISO/IEC 27001:2013); - сертифікат ДСТУ EN ISO 22301:2021 (EN ISO 22301:2019, IDT; ISO 22301:2019, IDT); - сертифікат ДСТУ 8965:2019. На підтвердження відповідності предмета закупівлі встановленим Замовником вимогам, для виконання усіх вимог до предмету закупівлі, учасник має надати відповідні копії/оригінали сертифікатів (або інших аналогічних документів) виданих органом/-ами сертифікації (органом/-ами з оцінки відповідності), що мають на те відповідні повноваження, а також відповідні документи, що підтверджують дійсність наданих сертифікатів (звіт про (сертифікаційний/періодичний) аудит тощо).». Учасником не надано в складі пропозиції сертифікатів ДСТУ ISO та звітів про сертифікаційний/періодичний аудит. Для усунення невідповідностей Учаснику необхідно надати у строк, визначений Особливостями: 1. Чинне свідоцтво про повірку або свідоцтво про калібрування засобів вимірювальної техніки або контрольно – вимірювальних приладів (омметр), видане компетентним та повноважним суб’єктом, який має право видавати такі документи відповідно до діючого законодавства. Додатково надати паспорт або керівництво з експлуатації на омметр з відміткою контролера ВТК та зазначенням дати введення в обіг не раніше 2024 року та заводського номеру, який повинен співпадати з заводським номером, який вказаний в свідоцтві про повірку або свідоцтві про калібрування засобів вимірювальної техніки або контрольно – вимірювальних приладів щодо даного приладу. 2. Метрологічне підтвердження придатності вимірювального обладнання для здійснення вимірювань опору ізоляції та перевірки ємності акумуляторних батарей та вимірювань опору ізоляції електроустановок, апаратів, вторинних кіл та електропроводки на напругу до 1 кВ (надати свідоцтво (сертифікат або інший документ) про відповідність системи вимірювань вимогам ДСТУ ISO 10012:2005 з наданням сфери вимірювань або переліку вимірювальних можливостей, видане уповноваженим органом), а також Звіт за результатами технічного нагляду за сертифікованою системою керування вимірюванням або звіт за результатами оцінювання стану системи керування вимірюваннями тощо). У разі відсутності власної електротехнічної лабораторії Учасник або субпідрядник повинен надати копію договору оренди такої лабораторії. 3. Документи, які підтверджують наявність власного або залученого автотранспорту (копія свідоцтва про реєстрацію транспортного засобу, копії договорів оренди, купівлі/продажу тощо). 4. Довідки про проходження попереднього, періодичного та позачергового психіатричних оглядів, у тому числі на предмет вживання психоактивних речовин, протоколи психофізіологічного обстеження працівників та висновок психофізіологічної експертизи працівника про відповідність професійним вимогам до виконання робіт підвищеної небезпеки та тих, що потребують професійного добору на керівника робіт, електромонтера охоронно – пожежної сигналізації (електромонтера з ремонту та обслуговування електроустаткування, електромонтера з ремонту та обслуговування апаратури та пристроїв зв’язку, монтажника радіоелектричної апаратури та приладів) та налагоджувальника приладів, апаратури та систем автоматичного контролю, регулювання та керування (налагоджувальника контрольно – вимірювальних приладів та автоматики). 5. Аналогічний договір з усіма додатками до нього та документів, що підтверджують його виконання (акти виконаних робіт/наданих послуг). *Під аналогічним договором слід розуміти виконаний договір на закупівлю послуги з технічного обслуговування пожежної сигналізації, системи керування евакуюванням/системи оповіщення або систем протипожежного захисту, частково виконаний договір, дія, якого не закінчена. 6. Чинні сертифікати відповідності, видані на ім’я Учасника органом з сертифікації (органом з оцінки відповідності): - сертифікат ДСТУ EN ISO 9001:2018 (EN ISO 9001:2015, IDT; ISO 9001:2015, IDT); - сертифікат ДСТУ ISO 14001:2015 (ISO 14001:2015, IDT); - сертифікат ДСТУ ISO 45001:2019 (ISO 45001:2018, IDT); - сертифікат ДСТУ ISO 37001:2018 (ISO 37001:2016, IDT); - сертифікат ДСТУ ISO 50001:2020 (ISO 50001:2018, IDT); - сертифікат ДСТУ ISO 16732-1:2018 (ISO 16732-1:2012, IDT); - сертифікат ДСТУ ISO 23932:2018 (ISO 23932:2009, IDT); - сертифікат ДСТУ CEN/TS 54-14:2021 (CEN/TS 54-14:2018, IDT); - сертифікат ДСТУ ISO 16732-1:2018 (ISO 16732-1:2012, IDT); - сертифікат ДСТУ ISO 28000:2008 (ISO 28000:2007); - сертифікат ДСТУ EN ISO/IEC 27001:2022 (EN ISO/IEC 27001:2017, IDT; ISO/IEC 27001:2013); - сертифікат ДСТУ EN ISO 22301:2021 (EN ISO 22301:2019, IDT; ISO 22301:2019, IDT); - сертифікат ДСТУ 8965:2019 та документи, що підтверджують дійсність наданих сертифікатів (звіт про (сертифікаційний/періодичний) аудит тощо).
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.