Період оскарження умов закупівлі - по 02-02-2025, 00:00
Послуги з ремонту, технічного обслуговування морського транспорту і пов’язаного обладнання та супутні послуги за кодом ДК 021:2015 50240000-9 (Послуги з дефектації земснаряду "Євген Колодочка")
| Статус: | Завершена закупівля |
| Бюджет: | 333 250 UAH(без ПДВ) |
| Вид предмету закупівлі: | Послуги |
| Мінімальний крок аукціону: | 1 666,25 UAH |
| Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
| Замовник: | ФІЛІЯ "ДЕЛЬТА-ЛОЦМАН" ДЕРЖАВНОГО ПІДПРИЄМСТВА "АДМІНІСТРАЦІЯ МОРСЬКИХ ПОРТІВ УКРАЇНИ" |
| ЄДРПОУ: | 38728507 Досьє YouControl |
| Сайт: | http://www.delta-pilot.ua/ |
| Контактна особа: | Туней Світлана Миколаївна |
| Телефон: | 380512501184 |
| E-mail: | svetlana.tuney@gmail.com |
| Місцезнаходження: | Україна, Миколаївська область,Миколаїв, |
3 |
На підставі умов частини 10 статті 29 Закону України від 25.12.2015 № 922-VIIІ «Про публічні закупівлі» (далі - Закон) Замовником продовжено строк розгляду тендерної пропозиції до 20 робочих днів у зв’язку із значним обсягом документів, що необхідно розглянути замовнику на відповідність вимогам тендерної документації за предметом закупівлі та Закону з урахуванням особливостей визначених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 “Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування”.
Повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей у тендерній пропозиції учасника ТОВ "КОМПАНІЯ "ДНІПРОТРАНССЕРВІС" 1. Замовник: ДЕРЖАВНЕ ПІДПРИЄМСТВО "АДМІНІСТРАЦІЯ МОРСЬКИХ ПОРТІВ УКРАЇНИ" (код ЄДРПОУ 38727770), від імені замовника: ФІЛІЯ "ДЕЛЬТА-ЛОЦМАН" ДЕРЖАВНОГО ПІДПРИЄМСТВА "АДМІНІСТРАЦІЯ МОРСЬКИХ ПОРТІВ УКРАЇНИ", код ЄДРПОУ ВП: 38728507. 2. Назва предмета закупівлі: Послуги з ремонту, технічного обслуговування морського транспорту і пов’язаного обладнання та супутні послуги за кодом ДК 021:2015 50240000-9 (Послуги з дефектації земснаряду "Євген Колодочка"). 3. Номер процедури закупівлі в електронній системі закупівель - UA-2025-01-24-017357-a. 4. Перелік виявлених невідповідностей; посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: Замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника ТОВ "КОМПАНІЯ "ДНІПРОТРАНССЕРВІС" (далі також - учасник) виявлено наступні невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією за вказаним предметом закупівлі від 24 січня 2025 року (далі - Тендерна документація від 24.01.2025). 4.1. Згідно умов п.1 «Зміст тендерної пропозиції і спосіб подання тендерної пропозиції» РОЗДІЛУ III Інструкція з підготовки тендерної пропозиції Тендерної документації від 24.01.2025 визначено: «Тендерна пропозиція подається в електронній формі через електронну систему закупівель із накладенням кваліфікованого електронного підпису шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, у яких зазначається інформація про ціну, інші критерії оцінки (у разі їх встановлення замовником), інформація від учасника процедури закупівлі про його відповідність кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям (у разі їх (його) встановлення, наявність/відсутність підстав, установлених у пункті 47 Особливостей і в тендерній документації, та шляхом завантаження необхідних документів, що вимагаються замовником у тендерній документації (Перелік документів та/або інформації, які подаються учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції розміщений в Додатку 3 до цієї Тендерної документації». Згідно умов Додатку 3 до Тендерної документації від 24.01.2025 визначено: «Тендерна пропозиція подається в електронній формі через електронну систему закупівель із накладенням кваліфікованого електронного підпису шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, у яких зазначається інформація про ціну, інші критерії оцінки (у разі їх встановлення замовником), інформація від учасника процедури закупівлі про його відповідність кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям (у разі їх (його) встановлення, наявність/відсутність підстав, установлених у пункті 47 Особливостей і в тендерній документації, та шляхом завантаження необхідних документів, що вимагаються замовником у тендерній документації. Під час використання електронної системи закупівель з метою подання тендерних пропозицій та їх оцінки документи та дані створюються та подаються з урахуванням вимог Законів України «Про електронні документи та електронний документообіг» та «Про електронні довірчі послуги» (зі змінами ”Про електронну ідентифікацію та електронні довірчі послуги”). Учасник накладає електронний підпис, що базується на кваліфікованому сертифікаті електронного підпису, відповідно до вимог Закону України ”Про електронну ідентифікацію та електронні довірчі послуги” (далі – електронний підпис, КЕП). Замовник перевіряє КЕП учасника на сайті центрального засвідчувального органу за посиланням https://czo.gov.ua/verify. У разі якщо учасник процедури закупівлі відповідно до норм чинного законодавства (в тому числі, у разі подання тендерної пропозиції учасником-нерезидентом відповідно до норм законодавства країни реєстрації) не зобов’язаний складати якийсь зі передбачених цією тендерною документацією документ та/або накладати КЕП на тендерну пропозицію (або КЕП нерезидента неможливо верифікувати через електронну систему закупівель), то він у складі тендерної пропозиції надає копію/ї роз'яснення/нь державних органів інших відповідних уповноважених органів/організацій та/або лист-роз’яснення в довільній формі, у якому зазначає законодавчі підстави щодо ненадання відповідних документів та/або ненакладення КЕП». Замовником при перевірці електронного підпису учасника на сайті центрального засвідчувального органу за посиланням https://czo.gov.ua/verify встановлено, тендерна пропозиція учасника ТОВ "КОМПАНІЯ "ДНІПРОТРАНССЕРВІС" подана в електронному вигляді через електронну систему закупівель із накладенням учасником удосконаленого електронного підпису уповноваженої особи учасника, що не відповідає вище зазначеним умовам Тендерної документації від 24.01.2025, так як згідно з умовами закупівлі тендерна пропозиція подається в електронній формі через електронну систему закупівель із накладенням кваліфікованого електронного підпису. 5. Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: учасник ТОВ "КОМПАНІЯ "ДНІПРОТРАНССЕРВІС" для усунення виявлених невідповідностей повинен: 5.1. виконати вимоги п.1 «Зміст тендерної пропозиції і спосіб подання тендерної пропозиції» РОЗДІЛУ III Інструкція з підготовки тендерної пропозиції Тендерної документації від 24.01.2025 та Додатку 3 до Тендерної документації від 24.01.2025 - накладення учасником кваліфікованого електронного підпису на подану ним тендерну пропозицію. Учасник процедури закупівлі виправляє невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій, шляхом завантаження через електронну систему закупівель уточнених або нових документів в електронній системі закупівель протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.