Закупівлю оголошено - 24-01-2025, 15:47. Дата останніх змін - 17-02-2025, 12:19

Послуги з технічного обслуговування і ремонту ліфтів

Послуги з технічного обслуговування і ремонту ліфтів... Державна закупівля - UA-2025-01-24-014105-a Послуги з технічного обслуговування і ремонту ліфтів від замовника Комунальне некомерційне підприємство Стрийської міської ради "Територіальне медичне об'єднання "Стрийська міська об'єднана лікарня" від 1/24/2025 на онлайн торговельному майданчику в Україні ➤ e-tender.ua. E-tender logo
Оголошення про проведення.pdf
Закупівля: UA-2025-01-24-014105-a / на ProZorro / на DoZorro
Рядок плану закупівлі та обґрунтування: UA-P-2025-01-24-015956-a
Період уточнень
Триває
Завершився
з 24-01-2025, 15:47
по 29-01-2025, 00:00
Період подачі пропозицій
Очікується
Триває
Завершився
з 24-01-2025, 15:47
по 01-02-2025, 08:00
Аукціон Період аукціонів
Аукціон не відбувся

Період оскарження умов закупівлі - по 29-01-2025, 00:00

Закупівля здійснюється відповідно до ЗУ «Про публічні закупівлі» з урахуванням постанови Кабінету міністрів України «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» від 12.10.2022 № 1178 (зі змінами)

Відкриті торги з особливостями
Статус:Завершена закупівля
Бюджет:
340000
340 000 UAH (з ПДВ)
Вид предмету закупівлі:Послуги
Мінімальний крок аукціону:1 700 UAH
Оцінка пропозицій:За вартістю придбання
Замовник:Комунальне некомерційне підприємство Стрийської міської ради "Територіальне медичне об'єднання "Стрийська міська об'єднана лікарня"
ЄДРПОУ:01996958 Досьє YouControl
Контактна особа:Василів Оксана Ігорівна
Телефон:+380666053583
E-mail:oksvasyliv@ukr.net
Місцезнаходження:
82400, Україна, Львівська область,місто Стрий, вулиця Дрогобицька 50
4



+ Лоти з моїми пропозиціями + відкрити всі - закрити всі
+ -
Завершено
Послуги з технічного обслугову ...
340 000 UAH (з ПДВ)
+-
Позиції
Конкретна назва предмета закупівліКількість / Од.виміруАдреса доставки / Строк поставки/виконання робіт/надання послуг:Класифікатор ДК 021:2015 (CPV)Класифікатори

Послуги з технічного обслуговування і ремонту ліфтів

1
послуга
82400 Україна Львівська область м. Стрий вул. Шашкевича, 17, вул. Дрогобицька, 50, вул. О. Басараб, 15, вул. С. Петлюри,72
по 31-12-2025
50750000-7
Послуги з технічного обслуговування ліфтів


+-
Пропозиції

Кваліфікація Учасників

Інформація про Переможця
Протокол визначення переможця закупівлі та намір укласти договір про закупівлю.pdf
Рішення підписано
Ім'я:
ФОП Тимошенко Остап Артурович   Досьє YouControl
Строк розгляду пропозиції:
з 01-02-2025 по 08-02-2025
Статус:
учасник виграв закупівлю
Контактна інформація:
Україна, Львівська область, Львів, вулиця Володимира Великого, будинок 51, квартира 83, 79053, Тимошенко Остап
Остаточна пропозиція:
330 000 UAH, з ПДВ
Документи пропозиції:
Документи рішення:
Дата акцепта:
06-02-2025, 15:50
Період подачі оскарження:
по 12-02-2025, 00:00

Повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей

Дата публікації: 05-02-25, 11:46:07
24

Шановний Учаснику! У складі вашої тендерної пропозиції наявні наступні невідповідності: 1. Згідно ДОДАТКУ 1 до тендерної документації Таблиці 2 пункту 4 Замовником вимагалося: Інформація в довільній формі щодо статусу учасника як платника податку (платник ПДВ, єдиного податку чи перебування на іншій системі оподаткування); Учасником ФОП Тимошенко Остап Артурович надано Витяг № 3969 з реєстру платників єдиного податку на ФОП Дмитрук Андрій Ігорович. Для усунення виявлених невідповідностей надати: Інформація в довільній формі щодо статусу учасника як платника податку (платник ПДВ, єдиного податку чи перебування на іншій системі оподаткування); 2. Згідно ДОДАТКУ 1 до тендерної документації Таблиці 2 пункту 7 Замовником вимагалося: У складі пропозиції учасники надають довідки з усіх обслуговуючих банків, що містять інформацію про наявність в учасника відкритого (тих) рахунку (ків) із зазначенням його номеру у форматі IBAN, про наявність/відсутність простроченої заборгованості та про суму залишку коштів на рахунку (ах), такі довідки повинні бути видані не більше місячної давнини від дати оголошення цієї закупівлі. Учасником надано Витяг з журналу реєстрації повідомлень про відкриття/закриття рахунків у фінансових установах, де вказано рахунки: UA 703052990000026009001036732, UA893257960000026008500445361. Щодо рахунку UA893257960000026008500445361 не надано довідки обслуговуючих банків, що містять інформацію про наявність в учасника відкритого (тих) рахунку (ків) із зазначенням його номеру у форматі IBAN, про наявність/відсутність простроченої заборгованості та про суму залишку коштів на рахунку (ах), такі довідки повинні бути видані не більше місячної давнини від дати оголошення цієї закупівлі. Для усунення виявлених невідповідностей надати: довідки з усіх обслуговуючих банків, що містять інформацію про наявність в учасника відкритого (тих) рахунку (ків) із зазначенням його номеру у форматі IBAN, про наявність/відсутність простроченої заборгованості та про суму залишку коштів на рахунку (ах), такі довідки повинні бути видані не більше місячної давнини від дати оголошення цієї закупівлі. 3. Згідно ДОДАТКУ 1 до тендерної документації Таблиці 3 пункту 2.1 та пункту 2.3 Замовником вимагалося: 2.1 Інформаційна довідка учасника закупівлі у довільній табличній формі про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід із зазначенням ПІБ, посади. 2.3.Для документального підтвердження відповідності кваліфікаційному критерію щодо наявності працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід у складі тендерної пропозиції учасника повинні бути подані наступні документи: а) копії наказів про призначення на посаду (прийняття на роботу) працівників зазначених у інформаційній довідці або копії письмових трудових договорів (контрактів) з такими працівниками; Учасником надано довідку про наявність працівників в якій є працівник Остап ТИМОШЕНКО але відсутні копії наказів про призначення на посаду (прийняття на роботу) працівників зазначених у інформаційній довідці або копії письмових трудових договорів (контрактів) з такими працівниками. Також у довідці про наявність працівників графа постійний/тимчасовий працівник на працівника Володимир СТАНЬЧАК вказано наказ про призначення на посаду №4-к від 15.04.2024, а в наказі - №4-к від 12.04.2024, тобто невідповідність по даті. Для усунення виявлених невідповідностей надати: Інформаційна довідка учасника закупівлі у довільній табличній формі про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід із зазначенням ПІБ, посади.Для документального підтвердження відповідності кваліфікаційному критерію щодо наявності працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід у складі тендерної пропозиції учасника повинні бути подані наступні документи: а) копії наказів про призначення на посаду (прийняття на роботу) працівників зазначених у інформаційній довідці або копії письмових трудових договорів (контрактів) з такими працівниками; 4. Згідно ДОДАТКУ 1 до тендерної документації Таблиці 3 пункту 3 Замовником вимагалося: Для підтвердження досвіду виконання аналогічних за предметом закупівлі договорів учасником надається довідка в довільній формі, з інформацією про виконання аналогічних за предметом закупівлі договорів (не менше двох), з зазначенням найменування предмету договору, номеру договору, обсягу договору, терміну дії договору, назви контрагента за договором, працівника контрагента, який відповідав за виконання договору, його контактного телефону та електронної пошти. Аналогічним за предметом закупівлі договором вважається договір за яким було надано послуги з технічного обслуговування ліфтів; На підтвердження досвіду виконання аналогічних за предметом закупівлі договорів Учасник має надати: - не менше 2 (двох) договорів, зазначених у довідці у повному обсязі (з усіма укладеними додатковими угодами, додатками та специфікаціями до цих договорів), дія якого завершена. - документи на підтвердження фактичного виконання послуг за договорами зазначеними в наданій Учасником довідці (листи-відгуки). Учасником надано довідку про наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору, але не вказано терміну дії договору і дата укладання договору у довідці не у відповідності до аналогічних договорів наданих Учасником, а саме: не вірно вказаний рік укладання договору у довідці про наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору. Для усунення виявлених невідповідностей надати: довідку в довільній формі, з інформацією про виконання аналогічних за предметом закупівлі договорів (не менше двох), з зазначенням найменування предмету договору, номеру договору, обсягу договору, терміну дії договору, назви контрагента за договором, працівника контрагента, який відповідав за виконання договору, його контактного телефону та електронної пошти. Просимо усунути ці невідповідністі шляхом надання у строк передбачений особливостями.

Кінцева дата та час усунення невідповідностей: 06-02-25, 11:46:07
Договір
Договір опубліковано
Системний номер договору:
UA-2025-01-24-014105-a-c1
Номер договору:
59
Дата підписання договору:
14-02-2025, 00:00
Строк дії договору:
з 14-02-2025 по 31-12-2025
330 000 UAH
Ціна договору
330 000 UAH
Ціна договору без ПДВ

Пропозиції Учасників

Пропозицію подав:
ФОП Тимошенко Остап Артурович   Досьє YouControl
Остаточна пропозиція:
330 000 UAH, з ПДВ
Інформація про субпідрядника:
Субпідрядник не залучатиметься
Підпис:
підписано
Дата та час подання пропозиції:
31-01-2025, 12:28:31
Документи:
Тип документа:
1. Наявність не виконаних зобов'язань за раніше укладеним договором
При відсутності не виконаних зобов'язань за раніше укладеним договором підтверджується, що
Учасник процедури закупівлі не мав з цим самим замовником договорів достроково розірваних через невиконання (учасником) своїх зобов'язань через що було застосовано санкції у вигляді штрафів та/або відшкодування збитків
2. Вчинення корупційних правопорушень
Фізичною особою підтверджується, що
Учасника процедури закупівлі не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов'язаного з корупцією
3. Вчинення економічних правопорушень
Підтверджується, що
Учасник процедури закупівлі протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів торгів, аукціонів, конкурсів, тендерів
4. Вчинення кримінальних правопорушень
Фізичною особою підтверджується, що
Учасник процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої знято або погашено у встановленому законом порядку
5. Порушення справи про банкрутство
Підтверджується, що
Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
6. Вчинення правопорушень, повʼязаних із застосуванням санкцій
Підтверджується, що
Учасник процедури закупівлі не є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України "Про санкції"
7. Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Фізичною особою підтверджується, що
Учасника процедури закупівлі не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов'язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
8. Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі
Резидентом підтверджується, що
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань"
1. Мова (мови) тендерної пропозиції
Підтверджується, що
Мова тендерної пропозиції: Українська
1. Наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій
Підтверджується, що
. Довідка в довільній формі, яка містить інформацію про матеріально-технічну базу та виробничі потужності Учасника торгів (в довідці зазначити інформацію про наявність автотранспорту). Кількість машин (автотранспорту), задіяних для технічного обслуговування ліфтів має бути не менше 2 од. Для підтвердження інформації зазначеної в Довідці про матеріально-технічну базу учасник повинен надати: - у разі, якщо автотранспортний засіб є власністю учасника - надаються свідоцтва про реєстрацію транспортних засобів (для рухомого майна), або інший документ яким учасник може підтвердити власне право користування автотранспорту. - у разі якщо автотранспорт перебуває в користуванні учасника - свідоцтва про реєстрацію транспортних засобів та документи які підтверджують законність використання даних транспортних засобів (договір користування/договір оренд/договір лізингу або інші).
2. Наявність працівників відповідної кваліфікації
Підтверджується, що
2.1 Інформаційна довідка учасника закупівлі у довільній табличній формі про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід із зазначенням ПІБ, посади. 2.2. учасник повинен підтвердити наявність працівників наступних професій: - не менше ніж 4 електромеханіків з ліфтів (в тому числі як мінімум 2 електромеханіки ліфтової аварійної служби); - інженер з охорони праці. 2.3. Для документального підтвердження відповідності кваліфікаційному критерію щодо наявності працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід у складі тендерної пропозиції учасника повинні бути подані наступні документи: а) копії наказів про призначення на посаду (прийняття на роботу) працівників зазначених у інформаційній довідці або копії письмових трудових договорів (контрактів) з такими працівниками; б) копії посвідчень, що підтверджують кваліфікацію зазначених у інформаційній довідці електромеханіків з ліфтів; в) копії посвідчень зазначених у інформаційній довідці електромеханіків з ліфтів, що підтверджують їх допуск до роботи в електроустановках напругою до 1000В. г) гарантійний лист учасника з інформацією, що його працівники, які будуть безпосередньо надавати послуги з технічного обслуговування, пройшли навчання і мають дійсні посвідчення про результати перевірки знань з охорони праці (правила безпеки, інструкції з охорони праці), про результати перевірки знань з технології робіт (правила експлуатації, виробничі інструкції) з позитивними рішеннями комісії (знає) та відповідною групою з електробезпеки. д) документи встановленого законодавством взірця (посвідчення та протокол/витяг з протоколу комісії з перевірки знань), що містить інформацію про результати перевірки знань з охорони праці та пожежної безпеки (чинні на момент подання тендерної пропозиції.
3. Наявність досвіду виконання аналогічного договору
Підтверджується, що
Для підтвердження досвіду виконання аналогічних за предметом закупівлі договорів учасником надається довідка в довільній формі, з інформацією про виконання аналогічних за предметом закупівлі договорів (не менше двох), з зазначенням найменування предмету договору, номеру договору, обсягу договору, терміну дії договору, назви контрагента за договором, працівника контрагента, який відповідав за виконання договору, його контактного телефону та електронної пошти. Аналогічним за предметом закупівлі договором вважається договір за яким було надано послуги з технічного обслуговування ліфтів; На підтвердження досвіду виконання аналогічних за предметом закупівлі договорів Учасник має надати: - не менше 2 (двох) договорів, зазначених у довідці у повному обсязі (з усіма укладеними додатковими угодами, додатками та специфікаціями до цих договорів), дія якого завершена. - документи на підтвердження фактичного виконання послуг за договорами зазначеними в наданій Учасником довідці (листи-відгуки).

Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.

+ -
Документи тендеру
Тип документа: Тендерна документація
    Файл
    Тип
    Приватність
    Стан
    Дата та час
    Дії
    Тендерна документація
    публічнийЕкспортовано:24-01-2025, 15:47:18
    Тендерна документація
    публічнийЕкспортовано:24-01-2025, 15:47:18
    Тендерна документація
    публічнийЕкспортовано:24-01-2025, 15:47:18
      Тип документа: Технічний опис предмету закупівлі
        Файл
        Тип
        Приватність
        Стан
        Дата та час
        Дії
        Технічний опис предмету закупівлі
        публічнийЕкспортовано:24-01-2025, 15:47:18
          Тип документа: Проект договору
            Файл
            Тип
            Приватність
            Стан
            Дата та час
            Дії
            Проект договору
            публічнийЕкспортовано:24-01-2025, 15:47:18
              Тип документа: Оголошення про проведення закупівлі
                Файл
                Тип
                Приватність
                Стан
                Дата та час
                Дії
                Оголошення про проведення закупівлі
                публічнийЕкспортовано:24-01-2025, 15:53:20
                  Електронні тендерні вимоги
                  1. Наявність не виконаних зобов'язань за раніше укладеним договором
                  Застосовується до:
                  Учасника процедури
                  Стосується:
                  Закупівлі
                  Законодавство:
                  При відсутності не виконаних зобов'язань за раніше укладеним договором підтверджується, що
                  1 - Учасник процедури закупівлі не мав з цим самим замовником договорів достроково розірваних через невиконання (учасником) своїх зобов'язань через що було застосовано санкції у вигляді штрафів та/або відшкодування збитків
                  Статус: Активна
                  Дата створення: 24-01-2025, 15:47:15
                  При наявності не виконаних зобов'язань за раніше укладеним договором підтверджується, що
                  2 - Учасник процедури закупівлі вжив заходів для доведення своєї надійності, а саме: сплатив або зобовʼязався сплатити відповідні зобовʼязання та відшкодування завданих збитків
                  Статус: Активна
                  Дата створення: 24-01-2025, 15:47:15
                  2. Вчинення корупційних правопорушень
                  Застосовується до:
                  Переможця тендеру
                  Стосується:
                  Закупівлі
                  Законодавство:
                  Фізичною особою підтверджується, що
                  1 - Учасника процедури закупівлі не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов'язаного з корупцією
                  Статус: Активна
                  Дата створення: 24-01-2025, 15:47:15
                  Юридичною особою підтверджується, що
                  2 - Відомості про учасника процедури закупівлі не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
                  Статус: Активна
                  Дата створення: 24-01-2025, 15:47:15
                  Керівника учасника процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією
                  Статус: Активна
                  Дата створення: 24-01-2025, 15:47:15
                  3. Вчинення економічних правопорушень
                  Застосовується до:
                  Учасника процедури
                  Стосується:
                  Закупівлі
                  Законодавство:
                  Підтверджується, що
                  1 - Учасник процедури закупівлі протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів торгів, аукціонів, конкурсів, тендерів
                  Статус: Активна
                  Дата створення: 24-01-2025, 15:47:15
                  4. Вчинення кримінальних правопорушень
                  Застосовується до:
                  Переможця тендеру
                  Стосується:
                  Закупівлі
                  Законодавство:
                  Фізичною особою підтверджується, що
                  1 - Учасник процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої знято або погашено у встановленому законом порядку
                  Статус: Активна
                  Дата створення: 24-01-2025, 15:47:15
                  Юридичною особою підтверджується, що
                  2 - Керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
                  Статус: Активна
                  Дата створення: 24-01-2025, 15:47:15
                  5. Порушення справи про банкрутство
                  Застосовується до:
                  Переможця тендеру
                  Стосується:
                  Закупівлі
                  Законодавство:
                  Підтверджується, що
                  1 - Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
                  Статус: Активна
                  Дата створення: 24-01-2025, 15:47:15
                  6. Вчинення правопорушень, повʼязаних із застосуванням санкцій
                  Застосовується до:
                  Учасника процедури
                  Стосується:
                  Закупівлі
                  Законодавство:
                  Підтверджується, що
                  1 - Учасник процедури закупівлі не є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України "Про санкції"
                  Статус: Активна
                  Дата створення: 24-01-2025, 15:47:15
                  7. Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
                  Застосовується до:
                  Переможця тендеру
                  Стосується:
                  Закупівлі
                  Законодавство:
                  Фізичною особою підтверджується, що
                  1 - Учасника процедури закупівлі не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов'язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
                  Статус: Активна
                  Дата створення: 24-01-2025, 15:47:15
                  Юридичною особою підтверджується, що
                  2 - Керівника учасника процедури закупівлі, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
                  Статус: Активна
                  Дата створення: 24-01-2025, 15:47:15
                  8. Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі
                  Застосовується до:
                  Учасника процедури
                  Стосується:
                  Закупівлі
                  Законодавство:
                  Резидентом підтверджується, що
                  1 - У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань"
                  Статус: Активна
                  Дата створення: 24-01-2025, 15:47:15
                  Нерезидентом підтверджується, що
                  2 - Учасник процедури закупівлі є нерезидентом
                  Статус: Активна
                  Дата створення: 24-01-2025, 15:47:15
                  9. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
                  Застосовується до:
                  Замовника
                  Стосується:
                  Закупівлі
                  Законодавство:
                  Підтверджується, що
                  1 - Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
                  Статус: Активна
                  Дата створення: 24-01-2025, 15:47:15
                  10. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
                  Застосовується до:
                  Замовника
                  Стосується:
                  Закупівлі
                  Законодавство:
                  Підтверджується, що
                  1 - Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
                  Статус: Активна
                  Дата створення: 24-01-2025, 15:47:15
                  1. Мова (мови) тендерної пропозиції
                  Застосовується до:
                  Учасника процедури
                  Стосується:
                  Закупівлі
                  Законодавство:
                  Підтверджується, що
                  1 - Мова тендерної пропозиції : Українська
                  Статус: Активна
                  Дата створення: 24-01-2025, 15:47:15
                  1. Наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій
                  Застосовується до:
                  Учасника процедури
                  Стосується:
                  Закупівлі
                  Законодавство:
                  Підтверджується, що
                  1 - . Довідка в довільній формі, яка містить інформацію про матеріально-технічну базу та виробничі потужності Учасника торгів (в довідці зазначити інформацію про наявність автотранспорту). Кількість машин (автотранспорту), задіяних для технічного обслуговування ліфтів має бути не менше 2 од. Для підтвердження інформації зазначеної в Довідці про матеріально-технічну базу учасник повинен надати: - у разі, якщо автотранспортний засіб є власністю учасника - надаються свідоцтва про реєстрацію транспортних засобів (для рухомого майна), або інший документ яким учасник може підтвердити власне право користування автотранспорту. - у разі якщо автотранспорт перебуває в користуванні учасника - свідоцтва про реєстрацію транспортних засобів та документи які підтверджують законність використання даних транспортних засобів (договір користування/договір оренд/договір лізингу або інші).
                  Статус: Активна
                  Дата створення: 24-01-2025, 15:47:15
                  2. Наявність працівників відповідної кваліфікації
                  Застосовується до:
                  Учасника процедури
                  Стосується:
                  Закупівлі
                  Законодавство:
                  Підтверджується, що
                  1 - 2.1 Інформаційна довідка учасника закупівлі у довільній табличній формі про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід із зазначенням ПІБ, посади. 2.2. учасник повинен підтвердити наявність працівників наступних професій: - не менше ніж 4 електромеханіків з ліфтів (в тому числі як мінімум 2 електромеханіки ліфтової аварійної служби); - інженер з охорони праці. 2.3. Для документального підтвердження відповідності кваліфікаційному критерію щодо наявності працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід у складі тендерної пропозиції учасника повинні бути подані наступні документи: а) копії наказів про призначення на посаду (прийняття на роботу) працівників зазначених у інформаційній довідці або копії письмових трудових договорів (контрактів) з такими працівниками; б) копії посвідчень, що підтверджують кваліфікацію зазначених у інформаційній довідці електромеханіків з ліфтів; в) копії посвідчень зазначених у інформаційній довідці електромеханіків з ліфтів, що підтверджують їх допуск до роботи в електроустановках напругою до 1000В. г) гарантійний лист учасника з інформацією, що його працівники, які будуть безпосередньо надавати послуги з технічного обслуговування, пройшли навчання і мають дійсні посвідчення про результати перевірки знань з охорони праці (правила безпеки, інструкції з охорони праці), про результати перевірки знань з технології робіт (правила експлуатації, виробничі інструкції) з позитивними рішеннями комісії (знає) та відповідною групою з електробезпеки. д) документи встановленого законодавством взірця (посвідчення та протокол/витяг з протоколу комісії з перевірки знань), що містить інформацію про результати перевірки знань з охорони праці та пожежної безпеки (чинні на момент подання тендерної пропозиції.
                  Статус: Активна
                  Дата створення: 24-01-2025, 15:47:15
                  3. Наявність досвіду виконання аналогічного договору
                  Застосовується до:
                  Учасника процедури
                  Стосується:
                  Закупівлі
                  Законодавство:
                  Підтверджується, що
                  1 - Для підтвердження досвіду виконання аналогічних за предметом закупівлі договорів учасником надається довідка в довільній формі, з інформацією про виконання аналогічних за предметом закупівлі договорів (не менше двох), з зазначенням найменування предмету договору, номеру договору, обсягу договору, терміну дії договору, назви контрагента за договором, працівника контрагента, який відповідав за виконання договору, його контактного телефону та електронної пошти. Аналогічним за предметом закупівлі договором вважається договір за яким було надано послуги з технічного обслуговування ліфтів; На підтвердження досвіду виконання аналогічних за предметом закупівлі договорів Учасник має надати: - не менше 2 (двох) договорів, зазначених у довідці у повному обсязі (з усіма укладеними додатковими угодами, додатками та специфікаціями до цих договорів), дія якого завершена. - документи на підтвердження фактичного виконання послуг за договорами зазначеними в наданій Учасником довідці (листи-відгуки).
                  Статус: Активна
                  Дата створення: 24-01-2025, 15:47:15
                  ПОДАТИ ПРОПОЗИЦІЮ