Період оскарження умов закупівлі - по 29-01-2025, 00:00
Закупівля здійснюється відповідно до ЗУ «Про публічні закупівлі» з урахуванням постанови Кабінету міністрів України «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» від 12.10.2022 № 1178 (зі змінами)
| Статус: | Завершена закупівля |
| Бюджет: | 340 000 UAH (з ПДВ) |
| Вид предмету закупівлі: | Послуги |
| Мінімальний крок аукціону: | 1 700 UAH |
| Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
| Замовник: | Комунальне некомерційне підприємство Стрийської міської ради "Територіальне медичне об'єднання "Стрийська міська об'єднана лікарня" |
| ЄДРПОУ: | 01996958 Досьє YouControl |
| Контактна особа: | Василів Оксана Ігорівна |
| Телефон: | +380666053583 |
| E-mail: | oksvasyliv@ukr.net |
| Місцезнаходження: | 82400, Україна, Львівська область,місто Стрий, вулиця Дрогобицька 50 |
4 |
Шановний Учаснику! У складі вашої тендерної пропозиції наявні наступні невідповідності: 1. Згідно ДОДАТКУ 1 до тендерної документації Таблиці 2 пункту 4 Замовником вимагалося: Інформація в довільній формі щодо статусу учасника як платника податку (платник ПДВ, єдиного податку чи перебування на іншій системі оподаткування); Учасником ФОП Тимошенко Остап Артурович надано Витяг № 3969 з реєстру платників єдиного податку на ФОП Дмитрук Андрій Ігорович. Для усунення виявлених невідповідностей надати: Інформація в довільній формі щодо статусу учасника як платника податку (платник ПДВ, єдиного податку чи перебування на іншій системі оподаткування); 2. Згідно ДОДАТКУ 1 до тендерної документації Таблиці 2 пункту 7 Замовником вимагалося: У складі пропозиції учасники надають довідки з усіх обслуговуючих банків, що містять інформацію про наявність в учасника відкритого (тих) рахунку (ків) із зазначенням його номеру у форматі IBAN, про наявність/відсутність простроченої заборгованості та про суму залишку коштів на рахунку (ах), такі довідки повинні бути видані не більше місячної давнини від дати оголошення цієї закупівлі. Учасником надано Витяг з журналу реєстрації повідомлень про відкриття/закриття рахунків у фінансових установах, де вказано рахунки: UA 703052990000026009001036732, UA893257960000026008500445361. Щодо рахунку UA893257960000026008500445361 не надано довідки обслуговуючих банків, що містять інформацію про наявність в учасника відкритого (тих) рахунку (ків) із зазначенням його номеру у форматі IBAN, про наявність/відсутність простроченої заборгованості та про суму залишку коштів на рахунку (ах), такі довідки повинні бути видані не більше місячної давнини від дати оголошення цієї закупівлі. Для усунення виявлених невідповідностей надати: довідки з усіх обслуговуючих банків, що містять інформацію про наявність в учасника відкритого (тих) рахунку (ків) із зазначенням його номеру у форматі IBAN, про наявність/відсутність простроченої заборгованості та про суму залишку коштів на рахунку (ах), такі довідки повинні бути видані не більше місячної давнини від дати оголошення цієї закупівлі. 3. Згідно ДОДАТКУ 1 до тендерної документації Таблиці 3 пункту 2.1 та пункту 2.3 Замовником вимагалося: 2.1 Інформаційна довідка учасника закупівлі у довільній табличній формі про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід із зазначенням ПІБ, посади. 2.3.Для документального підтвердження відповідності кваліфікаційному критерію щодо наявності працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід у складі тендерної пропозиції учасника повинні бути подані наступні документи: а) копії наказів про призначення на посаду (прийняття на роботу) працівників зазначених у інформаційній довідці або копії письмових трудових договорів (контрактів) з такими працівниками; Учасником надано довідку про наявність працівників в якій є працівник Остап ТИМОШЕНКО але відсутні копії наказів про призначення на посаду (прийняття на роботу) працівників зазначених у інформаційній довідці або копії письмових трудових договорів (контрактів) з такими працівниками. Також у довідці про наявність працівників графа постійний/тимчасовий працівник на працівника Володимир СТАНЬЧАК вказано наказ про призначення на посаду №4-к від 15.04.2024, а в наказі - №4-к від 12.04.2024, тобто невідповідність по даті. Для усунення виявлених невідповідностей надати: Інформаційна довідка учасника закупівлі у довільній табличній формі про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід із зазначенням ПІБ, посади.Для документального підтвердження відповідності кваліфікаційному критерію щодо наявності працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід у складі тендерної пропозиції учасника повинні бути подані наступні документи: а) копії наказів про призначення на посаду (прийняття на роботу) працівників зазначених у інформаційній довідці або копії письмових трудових договорів (контрактів) з такими працівниками; 4. Згідно ДОДАТКУ 1 до тендерної документації Таблиці 3 пункту 3 Замовником вимагалося: Для підтвердження досвіду виконання аналогічних за предметом закупівлі договорів учасником надається довідка в довільній формі, з інформацією про виконання аналогічних за предметом закупівлі договорів (не менше двох), з зазначенням найменування предмету договору, номеру договору, обсягу договору, терміну дії договору, назви контрагента за договором, працівника контрагента, який відповідав за виконання договору, його контактного телефону та електронної пошти. Аналогічним за предметом закупівлі договором вважається договір за яким було надано послуги з технічного обслуговування ліфтів; На підтвердження досвіду виконання аналогічних за предметом закупівлі договорів Учасник має надати: - не менше 2 (двох) договорів, зазначених у довідці у повному обсязі (з усіма укладеними додатковими угодами, додатками та специфікаціями до цих договорів), дія якого завершена. - документи на підтвердження фактичного виконання послуг за договорами зазначеними в наданій Учасником довідці (листи-відгуки). Учасником надано довідку про наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору, але не вказано терміну дії договору і дата укладання договору у довідці не у відповідності до аналогічних договорів наданих Учасником, а саме: не вірно вказаний рік укладання договору у довідці про наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору. Для усунення виявлених невідповідностей надати: довідку в довільній формі, з інформацією про виконання аналогічних за предметом закупівлі договорів (не менше двох), з зазначенням найменування предмету договору, номеру договору, обсягу договору, терміну дії договору, назви контрагента за договором, працівника контрагента, який відповідав за виконання договору, його контактного телефону та електронної пошти. Просимо усунути ці невідповідністі шляхом надання у строк передбачений особливостями.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.