Закупівлю оголошено - 24-01-2025, 14:16. Дата останніх змін - 13-05-2025, 00:00

Технічне обслуговування автоматичної пожежної сигналізації та газового пожежогасіння

Технічне обслуговування автоматичної пожежної сигналізації та газового пожежогасіння... Державна закупівля - UA-2025-01-24-010859-a Технічне обслуговування автоматичної пожежної сигналізації та газового пожежогасіння від замовника Київське квартирно-експлуатаційне управління від 1/24/2025 на онлайн торговельному майданчику в Україні ➤ e-tender.ua. E-tender logo
Оголошення про проведення.pdf
Закупівля: UA-2025-01-24-010859-a / на ProZorro / на DoZorro
Рядок плану закупівлі та обґрунтування: UA-P-2025-01-24-013019-a
Період уточнень
Триває
Завершився
з 24-01-2025, 14:16
по 29-01-2025, 00:00
Період подачі пропозицій
Очікується
Триває
Завершився
з 24-01-2025, 14:16
по 01-02-2025, 00:00
Аукціон Період аукціонів
Завершився
з 03-02-2025, 13:44
по 03-02-2025, 14:13

Період оскарження умов закупівлі - по 29-01-2025, 00:00

Відкриті торги з особливостями
Статус:Торги відмінено
Бюджет:
660000
660 000 UAH (з ПДВ)
Вид предмету закупівлі:Послуги
Мінімальний крок аукціону:6 600 UAH
Оцінка пропозицій:За вартістю придбання
Забезпечення пропозиції:19 800 UAH Отримати банківську гарантію
Замовник:Київське квартирно-експлуатаційне управління
ЄДРПОУ:22991617 Досьє YouControl
Контактна особа:Орап Ольга Григорівна
Телефон:380633051563
E-mail:kkeu-tender1@post.mil.gov.ua
Місцезнаходження:
Україна
11



Інформація про скасування закупівлі

Протокол відміни закупівлі/лоту або визнання таким, що не відбувся.pdf

Статус:

Виконано

Опис скасування закупівлі/лоту:

на підставі підпункту 3 пункту 50 Особливостей

Причина скасування закупівлі/лоту:

Дата:

13-05-2025, 00:00

Період оскарження:

з 02-05-2025, 16:07 по 13-05-2025, 00:00

Документи:

+ Лоти з моїми пропозиціями + відкрити всі - закрити всі
+ -
Активний
Технічне обслуговування автома ...
660 000 UAH (з ПДВ)
Аукціон очікується з Аукціон очікується з Аукціон триває з Аукціон відбувся 03-02-2025, 13:44
+-
Позиції
Конкретна назва предмета закупівліКількість / Од.виміруАдреса доставки / Строк поставки/виконання робіт/надання послуг:Класифікатор ДК 021:2015 (CPV)Класифікатори

Технічне обслуговування автоматичної пожежної сигналізації та газового пожежогасіння

9
послуга
Україна Відповідно до документації
по 31-12-2025
50410000-2
Послуги з ремонту і технічного обслуговування вимірювальних, випробувальних і контрольних приладів


+-
Пропозиції

Кваліфікація Учасників

Інформація про Переможця
Протокол визначення переможця закупівлі та намір укласти договір про закупівлю.pdf
Рішення підписано
Ім'я:
ТОВ "ОХОРОННО-ПОЖЕЖНИЙ ЗАХИСТ"   Досьє YouControl
Строк розгляду пропозиції:
з 13-02-2025 по 14-03-2025
Статус:
учасник виграв закупівлю
Контактна інформація:
Україна, Кіровоградська область, місто Кропивницький, ВУЛИЦЯ ВЕЛИКА ПЕРМСЬКА, будинок 11-А, 25006, Сергій Стоян
Остаточна пропозиція:
579 000 UAH, з ПДВ
Первинна пропозиція:
638 847 UAH, з ПДВ
Документи пропозиції:
Документи рішення:
Дата акцепта:
20-02-2025, 17:23
Період подачі оскарження:
по 26-02-2025, 00:00

Продовження строку розгляду тендерної пропозиції

Дата публікації: 19-02-25, 08:51:04
Протокол продовження строку розгляду тендерної пропозиції/пропозиції.pdf

Керуючись вимогами ч. 10 ст. 29 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі - Закон), постановою КМУ «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» від 12.10.2022 № 1178 (далі- Особливості), Положенням про уповноважену особу, що затверджене рішенням начальника Київського квартирно-експлуатаційного управління від 30.12.2021 р. № 386, та у зв’язку з великим об’ємом роботи уповноваженої особи та обмеженою кількістю уповноважених осіб з організації процесу закупівель виникає необхідність продовжити строк для розгляду тендерної пропозиції

Кінцева дата розгляду пропозиції: 14-03-25, 00:00:00

Повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей

Дата публікації: 19-02-25, 16:22:55
24

Замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника ТОВ «Охоронно-пожежний захист» в процедурі відкритих торгів (з особливостями) на закупівлю за кодом CPV ДК 021-2015 50410000-2 Послуги з ремонту і технічного обслуговування вимірювальних, випробувальних і контрольних приладів (Технічне обслуговування автоматичної пожежної сигналізації та газового пожежогасіння) виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником у тендерній пропозиції та/або подання яких вимагалось тендерною документацією, а саме: 1) Відповідно до підпункту 2 пункту 6 розділу VІ Тендерної документації, Учасник у складі тендерної пропозиції надає гарантійний лист щодо зобов’язання такого учасника на надання депозиту на рахунок Замовника в якості забезпечення виконання договору про закупівлю у порядку, передбаченому цією документацією, та погодження з умовами викладеними в розділі 10 проекту договору про закупівлю, що врегульовують відносини між Учасником та Замовником у частині забезпечення договору. Учасник в складі своєї тендерної пропозиції не надав гарантійний лист щодо зобов’язання на надання депозиту на рахунок Замовника в якості забезпечення виконання договору про закупівлю. 2) Відповідно до пункту 2 розділу І Додатку 1 до Тендерної документації, де вказано щодо підтвердження наявності працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, шляхом надання довідки, складеної у довільній формі, про наявність працівників, які мають необхідні знання та досвід, з зазначенням прізвища, ім’я, по батькові кожного з працівників що будуть залучені до виконання договору, їх посад, інформації про їх освіту, спеціальність та загальний досвід роботи за фахом. Обов’язкова наявність працівників (що підтверджується копіями посвідчень на відповідних працівників): Електромеханік (або електромонтажника або електромонтера) – з кваліфікацією не нижче 3-го розряду (надати документальне підтвердження наявності відповідної кваліфікації – диплом/посвідчення/свідоцтво); - Налагоджувальник контрольно-вимірювальних приладів та автоматики повинен мати кваліфікацію не нижче 4-го розряду (надати документальне підтвердження наявності відповідної кваліфікації – диплом/посвідчення/свідоцтво). Вищезазначені фахівці повинні мати: Скан-копії оригіналів чинних посвідчень та протоколів перевірки знань: - з питань пожежно-технічного мінімуму; - НПАОП 0.00-1.15-07 «Правила охорони праці під час виконання робіт на висоті»; -НПАОП 0.00-1.71-13 «Правила охорони праці під час роботи інструментом та пристроями»; - з охорони праці згідно п. 5.1. НПАОП 0.00-4.12-05. Також учасник надає Копії документів, які підтверджують, що особи зазначені в довідках дійсно працюють в Учасника (копії наказів та копія трудового договору, або копії трудових книжок працівників). Учасник в складі своєї тендерної пропозиції не надав сканованих копій з оригіналів чинних посвідчень про проходження навчань згідно НПАОП 0.00-1.15-07 «Правила охорони праці під час виконання робіт на висоті» та НПАОП 0.00-1.71-13 «Правила охорони праці під час роботи інструментом та пристроями» виданих Ревві О.І. 3) Відповідно до пункту 3 розділу І Додатку 1 до Тендерної документації, де вказано щодо підтвердження наявності документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору шляхом надання довідки, складеної у довільній формі про виконання аналогічних договорів протягом 2021-2024 років, де зазначено номер та дата укладання аналогічного договору, строку надання послуг, замовника аналогічного договору; - копія аналогічного договору з додаванням відповідних документів, що підтверджують факт виконання своїх зобов’язань щодо предмету закупівлі (акти наданих послуг, видаткові накладні або інших фінансові документи у разі наявності та/або інше); - позитивний відгук контрагента за наданою копією договору (надається до кожного договору зазначеного в довідці). Аналогічним слід вважати такий договір, який відповідає запропонованому за видом та за предметом (або його частини) закупівлі. Учасник в складі своєї тендерної пропозиції надав довідку в довільній формі, де вказав аналогічний договір № 34-1020208 від 22.08.2024 року з Київським квартирно-експлуатаційним управлінням. На підтвердження виконання даного договору Учасник надав акти приймання-передачі виконаних робіт та лист відгук. В довідці аналогічного договору Учасник зазначив строк дії договору до 31.12.2024 року. До договору № 34-1020208 було укладено Додаткову угоду на продовження строку надання послуг, що є невід’ємною частиною даного договору. Учасник в складі своєї тендерної пропозиції не надав додаткову угоду на продовження строку надання послуг та акти приймання-передачі виконаних робіт на строк що був продовжений. 4) Відповідно до пункту 2 Додатку 3 до Тендерної документації, Учасник процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції повинен надати копії сертифікатів вказаних Замовником в Додатку 3 до Тендерної документації. Учасник в складі своєї тендерної пропозиції надав сертифікати з додаванням звіту про аудит. Однак, Учасником була допущена технічна помилка при скануванні сертифікату зі звітом про аудит згідно ДСТУ ISO 8828:2019, а саме відсутні сторінки 5 та 10 звіту про аудит. Відповідно до п. 43 Особливостей, з метою забезпечення права учасника процедури закупівлі на усунення невідповідностей в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, замовник розміщує у строк, який не може бути меншим, ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Рішенням уповноваженої особи № (ВТ) 001/5 від 19.02.2025 надається учаснику ТОВ «Охоронно-пожежний захист» в процедурі відкритих торгів на закупівлю за кодом CPV ДК 021-2015 50410000-2 Послуги з ремонту і технічного обслуговування вимірювальних, випробувальних і контрольних приладів (Технічне обслуговування автоматичної пожежної сигналізації та газового пожежогасіння) 24 години на виправлення невідповідностей в інформації та/або документах, що подані учасником у тендерній пропозиції та/або подання яких вимагалось тендерною документацією шляхом завантаження до електронної системи закупівель наступних документів, а саме: - надати гарантійний лист щодо зобов’язання на надання депозиту на рахунок Замовника в якості забезпечення виконання договору про закупівлю; - надати скан-копії оригіналів чинних посвідчень про проходження навчань згідно НПАОП 0.00-1.15-07 «Правила охорони праці під час виконання робіт на висоті» та НПАОП 0.00-1.71-13 «Правила охорони праці під час роботи інструментом та пристроями» виданих Ревві О.І.; - внести зміни до довідки аналогічних договорі; - надати копію додаткової угоди до аналогічного договору згідно довідки та акт приймання-передачі виконаних робіт; - надати скановану копію сторінки 5 та 10 до сертифікату зі звітом про аудит.

Кінцева дата та час усунення невідповідностей: 20-02-25, 16:22:55
Договір
Цей договір було скасовано до підписання
Системний номер договору:
UA-2025-01-24-010859-a-b1
579 000 UAH
Ціна договору
579 000 UAH
Ціна договору без ПДВ
Інформація про Учасника
Протокол відхилення тендерної пропозиції/пропозиції.pdf
Рішення підписано
Ім'я:
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ФОРМУЛА МАЙБУТНЬОГО"   Досьє YouControl
Строк розгляду пропозиції:
з 03-02-2025 по 04-03-2025
Статус:
кваліфікаційна комісія відмовила переможцю
Причина дискваліфікації:
Контактна інформація:
Україна, м. Київ, , вул.Вишгородська, будинок 28/1, офіс 4, 04082, Литвин Володимир Ярославович
Остаточна пропозиція:
573 500 UAH, з ПДВ
Первинна пропозиція:
580 140 UAH, з ПДВ
Документи пропозиції:
Документи рішення:
Період подачі оскарження:
по 19-02-2025, 00:00

Продовження строку розгляду тендерної пропозиції

Дата публікації: 10-02-25, 15:52:38

Керуючись вимогами ч. 10 ст. 29 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі - Закон), постановою КМУ «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» від 12.10.2022 № 1178 (далі- Особливості), Положенням про уповноважену особу, що затверджене рішенням начальника Київського квартирно-експлуатаційного управління від 30.12.2021 р. № 386, та у зв’язку з великим об’ємом роботи уповноваженої особи та обмеженою кількістю уповноважених осіб з організації процесу закупівель виникає необхідність продовжити строк для розгляду тендерної пропозиції.

Кінцева дата розгляду пропозиції: 04-03-25, 00:00:00

Повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей

Дата публікації: 11-02-25, 14:02:20
24

Замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника ТОВ «Формула Майбутнього» в процедурі відкритих торгів (з особливостями) на закупівлю за кодом CPV ДК 021-2015 50410000-2 Послуги з ремонту і технічного обслуговування вимірювальних, випробувальних і контрольних приладів (Технічне обслуговування автоматичної пожежної сигналізації та газового пожежогасіння) виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником у тендерній пропозиції та/або подання яких вимагалось тендерною документацією, а саме: 1) Відповідно до пункту 2 розділу ІІІ Тендерної документації, Учасник у складі пропозиції повинен надати копію договору або заяви про надання банківської гарантії (якщо така заява має силу договору про надання гарантії, а саме в заяві передбачені всі умови, за якими надається гарантія, і ця заява погоджена з банком-гарантом тобто містить підпис уповноваженої особи та відбиток печатки банка-гаранта). Учасник в складі своєї тендерної пропозиції надав Заяву-Договір №498/25-ТГ від 31.01.2025 року у вигляді сканованої копії в чорно-білому кольорі. Разом з тим, згідно п.п. 9 пункту 1 розділу ІІІ Замовником в тендерній документації вказано, що документи, створені не самим учасником, а видані іншими органами, установами, підприємствами, організаціями (довідки, листи, сертифікати, паспорти, інструкції та ін.), завантажуються в електронну систему закупівель у вигляді кольорових сканкопій з оригіналів документів, або завірених учасником копій, або у формі електронного документа із накладанням електронного підпису (КЕП/УЕП) уповноваженої особи установи, що їх видала. 2) Відповідно до пункту 1 розділу І Додатку 1 до Тендерної документації, вказано щодо підтвердження наявності обладнання та матеріально-технічної бази, шляхом надання довідки, складеної в довільній формі, про наявність матеріально - технічної бази, де зазначено: - інформацію про найменування кожного з об’єктів обладнання та матеріально-технічної бази (назва, марка); - підстави використання такого майна; - наявну кількість; - відомості про технічний стан. У разі, якщо учасник Процедури закупівлі користуватиметься залученим (найманим/орендованим) обладнанням та матеріально-технічною базою, він повинен надати: - договір оренди/користування (чи інший вид договірних відносин) обладнанням та матеріально-технічною базою, відповідно до наданої довідки. Учасник в складі своєї тендерної пропозиції надав Договір оренди транспортного засобу №22/08/24 від 22.08.2024 року на оренду спеціалізованого вантажного фургону-В Volkswagen Transporter КА3676К. Проте, учасником в довідці про наявність спеціалізованого обладнання та матеріально – технічної бази, зазначений автомобіль Renault Trafic. 3) Відповідно до пункту 2 розділу І Додатку 1 до Тендерної документації, де вказано щодо підтвердження наявності працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, шляхом надання довідки, складеної у довільній формі, про наявність працівників, які мають необхідні знання та досвід, з зазначенням прізвища, ім’я, по батькові кожного з працівників що будуть залучені до виконання договору, їх посад, інформації про їх освіту, спеціальність та загальний досвід роботи за фахом. Обов’язкова наявність працівників (що підтверджується копіями посвідчень на відповідних працівників): Електромеханік (або електромонтажника або електромонтера) – з кваліфікацією не нижче 3-го розряду (надати документальне підтвердження наявності відповідної кваліфікації – диплом/посвідчення/свідоцтво); - Налагоджувальник контрольно-вимірювальних приладів та автоматики повинен мати кваліфікацію не нижче 4-го розряду (надати документальне підтвердження наявності відповідної кваліфікації – диплом/посвідчення/свідоцтво). Вищезазначені фахівці повинні мати: Скан-копії оригіналів чинних посвідчень та протоколів перевірки знань: - з питань пожежно-технічного мінімуму; - НПАОП 0.00-1.15-07 «Правила охорони праці під час виконання робіт на висоті». - НПАОП 0.00-1.71-13 «Правила охорони праці під час роботи інструментом та пристроями; - з охорони праці згідно п. 5.1. НПАОП 0.00-4.12-05. Також учасник надає Копії документів, які підтверджують, що особи зазначені в довідках дійсно працюють в Учасника (копії наказів та копія трудового договору, або копії трудових книжок працівників). Учасник в складі своєї тендерної пропозиції не надав сканованих копій з оригіналів чинних посвідчень та протоколів перевірки знань з питань пожежно-технічного мінімуму та з охорони праці згідно п. 5.1. НПАОП 0.00-4.12-05. Також учасником надано копії наказів на вказаних працівників в довідці без надання копій трудових договорів, та/або копій трудових книжок (учасником надано копію трудової книжки Ященко П.В., трудові книжки Сотник С.В. та Мельніченко І.Ю. відсутні). 4) Відповідно до пункту 3 розділу І Додатку 1 до Тендерної документації, де вказано щодо підтвердження наявності документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору шляхом надання довідки, складеної у довільній формі про виконання аналогічних договорів протягом 2021-2024 років, де зазначено номер та дата укладання аналогічного договору, строку надання послуг, замовника аналогічного договору; - копія аналогічного договору з додаванням відповідних документів, що підтверджують факт виконання своїх зобов’язань щодо предмету закупівлі (акти наданих послуг, видаткові накладні або інших фінансові документи у разі наявності та/або інше); - позитивний відгук контрагента за наданою копією договору (надається до кожного договору зазначеного в довідці). Аналогічним слід вважати такий договір, який відповідає запропонованому за видом та за предметом (або його частини) закупівлі. Учасник в складі своєї тендерної пропозиції надав довідку в довільній формі, де зазначив аналогічний договір. Проте, учасник не надав копію договору з додаванням відповідних документів, що підтверджують факт виконання своїх зобов’язань щодо предмету закупівлі та позитивний відгук контрагента за наданою копією договору. 5) Відповідно до підпункту 2 пункту 4 розділу І Додатку 1 до Тендерної документації, де вказано щодо надання Учасником довідки з усіх обслуговуючих банків про відсутність простроченої заборгованості за кредитами виданої не раніше ніж за 10 днів до дати розкриття тендерних пропозицій. Учасник в складі своєї тендерної пропозиції надав довідку про відкриття рахунку в АТ КБ «ПРИВАТБАНК». Натомість, Замовником вимагалась довідка про відсутність простроченої заборгованості за кредитами. Відповідно до п. 43 Особливостей, з метою забезпечення права учасника процедури закупівлі на усунення невідповідностей в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, замовник розміщує у строк, який не може бути меншим, ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Рішенням уповноваженої особи № (ВТ) 001/2 від 11.02.2025 надається учаснику ТОВ «Формула Майбутнього» в процедурі відкритих торгів на закупівлю за кодом CPV ДК 021-2015 50410000-2 Послуги з ремонту і технічного обслуговування вимірювальних, випробувальних і контрольних приладів (Технічне обслуговування автоматичної пожежної сигналізації та газового пожежогасіння) 24 години на виправлення невідповідностей в інформації та/або документах, що подані учасником у тендерній пропозиції та/або подання яких вимагалось тендерною документацією шляхом завантаження до електронної системи закупівель наступних документів, а саме: - надати кольорову скан-копію Заяви-Договору №498/25-ТГ або завірену Учасником копію; - надати договір оренди транспортного засобу Renault Trafic або внести зміни в довідку про наявність спеціалізованого обладнання та матеріально – технічної бази; - надати скан-копії оригіналів чинних посвідчень та протоколів перевірки знань з питань пожежно-технічного мінімуму та з охорони праці згідно п. 5.1. НПАОП 0.00-4.12-05; - надати копії трудових договорів на кожного працівника, який вказаний в довідці або копії трудових книжок Сотник С.В. та Мельніченко І.Ю.; - надати копію аналогічного договору згідно довідки з підтверджуючими документами його виконання та позитивний відгук від контрагента даного договору; - надати довідку від АТ КБ «ПРИВАТБАНК» про відсутність простроченої заборгованості за кредитами.

Кінцева дата та час усунення невідповідностей: 12-02-25, 14:02:20

Пропозиції Учасників

Пропозицію подав:
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ФОРМУЛА МАЙБУТНЬОГО"   Досьє YouControl
Остаточна пропозиція:
573 500 UAH, з ПДВ
Первинна пропозиція:
580 140 UAH, з ПДВ
Інформація про субпідрядника:
-
Підпис:
підписано
Дата та час подання пропозиції:
31-01-2025, 17:53:48
Документи:
Тип документа:
1. Наявність не виконаних зобов'язань за раніше укладеним договором
При відсутності не виконаних зобов'язань за раніше укладеним договором підтверджується, що
Учасник процедури закупівлі не мав з цим самим замовником договорів достроково розірваних через невиконання (учасником) своїх зобов'язань через що було застосовано санкції у вигляді штрафів та/або відшкодування збитків
Доказ:
Документ
2. Вчинення корупційних правопорушень
Юридичною особою підтверджується, що
Керівника учасника процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією
Відомості про учасника процедури закупівлі не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
3. Вчинення економічних правопорушень
Підтверджується, що
Учасник процедури закупівлі протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів торгів, аукціонів, конкурсів, тендерів
4. Вчинення кримінальних правопорушень
Юридичною особою підтверджується, що
Керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
5. Порушення справи про банкрутство
Підтверджується, що
Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
6. Вчинення правопорушень, повʼязаних із застосуванням санкцій
Підтверджується, що
Учасник процедури закупівлі не є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України "Про санкції"
7. Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Юридичною особою підтверджується, що
Керівника учасника процедури закупівлі, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
8. Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі
Резидентом підтверджується, що
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань"
1. Мова (мови) тендерної пропозиції
Підтверджується, що
Мова тендерної пропозиції: Українська
2. Забезпечення тендерних пропозицій
Учасник підтверджує, що
Вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій
3. Забезпечення виконання договору про закупівлю
При наданні забезпечення підтверджується, що
Форма забезпечення:
Іншій формі
Сума забезпечення виконання Договору про закупівлю становить % від ціни цього Договору про закупівлю:
5.0
Строк дії гарантії перевищує строк дії Договору про закупівлю на:
5
Замовник вимагає від учасника-переможця процедури закупівлі внесення ним не пізніше дати укладення договору про закупівлю забезпечення виконання такого договору у формі депозиту на суму, яка дорівнює 5 відсоткам вартості договору. Перерахування коштів здійснюється на р/р «Інші рахунки клієнтів Державного казначейства» UA 32 820172 0 3551 79 001 000 002016, Державна казначейська служба України у м. Києві, одержувач: Київське КЕУ, код ЄДРПОУ 22991617. У призначенні платежу вказати: «Забезпечення виконання договору, предмет закупівлі _________». Усі витрати, пов’язані з поданням забезпеченням виконання договору, здійснюються за рахунок коштів учасника-переможця. Внесення забезпечення виконання договору не припиняє виконання зобов’язань Учасника-переможця за договором. Документ, який підтверджує внесення Учасником забезпечення виконання договору, надається Замовнику не пізніше дати укладання договору про закупівлю. Замовник повертає забезпечення виконання договору про закупівлю: 1) після виконання переможцем процедури закупівлі договору про закупівлю; 2) за рішенням суду щодо повернення забезпечення договору у випадку визнання результатів процедури закупівлі недійсними або договору про закупівлю нікчемним; 3) у випадках, передбачених статтею 43 Закону; 4) згідно з умовами, зазначеними в договорі про закупівлю, але не пізніше ніж протягом п’яти банківських днів з дня настання зазначених обставин. Кошти, що надійшли як забезпечення виконання договору про закупівлю, якщо вони не повертаються учаснику у випадках, визначених цим Законом, підлягають перерахуванню до відповідного бюджету, а в разі здійснення закупівлі замовниками не за бюджетні кошти - перераховуються на рахунок таких замовників. 2. Учасник надає у складі тендерної пропозиції гарантійний лист щодо зобов’язання такого учасника на надання депозиту на рахунок Замовника в якості забезпечення виконання договору про закупівлю у порядку, передбаченому цією документацією, та погодження з умовами викладеними в розділі 10 проекту договору про закупівлю, що врегульовують відносини між Учасником та Замовником у частині забезпечення договору.
1. Наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій
Підтверджується, що
Довідка, складена у довільній формі, про наявність спеціалізованого обладнання та матеріально-технічної бази де зазначено: - інформацію про найменування кожного з об’єктів обладнання та матеріально-технічної бази (назва, марка); - підстави використання такого майна; - наявну кількість; - відомості про технічний стан. У складі тендерної пропозиції учасник надає: - На підтвердження наявності електротехнічної лабораторії, яка зазначена у довідці про наявність обладнання та матеріально-технічної бази Учасник або субпідрядник/співвиконавець (якщо залучається) надає чинний сертифікат визнання вимірювальних можливостей з додатком (якщо електротехнічна лабораторія власна) або сертифікат визнання вимірювальних можливостей з додатком та документи, що підтверджують права володіння/користування даною лабораторією. Додатково надати документи, що засвідчує стан системи вимірювань електротехнічної лабораторії, а саме сертифікат (свідоцтво) про відповідність системи вимірювань вимогам ДСТУ ISO 10012:2005. - Матеріально-технічна база має відповідати умовам, визначеним в Постанові Кабінету Міністрів України від 23 листопада 2016 р. № 852. У разі, якщо учасник Процедури закупівлі користуватиметься власним обладнанням та матеріально-технічною базою, він повинен надати: - документи, що підтверджують право власності (або документ, що підтверджує купівлю, або підтвердження взяття на баланс) на кожне обладнання зазначене в довідці. У разі, якщо учасник Процедури закупівлі користуватиметься залученим (найманим/орендованим) обладнанням та матеріально-технічною базою, він повинен надати: - договір оренди/користування (чи інший вид договірних відносин) обладнанням та матеріально-технічною базою, відповідно до наданої довідки.
2. Наявність працівників відповідної кваліфікації
Підтверджується, що
Довідка, складена у довільній формі, про наявність працівників, які мають необхідні знання та досвід, з зазначенням прізвища, ім’я, по батькові кожного з працівників що будуть залучені до виконання договору, їх посад, інформації про їх освіту, спеціальність та загальний досвід роботи за фахом. Обов’язкова наявність працівників (що підтверджується копіями посвідчень на відповідних працівників): Електромеханік (або електромонтажника або електромонтера) – з кваліфікацією не нижче 3-го розряду (надати документальне підтвердження наявності відповідної кваліфікації – диплом/посвідчення/свідоцтво); - Налагоджувальник контрольно-вимірювальних приладів та автоматики повинен мати кваліфікацію не нижче 4-го розряду (надати документальне підтвердження наявності відповідної кваліфікації – диплом/посвідчення/свідоцтво). Вищезазначені фахівці повинні мати: Скан-копії оригіналів чинних посвідчень та протоколів перевірки знань: - з питань пожежно-технічного мінімуму; - НПАОП 0.00-1.15-07 «Правила охорони праці під час виконання робіт на висоті». - НПАОП 0.00-1.71-13 «Правила охорони праці під час роботи інструментом та пристроями; - з охорони праці згідно п. 5.1. НПАОП 0.00-4.12-05. Керівник робіт повинен мати вищу освіту за однією із спеціальностей у галузях знань “Архітектура та будівництво”, “Цивільна безпека” (за спеціальностями “Цивільна безпека”, “Пожежна безпека”), “Автоматизація та приладобудування”, “Електроніка та телекомунікації”, “Електрична інженерія”, стаж роботи за цим видом робіт не менше трьох років або в органах та підрозділах цивільного захисту (за спеціальністю “Пожежна безпека”) не менше п’яти років, що підтверджується копією диплому та копією (випискою) послужного списку/трудової книжки. - Копії документів, які підтверджують, що особи зазначені в довідках дійсно працюють в Учасника (копії наказів та копія трудового договору, або копії трудових книжок працівників).
3. Наявність досвіду виконання аналогічного договору
Підтверджується, що
Довідка складена у довільній формі про виконання аналогічних договорів протягом 2021-2024 років, де зазначено номер та дата укладання аналогічного договору, строку надання послуг, замовника аналогічного договору; - копія аналогічного договору з додаванням відповідних документів, що підтверджують факт виконання своїх зобов’язань щодо предмету закупівлі (акти наданих послуг, видаткові накладні або інших фінансові документи у разі наявності та/або інше); - позитивний відгукук контрагента за наданою копією договору (надається до кожного договору зазначеного в довідці). Аналогічним слід вважати такий договір, який відповідає запропонованому за видом та за предметом (або його частини) закупівлі.
4. Наявність фінансової спроможності
Підтверджується, що
Надати документи, що підтверджують наявність фінансової спроможності, а саме: 1. «Фінансовий звіт суб’єкта малого підприємництва» (з відміткою органу статистики або зі сканованою квитанцією про отримання) та/або «податкова декларація про майновий стан та доходи» (з відміткою органу статистики або зі сканованою квитанцією про отримання) та/або «баланс» та «звіт про фінансові результати» (з відміткою органу статистики або зі сканованою квитанцією про отримання) за попередній рік. Обсяг річного доходу (виручки) має бути не менший ніж очікувана вартість предмета закупівлі (пропорційно очікуваній вартості частини предмета закупівлі (лота) в разі поділу предмета закупівель на частини). 2. Довідки з усіх обслуговуючих банків про відсутність простроченої заборгованості за кредитами виданої не раніше ніж за 10 днів до дати розкриття тендерних пропозицій.

Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.

Пропозицію подав:
ТОВ "ОХОРОННО-ПОЖЕЖНИЙ ЗАХИСТ"   Досьє YouControl
Остаточна пропозиція:
579 000 UAH, з ПДВ
Первинна пропозиція:
638 847 UAH, з ПДВ
Інформація про субпідрядника:
-
Підпис:
підписано
Дата та час подання пропозиції:
31-01-2025, 12:16:20
Документи:
Тип документа:
1. Наявність не виконаних зобов'язань за раніше укладеним договором
При відсутності не виконаних зобов'язань за раніше укладеним договором підтверджується, що
Учасник процедури закупівлі не мав з цим самим замовником договорів достроково розірваних через невиконання (учасником) своїх зобов'язань через що було застосовано санкції у вигляді штрафів та/або відшкодування збитків
Доказ:
Документ
2. Вчинення корупційних правопорушень
Юридичною особою підтверджується, що
Керівника учасника процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією
Відомості про учасника процедури закупівлі не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
3. Вчинення економічних правопорушень
Підтверджується, що
Учасник процедури закупівлі протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів торгів, аукціонів, конкурсів, тендерів
4. Вчинення кримінальних правопорушень
Юридичною особою підтверджується, що
Керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
5. Порушення справи про банкрутство
Підтверджується, що
Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
6. Вчинення правопорушень, повʼязаних із застосуванням санкцій
Підтверджується, що
Учасник процедури закупівлі не є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України "Про санкції"
7. Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Юридичною особою підтверджується, що
Керівника учасника процедури закупівлі, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
8. Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі
Резидентом підтверджується, що
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань"
1. Мова (мови) тендерної пропозиції
Підтверджується, що
Мова тендерної пропозиції: Українська
2. Забезпечення тендерних пропозицій
Учасник підтверджує, що
Вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій
3. Забезпечення виконання договору про закупівлю
При наданні забезпечення підтверджується, що
Форма забезпечення:
Іншій формі
Доказ:
Документ
Сума забезпечення виконання Договору про закупівлю становить % від ціни цього Договору про закупівлю:
5
Строк дії гарантії перевищує строк дії Договору про закупівлю на:
5
Замовник вимагає від учасника-переможця процедури закупівлі внесення ним не пізніше дати укладення договору про закупівлю забезпечення виконання такого договору у формі депозиту на суму, яка дорівнює 5 відсоткам вартості договору. Перерахування коштів здійснюється на р/р «Інші рахунки клієнтів Державного казначейства» UA 32 820172 0 3551 79 001 000 002016, Державна казначейська служба України у м. Києві, одержувач: Київське КЕУ, код ЄДРПОУ 22991617. У призначенні платежу вказати: «Забезпечення виконання договору, предмет закупівлі _________». Усі витрати, пов’язані з поданням забезпеченням виконання договору, здійснюються за рахунок коштів учасника-переможця. Внесення забезпечення виконання договору не припиняє виконання зобов’язань Учасника-переможця за договором. Документ, який підтверджує внесення Учасником забезпечення виконання договору, надається Замовнику не пізніше дати укладання договору про закупівлю. Замовник повертає забезпечення виконання договору про закупівлю: 1) після виконання переможцем процедури закупівлі договору про закупівлю; 2) за рішенням суду щодо повернення забезпечення договору у випадку визнання результатів процедури закупівлі недійсними або договору про закупівлю нікчемним; 3) у випадках, передбачених статтею 43 Закону; 4) згідно з умовами, зазначеними в договорі про закупівлю, але не пізніше ніж протягом п’яти банківських днів з дня настання зазначених обставин. Кошти, що надійшли як забезпечення виконання договору про закупівлю, якщо вони не повертаються учаснику у випадках, визначених цим Законом, підлягають перерахуванню до відповідного бюджету, а в разі здійснення закупівлі замовниками не за бюджетні кошти - перераховуються на рахунок таких замовників. 2. Учасник надає у складі тендерної пропозиції гарантійний лист щодо зобов’язання такого учасника на надання депозиту на рахунок Замовника в якості забезпечення виконання договору про закупівлю у порядку, передбаченому цією документацією, та погодження з умовами викладеними в розділі 10 проекту договору про закупівлю, що врегульовують відносини між Учасником та Замовником у частині забезпечення договору.
1. Наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій
Підтверджується, що
Довідка, складена у довільній формі, про наявність спеціалізованого обладнання та матеріально-технічної бази де зазначено: - інформацію про найменування кожного з об’єктів обладнання та матеріально-технічної бази (назва, марка); - підстави використання такого майна; - наявну кількість; - відомості про технічний стан. У складі тендерної пропозиції учасник надає: - На підтвердження наявності електротехнічної лабораторії, яка зазначена у довідці про наявність обладнання та матеріально-технічної бази Учасник або субпідрядник/співвиконавець (якщо залучається) надає чинний сертифікат визнання вимірювальних можливостей з додатком (якщо електротехнічна лабораторія власна) або сертифікат визнання вимірювальних можливостей з додатком та документи, що підтверджують права володіння/користування даною лабораторією. Додатково надати документи, що засвідчує стан системи вимірювань електротехнічної лабораторії, а саме сертифікат (свідоцтво) про відповідність системи вимірювань вимогам ДСТУ ISO 10012:2005. - Матеріально-технічна база має відповідати умовам, визначеним в Постанові Кабінету Міністрів України від 23 листопада 2016 р. № 852. У разі, якщо учасник Процедури закупівлі користуватиметься власним обладнанням та матеріально-технічною базою, він повинен надати: - документи, що підтверджують право власності (або документ, що підтверджує купівлю, або підтвердження взяття на баланс) на кожне обладнання зазначене в довідці. У разі, якщо учасник Процедури закупівлі користуватиметься залученим (найманим/орендованим) обладнанням та матеріально-технічною базою, він повинен надати: - договір оренди/користування (чи інший вид договірних відносин) обладнанням та матеріально-технічною базою, відповідно до наданої довідки.
Доказ:
Документ
2. Наявність працівників відповідної кваліфікації
Підтверджується, що
Довідка, складена у довільній формі, про наявність працівників, які мають необхідні знання та досвід, з зазначенням прізвища, ім’я, по батькові кожного з працівників що будуть залучені до виконання договору, їх посад, інформації про їх освіту, спеціальність та загальний досвід роботи за фахом. Обов’язкова наявність працівників (що підтверджується копіями посвідчень на відповідних працівників): Електромеханік (або електромонтажника або електромонтера) – з кваліфікацією не нижче 3-го розряду (надати документальне підтвердження наявності відповідної кваліфікації – диплом/посвідчення/свідоцтво); - Налагоджувальник контрольно-вимірювальних приладів та автоматики повинен мати кваліфікацію не нижче 4-го розряду (надати документальне підтвердження наявності відповідної кваліфікації – диплом/посвідчення/свідоцтво). Вищезазначені фахівці повинні мати: Скан-копії оригіналів чинних посвідчень та протоколів перевірки знань: - з питань пожежно-технічного мінімуму; - НПАОП 0.00-1.15-07 «Правила охорони праці під час виконання робіт на висоті». - НПАОП 0.00-1.71-13 «Правила охорони праці під час роботи інструментом та пристроями; - з охорони праці згідно п. 5.1. НПАОП 0.00-4.12-05. Керівник робіт повинен мати вищу освіту за однією із спеціальностей у галузях знань “Архітектура та будівництво”, “Цивільна безпека” (за спеціальностями “Цивільна безпека”, “Пожежна безпека”), “Автоматизація та приладобудування”, “Електроніка та телекомунікації”, “Електрична інженерія”, стаж роботи за цим видом робіт не менше трьох років або в органах та підрозділах цивільного захисту (за спеціальністю “Пожежна безпека”) не менше п’яти років, що підтверджується копією диплому та копією (випискою) послужного списку/трудової книжки. - Копії документів, які підтверджують, що особи зазначені в довідках дійсно працюють в Учасника (копії наказів та копія трудового договору, або копії трудових книжок працівників).
3. Наявність досвіду виконання аналогічного договору
Підтверджується, що
Довідка складена у довільній формі про виконання аналогічних договорів протягом 2021-2024 років, де зазначено номер та дата укладання аналогічного договору, строку надання послуг, замовника аналогічного договору; - копія аналогічного договору з додаванням відповідних документів, що підтверджують факт виконання своїх зобов’язань щодо предмету закупівлі (акти наданих послуг, видаткові накладні або інших фінансові документи у разі наявності та/або інше); - позитивний відгукук контрагента за наданою копією договору (надається до кожного договору зазначеного в довідці). Аналогічним слід вважати такий договір, який відповідає запропонованому за видом та за предметом (або його частини) закупівлі.
4. Наявність фінансової спроможності
Підтверджується, що
Надати документи, що підтверджують наявність фінансової спроможності, а саме: 1. «Фінансовий звіт суб’єкта малого підприємництва» (з відміткою органу статистики або зі сканованою квитанцією про отримання) та/або «податкова декларація про майновий стан та доходи» (з відміткою органу статистики або зі сканованою квитанцією про отримання) та/або «баланс» та «звіт про фінансові результати» (з відміткою органу статистики або зі сканованою квитанцією про отримання) за попередній рік. Обсяг річного доходу (виручки) має бути не менший ніж очікувана вартість предмета закупівлі (пропорційно очікуваній вартості частини предмета закупівлі (лота) в разі поділу предмета закупівель на частини). 2. Довідки з усіх обслуговуючих банків про відсутність простроченої заборгованості за кредитами виданої не раніше ніж за 10 днів до дати розкриття тендерних пропозицій.
Доказ:
Документ

Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.

Пропозицію подав:
ТОВ "ОХОРОНА-СИСТЕМИ БЕЗПЕКИ"   Досьє YouControl
Остаточна пропозиція:
620 037 UAH, з ПДВ
Первинна пропозиція:
620 037 UAH, з ПДВ
Інформація про субпідрядника:
-
Підпис:
підписано
Дата та час подання пропозиції:
31-01-2025, 16:31:57
Документи:
Тип документа:
1. Наявність не виконаних зобов'язань за раніше укладеним договором
При відсутності не виконаних зобов'язань за раніше укладеним договором підтверджується, що
Учасник процедури закупівлі не мав з цим самим замовником договорів достроково розірваних через невиконання (учасником) своїх зобов'язань через що було застосовано санкції у вигляді штрафів та/або відшкодування збитків
2. Вчинення корупційних правопорушень
Юридичною особою підтверджується, що
Керівника учасника процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією
Відомості про учасника процедури закупівлі не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
3. Вчинення економічних правопорушень
Підтверджується, що
Учасник процедури закупівлі протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів торгів, аукціонів, конкурсів, тендерів
4. Вчинення кримінальних правопорушень
Юридичною особою підтверджується, що
Керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
5. Порушення справи про банкрутство
Підтверджується, що
Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
6. Вчинення правопорушень, повʼязаних із застосуванням санкцій
Підтверджується, що
Учасник процедури закупівлі не є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України "Про санкції"
7. Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Юридичною особою підтверджується, що
Керівника учасника процедури закупівлі, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
8. Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі
Резидентом підтверджується, що
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань"
1. Мова (мови) тендерної пропозиції
Підтверджується, що
Мова тендерної пропозиції: Українська
2. Забезпечення тендерних пропозицій
Учасник підтверджує, що
Вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій
3. Забезпечення виконання договору про закупівлю
При наданні забезпечення підтверджується, що
Форма забезпечення:
Іншій формі
Сума забезпечення виконання Договору про закупівлю становить % від ціни цього Договору про закупівлю:
5
Строк дії гарантії перевищує строк дії Договору про закупівлю на:
5
Замовник вимагає від учасника-переможця процедури закупівлі внесення ним не пізніше дати укладення договору про закупівлю забезпечення виконання такого договору у формі депозиту на суму, яка дорівнює 5 відсоткам вартості договору. Перерахування коштів здійснюється на р/р «Інші рахунки клієнтів Державного казначейства» UA 32 820172 0 3551 79 001 000 002016, Державна казначейська служба України у м. Києві, одержувач: Київське КЕУ, код ЄДРПОУ 22991617. У призначенні платежу вказати: «Забезпечення виконання договору, предмет закупівлі _________». Усі витрати, пов’язані з поданням забезпеченням виконання договору, здійснюються за рахунок коштів учасника-переможця. Внесення забезпечення виконання договору не припиняє виконання зобов’язань Учасника-переможця за договором. Документ, який підтверджує внесення Учасником забезпечення виконання договору, надається Замовнику не пізніше дати укладання договору про закупівлю. Замовник повертає забезпечення виконання договору про закупівлю: 1) після виконання переможцем процедури закупівлі договору про закупівлю; 2) за рішенням суду щодо повернення забезпечення договору у випадку визнання результатів процедури закупівлі недійсними або договору про закупівлю нікчемним; 3) у випадках, передбачених статтею 43 Закону; 4) згідно з умовами, зазначеними в договорі про закупівлю, але не пізніше ніж протягом п’яти банківських днів з дня настання зазначених обставин. Кошти, що надійшли як забезпечення виконання договору про закупівлю, якщо вони не повертаються учаснику у випадках, визначених цим Законом, підлягають перерахуванню до відповідного бюджету, а в разі здійснення закупівлі замовниками не за бюджетні кошти - перераховуються на рахунок таких замовників. 2. Учасник надає у складі тендерної пропозиції гарантійний лист щодо зобов’язання такого учасника на надання депозиту на рахунок Замовника в якості забезпечення виконання договору про закупівлю у порядку, передбаченому цією документацією, та погодження з умовами викладеними в розділі 10 проекту договору про закупівлю, що врегульовують відносини між Учасником та Замовником у частині забезпечення договору.
1. Наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій
Підтверджується, що
Довідка, складена у довільній формі, про наявність спеціалізованого обладнання та матеріально-технічної бази де зазначено: - інформацію про найменування кожного з об’єктів обладнання та матеріально-технічної бази (назва, марка); - підстави використання такого майна; - наявну кількість; - відомості про технічний стан. У складі тендерної пропозиції учасник надає: - На підтвердження наявності електротехнічної лабораторії, яка зазначена у довідці про наявність обладнання та матеріально-технічної бази Учасник або субпідрядник/співвиконавець (якщо залучається) надає чинний сертифікат визнання вимірювальних можливостей з додатком (якщо електротехнічна лабораторія власна) або сертифікат визнання вимірювальних можливостей з додатком та документи, що підтверджують права володіння/користування даною лабораторією. Додатково надати документи, що засвідчує стан системи вимірювань електротехнічної лабораторії, а саме сертифікат (свідоцтво) про відповідність системи вимірювань вимогам ДСТУ ISO 10012:2005. - Матеріально-технічна база має відповідати умовам, визначеним в Постанові Кабінету Міністрів України від 23 листопада 2016 р. № 852. У разі, якщо учасник Процедури закупівлі користуватиметься власним обладнанням та матеріально-технічною базою, він повинен надати: - документи, що підтверджують право власності (або документ, що підтверджує купівлю, або підтвердження взяття на баланс) на кожне обладнання зазначене в довідці. У разі, якщо учасник Процедури закупівлі користуватиметься залученим (найманим/орендованим) обладнанням та матеріально-технічною базою, він повинен надати: - договір оренди/користування (чи інший вид договірних відносин) обладнанням та матеріально-технічною базою, відповідно до наданої довідки.
Доказ:
Документ
2. Наявність працівників відповідної кваліфікації
Підтверджується, що
Довідка, складена у довільній формі, про наявність працівників, які мають необхідні знання та досвід, з зазначенням прізвища, ім’я, по батькові кожного з працівників що будуть залучені до виконання договору, їх посад, інформації про їх освіту, спеціальність та загальний досвід роботи за фахом. Обов’язкова наявність працівників (що підтверджується копіями посвідчень на відповідних працівників): Електромеханік (або електромонтажника або електромонтера) – з кваліфікацією не нижче 3-го розряду (надати документальне підтвердження наявності відповідної кваліфікації – диплом/посвідчення/свідоцтво); - Налагоджувальник контрольно-вимірювальних приладів та автоматики повинен мати кваліфікацію не нижче 4-го розряду (надати документальне підтвердження наявності відповідної кваліфікації – диплом/посвідчення/свідоцтво). Вищезазначені фахівці повинні мати: Скан-копії оригіналів чинних посвідчень та протоколів перевірки знань: - з питань пожежно-технічного мінімуму; - НПАОП 0.00-1.15-07 «Правила охорони праці під час виконання робіт на висоті». - НПАОП 0.00-1.71-13 «Правила охорони праці під час роботи інструментом та пристроями; - з охорони праці згідно п. 5.1. НПАОП 0.00-4.12-05. Керівник робіт повинен мати вищу освіту за однією із спеціальностей у галузях знань “Архітектура та будівництво”, “Цивільна безпека” (за спеціальностями “Цивільна безпека”, “Пожежна безпека”), “Автоматизація та приладобудування”, “Електроніка та телекомунікації”, “Електрична інженерія”, стаж роботи за цим видом робіт не менше трьох років або в органах та підрозділах цивільного захисту (за спеціальністю “Пожежна безпека”) не менше п’яти років, що підтверджується копією диплому та копією (випискою) послужного списку/трудової книжки. - Копії документів, які підтверджують, що особи зазначені в довідках дійсно працюють в Учасника (копії наказів та копія трудового договору, або копії трудових книжок працівників).
Доказ:
Документ
3. Наявність досвіду виконання аналогічного договору
Підтверджується, що
Довідка складена у довільній формі про виконання аналогічних договорів протягом 2021-2024 років, де зазначено номер та дата укладання аналогічного договору, строку надання послуг, замовника аналогічного договору; - копія аналогічного договору з додаванням відповідних документів, що підтверджують факт виконання своїх зобов’язань щодо предмету закупівлі (акти наданих послуг, видаткові накладні або інших фінансові документи у разі наявності та/або інше); - позитивний відгукук контрагента за наданою копією договору (надається до кожного договору зазначеного в довідці). Аналогічним слід вважати такий договір, який відповідає запропонованому за видом та за предметом (або його частини) закупівлі.
4. Наявність фінансової спроможності
Підтверджується, що
Надати документи, що підтверджують наявність фінансової спроможності, а саме: 1. «Фінансовий звіт суб’єкта малого підприємництва» (з відміткою органу статистики або зі сканованою квитанцією про отримання) та/або «податкова декларація про майновий стан та доходи» (з відміткою органу статистики або зі сканованою квитанцією про отримання) та/або «баланс» та «звіт про фінансові результати» (з відміткою органу статистики або зі сканованою квитанцією про отримання) за попередній рік. Обсяг річного доходу (виручки) має бути не менший ніж очікувана вартість предмета закупівлі (пропорційно очікуваній вартості частини предмета закупівлі (лота) в разі поділу предмета закупівель на частини). 2. Довідки з усіх обслуговуючих банків про відсутність простроченої заборгованості за кредитами виданої не раніше ніж за 10 днів до дати розкриття тендерних пропозицій.

Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.

+ -
Документи тендеру
Тип документа: Оголошення про проведення закупівлі
    Файл
    Тип
    Приватність
    Стан
    Дата та час
    Дії
    Оголошення про проведення закупівлі
    публічнийЕкспортовано:24-01-2025, 14:17:05
      Тип документа: Тендерна документація
        Файл
        Тип
        Приватність
        Стан
        Дата та час
        Дії
        Тендерна документація
        публічнийЕкспортовано:24-01-2025, 14:10:40
          Електронні тендерні вимоги
          1. Наявність не виконаних зобов'язань за раніше укладеним договором
          Застосовується до:
          Учасника процедури
          Стосується:
          Закупівлі
          Законодавство:
          При відсутності не виконаних зобов'язань за раніше укладеним договором підтверджується, що
          1 - Учасник процедури закупівлі не мав з цим самим замовником договорів достроково розірваних через невиконання (учасником) своїх зобов'язань через що було застосовано санкції у вигляді штрафів та/або відшкодування збитків
          Статус: Активна
          Дата створення: 24-01-2025, 14:15:48
          Способи підтвердження:
          Документ
          При наявності не виконаних зобов'язань за раніше укладеним договором підтверджується, що
          2 - Учасник процедури закупівлі вжив заходів для доведення своєї надійності, а саме: сплатив або зобовʼязався сплатити відповідні зобовʼязання та відшкодування завданих збитків
          Статус: Активна
          Дата створення: 24-01-2025, 14:15:48
          Способи підтвердження:
          Документ
          2. Вчинення корупційних правопорушень
          Застосовується до:
          Переможця тендеру
          Стосується:
          Закупівлі
          Законодавство:
          Юридичною особою підтверджується, що
          1 - Керівника учасника процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією
          Статус: Активна
          Дата створення: 24-01-2025, 14:15:48
          Способи підтвердження:
          Документ
          Відомості про учасника процедури закупівлі не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
          Статус: Активна
          Дата створення: 24-01-2025, 14:15:48
          Способи підтвердження:
          Документ
          Фізичною особою підтверджується, що
          2 - Учасника процедури закупівлі не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов'язаного з корупцією
          Статус: Активна
          Дата створення: 24-01-2025, 14:15:48
          Способи підтвердження:
          Документ
          3. Вчинення кримінальних правопорушень
          Застосовується до:
          Переможця тендеру
          Стосується:
          Закупівлі
          Законодавство:
          Юридичною особою підтверджується, що
          1 - Керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
          Статус: Активна
          Дата створення: 24-01-2025, 14:15:48
          Способи підтвердження:
          Документ
          Фізичною особою підтверджується, що
          2 - Учасник процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої знято або погашено у встановленому законом порядку
          Статус: Активна
          Дата створення: 24-01-2025, 14:15:48
          Способи підтвердження:
          Документ
          4. Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
          Застосовується до:
          Переможця тендеру
          Стосується:
          Закупівлі
          Законодавство:
          Юридичною особою підтверджується, що
          1 - Керівника учасника процедури закупівлі, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
          Статус: Активна
          Дата створення: 24-01-2025, 14:15:48
          Способи підтвердження:
          Документ
          Фізичною особою підтверджується, що
          2 - Учасника процедури закупівлі не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов'язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
          Статус: Активна
          Дата створення: 24-01-2025, 14:15:48
          Способи підтвердження:
          Документ
          5. Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі
          Застосовується до:
          Учасника процедури
          Стосується:
          Закупівлі
          Законодавство:
          Резидентом підтверджується, що
          1 - У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань"
          Статус: Активна
          Дата створення: 24-01-2025, 14:15:48
          Нерезидентом підтверджується, що
          2 - Учасник процедури закупівлі є нерезидентом
          Статус: Активна
          Дата створення: 24-01-2025, 14:15:48
          6. Вчинення економічних правопорушень
          Застосовується до:
          Учасника процедури
          Стосується:
          Закупівлі
          Законодавство:
          Підтверджується, що
          1 - Учасник процедури закупівлі протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів торгів, аукціонів, конкурсів, тендерів
          Статус: Активна
          Дата створення: 24-01-2025, 14:15:48
          7. Порушення справи про банкрутство
          Застосовується до:
          Переможця тендеру
          Стосується:
          Закупівлі
          Законодавство:
          Підтверджується, що
          1 - Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
          Статус: Активна
          Дата створення: 24-01-2025, 14:15:48
          8. Вчинення правопорушень, повʼязаних із застосуванням санкцій
          Застосовується до:
          Учасника процедури
          Стосується:
          Закупівлі
          Законодавство:
          Підтверджується, що
          1 - Учасник процедури закупівлі не є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України "Про санкції"
          Статус: Активна
          Дата створення: 24-01-2025, 14:15:48
          9. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
          Застосовується до:
          Замовника
          Стосується:
          Закупівлі
          Законодавство:
          Підтверджується, що
          1 - Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
          Статус: Активна
          Дата створення: 24-01-2025, 14:15:48
          10. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
          Застосовується до:
          Замовника
          Стосується:
          Закупівлі
          Законодавство:
          Підтверджується, що
          1 - Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
          Статус: Активна
          Дата створення: 24-01-2025, 14:15:48
          1. Мова (мови) тендерної пропозиції
          Застосовується до:
          Учасника процедури
          Стосується:
          Закупівлі
          Законодавство:
          Підтверджується, що
          1 - Мова тендерної пропозиції : Українська
          Статус: Активна
          Дата створення: 24-01-2025, 14:15:48
          2. Забезпечення тендерних пропозицій
          Застосовується до:
          Учасника процедури
          Стосується:
          Лоту Технічне обслуговування автоматичної пожежної сигналізації та газового пожежогасіння
          Законодавство:
          Учасник підтверджує, що
          1 - Вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій
          Повний опис умов та розміру надання забезпечення:
          Замовником вимагається надання Учасником забезпечення тендерної пропозиції у формі: електронної банківської гарантії (безвідкличної, безумовної, оформленої відповідно до вимог постанови Правління Національного банку України від 15.12.2004 № 639), із зобов’язанням банку у разі виникнення обставин, передбачених пунктом 3 цього ж Розділу, відшкодувати на рахунок замовника кошти у сумі забезпечення тендерної пропозиції, визначеній в тендерній документації. Банківська гарантія має видаватись під відповідне грошове забезпечення (покриття). Для підтвердження учасник надає копію платіжного доручення на користь банку-гаранта у розмірі забезпечення тендерної пропозиції або інший підтверджуючий документ від банку-гаранта про внесення грошових коштів. Електронна банківська гарантія повинна мати кваліфікований електронний підпис (КЕП) уповноваженої особи банку-гаранта. У тексті (або колонтитулах) банківської гарантії має бути вказано посилання на програмний комплекс, яким накладено КЕП. Електронна банківська гарантія що не підписана КЕП вважається не дійсною, а тендерна пропозиція відхиляється з причини не надання учасником забезпечення тендерної пропозиції. Розмір забезпечення тендерної пропозиції: всього – 19 800 (дев’ятнадцять тисяч вісімсот) грн. 00 коп. Строк дії забезпечення тендерної пропозиції: не менше 120 календарних днів, з дня розкриття тендерних пропозицій. Гарантія має містити: назву документа – “Гарантія” (банківська гарантія або Гарантія забезпечення тендерної пропозиції); номер, дату та місце складання; повну або скорочену назву принципала [для фізичної особи-підприємця – прізвище, ім’я, по батькові та документ, що її засвідчує (серія, номер, дата, ким виданий, місце проживання)], його місцезнаходження; суму гарантії цифрами та словами і валюту платежу; дату, номер і назву документа, в якому передбачена вимога щодо надання гарантії назву бенефіціара, його місцезнаходження – «Київське квартирно-експлуатаційне управління, проспект Повітряних Сил, 30, м. Київ, 03186»; назву банку бенефіціара – його назву та адресу: “Державна казначейська служба України в м. Києві, вул. Бастіонна, 6, м. Київ, 01014, UA328201720355179001000002016 ”; назву банку-гаранта; термін дії або строк дії гарантії; умови, за яких надається право вимагати платіж – “викласти обставини, передбачені частиною один пункту 3 цього розділу”; умови, за яких можна вносити зміни до тексту гарантії принципалом, бенефіціаром, банком-гарантом. У складі пропозиції учасник повинен надати копію договору або заяви про надання банківської гарантії (якщо така заява має силу договору про надання гарантії, а саме в заяві передбачені всі умови, за якими надається гарантія, і ця заява погоджена з банком-гарантом тобто містить підпис уповноваженої особи та відбиток печатки банка-гаранта). Банківська гарантія повинна бути видана банком з державною часткою (банки, в яких держава прямо чи опосередковано володіє часткою понад 75% статутного капіталу банку (за даними Національного банку України)) або банком, який має довгостроковий кредитний рейтинг за національною шкалою не нижче uaААА. На підтвердження кредитного рейтингу надається сертифікат або свідоцтво про присвоєння рейтингу. Усі витрати, пов’язані з поданням забезпечення тендерної пропозиції, здійснюються за рахунок Учасника. Якщо банківська гарантія учасника містить невідповідності в тексті або відсутні документи, що вимагаються Замовником в якості документального підтвердження надання забезпечення тендерної пропозиції, то такі невідповідності підлягають випрвленню згідно п 43 Особливостей. У разі відсутності електронної банківської гарантії в пропозиції учасника або такої, що не містить кваліфікованого підпису уповноваженої особи на видачу гарантії, або якщо гарантія не відповідає сумі оголошеного тенедерного забезпечення, або виданої банком з кредитним рейтингом нижче uaААА, пропозиція вважається такою, що не містить тендерного забезпечення та відхиляється Замовником на підставі абзацу 4 пп 1 п 44 Особливостей.
          Статус: Активна
          Дата створення: 24-01-2025, 14:15:48
          Способи підтвердження:
          Документ
          3. Забезпечення виконання договору про закупівлю
          Застосовується до:
          Переможця тендеру
          Стосується:
          Лоту Технічне обслуговування автоматичної пожежної сигналізації та газового пожежогасіння
          Законодавство:
          При наданні забезпечення підтверджується, що
          1 - Форма забезпечення
          Іншій формі
          Статус: Активна
          Дата створення: 24-01-2025, 14:15:48
          Способи підтвердження:
          Документ
          Строк дії гарантії перевищує строк дії Договору про закупівлю на
          5
          Пошук... день
          день
          Статус: Активна
          Дата створення: 24-01-2025, 14:15:48
          Способи підтвердження:
          Документ
          Сума забезпечення виконання Договору про закупівлю становить % від ціни цього Договору про закупівлю
          5,00
          Пошук... відсоток
          відсоток
          Статус: Активна
          Дата створення: 24-01-2025, 14:15:48
          Способи підтвердження:
          Документ
          Замовник вимагає від учасника-переможця процедури закупівлі внесення ним не пізніше дати укладення договору про закупівлю забезпечення виконання такого договору у формі депозиту на суму, яка дорівнює 5 відсоткам вартості договору. Перерахування коштів здійснюється на р/р «Інші рахунки клієнтів Державного казначейства» UA 32 820172 0 3551 79 001 000 002016, Державна казначейська служба України у м. Києві, одержувач: Київське КЕУ, код ЄДРПОУ 22991617. У призначенні платежу вказати: «Забезпечення виконання договору, предмет закупівлі _________». Усі витрати, пов’язані з поданням забезпеченням виконання договору, здійснюються за рахунок коштів учасника-переможця. Внесення забезпечення виконання договору не припиняє виконання зобов’язань Учасника-переможця за договором. Документ, який підтверджує внесення Учасником забезпечення виконання договору, надається Замовнику не пізніше дати укладання договору про закупівлю. Замовник повертає забезпечення виконання договору про закупівлю: 1) після виконання переможцем процедури закупівлі договору про закупівлю; 2) за рішенням суду щодо повернення забезпечення договору у випадку визнання результатів процедури закупівлі недійсними або договору про закупівлю нікчемним; 3) у випадках, передбачених статтею 43 Закону; 4) згідно з умовами, зазначеними в договорі про закупівлю, але не пізніше ніж протягом п’яти банківських днів з дня настання зазначених обставин. Кошти, що надійшли як забезпечення виконання договору про закупівлю, якщо вони не повертаються учаснику у випадках, визначених цим Законом, підлягають перерахуванню до відповідного бюджету, а в разі здійснення закупівлі замовниками не за бюджетні кошти - перераховуються на рахунок таких замовників. 2. Учасник надає у складі тендерної пропозиції гарантійний лист щодо зобов’язання такого учасника на надання депозиту на рахунок Замовника в якості забезпечення виконання договору про закупівлю у порядку, передбаченому цією документацією, та погодження з умовами викладеними в розділі 10 проекту договору про закупівлю, що врегульовують відносини між Учасником та Замовником у частині забезпечення договору.
          Статус: Активна
          Дата створення: 24-01-2025, 14:15:48
          Способи підтвердження:
          Документ
          1. Наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій
          Застосовується до:
          Учасника процедури
          Стосується:
          Лоту Технічне обслуговування автоматичної пожежної сигналізації та газового пожежогасіння
          Законодавство:
          Підтверджується, що
          1 - Довідка, складена у довільній формі, про наявність спеціалізованого обладнання та матеріально-технічної бази де зазначено: - інформацію про найменування кожного з об’єктів обладнання та матеріально-технічної бази (назва, марка); - підстави використання такого майна; - наявну кількість; - відомості про технічний стан. У складі тендерної пропозиції учасник надає: - На підтвердження наявності електротехнічної лабораторії, яка зазначена у довідці про наявність обладнання та матеріально-технічної бази Учасник або субпідрядник/співвиконавець (якщо залучається) надає чинний сертифікат визнання вимірювальних можливостей з додатком (якщо електротехнічна лабораторія власна) або сертифікат визнання вимірювальних можливостей з додатком та документи, що підтверджують права володіння/користування даною лабораторією. Додатково надати документи, що засвідчує стан системи вимірювань електротехнічної лабораторії, а саме сертифікат (свідоцтво) про відповідність системи вимірювань вимогам ДСТУ ISO 10012:2005. - Матеріально-технічна база має відповідати умовам, визначеним в Постанові Кабінету Міністрів України від 23 листопада 2016 р. № 852. У разі, якщо учасник Процедури закупівлі користуватиметься власним обладнанням та матеріально-технічною базою, він повинен надати: - документи, що підтверджують право власності (або документ, що підтверджує купівлю, або підтвердження взяття на баланс) на кожне обладнання зазначене в довідці. У разі, якщо учасник Процедури закупівлі користуватиметься залученим (найманим/орендованим) обладнанням та матеріально-технічною базою, він повинен надати: - договір оренди/користування (чи інший вид договірних відносин) обладнанням та матеріально-технічною базою, відповідно до наданої довідки.
          Статус: Активна
          Дата створення: 24-01-2025, 14:15:48
          Способи підтвердження:
          Документ
          2. Наявність працівників відповідної кваліфікації
          Застосовується до:
          Учасника процедури
          Стосується:
          Лоту Технічне обслуговування автоматичної пожежної сигналізації та газового пожежогасіння
          Законодавство:
          Підтверджується, що
          1 - Довідка, складена у довільній формі, про наявність працівників, які мають необхідні знання та досвід, з зазначенням прізвища, ім’я, по батькові кожного з працівників що будуть залучені до виконання договору, їх посад, інформації про їх освіту, спеціальність та загальний досвід роботи за фахом. Обов’язкова наявність працівників (що підтверджується копіями посвідчень на відповідних працівників): Електромеханік (або електромонтажника або електромонтера) – з кваліфікацією не нижче 3-го розряду (надати документальне підтвердження наявності відповідної кваліфікації – диплом/посвідчення/свідоцтво); - Налагоджувальник контрольно-вимірювальних приладів та автоматики повинен мати кваліфікацію не нижче 4-го розряду (надати документальне підтвердження наявності відповідної кваліфікації – диплом/посвідчення/свідоцтво). Вищезазначені фахівці повинні мати: Скан-копії оригіналів чинних посвідчень та протоколів перевірки знань: - з питань пожежно-технічного мінімуму; - НПАОП 0.00-1.15-07 «Правила охорони праці під час виконання робіт на висоті». - НПАОП 0.00-1.71-13 «Правила охорони праці під час роботи інструментом та пристроями; - з охорони праці згідно п. 5.1. НПАОП 0.00-4.12-05. Керівник робіт повинен мати вищу освіту за однією із спеціальностей у галузях знань “Архітектура та будівництво”, “Цивільна безпека” (за спеціальностями “Цивільна безпека”, “Пожежна безпека”), “Автоматизація та приладобудування”, “Електроніка та телекомунікації”, “Електрична інженерія”, стаж роботи за цим видом робіт не менше трьох років або в органах та підрозділах цивільного захисту (за спеціальністю “Пожежна безпека”) не менше п’яти років, що підтверджується копією диплому та копією (випискою) послужного списку/трудової книжки. - Копії документів, які підтверджують, що особи зазначені в довідках дійсно працюють в Учасника (копії наказів та копія трудового договору, або копії трудових книжок працівників).
          Статус: Активна
          Дата створення: 24-01-2025, 14:15:48
          Способи підтвердження:
          Документ
          3. Наявність досвіду виконання аналогічного договору
          Застосовується до:
          Учасника процедури
          Стосується:
          Лоту Технічне обслуговування автоматичної пожежної сигналізації та газового пожежогасіння
          Законодавство:
          Підтверджується, що
          1 - Довідка складена у довільній формі про виконання аналогічних договорів протягом 2021-2024 років, де зазначено номер та дата укладання аналогічного договору, строку надання послуг, замовника аналогічного договору; - копія аналогічного договору з додаванням відповідних документів, що підтверджують факт виконання своїх зобов’язань щодо предмету закупівлі (акти наданих послуг, видаткові накладні або інших фінансові документи у разі наявності та/або інше); - позитивний відгукук контрагента за наданою копією договору (надається до кожного договору зазначеного в довідці). Аналогічним слід вважати такий договір, який відповідає запропонованому за видом та за предметом (або його частини) закупівлі.
          Статус: Активна
          Дата створення: 24-01-2025, 14:15:48
          Способи підтвердження:
          Документ
          4. Наявність фінансової спроможності
          Застосовується до:
          Учасника процедури
          Стосується:
          Лоту Технічне обслуговування автоматичної пожежної сигналізації та газового пожежогасіння
          Законодавство:
          Підтверджується, що
          1 - Надати документи, що підтверджують наявність фінансової спроможності, а саме: 1. «Фінансовий звіт суб’єкта малого підприємництва» (з відміткою органу статистики або зі сканованою квитанцією про отримання) та/або «податкова декларація про майновий стан та доходи» (з відміткою органу статистики або зі сканованою квитанцією про отримання) та/або «баланс» та «звіт про фінансові результати» (з відміткою органу статистики або зі сканованою квитанцією про отримання) за попередній рік. Обсяг річного доходу (виручки) має бути не менший ніж очікувана вартість предмета закупівлі (пропорційно очікуваній вартості частини предмета закупівлі (лота) в разі поділу предмета закупівель на частини). 2. Довідки з усіх обслуговуючих банків про відсутність простроченої заборгованості за кредитами виданої не раніше ніж за 10 днів до дати розкриття тендерних пропозицій.
          Статус: Активна
          Дата створення: 24-01-2025, 14:15:48
          Способи підтвердження:
          Документ
          ПОДАТИ ПРОПОЗИЦІЮ