Період оскарження умов закупівлі - по 29-01-2025, 00:00
| Статус: | Торги відмінено |
| Бюджет: | 660 000 UAH (з ПДВ) |
| Вид предмету закупівлі: | Послуги |
| Мінімальний крок аукціону: | 6 600 UAH |
| Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
| Забезпечення пропозиції: | 19 800 UAH |
| Замовник: | Київське квартирно-експлуатаційне управління |
| ЄДРПОУ: | 22991617 Досьє YouControl |
| Контактна особа: | Орап Ольга Григорівна |
| Телефон: | 380633051563 |
| E-mail: | kkeu-tender1@post.mil.gov.ua |
| Місцезнаходження: | Україна |
11 |
Статус:
Виконано
Опис скасування закупівлі/лоту:
на підставі підпункту 3 пункту 50 Особливостей
Причина скасування закупівлі/лоту:
Дата:
13-05-2025, 00:00
Період оскарження:
з 02-05-2025, 16:07 по 13-05-2025, 00:00
Документи:
Керуючись вимогами ч. 10 ст. 29 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі - Закон), постановою КМУ «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» від 12.10.2022 № 1178 (далі- Особливості), Положенням про уповноважену особу, що затверджене рішенням начальника Київського квартирно-експлуатаційного управління від 30.12.2021 р. № 386, та у зв’язку з великим об’ємом роботи уповноваженої особи та обмеженою кількістю уповноважених осіб з організації процесу закупівель виникає необхідність продовжити строк для розгляду тендерної пропозиції
Замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника ТОВ «Охоронно-пожежний захист» в процедурі відкритих торгів (з особливостями) на закупівлю за кодом CPV ДК 021-2015 50410000-2 Послуги з ремонту і технічного обслуговування вимірювальних, випробувальних і контрольних приладів (Технічне обслуговування автоматичної пожежної сигналізації та газового пожежогасіння) виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником у тендерній пропозиції та/або подання яких вимагалось тендерною документацією, а саме: 1) Відповідно до підпункту 2 пункту 6 розділу VІ Тендерної документації, Учасник у складі тендерної пропозиції надає гарантійний лист щодо зобов’язання такого учасника на надання депозиту на рахунок Замовника в якості забезпечення виконання договору про закупівлю у порядку, передбаченому цією документацією, та погодження з умовами викладеними в розділі 10 проекту договору про закупівлю, що врегульовують відносини між Учасником та Замовником у частині забезпечення договору. Учасник в складі своєї тендерної пропозиції не надав гарантійний лист щодо зобов’язання на надання депозиту на рахунок Замовника в якості забезпечення виконання договору про закупівлю. 2) Відповідно до пункту 2 розділу І Додатку 1 до Тендерної документації, де вказано щодо підтвердження наявності працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, шляхом надання довідки, складеної у довільній формі, про наявність працівників, які мають необхідні знання та досвід, з зазначенням прізвища, ім’я, по батькові кожного з працівників що будуть залучені до виконання договору, їх посад, інформації про їх освіту, спеціальність та загальний досвід роботи за фахом. Обов’язкова наявність працівників (що підтверджується копіями посвідчень на відповідних працівників): Електромеханік (або електромонтажника або електромонтера) – з кваліфікацією не нижче 3-го розряду (надати документальне підтвердження наявності відповідної кваліфікації – диплом/посвідчення/свідоцтво); - Налагоджувальник контрольно-вимірювальних приладів та автоматики повинен мати кваліфікацію не нижче 4-го розряду (надати документальне підтвердження наявності відповідної кваліфікації – диплом/посвідчення/свідоцтво). Вищезазначені фахівці повинні мати: Скан-копії оригіналів чинних посвідчень та протоколів перевірки знань: - з питань пожежно-технічного мінімуму; - НПАОП 0.00-1.15-07 «Правила охорони праці під час виконання робіт на висоті»; -НПАОП 0.00-1.71-13 «Правила охорони праці під час роботи інструментом та пристроями»; - з охорони праці згідно п. 5.1. НПАОП 0.00-4.12-05. Також учасник надає Копії документів, які підтверджують, що особи зазначені в довідках дійсно працюють в Учасника (копії наказів та копія трудового договору, або копії трудових книжок працівників). Учасник в складі своєї тендерної пропозиції не надав сканованих копій з оригіналів чинних посвідчень про проходження навчань згідно НПАОП 0.00-1.15-07 «Правила охорони праці під час виконання робіт на висоті» та НПАОП 0.00-1.71-13 «Правила охорони праці під час роботи інструментом та пристроями» виданих Ревві О.І. 3) Відповідно до пункту 3 розділу І Додатку 1 до Тендерної документації, де вказано щодо підтвердження наявності документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору шляхом надання довідки, складеної у довільній формі про виконання аналогічних договорів протягом 2021-2024 років, де зазначено номер та дата укладання аналогічного договору, строку надання послуг, замовника аналогічного договору; - копія аналогічного договору з додаванням відповідних документів, що підтверджують факт виконання своїх зобов’язань щодо предмету закупівлі (акти наданих послуг, видаткові накладні або інших фінансові документи у разі наявності та/або інше); - позитивний відгук контрагента за наданою копією договору (надається до кожного договору зазначеного в довідці). Аналогічним слід вважати такий договір, який відповідає запропонованому за видом та за предметом (або його частини) закупівлі. Учасник в складі своєї тендерної пропозиції надав довідку в довільній формі, де вказав аналогічний договір № 34-1020208 від 22.08.2024 року з Київським квартирно-експлуатаційним управлінням. На підтвердження виконання даного договору Учасник надав акти приймання-передачі виконаних робіт та лист відгук. В довідці аналогічного договору Учасник зазначив строк дії договору до 31.12.2024 року. До договору № 34-1020208 було укладено Додаткову угоду на продовження строку надання послуг, що є невід’ємною частиною даного договору. Учасник в складі своєї тендерної пропозиції не надав додаткову угоду на продовження строку надання послуг та акти приймання-передачі виконаних робіт на строк що був продовжений. 4) Відповідно до пункту 2 Додатку 3 до Тендерної документації, Учасник процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції повинен надати копії сертифікатів вказаних Замовником в Додатку 3 до Тендерної документації. Учасник в складі своєї тендерної пропозиції надав сертифікати з додаванням звіту про аудит. Однак, Учасником була допущена технічна помилка при скануванні сертифікату зі звітом про аудит згідно ДСТУ ISO 8828:2019, а саме відсутні сторінки 5 та 10 звіту про аудит. Відповідно до п. 43 Особливостей, з метою забезпечення права учасника процедури закупівлі на усунення невідповідностей в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, замовник розміщує у строк, який не може бути меншим, ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Рішенням уповноваженої особи № (ВТ) 001/5 від 19.02.2025 надається учаснику ТОВ «Охоронно-пожежний захист» в процедурі відкритих торгів на закупівлю за кодом CPV ДК 021-2015 50410000-2 Послуги з ремонту і технічного обслуговування вимірювальних, випробувальних і контрольних приладів (Технічне обслуговування автоматичної пожежної сигналізації та газового пожежогасіння) 24 години на виправлення невідповідностей в інформації та/або документах, що подані учасником у тендерній пропозиції та/або подання яких вимагалось тендерною документацією шляхом завантаження до електронної системи закупівель наступних документів, а саме: - надати гарантійний лист щодо зобов’язання на надання депозиту на рахунок Замовника в якості забезпечення виконання договору про закупівлю; - надати скан-копії оригіналів чинних посвідчень про проходження навчань згідно НПАОП 0.00-1.15-07 «Правила охорони праці під час виконання робіт на висоті» та НПАОП 0.00-1.71-13 «Правила охорони праці під час роботи інструментом та пристроями» виданих Ревві О.І.; - внести зміни до довідки аналогічних договорі; - надати копію додаткової угоди до аналогічного договору згідно довідки та акт приймання-передачі виконаних робіт; - надати скановану копію сторінки 5 та 10 до сертифікату зі звітом про аудит.
Керуючись вимогами ч. 10 ст. 29 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі - Закон), постановою КМУ «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» від 12.10.2022 № 1178 (далі- Особливості), Положенням про уповноважену особу, що затверджене рішенням начальника Київського квартирно-експлуатаційного управління від 30.12.2021 р. № 386, та у зв’язку з великим об’ємом роботи уповноваженої особи та обмеженою кількістю уповноважених осіб з організації процесу закупівель виникає необхідність продовжити строк для розгляду тендерної пропозиції.
Замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника ТОВ «Формула Майбутнього» в процедурі відкритих торгів (з особливостями) на закупівлю за кодом CPV ДК 021-2015 50410000-2 Послуги з ремонту і технічного обслуговування вимірювальних, випробувальних і контрольних приладів (Технічне обслуговування автоматичної пожежної сигналізації та газового пожежогасіння) виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником у тендерній пропозиції та/або подання яких вимагалось тендерною документацією, а саме: 1) Відповідно до пункту 2 розділу ІІІ Тендерної документації, Учасник у складі пропозиції повинен надати копію договору або заяви про надання банківської гарантії (якщо така заява має силу договору про надання гарантії, а саме в заяві передбачені всі умови, за якими надається гарантія, і ця заява погоджена з банком-гарантом тобто містить підпис уповноваженої особи та відбиток печатки банка-гаранта). Учасник в складі своєї тендерної пропозиції надав Заяву-Договір №498/25-ТГ від 31.01.2025 року у вигляді сканованої копії в чорно-білому кольорі. Разом з тим, згідно п.п. 9 пункту 1 розділу ІІІ Замовником в тендерній документації вказано, що документи, створені не самим учасником, а видані іншими органами, установами, підприємствами, організаціями (довідки, листи, сертифікати, паспорти, інструкції та ін.), завантажуються в електронну систему закупівель у вигляді кольорових сканкопій з оригіналів документів, або завірених учасником копій, або у формі електронного документа із накладанням електронного підпису (КЕП/УЕП) уповноваженої особи установи, що їх видала. 2) Відповідно до пункту 1 розділу І Додатку 1 до Тендерної документації, вказано щодо підтвердження наявності обладнання та матеріально-технічної бази, шляхом надання довідки, складеної в довільній формі, про наявність матеріально - технічної бази, де зазначено: - інформацію про найменування кожного з об’єктів обладнання та матеріально-технічної бази (назва, марка); - підстави використання такого майна; - наявну кількість; - відомості про технічний стан. У разі, якщо учасник Процедури закупівлі користуватиметься залученим (найманим/орендованим) обладнанням та матеріально-технічною базою, він повинен надати: - договір оренди/користування (чи інший вид договірних відносин) обладнанням та матеріально-технічною базою, відповідно до наданої довідки. Учасник в складі своєї тендерної пропозиції надав Договір оренди транспортного засобу №22/08/24 від 22.08.2024 року на оренду спеціалізованого вантажного фургону-В Volkswagen Transporter КА3676К. Проте, учасником в довідці про наявність спеціалізованого обладнання та матеріально – технічної бази, зазначений автомобіль Renault Trafic. 3) Відповідно до пункту 2 розділу І Додатку 1 до Тендерної документації, де вказано щодо підтвердження наявності працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, шляхом надання довідки, складеної у довільній формі, про наявність працівників, які мають необхідні знання та досвід, з зазначенням прізвища, ім’я, по батькові кожного з працівників що будуть залучені до виконання договору, їх посад, інформації про їх освіту, спеціальність та загальний досвід роботи за фахом. Обов’язкова наявність працівників (що підтверджується копіями посвідчень на відповідних працівників): Електромеханік (або електромонтажника або електромонтера) – з кваліфікацією не нижче 3-го розряду (надати документальне підтвердження наявності відповідної кваліфікації – диплом/посвідчення/свідоцтво); - Налагоджувальник контрольно-вимірювальних приладів та автоматики повинен мати кваліфікацію не нижче 4-го розряду (надати документальне підтвердження наявності відповідної кваліфікації – диплом/посвідчення/свідоцтво). Вищезазначені фахівці повинні мати: Скан-копії оригіналів чинних посвідчень та протоколів перевірки знань: - з питань пожежно-технічного мінімуму; - НПАОП 0.00-1.15-07 «Правила охорони праці під час виконання робіт на висоті». - НПАОП 0.00-1.71-13 «Правила охорони праці під час роботи інструментом та пристроями; - з охорони праці згідно п. 5.1. НПАОП 0.00-4.12-05. Також учасник надає Копії документів, які підтверджують, що особи зазначені в довідках дійсно працюють в Учасника (копії наказів та копія трудового договору, або копії трудових книжок працівників). Учасник в складі своєї тендерної пропозиції не надав сканованих копій з оригіналів чинних посвідчень та протоколів перевірки знань з питань пожежно-технічного мінімуму та з охорони праці згідно п. 5.1. НПАОП 0.00-4.12-05. Також учасником надано копії наказів на вказаних працівників в довідці без надання копій трудових договорів, та/або копій трудових книжок (учасником надано копію трудової книжки Ященко П.В., трудові книжки Сотник С.В. та Мельніченко І.Ю. відсутні). 4) Відповідно до пункту 3 розділу І Додатку 1 до Тендерної документації, де вказано щодо підтвердження наявності документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору шляхом надання довідки, складеної у довільній формі про виконання аналогічних договорів протягом 2021-2024 років, де зазначено номер та дата укладання аналогічного договору, строку надання послуг, замовника аналогічного договору; - копія аналогічного договору з додаванням відповідних документів, що підтверджують факт виконання своїх зобов’язань щодо предмету закупівлі (акти наданих послуг, видаткові накладні або інших фінансові документи у разі наявності та/або інше); - позитивний відгук контрагента за наданою копією договору (надається до кожного договору зазначеного в довідці). Аналогічним слід вважати такий договір, який відповідає запропонованому за видом та за предметом (або його частини) закупівлі. Учасник в складі своєї тендерної пропозиції надав довідку в довільній формі, де зазначив аналогічний договір. Проте, учасник не надав копію договору з додаванням відповідних документів, що підтверджують факт виконання своїх зобов’язань щодо предмету закупівлі та позитивний відгук контрагента за наданою копією договору. 5) Відповідно до підпункту 2 пункту 4 розділу І Додатку 1 до Тендерної документації, де вказано щодо надання Учасником довідки з усіх обслуговуючих банків про відсутність простроченої заборгованості за кредитами виданої не раніше ніж за 10 днів до дати розкриття тендерних пропозицій. Учасник в складі своєї тендерної пропозиції надав довідку про відкриття рахунку в АТ КБ «ПРИВАТБАНК». Натомість, Замовником вимагалась довідка про відсутність простроченої заборгованості за кредитами. Відповідно до п. 43 Особливостей, з метою забезпечення права учасника процедури закупівлі на усунення невідповідностей в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, замовник розміщує у строк, який не може бути меншим, ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Рішенням уповноваженої особи № (ВТ) 001/2 від 11.02.2025 надається учаснику ТОВ «Формула Майбутнього» в процедурі відкритих торгів на закупівлю за кодом CPV ДК 021-2015 50410000-2 Послуги з ремонту і технічного обслуговування вимірювальних, випробувальних і контрольних приладів (Технічне обслуговування автоматичної пожежної сигналізації та газового пожежогасіння) 24 години на виправлення невідповідностей в інформації та/або документах, що подані учасником у тендерній пропозиції та/або подання яких вимагалось тендерною документацією шляхом завантаження до електронної системи закупівель наступних документів, а саме: - надати кольорову скан-копію Заяви-Договору №498/25-ТГ або завірену Учасником копію; - надати договір оренди транспортного засобу Renault Trafic або внести зміни в довідку про наявність спеціалізованого обладнання та матеріально – технічної бази; - надати скан-копії оригіналів чинних посвідчень та протоколів перевірки знань з питань пожежно-технічного мінімуму та з охорони праці згідно п. 5.1. НПАОП 0.00-4.12-05; - надати копії трудових договорів на кожного працівника, який вказаний в довідці або копії трудових книжок Сотник С.В. та Мельніченко І.Ю.; - надати копію аналогічного договору згідно довідки з підтверджуючими документами його виконання та позитивний відгук від контрагента даного договору; - надати довідку від АТ КБ «ПРИВАТБАНК» про відсутність простроченої заборгованості за кредитами.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.